Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Prav tako je v SSKJ tudi glagol otvoriti, res pa se danes namesto njega mnogo pogosteje uporablja glagol odpreti. Glagolnik otvoritev pa je še vedno zelo pogosto v rabi.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Hvala za informacijo , res nisem vedel.Ljubitelj napisal/-a:Vsi elektromotorni vlaki (razen 4 gomuljk) imajo hitrosti od 140 km/h (Siemens) do 160 km/h (pendolino). Od DMV so samo Fiati z vmax = 100 km/h ostali 120 km/h. Torej vozni park ni tako počasen, seveda je pa rahlo pomanjkanje, toda to se da rešiti z različnimi ukrepi. Torej počakajmo in bomo videli......Jaz tudi menim, da vlaki še dooolgo ne bodo vozili med 120 in 160 km na h, saj nimamo niti ustreznega voznega parka, Pendolinov pa je premalo.
LPL
Simpl je tanartabul.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Hm, če bo Pendolino vozil do Murske/Hodoša, a ne bo potem zmanjkalo za Maribor? Bodo potniki iz Maribora prestopali na Pragerskem?
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Verjetno bo iz Murske za Ljubljano vozil čez Maribor.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
res je, da ima SŽ le 2 pendolinoja. po navadi sta oba vozila na Ljubljana-Maribor-Ljubljana, poleti tudi do Kopra. Če bi enega pendolinota dali v prekmurje, bi verjetno vozila tako: prvi Hodoš-Murska Sobota-Pragersko-Zidani most-Ljubljana-Zidani most-Pragersko-Murska Sobota-Hodoš. poleti bi vozil: Hodoš-Murska Sobota-Pragersko-Zidani most-Ljubljana-Koper-Ljubljana- Zidani most-Pragersko-Murska Sobota-Hodoš.
drugi pendolino bi vozil na relaciji Maribor-Pragersko- Zidani most- Ljubljana-(poleti Koper)- Zidani most- Pragersko- Maribor.
vlaka bi se verjetno ustavila še v kakšni Postojni in Divači, na prekmurski progi pa v Ormožu
drugi pendolino bi vozil na relaciji Maribor-Pragersko- Zidani most- Ljubljana-(poleti Koper)- Zidani most- Pragersko- Maribor.
vlaka bi se verjetno ustavila še v kakšni Postojni in Divači, na prekmurski progi pa v Ormožu
lep pozdrav. Noell
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
verjetno bodo uvedli tudi to, saj je med Mariborjem in Pragerskim le 19 km ali 12 minut vožnje z ics-jemSIMY napisal/-a:Verjetno bo iz Murske za Ljubljano vozil čez Maribor.
lep pozdrav. Noell
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
In nazaj 12 minut in znese 24 minut+3 minute po ta malem v Mariboru in imaš pol ure podaljšan čas. Po tvoje bi lahko skočil tudi iz ZM še v Sevnico, saj bi naredil samo majhen pribitek k času, ewtc... Ni rečeno, da se bi alhko uvedla linija MS-Mb in Mb-Lj toda to bi bila prvenstveno linija iz MS v Mb in iz Mb v Lj. Nikakor pa ne linija MS-Ljubljana.verjetno bodo uvedli tudi to, saj je med Mariborjem in Pragerskim le 19 km ali 12 minut vožnje z ics-jem
LPL
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Plan je ICS MS - Ljubljana....iz Maribora zveza.noell napisal/-a:verjetno bodo uvedli tudi to, saj je med Mariborjem in Pragerskim le 19 km ali 12 minut vožnje z ics-jemSIMY napisal/-a:Verjetno bo iz Murske za Ljubljano vozil čez Maribor.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Če gremo malo sanjati:
Da bi imeli dosti več Pendolinotov, bi bila krasna opcija, da prideta iz MB in MS vsak svoja garnitura in se v Pragerskem spneta in skupaj nadaljujeta proti Ljubljani.
Da bi imeli dosti več Pendolinotov, bi bila krasna opcija, da prideta iz MB in MS vsak svoja garnitura in se v Pragerskem spneta in skupaj nadaljujeta proti Ljubljani.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Tole je pa norost, ki jo bodo upam da kmalu opustili. MS ima bistveno manjši potniški potencial za SŽ kot MB. Očitno gre za politično odločitev.cokla napisal/-a:Plan je ICS MS - Ljubljana....iz Maribora zveza.noell napisal/-a:verjetno bodo uvedli tudi to, saj je med Mariborjem in Pragerskim le 19 km ali 12 minut vožnje z ics-jemSIMY napisal/-a:Verjetno bo iz Murske za Ljubljano vozil čez Maribor.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
petindvajsetka napisal/-a:Če gremo malo sanjati:
Da bi imeli dosti več Pendolinotov, bi bila krasna opcija, da prideta iz MB in MS vsak svoja garnitura in se v Pragerskem spneta in skupaj nadaljujeta proti Ljubljani.
Še tega je treba, ko spenjače ne delujejo kot bi morale.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Tudi sam mislim, da je praktičneje, če Pendolino vozi na relaciji Hodoš-Lj-Hodoš z zvezo iz MB na Pragerskem(prestop). Je pa res, da je MB drugo največje mesto v državi in je s tega vidika nekako verjetneša direktna povezava MB-Lj-MB z zvezo iz Prekmurja, v Pragerskem (prestop). Glede na sposobnost "Pomurke" je to v bistvu razumljivo, saj lahko IC-eji načeloma prav tako vozijo 160 km na h, torej ne bodo potniki nič na slabšem, le v Pragerskem bodo morali porestopati na ICS, kar pa se v bistvu dogaja že sedaj, a je trenutni vozni park s "Pomurke" počasen in vse skupaj traja kolikor pač traja.
Sicer pa se mi zdi tole s Pendolinom nekako deplasirano, če je proga narejena za hitrosti do 160 Km na h je vseeno kateri stroji bodo vozili, saj bi morali načeloma biti vsi enako hitri. Seveda pa je težko pričakovati, da bi se država dala v ekspressne nakupe, ker celotni železniški sistem še dolgo ne bo sposoben za pričakovane hitrosti in bomo še nekaj časa gledali smešnico s Pendolinom, ki lahko potegne preko 200 km, a zaradi progovnega ustroja in drugih "tehničnih zadržkov"ne sme peljati hitreje kot to počne sedaj. Tipično za Slovenijo.
Sicer pa se mi zdi tole s Pendolinom nekako deplasirano, če je proga narejena za hitrosti do 160 Km na h je vseeno kateri stroji bodo vozili, saj bi morali načeloma biti vsi enako hitri. Seveda pa je težko pričakovati, da bi se država dala v ekspressne nakupe, ker celotni železniški sistem še dolgo ne bo sposoben za pričakovane hitrosti in bomo še nekaj časa gledali smešnico s Pendolinom, ki lahko potegne preko 200 km, a zaradi progovnega ustroja in drugih "tehničnih zadržkov"ne sme peljati hitreje kot to počne sedaj. Tipično za Slovenijo.
Simpl je tanartabul.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Bisabre, umiri konje, ker spet pišeš bedarije.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Nočem čakati do decembra, zato sem se po prvem prihodu ICS v Mursko Soboto in na Hodoš razvedril že sedaj, še bolj veselo pa bo pri nas, ko na Hodoš pripelje prva Gomulka.TGV Lyria napisal/-a: Da pa se naš @jurij malo razvedri, in da ne bo govoril da nimajo Prekmurci nič od te proge: baje da se res planira ICS povezava Murska Sobota - Ljubljana od decembra naprej.
Zadnjič spremenil jurij, dne 04.06.2016, 11:13, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
jurij napisal/-a:Nočem čakati do decembra, zato sem se po prvem prihodu ICS v Mursko Soboto in na Hodoš razvedil že sedaj, še bolj veselo pa bo pri nas, ko na Hodoš pripelje prva Gomulka.TGV Lyria napisal/-a: Da pa se naš @jurij malo razvedri, in da ne bo govoril da nimajo Prekmurci nič od te proge: baje da se res planira ICS povezava Murska Sobota - Ljubljana od decembra naprej.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )