Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a 541 » 19.08.2013, 21:54

Torej od Pragerskega do Hodoša še čaka na rekonstrukcijo proga med Kidričevim in Ptujem, postaja Ptuj (kaj bo z mostom čez Dravo?), nekaj km proge pred Ormožem ter Ljutomer - Lipovci in postaja Murska Sobota. Ostalo je več ali manj končano ali še manjka kak odsek med Ormožem in Ljutomerom? Kaj bo z mostom čez Muro?
Uporabniški avatar
mAli
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 04.09.2011, 13:46
Kraj: Ljutomer

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a mAli » 29.08.2013, 16:54

N glavni postaji LJutomer se izdeluje začasni preon. Dela se premikajo proti Lipovcom.
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 557
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 29.08.2013, 18:17

Zdravo!
Dela se tudi že korektura trase na izvozu iz Ivanjkovec v dolžini (moja vizualna ocena) ca 2-3 km proti severu in tudi nadomestni premostitveni objekt čez levi pritok Pavlovskega pavlovskega potoka na dokaj zamočvirjenem zemljišču Pri Libanji. Čaka pa še korektura trase med postajališči Pušenci in Pavlovci, kjer proga sedaj poteka v 3 zaporednih ovinkih (L-D-L). Ostalo so omenili drugi.

Glede 4 kovinskih mostov predvidenih za eventualno sanacijo (Ptuj /Drava, dva pri Ljutomeru/Ščavnica, Veržej/Mura) sta bila nedavno pregledana oba pri Ljutomeru, za ostala dva ne vem. Pri njiju je potrebna samo še temeljita obnovitev antikorozijske zaščita, položen pa je preko njiju že nov gornji ustroj s tirnicami UIC 60, seveda na specialnih neimpregniranih hrastovih pragih. Pritrditev na njih ni tipa pandrol, je pa neka nova (zame vsaj!), elastična, podobna tipu W.

Pozdrav - Peter
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a grikos » 30.08.2013, 13:34

Peter 5 napisal/-a:Zdravo!
Dela se tudi že korektura trase na izvozu iz Ivanjkovec v dolžini (moja vizualna ocena) ca 2-3 km proti severu in tudi nadomestni premostitveni objekt čez levi pritok Pavlovskega pavlovskega potoka na dokaj zamočvirjenem zemljišču Pri Libanji. Čaka pa še korektura trase med postajališči Pušenci in Pavlovci, kjer proga sedaj poteka v 3 zaporednih ovinkih (L-D-L). Ostalo so omenili drugi.

Glede 4 kovinskih mostov predvidenih za eventualno sanacijo (Ptuj /Drava, dva pri Ljutomeru/Ščavnica, Veržej/Mura) sta bila nedavno pregledana oba pri Ljutomeru, za ostala dva ne vem. Pri njiju je potrebna samo še temeljita obnovitev antikorozijske zaščita, položen pa je preko njiju že nov gornji ustroj s tirnicami UIC 60, seveda na specialnih neimpregniranih hrastovih pragih. Pritrditev na njih ni tipa pandrol, je pa neka nova (zame vsaj!), elastična, podobna tipu W.

Pozdrav - Peter


Pritrditev na jeklenih mostovih je Pandrol Vipa, ki je posebej prirejena za blaženje hrupa.

Edit: še povezava do proizvajalca:
http://www.pandrol.com/product/vipa
Zadnjič spremenil grikos, dne 30.08.2013, 17:54, skupaj popravljeno 1 krat.
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 557
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 30.08.2013, 13:40

grikos napisal/-a:
Pritrditev na jeklenih mostovih je Pandrol Vipa, ki je posebej prirejena za blaženje hrupa.



Hvala za informacijo!
LP - Peter
Uporabniški avatar
gradbenikmiha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 88
Pridružen: 08.10.2011, 11:38
Kraj: med Kamniško železnico in industrijskim tirom Kartona Količevo

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a gradbenikmiha » 02.09.2013, 19:37

cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11340
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a cokla » 02.09.2013, 19:39

gradbenikmiha napisal/-a:Na Pomurskem koncu se nekaj dogaja.


Saj..se dogaja že nekaj let.....še nekaj let se bo...potem pa - ne bomo imeli kaj voziti...tovor in potniki bodo imeli vsega dovolj...:P
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
ivy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3875
Pridružen: 21.01.2008, 20:06
Kraj: Maribor

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a ivy » 02.09.2013, 20:17

gradbenikmiha napisal/-a: Slike so iz sosednjega foruma:



Na sosednjem forumu se da videti ogromno slik iz našega foruma :kij :kij :kij
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a gorican » 03.09.2013, 9:25

Na katerih železniških postajah med Pragerskim in Hodošem,se trenutno izvajajo gradbena dela?
Za Ljutomer vem,kaj pa Murska Sobota,bodo kmalu tam zabrneli stroji?

http://web.vecer.com/portali/vecer/v1/d ... 3005950418
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 557
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 03.09.2013, 14:42

Zdravo!
Morda kdo ve, kdaj točno so v Kidričevem porušili kretniški postavljalnici 1 in 2? :?: Maja 2011 sta še stali na svojih mestih.

Hvala in lep pozdrav - Peter
Uporabniški avatar
AnejTS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 25.10.2005, 18:46
Kraj: Ptuj

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a AnejTS » 03.09.2013, 18:09

Podrli so jih nekje konec maja začetek junija 2013, za točen datum bi se pa moral že pozanimat.
LP Anej
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 557
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 04.09.2013, 12:05

AnejTS napisal/-a:Podrli so jih nekje konec maja začetek junija 2013, za točen datum bi se pa moral že pozanimat.

AnejTS, hvala! Iz Viktorjevih posnetkov od tam je razvidno, da jih 22. junija ni bilo več. Če ti uspe pridobiti natančnejšo informacijo, bom zelo hvaležen!

Res, da nista več ničemur koristili, a vsaj eno bi lahko bili očuvali kot tehniški spomenik. Zavedam se, da sta bili v arhitekturnem pogledu za naše kraje tujka, sta pa se dobro ujemali z nemškimi likovnimi glavnimi in predsignali, ki so tu domovali kar nekaj desetletij. (K sreči so enaki signali ostali ohranjeni - seveda izven funkcije - na ž.p. Celje.)
LP - Peter
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 838
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Tomy » 05.09.2013, 19:11

Tudi kompletna SVN naprava je bila demontirana, zaščitena in pripravljena za odvoz na varno, za kasnejšo postavitev v muzejske namene. Pa je bilo par dni pred odvozom vlomljeno in je marsikaj izginilo.... :evil:

Lep dan
Tomaž
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a 664-111 » 07.09.2013, 11:37

1.Tudi pred MS iz smeri Lipovec stojijo stebri
Slika

2. na postaji kot tudi na predsignalu in uvoznem signalu pa so vgrajene euro balize...
Slika

3.
Slika
LP
Matic
Puhalnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 119
Pridružen: 09.01.2010, 15:10
Kraj: Dobrepule

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Puhalnik » 07.09.2013, 13:18

Peter 5 napisal/-a:Zdravo!
Dela se tudi že korektura trase na izvozu iz Ivanjkovec v dolžini (moja vizualna ocena) ca 2-3 km proti severu in tudi nadomestni premostitveni objekt čez levi pritok Pavlovskega pavlovskega potoka na dokaj zamočvirjenem zemljišču Pri Libanji. Čaka pa še korektura trase med postajališči Pušenci in Pavlovci, kjer proga sedaj poteka v 3 zaporednih ovinkih (L-D-L). Ostalo so omenili drugi.

Glede 4 kovinskih mostov predvidenih za eventualno sanacijo (Ptuj /Drava, dva pri Ljutomeru/Ščavnica, Veržej/Mura) sta bila nedavno pregledana oba pri Ljutomeru, za ostala dva ne vem. Pri njiju je potrebna samo še temeljita obnovitev antikorozijske zaščita, položen pa je preko njiju že nov gornji ustroj s tirnicami UIC 60, seveda na specialnih neimpregniranih hrastovih pragih. Pritrditev na njih ni tipa pandrol, je pa neka nova (zame vsaj!), elastična, podobna tipu W.

Pozdrav - Peter



Ampak kakšna korektura je to, saj se nova špura od zapornic v Ivanjkovcih dela tik ob sedanji progi?? Ali pa bosta nemara dva tira ??

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov