V Bosno. Tam kjer so že nekateri iz prejšnje solidarnostne pomoči.sikos napisal/-a:K nam na Dolenjsko?!Re 4/4 napisal/-a: Fiat 0xx odide na jug
Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Ahaa, to pa je že boljšeRe 4/4 napisal/-a:V Bosno. Tam kjer so že nekateri iz prejšnje solidarnostne pomoči.sikos napisal/-a:K nam na Dolenjsko?!Re 4/4 napisal/-a: Fiat 0xx odide na jug
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
jurij napisal/-a: ... ko na Hodoš pripelje prva Gomulka...
Pa saj je že bila:
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Samo ne z lastnim pogonom._Borsig_ napisal/-a:jurij napisal/-a: ... ko na Hodoš pripelje prva Gomulka...
Pa saj je že bila:
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Bila pa je!!!jurij napisal/-a:Samo ne z lastnim pogonom._Borsig_ napisal/-a:jurij napisal/-a: ... ko na Hodoš pripelje prva Gomulka...
Pa saj je že bila:
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Res je, da je bila, res pa je tudi da je za večno odšla._Borsig_ napisal/-a:
Bila pa je!!!
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Ne Čehi in ne Poljaki. Italijani kajti vem tudi ne, samo uporabljajo drug na visokohitrostnih progah. Slovaki pa, vendar ko bo končali, bom verjetno že upokojen (čeprav sem komaj začel delat).TGV Lyria napisal/-a:Tretjič, zaradi zgoraj naštetih razlogov že menjajo sistem Italijani, Poljaki, Čehi, Francozi, Nizozemci...
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Preberem tole (spodaj) na MMC portalu RTVSlo in se zamislim. Slab teden je še od uradnega žegna Pomurke, kao najsodobnejše proge pri nas in bližnji okolici pa ne vemo niti kaj, kdaj in koliko bo vozilo po njej, SŽ pa veselo koketirajo s HŽ in skupaj z našimi prijatelji Hrvati študirajo kako bi, povečale potniški-turistični promet na Istarki. Očitno odgovorni pri SŽ zanima zgolj število prepeljanih MAERSK-ovih kontejnerjev med Hodošem ter Koprom, drugo jim je deseta briga.
RTV-Slo, 15.06.2016, Ljubljana: Slovenija in Hrvaška si že dalj časa prizadevata, da bi povečali število potnikov, ki potujejo z vlakom na istrski železniški progi Divača-Pulj. Že tri leta poleti vozi vlak med Ljubljano in Puljem skozi Divačo, želja pa je omogočiti povezavo tudi z Zagrebom.
RTV-Slo, 15.06.2016, Ljubljana: Slovenija in Hrvaška si že dalj časa prizadevata, da bi povečali število potnikov, ki potujejo z vlakom na istrski železniški progi Divača-Pulj. Že tri leta poleti vozi vlak med Ljubljano in Puljem skozi Divačo, želja pa je omogočiti povezavo tudi z Zagrebom.
Simpl je tanartabul.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Čuj, kaj potnike po istrski progi vozi tovorni promet v MAERS-ovih kontejnerjih?SŽ pa veselo koketirajo s HŽ in skupaj z našimi prijatelji Hrvati študirajo kako bi, povečale potniški-turistični promet na Istarki. Očitno odgovorni pri SŽ zanima zgolj število MAERSK-ovih kontejnerjev prepeljanih med Hodošem ter Koprom, drugo jim je deseta briga
LPL
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
@bugear, preberi še enkrat vse kar sem napisal in boš videl, da gre za težki sarkazem. Ker je kar precej osebkov na tem forumu, ki enostavno sovražijo 3 kV DC napajanje in bi radi videli, da bi se celoten napajalni sistem na SŽ zamenjal.bugear napisal/-a:Ne Čehi in ne Poljaki. Italijani kajti vem tudi ne, samo uporabljajo drug na visokohitrostnih progah. Slovaki pa, vendar ko bo končali, bom verjetno že upokojen (čeprav sem komaj začel delat).TGV Lyria napisal/-a:Tretjič, zaradi zgoraj naštetih razlogov že menjajo sistem Italijani, Poljaki, Čehi, Francozi, Nizozemci...
Klimatizirane 1xx "Miše" na Bohinjko, 711 tudi na Bohinjko za novi direktni vlak do LjubljaneRe 4/4 napisal/-a: Mislim da na niti na 090 tega ne vedo natančno. Če bodo prišli novi emg-ji, špekuliram; Fiat 0xx odide na jug, serija 1xx pa se bo razbremenila, 711 pa na Kočevsko progo.
Kar se pa Pendolina ICS na Pomurki tiče, bi lahko z njim nadomestili sedanji IC 518/519. Čisto nič napačnega ne vidim v tem...
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
[/quote]TGV Lyria napisal/-a: Mislim da na niti na 090 tega ne vedo natančno. Če bodo prišli novi emg-ji, špekuliram; Fiat 0xx odide na jug, serija 1xx pa se bo razbremenila, 711 pa na Kočevsko progo.
Klimatizirane 1xx "Miše" na Bohinjko, 711 tudi na Bohinjko za novi direktni vlak do Ljubljane
Kar se pa Pendolina ICS na Pomurki tiče, bi lahko z njim nadomestili sedanji IC 518/519. Čisto nič napačnega ne vidim v tem...[/quote]
Bo vozil 312...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Potem pa naj spremenijo rang vlaka v LP ali RG. Samo idiot lahko doplača IC dodatek za vožnjo z Desirojem.cokla napisal/-a:Bo vozil 312...TGV Lyria napisal/-a: Kar se pa Pendolina ICS na Pomurki tiče, bi lahko z njim nadomestili sedanji IC 518/519. Čisto nič napačnega ne vidim v tem...
Tak IC ima da izgubi vse potnike. Iz 711 na Desiro je preskok kot iz prestižne limuzine na živinski vagon!
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Naj le ostane 711.Kmalu bo pedeset let kar je že tukaj.Smo se navadili na dobro!!
Lp,Pele!
Lp,Pele!
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Če bi se res toliko prizadevali potem iz Ljubljane do Pule ne bi bilo potrebno 2krat prestopiti. In vsak hrvaški vlak, ki vozi do Buzeta bi moral potegniti do Divače.bisabre napisal/-a:Preberem tole (spodaj) na MMC portalu RTVSlo in se zamislim. Slab teden je še od uradnega žegna Pomurke, kao najsodobnejše proge pri nas in bližnji okolici pa ne vemo niti kaj, kdaj in koliko bo vozilo po njej, SŽ pa veselo koketirajo s HŽ in skupaj z našimi prijatelji Hrvati študirajo kako bi, povečale potniški-turistični promet na Istarki. Očitno odgovorni pri SŽ zanima zgolj število prepeljanih MAERSK-ovih kontejnerjev med Hodošem ter Koprom, drugo jim je deseta briga.
RTV-Slo, 15.06.2016, Ljubljana: Slovenija in Hrvaška si že dalj časa prizadevata, da bi povečali število potnikov, ki potujejo z vlakom na istrski železniški progi Divača-Pulj. Že tri leta poleti vozi vlak med Ljubljano in Puljem skozi Divačo, želja pa je omogočiti povezavo tudi z Zagrebom.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Kar se Murske Sobote tiče se zdi smiselno vpeljati večje število regionalnih vlakov do MB. Vlak bi se seveda ustavljal v Pragerskem, za vse ki jih zanima potovanje na jug. Vlak bi se ustavljal tudi na Ptuju, Ormožu in Ljutomeru. Gre za slabih 100km proge, ki bi jo moral vlak opraviti v eni uri.