Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a cokla »

mkx napisal/-a:
cokla napisal/-a:
kozorog napisal/-a:Nova pravila v Hodošu, le začasno do junija?
https://www.youtube.com/watch?v=pghSKEEqVUQ
Zakaj začasno?
Po juniju bodo v širši okolici Hodoša dovoljene samo večsistemske lokomotive (npr. 3 kV=/25 kV~ ali pa dizel/električne) :mrgreen: :^o
Prejduš...kje s pa to pobral.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a mkx »

cokla napisal/-a:Prejduš...kje s pa to pobral.
Je dobra, ne? :noro
LP, Metod
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a jurij »

Takšne dirke bomo pa na tej progi imeli tudi po juniju. :bicikl

[youtube] https://youtu.be/JyjeUWfeI1I [/youtube]
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ri Majstor »

Pozdrav Ljubitelju! I svima na forumu! Nisam degradirao prugu, nego mi je drago da se ta pruga uzdigla! Ali jaz boljše vem slovenščino.. nego ti hrvatski jezik..? Sorry za moguće greške.. Storili ste nekaj za divljenje! A to je kod nas samo daleka budućnost ovisna o lobijima koji vladaju Lijepom našom.. Naša riječka pruga je koridorska samo na papiru..iako je do madžarske granice isti napon od prosinca(decembra) 2012, uveden je napokon APB (koji se koristi samo izmedju 4 kolodvora :P ) a o prometu bolje da ne pričam..žalosno s obzirom na mogućnosti.. Lijepo sam rekao u prvom vam obraćanju.. ČUDEŽ NA PROGI PRAGERSKO HODOŠ! ČESTITAM!!!
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Glede na prislovično slovensko folkloro imam občutek, da na progi P-H vlaki ne bodo vozili prav hitro. Nisem sicer strokovnjak, a glede na dosedanje izkušnje imam občutek, da bodo tovorni vlaki vozili tam okoli 80 km na uro, potniški pa med 60 in 100. 100 seveda zgolj na bolj odprtih delih proge pa tam kjer so relacije med postajami malo daljše. Namreč moti me tista tehnična podrobnost iz projekta, ki pravi, da bo proga omogočila vožnjo DO 160 km na uro, vemo pa kako to zgleda v praksi, podobno kot pri razprodajah, ko napišejo, da so cene znižane do 70%, kar običajno pomeni, da gre zgolj za nekaj artiklov, ostalo pa je znižano med 30 in 50%. Se bojim, da bo šlo tudi tokrat za razprodajo, razprodajo obljub.
Simpl je tanartabul.
mato139
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 15
Pridružen: 24.11.2012, 10:52

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a mato139 »

Ri Majstor napisal/-a:Nisam znao da ste toliko regionalno razjedinjeni..
Nismo. Tukaj par posameznikov trola, to je vse. Regionalizem, kot ga imate pri vas v Istri, pri nas ne obstaja.
Deflektor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 164
Pridružen: 20.02.2008, 21:06

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Deflektor »

jurij napisal/-a:Takšne dirke bomo pa na tej progi imeli tudi po juniju. :bicikl

[youtube] https://youtu.be/JyjeUWfeI1I [/youtube]

Opa, KIA Pride, avto moje mladosti :)


A drugače kdo kaj ve če je jutri res vožnja tovornega vlaka do Ormoža z Brižito?
Zadnjič spremenil Deflektor, dne 10.04.2016, 20:42, skupaj popravljeno 1 krat.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

bisabre napisal/-a:Glede na prislovično slovensko folkloro imam občutek, da na progi P-H vlaki ne bodo vozili prav hitro. Nisem sicer strokovnjak, a glede na dosedanje izkušnje imam občutek, da bodo tovorni vlaki vozili tam okoli 80 km na uro, potniški pa med 60 in 100. 100 seveda zgolj na bolj odprtih delih proge pa tam kjer so relacije med postajami malo daljše. Namreč moti me tista tehnična podrobnost iz projekta, ki pravi, da bo proga omogočila vožnjo DO 160 km na uro, vemo pa kako to zgleda v praksi, podobno kot pri razprodajah, ko napišejo, da so cene znižane do 70%, kar običajno pomeni, da gre zgolj za nekaj artiklov, ostalo pa je znižano med 30 in 50%. Se bojim, da bo šlo tudi tokrat za razprodajo, razprodajo obljub.
Proga nedvomno omogoča hitrost do 160 km/h. Če je možno tako voziti na progi Pragersko - Maribor, ki je nedvomno slabša...
Bolj je problem pomanjkanje voznih sredstev, ki bi lahko vozila tako hitro. Ok Pendolino, pa recimo Desiro, kaj pa ostalo? Citadella bo z Brižito ali Mopedom lomila tistih 120 km/h, kolikor lahko te dve iztisneta iz sebe.
Za tovorne ima Brižita tako ali tako omejitev 75 km/h. Skoraj bi jih bilo bolje še kar vleči z Reganom :P
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

Zdravo
Napisal/-a Deflektor » 10.04.2016, 14:02
.....A drugače kdo kaj ve če je jutri res vožnja tovornega vlaka do Ormoža z Brižito?
Menda bo vlekla tovornega iz Ormoža na Pragersko - predvidoma enkrat po 11:00h (lahko tudi prej ali kasneje - odvisno od razpoložljivosti kompozicije in trase). Obremenilni test - kontrolorji naj bi bili takrat v napajalni postaji Ptuj ob instrumentih.

LP - Peter
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a mkx »

Peter 5 napisal/-a:Obremenilni test - kontrolorji naj bi bili takrat v napajalni postaji Ptuj ob instrumentih.
Koliko so pa prepričani v potek preizkusa brez težav? Bo kakšen Regan v leru na sklepu vlaka ali bodo to težavo reševali naknadno? :lol:
LP, Metod
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

Zdravo!
Moja čisto privatna domneva: 363-ko bodo pripregli na čelo vlaka pred reagana. Najmanj premikalnih posegov (!), dizelka pa mora tako ali tako na Pragersko po novo kompozicijo.

LP - Peter
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

bisabre napisal/-a:
Glede na prislovično slovensko folkloro imam občutek, da na progi P-H vlaki ne bodo vozili prav hitro. Nisem sicer strokovnjak, a glede na dosedanje izkušnje imam občutek, da bodo tovorni vlaki vozili tam okoli 80 km na uro, potniški pa med 60 in 100. 100 seveda zgolj na bolj odprtih delih proge pa tam kjer so relacije med postajami malo daljše. Namreč moti me tista tehnična podrobnost iz projekta, ki pravi, da bo proga omogočila vožnjo DO 160 km na uro, vemo pa kako to zgleda v praksi, podobno kot pri razprodajah, ko napišejo, da so cene znižane do 70%, kar običajno pomeni, da gre zgolj za nekaj artiklov, ostalo pa je znižano med 30 in 50%. Se bojim, da bo šlo tudi tokrat za razprodajo, razprodajo obljub.



Proga nedvomno omogoča hitrost do 160 km/h. Če je možno tako voziti na progi Pragersko - Maribor, ki je nedvomno slabša...
Bolj je problem pomanjkanje voznih sredstev, ki bi lahko vozila tako hitro. Ok Pendolino, pa recimo Desiro, kaj pa ostalo? Citadella bo z Brižito ali Mopedom lomila tistih 120 km/h, kolikor lahko te dve iztisneta iz sebe.
Za tovorne ima Brižita tako ali tako omejitev 75 km/h. Skoraj bi jih bilo bolje še kar vleči z Reganom :P
Zakaj bi naj bila proga Pr-Mb nedvomno slabša. Obnovljena po enakih standardih in klasificirana 120/140/160. Stvar je samo v vzdrževanju.
Res pa je, da na območju JŽI v RS ni proge kjer bi lahko lokomotiva pognala vlak na več kot 120 km/h. Zakaj me ne vprašat, ker na enakih progah v tujini vlaki z lokomotivo redno vozijo saj 160 km/h, če pa ostala oprema dopušča pa tudi preko 200 km/h, recimo Railjeti.
Tako vse ostane v okviru voznih sredstev, Pendolino ali Desiro bo sorazmerno hitel, kakšen modep bo še kar potegnil na 120, 363 bo pač cijazila s tistih svojih famoznih tovornih 75 km/h........

LPL
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a jurij »

mato139 napisal/-a:
Ri Majstor napisal/-a:Nisam znao da ste toliko regionalno razjedinjeni..
Nismo. Tukaj par posameznikov trola, to je vse. Regionalizem, kot ga imate pri vas v Istri, pri nas ne obstaja.
Se popolnoma strinjam s tabo, in tudi v prihodnje si pri nas ne želimo nobenega nepotrebnega regionalnega razdvajanja, res pa je da so v Sloveniji številni inovativni in ustvarjalni Ljudje pogosto krat obravnavani kot troli, zaradi tega so naši Slovenski "troli" prisiljeni svoje strokovno in inovativno znanje na vseh področjih uporabljati v tujini, in tako razvoj nekaterih slovenskih regij ne more slediti razvoju tujih regij, katere se tam čez mejo hitreje razvijajo prav po zaslugi tistih Slovencev, kateri so odšli po osamosvojitvi Slovenije v tujino zato, ker jih je naša Država imela za trole.

In zaradi tega sem tudi jaz po osamosvojitvi Slovenije odšel čez mejo, kjer sem vse do upokojitve svoje strokovno in inovativno znanje na raznih poslovnih, kulturnih in športnih področjih uspešno realiziral.

Po upokojitvi pa uspešno razvijam številne inovacije na področju železnic, približno 20% teh inovacij si lahko ogledate na moji zasebni železnici, ostalih 80% pa je še v razvoju.

Glede na moje slabe izkušnje z Slovensko Birokracijo in pa glede na Slovensko plačilno nedisciplino, pa bom svoje železniške inovacije na koncu verjetno tudi moral prodati eni tuji državi, katera se že sedaj zanima za moje inovativne železniške projekte, v primeru mojega uspešnega prodora na tuji trg, pa za 100 let itak nihče več ne bo vedel zakaj se moji inovativni železniški in žerjavni tirni sistemi gradijo v tujini, in tako danes tudi skoraj nihče več ne ve, zakaj je bivša tovarna PUCH bila zgrajena v Avstriji in ne v Sloveniji.

LP Jurij
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Solčavec »

Ve kdo kaj gradijo v okolici železniške postaje Ormož tik ob Dravi? Zgleda kot protipoplavni zid [-o<

Slika

Ne vem pa kako, če sploh, so uredili zadevo malo nižje od postaje, proti Veliki Nedelji. Tako kritično je bilo leta 2012(http://www.sindikat-szps.si/?p=1590)

Slika
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

Solčavec napisal/-a: ...Ve kdo kaj gradijo v okolici železniške postaje Ormož tik ob Dravi? ...
Obvoznico!

Od mejnega prehoda (most preko Drave), ob postaji, pa do podvoza (tam nekje ob Tovarni sladkorja) in naprej na obstoječo severno obvoznico.


Prehod preko proge (na koncu postaje v smeri Ptuja) naj bi baje zaprli!
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Odgovori