Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
potni prehod na cesti, ki pelje na letališče v Murski
pogled proti Murski
in pogled proti Lipovcem
pogled proti Murski
in pogled proti Lipovcem
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
postaja v Murski
čaka jo namreč nekaj podobnega kot ono v Lotmerki - kompletna prenova, zato so stebri postavljeni samo do začetka postaje
M.
čaka jo namreč nekaj podobnega kot ono v Lotmerki - kompletna prenova, zato so stebri postavljeni samo do začetka postaje
M.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Prihajam iz okolice Ljutomera. Za nadvoz pri železniškem prehodu, pri glavni postaji v Ljutomeru sem slišal. Nisem pa vedel, da gradijo podhod pri postaji. Vem, da je varnejši način prehoda ljudi, do peronov s pomočjo podhoda, vendar pa mislim, da na postaji Ljutomer, ni take frekvence potnikov, ki bi vstopali, izstopali, kakor je to na postaji Ljutomer mesto, saj gre le za postajo, bližje mestnemu jedru.
V Ljutomeru, smo to predvsem študentje, dijaki, šolarji, ki pa predvsem vstopamo na postaji Ljutomer Mesto.
Vsekakor pa odobravam prenovo progre na postaji Ljutomer in gradnjo podhoda, ter prenovo postaje Ljutomer Mesto, ki je že dokaj dotrajana in zastarela, kot nemalokatera v Sloveniji.
V Ljutomeru, smo to predvsem študentje, dijaki, šolarji, ki pa predvsem vstopamo na postaji Ljutomer Mesto.
Vsekakor pa odobravam prenovo progre na postaji Ljutomer in gradnjo podhoda, ter prenovo postaje Ljutomer Mesto, ki je že dokaj dotrajana in zastarela, kot nemalokatera v Sloveniji.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Če se hočejo vsaj približat hitrosti vlakov do 160 km/h bi morali biti povsod podhodi ne samo na postajah....
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Pobožne želje....Če se hočejo vsaj približat hitrosti vlakov do 160 km/h bi morali biti povsod podhodi ne samo na postajah....
Tozadevna zakonodaja lepo pravi, da do hitrosti Vmax <= 160 km/h po(nad)hodi niso obvezni na vseh prehodih, odvisno od frekvence prometa. Za 160<Vmx<200 km/h so pa nujni na vseh prehodih. Za Vmax > 200 km/h je pa potrebn že poseči po kabinski signalizaciji.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Vir-http://www.enarocanje.si/?podrocje=preg ... zec=309970
Sanacija jeklenih železniških mostov v km 17+205 železniške proge št. 40 Pragersko-Središče-državna meja in v km 19+787, 20+332, 28+564 železniške proge št. 41 Ormož-Hodoš-državna meja
Rok za oddajo ponub: 22.11.2013 do 10:00.
- gradbenikmiha
- Strojevodja I
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 08.10.2011, 11:38
- Kraj: med Kamniško železnico in industrijskim tirom Kartona Količevo
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
uspešno zaključeni razpisi:
Nadgradnja obstoječega sistema daljinskega vodenja SNEV in obstoječega TK sistema na progi Pragersko – Hodoš.
http://www.enarocanje.si/?podrocje=preg ... zec=311752
Opremljanje železniških postaj in postajališč s TK opremo na relaciji Pragersko - Murska Sobota
http://www.enarocanje.si/?podrocje=preg ... zec=311614
Modernizacija nivojskih prehodov Pragersko-Hodoš - Izvedba sklop A
http://www.enarocanje.si/?podrocje=preg ... zec=311590
Miha
Nadgradnja obstoječega sistema daljinskega vodenja SNEV in obstoječega TK sistema na progi Pragersko – Hodoš.
http://www.enarocanje.si/?podrocje=preg ... zec=311752
Opremljanje železniških postaj in postajališč s TK opremo na relaciji Pragersko - Murska Sobota
http://www.enarocanje.si/?podrocje=preg ... zec=311614
Modernizacija nivojskih prehodov Pragersko-Hodoš - Izvedba sklop A
http://www.enarocanje.si/?podrocje=preg ... zec=311590
Miha
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
V naših krajih ob progi Ormož - Središče se prav vidi, da se nekaj dela na progi Ormož - Hodoš, saj so včeraj v Središču čakale na vlake kar tri lokomotive. Zadnjih par dni je zelo dosti tovornih vlakov in prav lepo je videti toliko vlakov in, da je proga tu in tam še uporabna. Čez poletje tako ni vozilo skorajda nič drugega kot par potniških na teden.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
To je pa po domače povedano posledica obvozov. Bo nazaj tako kot je bilo.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Bi bilo bolje, če bi ostalo tako kot je Je proga bolj ravna tukaj, pa še več veselja nam ljubiteljem železnice naredi.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Zakaj pa še niso začeli postavljati stebrov med Ptujem on Moškanjci?
...
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Zato, ker je ptujska postaja v fazi rekonstrukcije - podaljšani bodo nekateri tiri na vzhodno (B) stran, tako da bodo uvozne kretnice v krivini, pa tudi medtirni razmiki bodo mestoma korigirani. Stebri bi zagotovo motili zemeljska dela, ki so že v teku.
Pozdrav - Peter
Pozdrav - Peter
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Kdo ve kaj se V ljutomeru kaj dogaja?
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Končno se je nekdo odločil izravnati nepotrebne krivine in že se je nekdo oglasil, da to ni dobro. Človek res ne ve, ali se je Slovencem že totalno utrgalo.......Deflektor:
Bi bilo bolje, če bi ostalo tako kot je Je proga bolj ravna tukaj, pa še več veselja nam ljubiteljem železnice naredi.
LP in brez zamere L
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Ljubitelj napisal/-a:Končno se je nekdo odločil izravnati nepotrebne krivine in že se je nekdo oglasil, da to ni dobro. Človek res ne ve, ali se je Slovencem že totalno utrgalo.......Deflektor:
Bi bilo bolje, če bi ostalo tako kot je Je proga bolj ravna tukaj, pa še več veselja nam ljubiteljem železnice naredi.
LP in brez zamere L
Vbistvu sploh ne vem, kaj si mi želel s tem povedati... Jaz sem le povedal, da mi je všeč, da po dolgem času vidim več vlakov na tej progi. Proga pa je res dosti bolj ravna kot od Ormoža do Hodoša.