Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 945
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a mario » 12.06.2014, 8:04

Deflektor napisal/-a:A to med Ormožem in Središčem še enkrat napeljujejo cevi za optiko? A niso dosti tiste na levi strani proge?


Redundanca :oops:
+
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a grikos » 12.06.2014, 16:15

mario napisal/-a:
Deflektor napisal/-a:A to med Ormožem in Središčem še enkrat napeljujejo cevi za optiko? A niso dosti tiste na levi strani proge?


Redundanca :oops:


GSM-R
Deflektor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 156
Pridružen: 20.02.2008, 21:06

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Deflektor » 12.06.2014, 20:47

No, pa le pride prav tisti vic, da polagajo kabel za mobitel... :D
senitel
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 146
Pridružen: 02.08.2013, 13:15

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a senitel » 28.06.2014, 10:59

Kaj novega glede Namestitev vodnikov in stikal voznega omrežja na progi Pragersko – Hodoš? Zadnji postopek je bil objavljen 5.3 in bil neuspešen, premakne se pa nič v luči zamrznitve EU sredstev..
Vsi javni uslužbenci na tem projektu, bi morali pristati na cesti, odgovarjati za povzročeno škodo ter se skupaj z odgovornimi iz ŽGP-ja ter kompanjonoma Tegrad in GH Holding znajti v kazenskem postopku. Glede na to, da se je le vpletla tudi EU, res upam da se to tudi zgodi, upam da nisem preveč naiven. :lol:
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 123
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a zigc0601 » 28.06.2014, 12:40

To so pa kar hude obtožbe. Se strinjam s tabo, da je čudno, da se nič ne premakne, vendar me zanima na podlagi kakšnih materialnih dokazav prihajaš do takih sklepov, da je potrebno zapreti določene ljudi?

Mislim da bi bilo zelo koristno, da jih deliš z nami in s policijo, da se zadeva razčisti...

P.S. So kakšne informacije o delih s terena? Žal sem z drugega konca Slovenije in razen s foruma ne dobim nobenih podatkov o gradnji, ki me sicer zelo zanima.
senitel
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 146
Pridružen: 02.08.2013, 13:15

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a senitel » 28.06.2014, 13:22

zigc0601 napisal/-a:To so pa kar hude obtožbe. Se strinjam s tabo, da je čudno, da se nič ne premakne, vendar me zanima na podlagi kakšnih materialnih dokazav prihajaš do takih sklepov, da je potrebno zapreti določene ljudi?

Mislim da bi bilo zelo koristno, da jih deliš z nami in s policijo, da se zadeva razčisti...

P.S. So kakšne informacije o delih s terena? Žal sem z drugega konca Slovenije in razen s foruma ne dobim nobenih podatkov o gradnji, ki me sicer zelo zanima.


Ne obračaj besed.. nisem rekel, da je koga treba zapreti(!), je pa zadosti indicev za preiskavo(!) le tega s strani pristojnih organov, saj veš - dokler krivda ni dokazana, nisi kriv.
Vse skupaj se je začelo že lansko leto poleti in gre za standardno izigravanje preko razpisnih pogojev, kar je tudi drugače skoraj tedensko tema na TV :( . En članek iz lanskega leta, zdaj se je vmešala še EU, smo pa konec junija 2014, povsem sesuta časovnica(glede na prvotni razpis - 21 mesecev od odjave naročila).
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 123
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a zigc0601 » 28.06.2014, 13:37

Moti me samo obtoževanje ljudi vsepovprek, kar se je zelo razpaslo v Sloveniji, zato vedno želim videti dokaze. In če za nekoga objaviš, da bi moral pristati na cesti,.., potem predvidevam, da imaš zelo trdne dokaze.

Če je razpis padel in je vložena revizija, potem zagotovo obstaja kakšno revizijsko poročilo, če pa od takrat ni izvedenega nobenega pregleda in vložene nobene obtožnice so zame to le čenče, ki jih lahko zapiše vsak, ki se lahko skrije za novinarsko svobodo ali anonimnostjo forumov.

P.S. Kako pa se je vmešala EU? So že zahtevali povračilo sredstev?
senitel
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 146
Pridružen: 02.08.2013, 13:15

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a senitel » 28.06.2014, 14:52

zigc0601 napisal/-a:Moti me samo obtoževanje ljudi vsepovprek, kar se je zelo razpaslo v Sloveniji, zato vedno želim videti dokaze. In če za nekoga objaviš, da bi moral pristati na cesti,.., potem predvidevam, da imaš zelo trdne dokaze.

Če je razpis padel in je vložena revizija, potem zagotovo obstaja kakšno revizijsko poročilo, če pa od takrat ni izvedenega nobenega pregleda in vložene nobene obtožnice so zame to le čenče, ki jih lahko zapiše vsak, ki se lahko skrije za novinarsko svobodo ali anonimnostjo forumov.

P.S. Kako pa se je vmešala EU? So že zahtevali povračilo sredstev?

Lej to je moje mnenje, ki je pač osnovano na podlagi podatkov, ki so na voljo in preteklih izkušnjah v zvezi z javnimi naročili in vem kako zadeve špilajo, je pa to v Sloveniji vse zelo prefinjeno in diskretno, zato razumem tvoje pomisleke in se v neki meri tudi strinjam glede obtoževanja/negodovanja v tri dni, kar pa v tem primeru pač ni res. :wink:
Revizija je bila, najdeš jo tu, zavrnjena, to pa zato, ker njih bolj zanimajo ustreznost rokov in raznih tehnokratskih pravil in ne sama vsebina pogojev, ker to pač stvar naročnika in oni njihove realnosti pač ne preučujejo, gledajo samo parameter ustreza/ne ustreza, da je temu tako, je jasno razvidno, če zadevo prebereš.

Vlagatelj kot nezakonito izpostavlja tudi referenco za izdelavo projektne dokumentacije, katero izpolnjuje le družba SŽ projektivno podjetje d.d., ki se je povezala v konzorcij in ne želi sodelovati z drugimi ponudniki, zaradi česar je treba nujno pridobiti tujega partnerja, to pa je onemogočeno zaradi zahteve po članstvu strokovnjakov v Inženirski zbornici Sloveniji v času oddaje ponudbe (v nadaljevanju: IZS). Vlagatelj dalje zatrjuje, da je zahteva po članstvu v IZS, ki jo izpolnjuje le družba Balfour Beatty, prestroga in v nasprotju z načelom gospodarnosti, konkurenčnosti in enakopravne obravnave ponudnikov, rok za prejem ponudb pa ne omogoča vpisa tujih strokovnjakov v IZS.


EU pa se je zapičila v tole, kar se npr. revizijski komisiji ni zdelo sporno, sredstva so trenutno zamrznjena, potekajo pa seveda pogovori, da bi se to odmrznilo, bodo pa seveda nov razpis morali spisati tako, da bo tudi po godu EU, za kar bo treba pa spremenit pogoje. :wink:
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 123
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a zigc0601 » 29.06.2014, 16:44

No s tem si pa malo bolje podkrepil svoje mnenje, ki ga navajaš zgoraj.

Žal (ali za nekatere na srečo) ima naročnik zelo veliko svobodo pri postavljanju omejitev z referencami. Pravzaprav je to še edina stvar, ki jo pri javnem razpisu lahko predpiše in s tem omeji ali razširi krog ponudnikov. Če si resen ponudnik ni težko najti partnerja (iz tujine, kajti v SLO jih ni veliko s takšnimi referencami), s katerim skupaj nastopiš posel.

Menim, da bi revizijska komisija vseeno zavrnila razpis, če se na razpis nebi mogli prijaviti še drugi ponudniki. In glede na to, da so podaljšali rok za prijavo so imeli vsi potencialni ponudniki možnost poiskati prave reference.

Me pa moti, da so reference bolj zahtevne, kot je posel, za katerega se dajejo. Mislim da so lahko max 80% višine ocenjene vrednosti razpisa, da so še normalne. No ampak tukaj velja moj prvi odstavek.

Debato o tem sem začel bolj z razlogom, da me zadnje čase malo motijo zapisi nekaterih na tem strokovnem forumu, ki kar povprek obtožujejo brez dokazov. Kot vidim imaš ti vsaj zelo utemeljeni sum.

No jaz bom s tem zaključil, ker upam, da bo kdo s tistega konca prilepil kakšne slikce :D [-o<
Uporabniški avatar
gradbenikmiha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 88
Pridružen: 08.10.2011, 11:38
Kraj: med Kamniško železnico in industrijskim tirom Kartona Količevo

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a gradbenikmiha » 30.06.2014, 12:44

Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6495
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 01.07.2014, 12:04

nik napisal/-a:

A kada je sagrađen ovaj most i tko ga je gradio; koliko je dugačak? Izgleda kao konstrukcija od prije 150 godina i moguće da je riječ o najstarijem sačuvanom željezničkom mostu u Sloveniji. Vrlo je sličan starom mostu preko Save kod Zagreba koji je pušten u promet 1862. a sagradila ga je Južna željeznica. Konkretnije gotovo je identičan krajnjim rasponima zagrebačkog mosta koji imaju po 10 kvadratnih polja te 2 uska na kraju i dugi su po 27,18m (svi ostali, središnji, rasponi imaju po 12+2 polja odnosno 32,87m).
http://img.geocaching.com/cache/large/791e7b5b-a145-4369-abc9-35c7fb72bb52.jpg
http://img.geocaching.com/cache/large/33946a9b-ef17-4a69-b0f7-ce125befc9ed.jpg
http://www.geocaching.com/geocache/GC423C0_stari-zeljeznicki-most-zagreb

EDIT:
Vidim da u Ptuju postoji još jedan takav stari most ali sa dva raspona po 12 polja a pruga je građena 1859/60. također od Južne željeznice tako da je onda očigledno da su ovo originalni mostovi od prije 155 godina.
http://www.miniaturna-zeleznica.com/gal ... /index.php

V nedavni debati s prijateljem Viktorjem Lednikom iz Pragerskega sem zvedel, da sta bila stara jeklena mostova čez potok Studenčico in čez Zagrebško cesto demolirana zadnji vikend v juniju 2014. Menda obstaja še en (tretji) tak most čez Pesnico in je verjetno le še vprašanje časa, koliko bo še služil namenu. Glede na resnično zgodovinsko starost bi se mogoče lahko še kak muzej potrudil in vzel kak tekoči meter teh dveh "padlih" mostov in ga postavil na ogled javnosti, da ne bomo nekoč objokovali staroavstrijsko gradnjo tako kot most pri Borovnici sedaj...
Goran
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 561
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 01.07.2014, 17:11

Gorchi napisal/-a: .... Menda obstaja še en (tretji) tak most čez Pesnico in je verjetno le še vprašanje časa, koliko bo še služil namenu....


Žal je ta most čez Pesnico (med postajo Moškajnci in postajališčem Zamušani) že zgodovina! Poleti 2007 so ga nadomestili z AB novogradnjo v široki izvedbi - (za bodoči 2. tir).

LP - Peter
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3092
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a _Borsig_ » 01.07.2014, 22:00

Gorchi napisal/-a: ... V nedavni debati s prijateljem Viktorjem Lednikom iz Pragerskega sem zvedel, da sta bila stara jeklena mostova čez potok Studenčico in čez Zagrebško cesto demolirana zadnji vikend v juniju 2014. ...


V soboto sem obtej priložnosti: http://www.ckp.si/ptujske-grajske-igre-2014/ slučajno ujel sledeče dogajanje:

"Glavni most" je zavit v delovno zaščito:

Slika


malo bližje:

Slika


Most čez Studenčnico (ob cca. 11:30) še stoji:

Slika


Slika


Kakšno uro in pol kasneje - cca. 1/3 konstrukcije je že "v zraku":

Slika


... in na poti v zgodovino:

Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


:arrow: :arrow: :arrow:
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3092
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a _Borsig_ » 01.07.2014, 22:33

:arrow: :arrow: :arrow:


Slika


konstrukcija pod Dravskim mostom:

Slika


... in zgoraj:

Slika


Prehod med starim in novim:
levo most, desno postaja Ptuj,
levo staro, desno novo:

Slika


Pogled proti postaji Ptuj ...

Slika


... in na most:

Slika



Pa še enkrat most preko Studenčnice, pripravljajo drugo tretino za dvig

Slika


Slika


Še most preko Drave iz druge strani:

Slika


Peskanje:


Slika
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 12.09.2013, 15:45
Kraj: Celje

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a kozorog » 02.07.2014, 8:22

Super slike =D> Imaš še kakšno sliko postaje in podhoda v izgradnji?

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov