Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Ptuj, rekonstrukcija železniških objektov.
Vir-http://www.gic-gradnje.si/novice/95-rek ... ostov.html
Vir-http://www.gic-gradnje.si/novice/95-rek ... ostov.html
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Pogrešam raztirnik.Peter 5 napisal/-a:@Kozorog
Hvala za odgovor! Zdaj mi je jasno. Motili so me stebri VM in pa premikalni mejnik. Očitno gre za spremembo karakterja odcepa. Pred nadgradnjo je to bil odcep na odprti progi in varovan s slepim tirom in varovalno kretnico in še z dvema kritnima (dvolučnima ) signaloma KA in KB. Sedaj, po nadgradnji pa je postajno področje pač nategnjeno preko Drave in zajema tudi cepno kretnico. Tudi novo stojišče premikalnega mejnika je na ta način logično. Ostale bivše elemente varovanja pa nadomešča med ostalim uvozni signal A in premikalni signali pri cepni kretnici.
LP - Peter
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Slike so pa res paša za oči
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Zdravo!Signal napisal/-a:Pogrešam raztirnik.Peter 5 napisal/-a:@Kozorog
Hvala za odgovor! ........Ostale bivše elemente varovanja pa nadomešča med ostalim uvozni signal A in premikalni signali pri cepni kretnici.
LP - Peter
Raztirnik bi seveda povečal stopnjo varnosti. Novo situacijo sem ocenjeval le iz fotografij, pa sprašujem, ali se raztirnik morda skriva na posnetku za ploskvijo signalnega loparja, ki ga je videti tik za najbližjim stebrom VM. Ali pa bo vgrajen naknadno?
LP - Peter
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Čemu raztirnik? Če vidim prav, je klančina navzdol od glavne proge?
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Zakaj pa ti novi objekti niso pripravljeni za gradnjo drugega tira?
...
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Zadnje dni sem počitnikoval v Moravskih Toplicah. Seveda je bilo obvezno iti tja z vlakom in kolesom. Od takrat ko so ukinili Citadello, so povezave med Ljubljano in Mursko Soboto, če imaš kolo zelo slabe (sploh ni več direktnega vlaka; IC Ptuj vozi samo od ponedeljka do petka z vagoni do Pragerskega in potem Zelenc naprej, s Pohorca na Muro je tudi treba prestopat, na Pendolinota pa ni možno vzeti kolesa)
Tja grede ni bilo potovanje skoraj nič posebnega (razen natančnosti spletne strani SŽ; avtobusni prevoz Pragersko-MS; nekje je pisalo da gre Citadella skozi, nekje da ne... V Ljubljani na info so mi reklo da vozi za kolesa poseben kombi ) Najprej v soboto na kopalnega za Podčetrtek, potem na super udobnega IC Croatia (tudi z gostinsko ponudbo) in na koncu so mi na avtobus v Pragerskem na srečo vzeli kolo. Pohvale osebju na IC Croatia in "vlaku" RG 640.
Včeraj nazaj grede je bilo še bolj burno. Očitno posledice žleda sežejo vse do Murske Sobote, kajti Citadello je vozil ravno KANARČEK. Ko mi je prodajalka kart v Murski rekla da vozi motornik, sem se že veselil Zelenca (saj Ptujska proga je kraljevina Zelencev). No in potem pride Kanarček, ki je baje redek pojav tam v Prekmurju. Najbrž ravno ta iz revizije, ker je bil čist grafitov.
Kljub neprimernim sedežem za IC vlak je bila vožnja super, ker sem videl kako se povsod gradi: nadvozi in podvozi, super lepe nove postaje (še posebej Ivanjkovci). Ampak za vsak mostiček je bila počasna vožnja.
Potem sem pa občutil nekaj podobnega kot to, kar @Mateja na Bohinjki; v Ptuju pride sprevodnica (v Angleščini ) povedat, da zaradi zamude ne prestopamo v Mariboru, ampak v Pragerskem. Ko pridemo v Pragersko zavijemo na tir proti Mariboru, sem na to opozoril sprevodnico in ji ni bilo nič jasno. Seveda še manj potnikom, kaj delajo peroni na drugi strani postaje. Potem je sledil premikalni manever na tir 1 in smo izstopili... Pa sprašujejo potniki, kdaj pride vlak za Ljubljano in na kateri tir medtem sta peljala mimo 2 tovorna in so mislili, da je to to. Tokrat ni bilo prometnika na peronu, da bi potnike usmeril in sem na vprašanja odgovarjal kar jaz, kolikor sem pač znal.
Potem pripelje z majhno zamudo Siemens (zaradi kolesa sem izbral to povezavo, ker je pisalo da vozi nadomestna garnitura) in nas odpelje proti Ljubljani. Omenil bi še to, da sprevodnik ni nič povedal potnikom da pridemo v Ljubljano z zamudo .
V Notranje Gorice sem prišel ob 22.30, 20 minut preden se je zgodila nesreča
Naj počivata v miru
Tja grede ni bilo potovanje skoraj nič posebnega (razen natančnosti spletne strani SŽ; avtobusni prevoz Pragersko-MS; nekje je pisalo da gre Citadella skozi, nekje da ne... V Ljubljani na info so mi reklo da vozi za kolesa poseben kombi ) Najprej v soboto na kopalnega za Podčetrtek, potem na super udobnega IC Croatia (tudi z gostinsko ponudbo) in na koncu so mi na avtobus v Pragerskem na srečo vzeli kolo. Pohvale osebju na IC Croatia in "vlaku" RG 640.
Včeraj nazaj grede je bilo še bolj burno. Očitno posledice žleda sežejo vse do Murske Sobote, kajti Citadello je vozil ravno KANARČEK. Ko mi je prodajalka kart v Murski rekla da vozi motornik, sem se že veselil Zelenca (saj Ptujska proga je kraljevina Zelencev). No in potem pride Kanarček, ki je baje redek pojav tam v Prekmurju. Najbrž ravno ta iz revizije, ker je bil čist grafitov.
Kljub neprimernim sedežem za IC vlak je bila vožnja super, ker sem videl kako se povsod gradi: nadvozi in podvozi, super lepe nove postaje (še posebej Ivanjkovci). Ampak za vsak mostiček je bila počasna vožnja.
Potem sem pa občutil nekaj podobnega kot to, kar @Mateja na Bohinjki; v Ptuju pride sprevodnica (v Angleščini ) povedat, da zaradi zamude ne prestopamo v Mariboru, ampak v Pragerskem. Ko pridemo v Pragersko zavijemo na tir proti Mariboru, sem na to opozoril sprevodnico in ji ni bilo nič jasno. Seveda še manj potnikom, kaj delajo peroni na drugi strani postaje. Potem je sledil premikalni manever na tir 1 in smo izstopili... Pa sprašujejo potniki, kdaj pride vlak za Ljubljano in na kateri tir medtem sta peljala mimo 2 tovorna in so mislili, da je to to. Tokrat ni bilo prometnika na peronu, da bi potnike usmeril in sem na vprašanja odgovarjal kar jaz, kolikor sem pač znal.
Potem pripelje z majhno zamudo Siemens (zaradi kolesa sem izbral to povezavo, ker je pisalo da vozi nadomestna garnitura) in nas odpelje proti Ljubljani. Omenil bi še to, da sprevodnik ni nič povedal potnikom da pridemo v Ljubljano z zamudo .
V Notranje Gorice sem prišel ob 22.30, 20 minut preden se je zgodila nesreča
Naj počivata v miru
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Hmm, dvomim, da je klančina lahko bočna zaščitaEG 3100 napisal/-a:Čemu raztirnik? Če vidim prav, je klančina navzdol od glavne proge?
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Raztirnik je za preprečitev uteka vagonov... Dvomim, da bi lahko vagoni utekli po klančini navzgor...
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Proti uteku vagonov pomaga tudi cokla; je občutno cenejša!EG 3100 napisal/-a:Raztirnik je za preprečitev uteka vagonov.....
Peter
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Peter 5 napisal/-a:Proti uteku vagonov pomaga tudi cokla
Ne ga biksat, možakarjiEG 3100 napisal/-a:Čemu raztirnik? Če vidim prav, je klančina navzdol od glavne proge?
Raztirnik je še najmanj, kar predstavlja bočno zaščito. Pa še to je pri novogradnjah lahko samo na postajnem območju. Če je odprta proga, mora biti ščitna kretnica s štucem.
Ali je tir v padcu ali vzponu pa je popolnoma vseeno.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Seveda cokle nisem zapisal v resnem, temveč v šaljivem kontekstu! Ne smemo pozabiti, da gre za magistralno koridorsko progo!
LP - Peter
LP - Peter
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Zanima me kdaj se bo začela rekonstrukcija ŽP Murska Sobota?
Verjetno v letu 2015 ali morda že prej?
Tečejo vsa dela na omenjenem projektu po zastavljenem terminskem planu ali je morda kje že prišlo do zamud.ipd?
pozdrav
Verjetno v letu 2015 ali morda že prej?
Tečejo vsa dela na omenjenem projektu po zastavljenem terminskem planu ali je morda kje že prišlo do zamud.ipd?
pozdrav
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Obnova tira 1 se prične konec septembra.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Industriski tir Perutnine ima vgrajeno kretnico, katera nudi bočno zaščito, kar pa ni razvidno iz slike.Signal napisal/-a:Hmm, dvomim, da je klančina lahko bočna zaščita