Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
- gradbenikmiha
- Strojevodja I
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 08.10.2011, 11:38
- Kraj: med Kamniško železnico in industrijskim tirom Kartona Količevo
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Pozdravljeni:
Mene zanima kje trenutno poteka remont in kilometraža železniškega mostu čez reko Muro pri Veržeju?
Hvala za odgovore.
Miha
Mene zanima kje trenutno poteka remont in kilometraža železniškega mostu čez reko Muro pri Veržeju?
Hvala za odgovore.
Miha
-
- Vajenec
- Prispevkov: 24
- Pridružen: 21.04.2012, 21:35
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Dela so se že začela na železniškem prehodu pri Dornavi oz. na cesti Dornava-Ptuj. Že so začeli delati obvoz na drugo strani. Tako, da zdaj še morajo asfaltirati in povezati in že bo urejen obvoz!
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Most se nahaja od km 28+385 do 28+744, trenutno se glavna dela izvajajo v km 31/32.gradbenikmiha napisal/-a:Pozdravljeni:
Mene zanima kje trenutno poteka remont in kilometraža železniškega mostu čez reko Muro pri Veržeju?
Hvala za odgovore.
Miha
- gradbenikmiha
- Strojevodja I
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 08.10.2011, 11:38
- Kraj: med Kamniško železnico in industrijskim tirom Kartona Količevo
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Uspešno končan razpis za sanacijo jeklenih železniških mostov v km 17+205 železniške proge št. 40 Pragersko-Središče-državna meja in v km 19+787, 20+332, 28+564 železniške proge št. 41 Ormož-Hodoš-državna meja:
http://www.enarocanje.si/?podrocje=preg ... zec=335479
Miha
http://www.enarocanje.si/?podrocje=preg ... zec=335479
Miha
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Pozdravljeni,
lahko nekdo,ki je blizu oziroma na tekočem z tem projektom,pove katere železniške postaje so že prenovljene/posodobljene,na katerih sedaj potekajo gradbena dela in katere so še v načrtu jih prenovit?
Prav tako,če je možno katera postajališča so bila že prenovljena,katera se sedaj in katere jih še morajo prenovit?
Za odgovore se vam vnaprej zahvaljujem!
p.s. za ŽP Hodoš vem,da je že pred leti bila "pod streho"
Lp
lahko nekdo,ki je blizu oziroma na tekočem z tem projektom,pove katere železniške postaje so že prenovljene/posodobljene,na katerih sedaj potekajo gradbena dela in katere so še v načrtu jih prenovit?
Prav tako,če je možno katera postajališča so bila že prenovljena,katera se sedaj in katere jih še morajo prenovit?
Za odgovore se vam vnaprej zahvaljujem!
p.s. za ŽP Hodoš vem,da je že pred leti bila "pod streho"
Lp
- gradbenikmiha
- Strojevodja I
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 08.10.2011, 11:38
- Kraj: med Kamniško železnico in industrijskim tirom Kartona Količevo
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Včeraj je bil objavljen razpis za: Namerstitev vodnikov in stikal voz omrežja na progi Pragersko Hodoš
http://www.enarocanje.si/?podrocje=preg ... zec=335874
Uvod razpisne dokumentacije:
http://www.enarocanje.si/?podrocje=preg ... zec=335874
Uvod razpisne dokumentacije:
MihaVsa dela na voznem omrežju se nanašajo na vozno omrežje enosmernega sistema vleke napetosti 3 kV. Maksimalna dovoljena trajna napetost je 3600 V, minimalna dovoljena trajna napetost je 2000V. Parametri voznega omrežja in elektroenergetskih naprav so projektirani tako, da bo na odjemniku toka vlaka zagotovljena minimalna koristna napetost in minimalna induktivnost v katerikoli točki napajanja znotraj napajalnega odseka. Po SIST EN 50388 mora minimalna koristna napetost biti 2700 V, minimalna induktivnost pa 2 mH. Najvišji vlakovni tok znaša 2500 A, kar je tudi skladno z določili tega standarda. Predvidena geometrija voznega voda omogoča uporabo katerega koli odjemnika toka z geometrijo glave po določbi 4.2.8.2.9.2. TSI CR LOC&PAS. Nazivna višina kontaktnih vodnikov, sprememba le te, bočni odklon kontaktnega vodnika, povprečna kontaktna sila in dinamično obnašanje in kakovost odjema toka so predvideni skladno s TSI in SIST EN 50119.Pri projektiranju voznega omrežja kot »Energijskega« podsistema železniškega sistema za konvencionalne hitrosti so upoštevana določila Tehnične specifikacije za interoperabilnost (TSI) DIREKTIVE 2008/57/ES. Zaradi možnega kasnejšega prehoda na sistem električne vleke 25 kV 50 Hz, je v okviru tega sklopa del predvidena ustrezna izolacija voznih in ostalih vodov (ojačitveni in napajalni vodi) ter večje varnostne razdalje.
Dobava in montaža voznega omrežja se izvede na progi Pragersko – Hodoš in sicer med postajama Pragersko in postajo Hodoš. Elektrificirajo se vsi odseki odprte proge, na postajah se elektrificirajo vsi pomembnejši postajni tiri Vozni vodi postajnih tirov se bodo napajali iz voznih vodov glavnih prevoznih tirov postaj preko stikal, opremljenih z elektromotornimi pogoni in vključenimi v lokalno in daljinsko vodenje iz železniških postaj, elektronapajalnih postaj oziroma Centra vodenja Maribor.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Glej glej, nekdo pa le misli na prihodnost...gradbenikmiha napisal/-a:Včeraj je bil objavljen razpis za: Namerstitev vodnikov in stikal voz omrežja na progi Pragersko Hodoš
http://www.enarocanje.si/?podrocje=preg ... zec=335874
Uvod razpisne dokumentacije:
MihaVsa dela na voznem omrežju se nanašajo na vozno omrežje enosmernega sistema vleke napetosti 3 kV. Maksimalna dovoljena trajna napetost je 3600 V, minimalna dovoljena trajna napetost je 2000V. Parametri voznega omrežja in elektroenergetskih naprav so projektirani tako, da bo na odjemniku toka vlaka zagotovljena minimalna koristna napetost in minimalna induktivnost v katerikoli točki napajanja znotraj napajalnega odseka. Po SIST EN 50388 mora minimalna koristna napetost biti 2700 V, minimalna induktivnost pa 2 mH. Najvišji vlakovni tok znaša 2500 A, kar je tudi skladno z določili tega standarda. Predvidena geometrija voznega voda omogoča uporabo katerega koli odjemnika toka z geometrijo glave po določbi 4.2.8.2.9.2. TSI CR LOC&PAS. Nazivna višina kontaktnih vodnikov, sprememba le te, bočni odklon kontaktnega vodnika, povprečna kontaktna sila in dinamično obnašanje in kakovost odjema toka so predvideni skladno s TSI in SIST EN 50119.Pri projektiranju voznega omrežja kot »Energijskega« podsistema železniškega sistema za konvencionalne hitrosti so upoštevana določila Tehnične specifikacije za interoperabilnost (TSI) DIREKTIVE 2008/57/ES. Zaradi možnega kasnejšega prehoda na sistem električne vleke 25 kV 50 Hz, je v okviru tega sklopa del predvidena ustrezna izolacija voznih in ostalih vodov (ojačitveni in napajalni vodi) ter večje varnostne razdalje.
Dobava in montaža voznega omrežja se izvede na progi Pragersko – Hodoš in sicer med postajama Pragersko in postajo Hodoš. Elektrificirajo se vsi odseki odprte proge, na postajah se elektrificirajo vsi pomembnejši postajni tiri Vozni vodi postajnih tirov se bodo napajali iz voznih vodov glavnih prevoznih tirov postaj preko stikal, opremljenih z elektromotornimi pogoni in vključenimi v lokalno in daljinsko vodenje iz železniških postaj, elektronapajalnih postaj oziroma Centra vodenja Maribor.
Goran
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Ma to je vseskupaj lari fari možnost prehoda in bo obstajala še naslednjih 50 let!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Bolje da možnost obstaja, tudi če ne bo kmalu izkoriščena. Mislim, da bi morali na ta način obnavljati tudi VM na Notranjskem, čeprav iz postov o posledicah žleda sklepam, da tega ne delajo. Najbrž se preveč mudi.Regan 664 napisal/-a:Ma to je vseskupaj lari fari možnost prehoda in bo obstajala še naslednjih 50 let!
lp!
pragerso-hodoš
zanima me če do od vas ve kaj se dogaja na ž- progi pragersko-hodoš
ali jo elektrificirajo?
kdaj bodo zapeljale prve e. loomotive?
prosim vas za odgovor
ali jo elektrificirajo?
kdaj bodo zapeljale prve e. loomotive?
prosim vas za odgovor
lep pozdrav. Noell
Re: pragerso-hodoš
je treba malo forum pregledati: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=33&t=6714" onclick="window.open(this.href);return false; pa šele potem eventuelno odpirati novo temo...noell napisal/-a:zanima me če do od vas ve kaj se dogaja na ž- progi pragersko-hodoš
ali jo elektrificirajo?
kdaj bodo zapeljale prve e. loomotive?
prosim vas za odgovor
Re: pragerso-hodoš
Premaknil @cokla...mmatja napisal/-a:je treba malo forum pregledati: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=33&t=6714" onclick="window.open(this.href);return false; pa šele potem eventuelno odpirati novo temo...noell napisal/-a:zanima me če do od vas ve kaj se dogaja na ž- progi pragersko-hodoš
ali jo elektrificirajo?
kdaj bodo zapeljale prve e. loomotive?
prosim vas za odgovor
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
ej sory ampak kdaj bodo zapeljale prve e lokomotive??
lep pozdrav. Noell
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
ko ne boš več slišal reganov in špank v MS
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Po mojih izračunih bi moral biti zadnji del remonta med Muro in Lipovci zdaj končan. Ostanejo še deli kjer ovinke peglajo, kakšna postaja in štirje mostovi. Dobro bi bilo kakšne fotke videt.