Torej akumulatorji. Po čem pa so?...... razen namestitev vodnikov vozne mreže na odseku Ormož – Hodoš.
LP -Peter
Torej akumulatorji. Po čem pa so?...... razen namestitev vodnikov vozne mreže na odseku Ormož – Hodoš.
Ne, agregati. So zastonj, ker so vsi po vrsti že amortizirani (661, 664). Strošek je samo gorivo in dodatna plača zaradi dvojne zasedbe lokomotiv (pomočnik mora skrbeti, da agregat ne crkne ). Za privatnike, ki okoli vlačijo nove agregate in še niso amortizirani, nas ne briga.Peter 5 napisal/-a:Zdravo!Torej akumulatorji....... razen namestitev vodnikov vozne mreže na odseku Ormož – Hodoš.
Ne vem zakaj toliko modrovanja o akumulatorjih in prevoznih agregatih. Lepo piše kdaj bo stekla elektro vleka. Je pa video seveda iz leta 2015 in odtod izjava o zaključitvi del v letošnjem letu....V letošnjem letu bodo zaključena vsa dela na relaciji Pragersko – Hodoš, razen namestitev vodnikov na odseku Ormož – Hodoš. Redno obratovanje vlakov z elektro vleko bo steklo po uspešno zaključenem testnem obratovanju, predivoma v mesecu juniju 2016.
Delo na daljnovodu so podaljšali do konca maja.ledeni napisal/-a:Madoniš se vleče tale projekt. Naj ga bo že konec. Se ve če so že napajalne na mestih pripravljene na vklop ali ga biksajo samo pri Elektro Maribor z daljnovodom do Mačkovcev?
Da bi po novem tovorni vlak lahko prevozil v samo 58 minutah in to 109 km? Izgleda, da gre za napačen podatek. Za pendolina bi pa šlo skozi...suha napisal/-a:Električni vlak bo po progi Pragersko – Hodoš zapeljal predvidoma junija 2016
24.02.2016 | Avtor: uporabna stran | Objavljeno v vse, Zanimivo
Železniška proga Pragersko – Hodoš je deležna trenutno največje infrastrukturne naložbe na področju železniške infrastrukture v Sloveniji. Poleg rekonstrukcije proge, ki bo omogočala hitrosti do 160 km/h poteka tudi elektrifikacija.
Celotna vrednost naložbe na železniški progi Pragersko – Hodoš, ki ostaja enotirna znaša 465,5 mio €, od tega je 50% evropskih sredstev. Po končanem projektu bo 109 km dolga proga elektrificirana, omogočala hitrost vlakov do 160 km/h, odsek Pragersko–Ormož bo omogočal 84 vlakov dnevno (prej 78), Ormož–Hodoš–državna meja pa 67 vlakov dnevno (prej 46). Skrajšal se bo tudi čas potovanja. Tako bo direktni potniški vlak med Pragerskim in Hodošem namesto 85 minut potoval predvidoma 63 minut, lokalni potniški vlak namesto 120 minut predvidoma le 83 minut in tovorni vlak namesto 99 minut predvidoma le 58 minut.
Na odseku Pragersko – Hodoš so v okviru modernizacije nivojskih prehodov uredili 78 prehodov: 32 nivojskih prehodov so ukinili, 27 nivojskih prehodov so modernizirali oz. uredili zavarovanja z avtomatsko napravo za zavarovanje, 19 prehodov so uredili izvennivojsko, od tega 12 podvozov, 2 podhoda za pešce in 5 nadvozov.
Začetek vožnje električnih vlakov
V letošnjem letu bodo zaključena vsa dela na relaciji Pragersko – Hodoš, razen namestitev vodnikov na odseku Ormož – Hodoš. Redno obratovanje vlakov z elektro vleko bo steklo po uspešno zaključenem testnem obratovanju, predivoma v mesecu juniju 2016.
Vir:
Uporabna stran (2016, 24. februar). Električni vlak bo po progi Pragersko – Hodoš zapeljal predvidoma junija 2016. Uporabna stran. Najdeno 21. marca 2016 na spletnem naslovu http://www.blog.uporabnastran.si/2016/0 ... nija-2016/
Ni problema, Regan ima končno hitrost 124 km/h ... izgleda, da bo celo pot žgal do koncaanzovc napisal/-a:Da bi po novem tovorni vlak lahko prevozil v samo 58 minutah in to 109 km? Izgleda, da gre za napačen podatek. Za pendolina bi pa šlo skozi...
Saj so vsi podatki napačni, za hec sem izračunal povprečne hitrostio. Res žalostno kaj vse ljudje na merodajnih mestih blebetajo:Skrajšal se bo tudi čas potovanja. Tako bo direktni potniški vlak med Pragerskim in Hodošem namesto 85 minut potoval predvidoma 63 minut, lokalni potniški vlak namesto 120 minut predvidoma le 83 minut in tovorni vlak namesto 99 minut predvidoma le 58 minut.
Koda: Izberi vse
tovorni, 59 min, oziroma 113 km/h
potniški, 83 min, oziroma 79 km/h
dir. pot., 63 min, oziroma 104 km/h
Regan ima najvišjo hitrost 105 km/h. Brižita pa tudi v tovorni prestavi ne doseže svoje končne hitrosti 125 km/h, tako da...mkx napisal/-a: Ni problema, Regan ima končno hitrost 124 km/h ... izgleda, da bo celo pot žgal do konca
Mogoče pa bodo tovorne vlekli v potniški prestaviTGV Lyria napisal/-a:Regan ima najvišjo hitrost 105 km/h. Brižita pa tudi v tovorni prestavi ne doseže svoje končne hitrosti 125 km/h, tako da...mkx napisal/-a: Ni problema, Regan ima končno hitrost 124 km/h ... izgleda, da bo celo pot žgal do konca
urban120 napisal/-a:Mogoče pa bodo tovorne vlekli v potniški prestaviTGV Lyria napisal/-a:Regan ima najvišjo hitrost 105 km/h. Brižita pa tudi v tovorni prestavi ne doseže svoje končne hitrosti 125 km/h, tako da...mkx napisal/-a: Ni problema, Regan ima končno hitrost 124 km/h ... izgleda, da bo celo pot žgal do konca