Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
noell
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 88
Pridružen: 28.03.2014, 14:52
Kraj: Turnišče

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a noell »

mogoče ve kdo, ob kateri uri bo otvoritev?
lep pozdrav. Noell
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Solčavec »

noell napisal/-a:mogoče ve kdo, ob kateri uri bo otvoritev?
http://www.elok2016.si/Sl/#selfiebox
Uporabniški avatar
noell
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 88
Pridružen: 28.03.2014, 14:52
Kraj: Turnišče

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a noell »

mi lahko gdo pove, kdo so to akreditirani gosti?
kdaj bomo "navadni ljudje" vstopili na postajo?
lep pozdrav. Noell
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Solčavec »

cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a cokla »

noell napisal/-a:mi lahko gdo pove, kdo so to akreditirani gosti?
kdaj bomo "navadni ljudje" vstopili na postajo?

Če bi pozorno prebral, bi vedel. Vstop DO 10.30 samo za akreditirane goste. Beri pozorno....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
noell
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 88
Pridružen: 28.03.2014, 14:52
Kraj: Turnišče

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a noell »

Vprašal sem, kdo so to akreditieani gosti
lep pozdrav. Noell
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Solčavec napisal/-a:Hodoš

Povezava na video

Sem prav videl, ali se mi samo dozdeva, da ima "mrcina" spuščene pantografe? :-k
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

noell napisal/-a:Vprašal sem, kdo so to akreditieani gosti
Po domače, tisti ljudje, ki imajo potem tisto kartico okoli vratu. Novinarji, vip gosti, predstavniki ogranizatorja, predstavniki podjetji...
bisabre napisal/-a:
Sem prav videl, ali se mi samo dozdeva, da ima "mrcina" spuščene pantografe? :-k
Hodoš je mejna postaja 3 kV/25 kV. In, če bi mrcina pustila dvignjene bi se elektrika malo poigrala z mrcino. :lol:
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ri Majstor »

bisabre napisal/-a:
Sem prav videl, ali se mi samo dozdeva, da ima "mrcina" spuščene pantografe? :-k
Hodoš je mejna postaja 3 kV/25 kV. In, če bi mrcina pustila dvignjene bi se elektrika malo poigrala z mrcino. :lol:[/quote]
Ista stvar kao u Dobovi, Jesenicama, Spielfeldu, Šapjanama... Kratki spoj na "mrtvi vod" i dva bljeska! :twisted: Oba EVP-a ispadaju, istosmjerni i monofazni u Madjarskoj. A mrcini strada odvodnik prenapona... na žutkama (meh) je znao stradati i brzi prekidač(hitri odklopnik)... Dugogodišnja iskustva iz Moravica (1987-2012).. :?
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a space »

torej 541 paše tukaj na to progo ,,še bolj zaradi različne napetosti. Aja vmes od Zidanega Mosta do Pragerskega je še kar nekaj "razpadajoče" proge :)
Švicarji bi ziher zmajevali z glavo :D
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Re 4/4 napisal/-a:
noell napisal/-a:Vprašal sem, kdo so to akreditieani gosti
Po domače, tisti ljudje, ki imajo potem tisto kartico okoli vratu. Novinarji, vip gosti, predstavniki ogranizatorja, predstavniki podjetji...
bisabre napisal/-a:
Hodoš je mejna postaja 3 kV/25 kV. In, če bi mrcina pustila dvignjene bi se elektrika malo poigrala z mrcino. :lol:
To bi bil pa kratek in strasten orgazem a ne? :lol:

Moram priznati, da je moje znanje glede tega slabo, pa tudi sicer na Hodošu že dlje časa nisem bil in nisem seznanjen s tehničnimi zadevami. Me pa zanima, kako gre v obratno smer? Ali mora celotni vlak poriniti dizelka, da doseže točko ustrezne napetosti na vodu in kje se ta točka nahaja? Je to izven postaje v smeri MS ali kako to gre?
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

bisabre napisal/-a:[ Ali mora celotni vlak poriniti dizelka, da doseže točko ustrezne napetosti na vodu in kje se ta točka nahaja?
Ne, lokomotiva spusti odjemnik pred mrtvim vodom in se ustavi pod droti druge napetosti. Potem se jo odklopi od vlaka in jo premikalka ali lokomotiva, ki bo odpeljala ta vlak naprej "zapne" in jo ali odpelje na drugi tir, ali pa jo odbije na drugi tir. Če pa je lokokotiva večsistemska, pa se premakne sama.

Evo primer iz Špilja.

https://m.youtube.com/watch?v=49rff_pZg_4
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 01.06.2016, 18:01, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a mkx »

bisabre napisal/-a:Me pa zanima, kako gre v obratno smer? Ali mora celotni vlak poriniti dizelka, da doseže točko ustrezne napetosti na vodu in kje se ta točka nahaja? Je to izven postaje v smeri MS ali kako to gre?
Pri vseh takih postajah je protokol podoben. Recimo, da na postajo Hodoš uvozi vlak iz SLovenske strani (3kV): nekako na sredini postaje je ločilno polje, preko katerega lokomotiva prepelje s spuščenim OT (v izogib efektom, ki jih je opisal Ri Majstor) in ustavi tik pred izvoznim signalom pod 25kV voznim vodom. Tam jo odpnejo od vlaka, z drugo lokomotivo jo zapeljejo na drug tir. Če se za manever uporabi dizelko, se lepo obe lokomotivi (3kV in dizelka) zapeljeta na "Slovensko" stran postaje, pod 3kV vozni vod, kjer elektro lokomotivo odpenjo od dizelke. Lahko pa se uporabi Madžarska elektro lokomotiva. V tem primeru madžarka potegne SŽ lokomotivo preko kretnic, potem spenjačo odpnejo, madžarka pa slovenko odrine po sosednjem tiru. Še pred ločilnim poljem madžarka ustavi, slovenka pa na zalet na drugo stran. Na vlak potem postavijo 25kV lokomotivo, ki s speljavo nima težav saj je nad njo 25kV vozni vod.

V Špilju je sistem balce bolj sofisticiran, tam napetost v voznem vodu nad posameznim tirom preklapljajo in za manevre ne rabijo dizelke oz. ne rabijo "odbijati".
LP, Metod
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a cokla »

mkx napisal/-a:
bisabre napisal/-a:Me pa zanima, kako gre v obratno smer? Ali mora celotni vlak poriniti dizelka, da doseže točko ustrezne napetosti na vodu in kje se ta točka nahaja? Je to izven postaje v smeri MS ali kako to gre?
Pri vseh takih postajah je protokol podoben. Recimo, da na postajo Hodoš uvozi vlak iz SLovenske strani (3kV): nekako na sredini postaje je ločilno polje, preko katerega lokomotiva prepelje s spuščenim OT (v izogib efektom, ki jih je opisal Ri Majstor) in ustavi tik pred izvoznim signalom pod 25kV voznim vodom. Tam jo odpnejo od vlaka, z drugo lokomotivo jo zapeljejo na drug tir. Če se za manever uporabi dizelko, se lepo obe lokomotivi (3kV in dizelka) zapeljeta na "Slovensko" stran postaje, pod 3kV vozni vod, kjer elektro lokomotivo odpenjo od dizelke. Lahko pa se uporabi Madžarska elektro lokomotiva. V tem primeru madžarka potegne SŽ lokomotivo preko kretnic, potem spenjačo odpnejo, madžarka pa slovenko odrine po sosednjem tiru. Še pred ločilnim poljem madžarka ustavi, slovenka pa na zalet na drugo stran. Na vlak potem postavijo 25kV lokomotivo, ki s speljavo nima težav saj je nad njo 25kV vozni vod.

Pravilen postopek je, da lokomotiva porine na prosti tir, kjer se ustavi pred mrtvim vodom...tam se odpne in jo delujoča SAMO odrine pod ustrezno vozno mrežo.


mkx napisal/-a:V Špilju je sistem balce bolj sofisticiran, tam napetost v voznem vodu nad posameznim tirom preklapljajo in za manevre ne rabijo dizelke oz. ne rabijo "odbijati".
Običajno se odbija. Če ni lokomotive na voljo...potem je možnost preklopa.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Hvala vsem, ki ste se tako množično odzvali moji malenkosti "telebanu" :wink: , a kaj hočemo, vsi pač vsega ne razumemo. Se mi pa zdi ta kolobocija z raznolikimi napetostmi kar malo mimo, v času blokovske razdelitve sem še nekako razumel ves šmorn in bojazen zaradi morebitnega železniškega Blizkriega, pa tisto rusko "širokotirnost" tudi, a danes se mi zdi to evropsko električno mavričenje res trapasto. Še posebej pa, ker so v ta namen pogruntali več-sistemske lokomotive. Če bi že kdo želel ustaviti "sovražnika" vrže napeljavo ali pa progo v luft pa je, vseeno pod katero napetostjo je, poleg tega pa lahko vozijo tudi z dizli ali pa na paro, če je nuja. Skratka v tem smislu (če se EU že tzrudi poenotiti) naj zrihtajo še kakšno direktivo za poenotenje voznega oz. napajalnega omrežja, saj je vse skupaj več kot smešno. Kaj nam nuca neka hitra proga oz. povezava, če moraš pa na vsake par 100 km menjati mašine in zgubljati čas?
Simpl je tanartabul.
Odgovori