Res je... Samo to so zaenkrat samo načrti...Kako pa bo v resnici, bomo pa videli Po stari navadi v SLO ni vedno tako... če se že kdaj kaj sploh uspe uresničiti ...suha napisal/-a:Zelo vredu načrti za železniško in avtobusno postajo....
Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Res je to odlično, moti me edino da se obstoječe poslopje podre, ohrani pa se del podrtije zraven, zgleda da so težave z spomeniškim varstvomsuha napisal/-a:Zelo vredu načrti za železniško in avtobusno postajo. Sploh to da so združili vse skupaj je pohvalevredno (recimo pot iz Ljubljane v Mursko Soboto z vlakom in nato naprej do domačega kraja z avtobusom).
Vir-http://www.kalamar.si/smspostaja.html
- gradbenikmiha
- Strojevodja I
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 08.10.2011, 11:38
- Kraj: med Kamniško železnico in industrijskim tirom Kartona Količevo
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Ali vidim prav, da bosta zgornja mostova dvotirna ?
Miha
Miha
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Prav vidiš.gradbenikmiha napisal/-a:Ali vidim prav, da bosta zgornja mostova dvotirna ?
Miha
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Tisti del, ki štrli ven je samo parapet potisne steze za prekladno konstrukcijo, ki se po narivanju poruši.senitel napisal/-a:Prav vidiš.gradbenikmiha napisal/-a:Ali vidim prav, da bosta zgornja mostova dvotirna ?
Miha
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Hvala za popravek , zgolj sklepal sem po tem, da naj bi se vse kar se na novo dela objektov dimenzioniralo z možnostjo za še dodaten tir v prihodnosti brez večjih posegov in npr. tako so bili tudi izvedeni prepusti, podhodi na postajah itd..grikos napisal/-a:Žal narobe -tisti del, ki štrli ven je samo parapet potisne steze za prekladno konstrukcijo, ki se po narivanju poruši.senitel napisal/-a:Prav vidiš.gradbenikmiha napisal/-a:Ali vidim prav, da bosta zgornja mostova dvotirna ?
Miha
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Pozdrav
Torej se stari jekleni očak poslavlja....
LP
Jože
Torej se stari jekleni očak poslavlja....
LP
Jože
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Če se torej gradi eno-tirni most, čemù? Ali ima stari most premajhno nosilnost ali kako?
LP, Metod
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Da.mkx napisal/-a:Če se torej gradi eno-tirni most, čemù? Ali ima stari most premajhno nosilnost ali kako?
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Torej se stari jekleni očak poslavlja....
LP
Jože
Strojani že čakajo v grmovju
+
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
A so SŽ že tako načete, da se jim še pospravit za seboj ne da več?Strojani že čakajo v grmovju
LP in brez zamere L
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Kako napreduje remont proge na odseku Kidričevo-Ptuj? So že prišli do postajališča Hajdina?
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
A to med Ormožem in Središčem še enkrat napeljujejo cevi za optiko? A niso dosti tiste na levi strani proge?
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
A kada je sagrađen ovaj most i tko ga je gradio; koliko je dugačak? Izgleda kao konstrukcija od prije 150 godina i moguće da je riječ o najstarijem sačuvanom željezničkom mostu u Sloveniji. Vrlo je sličan starom mostu preko Save kod Zagreba koji je pušten u promet 1862. a sagradila ga je Južna željeznica. Konkretnije gotovo je identičan krajnjim rasponima zagrebačkog mosta koji imaju po 10 kvadratnih polja te 2 uska na kraju i dugi su po 27,18m (svi ostali, središnji, rasponi imaju po 12+2 polja odnosno 32,87m).
http://www.geocaching.com/geocache/GC42 ... ost-zagreb" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT:
Vidim da u Ptuju postoji još jedan takav stari most ali sa dva raspona po 12 polja a pruga je građena 1859/60. također od Južne željeznice tako da je onda očigledno da su ovo originalni mostovi od prije 155 godina.
http://www.miniaturna-zeleznica.com/gal ... /index.php" onclick="window.open(this.href);return false;