Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
mogoče ve kdo, ob kateri uri bo otvoritev?
lep pozdrav. Noell
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
http://www.elok2016.si/Sl/#selfieboxnoell napisal/-a:mogoče ve kdo, ob kateri uri bo otvoritev?
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
mi lahko gdo pove, kdo so to akreditirani gosti?
kdaj bomo "navadni ljudje" vstopili na postajo?
kdaj bomo "navadni ljudje" vstopili na postajo?
lep pozdrav. Noell
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
noell napisal/-a:mi lahko gdo pove, kdo so to akreditirani gosti?
kdaj bomo "navadni ljudje" vstopili na postajo?
Če bi pozorno prebral, bi vedel. Vstop DO 10.30 samo za akreditirane goste. Beri pozorno....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Vprašal sem, kdo so to akreditieani gosti
lep pozdrav. Noell
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Sem prav videl, ali se mi samo dozdeva, da ima "mrcina" spuščene pantografe?Solčavec napisal/-a:Hodoš
Simpl je tanartabul.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Po domače, tisti ljudje, ki imajo potem tisto kartico okoli vratu. Novinarji, vip gosti, predstavniki ogranizatorja, predstavniki podjetji...noell napisal/-a:Vprašal sem, kdo so to akreditieani gosti
Hodoš je mejna postaja 3 kV/25 kV. In, če bi mrcina pustila dvignjene bi se elektrika malo poigrala z mrcino.bisabre napisal/-a:
Sem prav videl, ali se mi samo dozdeva, da ima "mrcina" spuščene pantografe?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Hodoš je mejna postaja 3 kV/25 kV. In, če bi mrcina pustila dvignjene bi se elektrika malo poigrala z mrcino. [/quote]bisabre napisal/-a:
Sem prav videl, ali se mi samo dozdeva, da ima "mrcina" spuščene pantografe?
Ista stvar kao u Dobovi, Jesenicama, Spielfeldu, Šapjanama... Kratki spoj na "mrtvi vod" i dva bljeska! Oba EVP-a ispadaju, istosmjerni i monofazni u Madjarskoj. A mrcini strada odvodnik prenapona... na žutkama (meh) je znao stradati i brzi prekidač(hitri odklopnik)... Dugogodišnja iskustva iz Moravica (1987-2012)..
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
torej 541 paše tukaj na to progo ,,še bolj zaradi različne napetosti. Aja vmes od Zidanega Mosta do Pragerskega je še kar nekaj "razpadajoče" proge
Švicarji bi ziher zmajevali z glavo
Švicarji bi ziher zmajevali z glavo
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
To bi bil pa kratek in strasten orgazem a ne?Re 4/4 napisal/-a:Po domače, tisti ljudje, ki imajo potem tisto kartico okoli vratu. Novinarji, vip gosti, predstavniki ogranizatorja, predstavniki podjetji...noell napisal/-a:Vprašal sem, kdo so to akreditieani gosti
Hodoš je mejna postaja 3 kV/25 kV. In, če bi mrcina pustila dvignjene bi se elektrika malo poigrala z mrcino.bisabre napisal/-a:
Moram priznati, da je moje znanje glede tega slabo, pa tudi sicer na Hodošu že dlje časa nisem bil in nisem seznanjen s tehničnimi zadevami. Me pa zanima, kako gre v obratno smer? Ali mora celotni vlak poriniti dizelka, da doseže točko ustrezne napetosti na vodu in kje se ta točka nahaja? Je to izven postaje v smeri MS ali kako to gre?
Simpl je tanartabul.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Ne, lokomotiva spusti odjemnik pred mrtvim vodom in se ustavi pod droti druge napetosti. Potem se jo odklopi od vlaka in jo premikalka ali lokomotiva, ki bo odpeljala ta vlak naprej "zapne" in jo ali odpelje na drugi tir, ali pa jo odbije na drugi tir. Če pa je lokokotiva večsistemska, pa se premakne sama.bisabre napisal/-a:[ Ali mora celotni vlak poriniti dizelka, da doseže točko ustrezne napetosti na vodu in kje se ta točka nahaja?
Evo primer iz Špilja.
https://m.youtube.com/watch?v=49rff_pZg_4
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 01.06.2016, 18:01, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Pri vseh takih postajah je protokol podoben. Recimo, da na postajo Hodoš uvozi vlak iz SLovenske strani (3kV): nekako na sredini postaje je ločilno polje, preko katerega lokomotiva prepelje s spuščenim OT (v izogib efektom, ki jih je opisal Ri Majstor) in ustavi tik pred izvoznim signalom pod 25kV voznim vodom. Tam jo odpnejo od vlaka, z drugo lokomotivo jo zapeljejo na drug tir. Če se za manever uporabi dizelko, se lepo obe lokomotivi (3kV in dizelka) zapeljeta na "Slovensko" stran postaje, pod 3kV vozni vod, kjer elektro lokomotivo odpenjo od dizelke. Lahko pa se uporabi Madžarska elektro lokomotiva. V tem primeru madžarka potegne SŽ lokomotivo preko kretnic, potem spenjačo odpnejo, madžarka pa slovenko odrine po sosednjem tiru. Še pred ločilnim poljem madžarka ustavi, slovenka pa na zalet na drugo stran. Na vlak potem postavijo 25kV lokomotivo, ki s speljavo nima težav saj je nad njo 25kV vozni vod.bisabre napisal/-a:Me pa zanima, kako gre v obratno smer? Ali mora celotni vlak poriniti dizelka, da doseže točko ustrezne napetosti na vodu in kje se ta točka nahaja? Je to izven postaje v smeri MS ali kako to gre?
V Špilju je sistem balce bolj sofisticiran, tam napetost v voznem vodu nad posameznim tirom preklapljajo in za manevre ne rabijo dizelke oz. ne rabijo "odbijati".
LP, Metod
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
mkx napisal/-a:Pri vseh takih postajah je protokol podoben. Recimo, da na postajo Hodoš uvozi vlak iz SLovenske strani (3kV): nekako na sredini postaje je ločilno polje, preko katerega lokomotiva prepelje s spuščenim OT (v izogib efektom, ki jih je opisal Ri Majstor) in ustavi tik pred izvoznim signalom pod 25kV voznim vodom. Tam jo odpnejo od vlaka, z drugo lokomotivo jo zapeljejo na drug tir. Če se za manever uporabi dizelko, se lepo obe lokomotivi (3kV in dizelka) zapeljeta na "Slovensko" stran postaje, pod 3kV vozni vod, kjer elektro lokomotivo odpenjo od dizelke. Lahko pa se uporabi Madžarska elektro lokomotiva. V tem primeru madžarka potegne SŽ lokomotivo preko kretnic, potem spenjačo odpnejo, madžarka pa slovenko odrine po sosednjem tiru. Še pred ločilnim poljem madžarka ustavi, slovenka pa na zalet na drugo stran. Na vlak potem postavijo 25kV lokomotivo, ki s speljavo nima težav saj je nad njo 25kV vozni vod.bisabre napisal/-a:Me pa zanima, kako gre v obratno smer? Ali mora celotni vlak poriniti dizelka, da doseže točko ustrezne napetosti na vodu in kje se ta točka nahaja? Je to izven postaje v smeri MS ali kako to gre?
Pravilen postopek je, da lokomotiva porine na prosti tir, kjer se ustavi pred mrtvim vodom...tam se odpne in jo delujoča SAMO odrine pod ustrezno vozno mrežo.
Običajno se odbija. Če ni lokomotive na voljo...potem je možnost preklopa.mkx napisal/-a:V Špilju je sistem balce bolj sofisticiran, tam napetost v voznem vodu nad posameznim tirom preklapljajo in za manevre ne rabijo dizelke oz. ne rabijo "odbijati".
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Hvala vsem, ki ste se tako množično odzvali moji malenkosti "telebanu" , a kaj hočemo, vsi pač vsega ne razumemo. Se mi pa zdi ta kolobocija z raznolikimi napetostmi kar malo mimo, v času blokovske razdelitve sem še nekako razumel ves šmorn in bojazen zaradi morebitnega železniškega Blizkriega, pa tisto rusko "širokotirnost" tudi, a danes se mi zdi to evropsko električno mavričenje res trapasto. Še posebej pa, ker so v ta namen pogruntali več-sistemske lokomotive. Če bi že kdo želel ustaviti "sovražnika" vrže napeljavo ali pa progo v luft pa je, vseeno pod katero napetostjo je, poleg tega pa lahko vozijo tudi z dizli ali pa na paro, če je nuja. Skratka v tem smislu (če se EU že tzrudi poenotiti) naj zrihtajo še kakšno direktivo za poenotenje voznega oz. napajalnega omrežja, saj je vse skupaj več kot smešno. Kaj nam nuca neka hitra proga oz. povezava, če moraš pa na vsake par 100 km menjati mašine in zgubljati čas?
Simpl je tanartabul.