Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
mAli
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 04.09.2011, 13:46
Kraj: Ljutomer

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a mAli » 25.06.2013, 12:22

Pridi malo med nas..boš videl da niso samo njive..v prlekiji imamo veliko vinogradov (goric) :D.
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a grikos » 25.06.2013, 13:37

Ljubitelj napisal/-a:
Namesto, da bi obnovili kak dodaten kilometer prog bodo raje porabili nekaj miljonov za protihrupne ograje sredi njiv.



Obnove prog in modernizacija/elektrifikacija proge proti Hodošu se financirata iz različnih žaklov.


LPL


Ti garantiram da gre vse iz enega žaklja, ker imam opravka z ljudmi, ki ta denar razporejajo. SIcer pa je to denar vseh nas, ki plačujemo davke in me včasih zaboli ko gledam kako se porablja.


Protihrupne ograje se tudi ne postavljajo sredi njiv, razen če Prekmurje smatraš za njivo, kar je pa malo žaljivo do ondotnih prebivalcev.

Recimo da nisem ravno mestna srajca...

Postavljanje protihrupnih ograj za miljon in nekaj po tekočem kilometru v Cirkovcah, Strnišču in podobnih vaseh se mi zdi milo rečeno butasto, sploh ker ni o tem noben vprašal prebivalcev, ki so dosedaj 50+ let zdržali ob glasnih D-lokih, ki jih bodo v bližnji prihodnosti zamenjali veliko tišji E-loki. Sedaj se celo del teh prebivalcev razburja (in organizira v civilno iniciativo), češ zdaj imam pa pred bajto zid in ne vidim sosedov, gmajne, srnic, itd... :mrgreen:
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a trance0 » 25.06.2013, 15:39

Protihrupnih ograj je v celotni državi ob železniških progah le za vzorec. Pred kratkim so eno zgradili ob novi krški obvoznici, me je skoraj na rit vrglo od pozitivnega presenečenja, ko sem to videl. Še v glavnem mestu Slovenije ne vem, če sploh obstaja kakšna protihrupna ograja kjerkoli ob železnici. Še tam, kjer gradijo nove bloke in bi po projektni dokumentaciji nujno moral investitor poskrbeti za protihrupno zaščito, če je v bližini železnica(npr. soseska Viška sončava itd.), niso naredili nič. V Avstriji je pa skoraj za vsako pasjo uto in žabo postavljena protihrupna ograja. =D> Zato podpiram, da se končno tudi pri nas začne na tem področju nekaj premikati.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4282
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 25.06.2013, 16:37

Postavljanje protihrupnih ograj za miljon in nekaj po tekočem kilometru v Cirkovcah, Strnišču in podobnih vaseh se mi zdi milo rečeno butasto, sploh ker ni o tem noben vprašal prebivalcev,


O postavljanju protihrupnih ograj se prvenstveno ne sprašuje prebivalstva, ampak o (ne)postavitvi odloča elaborat, ki mora oceniti nivo dovoljenega hrupa. Če trenutno železnica s svojimi ropotuljami daleč presega dovoljeni nivo hrupa in se ljudje ne zavedajo, da je to v nasprotju s predpisi, to ne pomeni, da se stanja ne sme izboljšati. Kakor je rekel trance0 jih je na SŽ še daleko premalo in je potrebno akcije za njihovo namestitev podpirati kjerkoli je smotrno. Hrup na železnici pa dobro veš ni samo hrup lokomotiv, temveč še v večji meri hrup voznih sredstev. O tem si pa lahko prebereš v poročilu UIC iz leta 2010 Railway Noise in Europe

Financiranje pa še daleč ni skupno kot trdiš. Ena dela so sofinancirana v okviru X koridorja s sofinanciranjem EU (Pr-Hodoš), remont na najbolj "vročem" odseku Borovnica Logatec je pa stvar rednega vzdrževanja, z njim ne bo proga pridobila na tehničnih sposobnostih, gre le za vzdrževanje stanja. Zato obstaja druga malha.

LPL
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 397
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a suha » 26.06.2013, 17:42

Pri nas smo od proge oddaljeni cca. 1300 m zračne lnije. Vlak se zaradi odmeva sliši kot, da bi peljal direktno mimo bajte.... A vendar se čudežno nihče ne pritožuje. Pač ljudje se po 150 letih navadjo :lol:

Sicer sem pa slišal, da bi se hrup, dalo močno zmanjšati če bi imele elektro lokomotive SŽ 541 (Žive) omogočeno normalno vračanje presežka električne energije nazaj v električno omrežje ob zaviranju. To žal ni mogoče v celoti, ker imamo enosmerni sistem napajanja (pa smo spet tam). Zato morajo elektro lokomotive odvečno energijo pretvoriti v toploto in za hlajenje se potrebuje ventilator, ki pa od Semensa očitno ni bil najbolj serijsko vgrajen, zato tako tuli. Živ primer so ti dizelski Herculesi od Adrie, ki so verjetno vzlic primerne serijske izdelave (zvočna izolacija) tišji od naših elektro Živ, čeprav bi moralo biti po kmečki logiki ravno obratno.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4282
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 26.06.2013, 17:53

Suha, lokomotive niso najpomembnejši vir železniškega hrupa. Preberi si poročilo UIC iz leta 2010 Railway Noise in Europe.

O tem, na kaj se pa ljudje navadijo je pa mnogo razlag, sam sem nekoč najlepše spal na ladji, ko sem bil z glavo naslonjen na ventialcijsko odprtino (no oni veliki rogi na ladji). Ko se je pa ustavil ventilator sem se pa zaradi tišine zbudil. Ali lahko torej sklepamo, da tišina negativno vpliva na spanje :?:

LPL
Uporabniški avatar
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 830
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Ajznponar » 26.06.2013, 17:56

trance0 napisal/-a:Še v glavnem mestu Slovenije ne vem, če sploh obstaja kakšna protihrupna ograja kjerkoli ob železnici.


Je na ŽP Zalog v bližini podhoda ob Krivi poti oz. Kašeljski cesti (ne vem točno, kje se ena konča in druga začne).

Pa nazaj k temi...
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a trance0 » 26.06.2013, 18:28

Ajznponar napisal/-a:
trance0 napisal/-a:Še v glavnem mestu Slovenije ne vem, če sploh obstaja kakšna protihrupna ograja kjerkoli ob železnici.


Je na ŽP Zalog v bližini podhoda ob Krivi poti oz. Kašeljski cesti (ne vem točno, kje se ena konča in druga začne).

Pa nazaj k temi...


Sem se spomnil, da je tam, ja. Drugače pa seveda to sploh ni omembe vredno. V Ljubljani bi morale biti protihrupne ograje skoraj povsod, kjer je železnica in enako velja za naseljena območja drugod po državi. Realno pa vemo kje smo.
Uporabniški avatar
mAli
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 04.09.2011, 13:46
Kraj: Ljutomer

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a mAli » 28.06.2013, 19:43

Pred mursko soboto nasproti pokopališča pri železnici Že čakajo cevi za izdelavo protihrupne ograje.
lp
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 415
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a inovak » 30.06.2013, 20:26

Sicer pa, kar se tiče reševanja hrupa, je tu vprašanje reševanja tega najprej pri novogradnjah v bližini prog z upoštevanjem smernic protihrupne vgradnje oken in vrat. Drugo pa je reševanje tega na že izgrajenih objektih. To pa, kot vem, redno rešujejo SŽ po posameznih lokacijah. Gre za zamenjevanje obstoječih elementov z novimi, ki imajo zvočnoizolativno steklo, boljšo konstrukcijo ter so vgrajeni po določenih smernicah. Običajno je to vgradnja po RAL smernicah, oziroma smernicah nizkoenergetske vgradnje.
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 557
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 01.07.2013, 8:25

Peter 5 napisal/-a:Zdravo!
Jutri, 21. 06.2013 pričnejo v Kidričevem (ni mi jasno, zakaj pričenjajo prav tam :?: ) postavljati stebre vozne/kontaktne mreže. Tegradova specialna za to namenjena drezina D2 916-202 je bila danes na vožnji tja videna okoli 18h pri vmesnem postanku na Pragerskem.
LP - Peter


Zdravo!
Sicer niso postavljali stebrov (gornja informacija je izvirala od železničarjev :o ), so pa medtem na trasi med Pragerskim in Kidričevim zabijali ob temeljih (za stebre kontaktne mreže) v tla več kot 2 m dolge jeklene palice, ki bodo služile za ozemljitev stebrov. Kompozicija je bila sestavljena iz omenjene drezine in vagona, na katerem je bil nameščen delovni stroj, ki je drogove zabijal.
Pozdrav - Peter
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1370
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a preglednik » 01.07.2013, 9:33

Zgleda, da je železnica edini vir hrupa, ki zahteva postavitev protihrupnih ograj. Mislim, da so na avtocestah mnogo bolj potrebne. Ka pa mestne ulice in vpadnice, kdo jih bo tam postavljal. Pa okolica letališč??. Saj bi potem moralo biti vsako letalo ki vzleta ali pristaja obdano z nekim protihrupnim zabojem :D
preglednik
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6491
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 01.07.2013, 12:27

Pusti letališča, tist je zadeva zase... Letališče Ljubljana ima postavljene merilce hrupa in obstaja celo spletna stran, kjer se je vsaj nekoč dalo preveriti jakost hrupa. Vsekakor pa so letališča in hrup okoli njega veliko bolj 3D prostor kot obvoznice, avtoceste in železnica.
Goran
Sini
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 239
Pridružen: 28.01.2010, 22:07

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Sini » 04.07.2013, 20:48

Bogdaj,

danes sem se malo potepal po Murski soboti in zabeležeil nekaj slik,
prvo sem naletel kako so špricali proti travi po celi postaji

Slika

Slika

potem se pripeljal Fiat

Slika

ker več ni blo nič aktivnega na postaji sem šel pogledat kak potekajo dela
na začetku Murske Sobote z protihrupnimi ograjami

tu zabijajo pilote

Slika

Slika

pa malo frišnega tira

Slika

in pogled proti Lipovci,kjer že stojijo stebri za Oberlajtungo

Slika

in proti postaji

Slika

tolko iz prekmurja
Sini
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 838
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Tomy » 05.07.2013, 8:39

Stebrov sicer ni, so pa temelji... :wink:

Bi pa bilo zanmivo videti, kakšna je trava po kemičnem vlaku dan ali dva kasneje.

Lep dan
Tomaž

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov