Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
senitel
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 146
Pridružen: 02.08.2013, 13:15

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a senitel »

Kaj novega v smislu, kdaj se bo začelo delat na elektriki?
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

senitel napisal/-a:Kaj novega v smislu, kdaj se bo začelo delat na elektriki?

POLETJE :D
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 12.09.2013, 15:45
Kraj: Celje

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a kozorog »

En video iz Murske Sobote, obnova napreduje.

Povezava na video

ExpressTrain
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 02.01.2015, 14:02

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a ExpressTrain »

A postaje na odseku Pragersko-Hodoš so prav tako lepe in urejene kot postaja Divača. Pri Hodošu sem videl, da je lepa. Kaj pa ostale?
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 12.09.2013, 15:45
Kraj: Celje

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a kozorog »

ExpressTrain napisal/-a:A postaje na odseku Pragersko-Hodoš so prav tako lepe in urejene kot postaja Divača. Pri Hodošu sem videl, da je lepa. Kaj pa ostale?
Da, vse bodo urejene podobno.

Murska Sobota, upam da ta podrtija ne ostane>>https://www.youtube.com/watch?v=9rTdkVQpK0Q

Povezava na video

Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 12.09.2013, 15:45
Kraj: Celje

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a kozorog »

Murska Sobota dobiva povsem prenovljeno železniško postajo


V sklopu modernizacije železniške progre Pragersko - Ormož, bo prenovljena tudi železniška postaja Murska Sobota. Ta bo odslej imela dva daljša perona in novo čakalnico.

Slika

odernizacija železniške proge Pragersko - Ormož je največji projekt na področju prometne infrastrukture v Pomurju po izgradnji avtoceste. V sklopu projekta trenutno potekajo mnoge aktivnosti. Tako na samih železniških tirih, kot tudi na okoliški infrastrukturi. Med to sodi tudi železniška postaja Murska Sobota, ki doživlja korenito prenovo.

Statična sanacija postaje ter nova streha

Projekt prenove prinaša tudi temeljito rekonstrukcijo železniške postaje Murska Sobota. Dotrajana železniška postaja bo v fazi prenove deležna statične sanacije, s katerimi bo izboljšana statična stabilnost in tehnična ustreznost stavbe, s tem pa tudi varnost pri uporabi. Hkrati prenova zunanjosti stavbe predvideva tudi prenovo fasade ter spremembo obsteječe, nesimetrične dvokapne strehe v ravno streho.

Prenovljeni prostori s 27 sedišči

Južni pritlični del stavbe je v fazi prenove že bil nadzidan, s čimer so zagotovljeni novi prostori. Hkrati so obstoječi notranji prostori bili deležni funkcionalne preureditve, kar bo vplivalo na udobje čakajočih potnikov. Kot so nam odgovorili s Slovenskih železnic, bo posodobljen prostor za prodajo vozovnic, čakalnica ter javne sanitarije. Notranji del postaje, namenjen potnikom, je velik 43 m2, v njem pa bo 27 sedišč.

Potniškemu prometu namenjena dva daljša perona

Po končanem projektu obnove železniške postaje, bodo lahko potniki uporabljali dva nova perona. Stranski peron, širine tri metre, ob tiru številka 1 je dolg 220 metrov in je trenutno delno že v uporabi. Drugi, otočni peron, leži med tiroma 2 in 3 ter je širok 6,20 metra, v dolžino pa meri 250 metrov.

Postaja deluje tudi med prenovo

Železniški potniški promet na postaji poteka tudi med samo prenovo. Dostopi na perone so urejeni preko tirov in so ustrezno označeni, opremljeni ter osvetljeni, odgovarjajo s Slovenskih železnic. Trenutno lahko potniki uporabljajo del novega perona ob tiru 1 in obstoječi peron med tiroma 3 in 4.

Za potnike je ustrezno poskrbljeno v vsaki fazi del v skladu s projekti in tehnološkimi elaborati za izvedbo del.
Vir-http://www.sobotainfo.com/novica/lokaln ... ajo/109646
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Kocka, kockica... Al' imajo današnji arhitekti smisel za estetiko... #-o #-o #-o
Goran
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a cokla »

Gorchi napisal/-a:Kocka, kockica... Al' imajo današnji arhitekti smisel za estetiko... #-o #-o #-o
Ne... [-X
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
andrej_m
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 14
Pridružen: 04.05.2012, 9:02

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a andrej_m »

cokla napisal/-a:
Gorchi napisal/-a:Kocka, kockica... Al' imajo današnji arhitekti smisel za estetiko... #-o #-o #-o
Ne... [-X
je pa vedno izredno zanimivo slediti debati o arhitekturi in estetiki med tistimi, ki ne razlikujejo kocke in kvadra……….
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

...... skozi prizmo!
Alea iacta est!
:D
LP - Peter
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

@andrej_m: res je kvader ampak poanta ni v tem, ali je kocka ali kvader, postaja je oglata, da se lahko urežeš samo ob gledanju te postaje. Same ravne črte, ostri vogali, nobene pametne, očesu prijetne oblike. Če pogledam železniško postajo v Kranju ali pa mogoče prenovljeno škofjeloško, tem postajam pa lahko rečem lepa. In zagotovo bi lahko na zahodu našel marsikatero moderno postajo precej bolj prijetnih oblik kot pa ta enostaven 3D objekt. Ne rečem, enostavno je *lahko* lepo, zagotovo pa je statični izračun enostavnejši ampak tale postaja pa je... podn. Brez okusa, enostavno.
Da bi bila lepša bi jo lahko namesto s tem plehom obložili s kamni v stilu kraških postaj, takoj bi bila bolj zanimiva. Lahko bi bile tudi obrobe okrog oken pa še kaj.
Goran
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 465
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a inovak »

To je nekaj podobnega kot McDonalds. Kjerkoli si, povsod enaka uredite, brez kakšne lokalne značilnosti. Tako so nadstreški podhodov v Ribnici kovinski, kot da ne bi bilo možnosti v deželi lesa uporabiti lesa za konstrukcijo. Isto velja za omenjeno poslopje in vključitev lokalnih arhitekturnih značilnosti v njeno zasnovo. Ali je res višek arhitekture kocka? Kdo se ne spomni besedila iz ene izmed pesmi Janija Kovačiča (Žare lepotec) -" Kocka, kocka zdaj povej, kdo je najlepši v deželi tej?..."
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Vsi ste tako proti kockam v arhitekturi, a pozabljate da da pri danih merah kocka največji uporabni prostor. No s kvadri je nekoliko drugače, pa ne kaj dosti.

LPL
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Ne ljubitelj, ni res da sem proti kocki oz. kvadru! Poglej zunanje pročelje te postaje. Tak dolgčas, da začneš zehati, popolnoma je brez duše, tako umetna na daleč da je katastrofa! Zakaj ne more biti malce bolj razgibana zunanjost, zakaj morajo biti ravne strehe in ne poševne, eno ali več kapne? Zakaj ni kakih poudarkov okoli oken itd, itd... S prijazno zunanjostjo se da še tako grd kvader spremeniti v kaj simpatičnega.
Goran
Odgovori