Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 351
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Mičo »

bisabre napisal/-a:
mkx napisal/-a:
bisabre napisal/-a: ...za kakšen vlak gre (LP, RG, IC, LPV ...)
Malo off-topic: vedno me je fascinirala razlika med LP in LPV. Ali kdo ve, kakšna je? :)

On-topic: Ali je danes Citadella vozila z elektro vleko? Ali se tovorni promet odvija z elektro vleko?
Sini
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 242
Pridružen: 28.01.2010, 22:07

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Sini »

Danes v Murski soboti

Link na album:https://flic.kr/s/aHskBkimMQ

LP Sini
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a električar »

Napisal/-a bisabre »
...celo Citadelo sem videl okoli 14.20 rohneti pod električnimi vodi kot v posmeh zblojeni slovenski politiki, ki odpira, otvarja, ali spravlja v pogon eno najsodobnejših elektrificiranih prog v bližnji ter daljni okolici, po kateri pa električnih vlakov še lep čas ne bomo videli.
Problematičnih je le zadnjih 30 km, kjer je omejen tok na 500 A, kar približno pomeni moč lokomotive 1,5 MW, to pa je mmg enako Reganovi moči. Prav hudih vzponov ni, zato bi morala Brižita v večini primerov zvoziti odsek. Težjemu vlaku se lahko na tem odseku doda dizelsko priprego. Pri 20 do 25 tovornih vlakih dnevno se ni bati, da bi od MS proti Hodošu vozil več kot en vlak naekrat.

Sicer pa je skoraj v vsakem drugem tvojem postu zaznati politična stališča, ki nimajo kaj dosti zveze z železnico, kar na železniškem forumu ni ravno običajno. Morda si v tem pogledu zgrešil forum.

lp
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a električar »

Našli smo vzrok za zamudo pri končanju daljnovoda:
lp
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

električar napisal/-a:
Napisal/-a bisabre »
...celo Citadelo sem videl okoli 14.20 rohneti pod električnimi vodi kot v posmeh zblojeni slovenski politiki, ki odpira, otvarja, ali spravlja v pogon eno najsodobnejših elektrificiranih prog v bližnji ter daljni okolici, po kateri pa električnih vlakov še lep čas ne bomo videli.
Problematičnih je le zadnjih 30 km, kjer je omejen tok na 500 A, kar približno pomeni moč lokomotive 1,5 MW, to pa je mmg enako Reganovi moči. Prav hudih vzponov ni, zato bi morala Brižita v večini primerov zvoziti odsek. Težjemu vlaku se lahko na tem odseku doda dizelsko priprego. Pri 20 do 25 tovornih vlakih dnevno se ni bati, da bi od MS proti Hodošu vozil več kot en vlak naekrat.

Sicer pa je skoraj v vsakem drugem tvojem postu zaznati politična stališča, ki nimajo kaj dosti zveze z železnico, kar na železniškem forumu ni ravno običajno. Morda si v tem pogledu zgrešil forum.

lp
Žal je tako, da so SŽ državne, da je njihova usoda v marsičem odvisna od politike, zato jo pač izpostavim, kom je to potrebno. Na koncu koncev je tudi Cmerar politik, ki je včerajšnjo slovesnost izkoristil za lastno promocijo. če bi denimo zaključek elektrifikacije požegnal najstarejši mursko soboški, 92 letni prometnik bi bila zadeva povsem drugačna. Da je Cmerarju figo mar za MALE LJUDI pa je pokazal z nesramno akademsko narcisoidno vehemenco, ko na vlak niso moglo ne novinarji in tudi ne skupina občanov, ki si je prav za to priložnost nadela starodobna oblačila. Še več, hoteli so kupiti vozovnico, a jim to ni bilo omogočeno. Vlak je bil 3/4 prazen, Cmerarja bi lahko "zaklenili" v srednji vagon, če se že tako boje za njegovo rit, in ga tako varnostno ločili od RAJE, a tudi tega niso storili, le ob povratku so lahko na vlak stopili snemalci različnih medijev, da ovekovečijo "velikega vodjo" pri njegovem zgodovinskem poslanstvu. Ali nas to ne spominja na neke davne že preživele čase?
Vidiš zato so nekateri moji vpisi prežeti s politiko, večina pa sploh ne. Tvoj očitek na moj račun je zato neutemeljen in mislim, da se večina tukaj prisotnih strinja z menoj.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1431
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Igor T »

električar napisal/-a:
Napisal/-a bisabre »
...celo Citadelo sem videl okoli 14.20 rohneti pod električnimi vodi kot v posmeh zblojeni slovenski politiki, ki odpira, otvarja, ali spravlja v pogon eno najsodobnejših elektrificiranih prog v bližnji ter daljni okolici, po kateri pa električnih vlakov še lep čas ne bomo videli.
Problematičnih je le zadnjih 30 km, kjer je omejen tok na 500 A, kar približno pomeni moč lokomotive 1,5 MW, to pa je mmg enako Reganovi moči. Prav hudih vzponov ni, zato bi morala Brižita v večini primerov zvoziti odsek. Težjemu vlaku se lahko na tem odseku doda dizelsko priprego. Pri 20 do 25 tovornih vlakih dnevno se ni bati, da bi od MS proti Hodošu vozil več kot en vlak naekrat.

Sicer pa je skoraj v vsakem drugem tvojem postu zaznati politična stališča, ki nimajo kaj dosti zveze z železnico, kar na železniškem forumu ni ravno običajno. Morda si v tem pogledu zgrešil forum.

lp
Fantje - nažgite vlak do konca pa naj folk kakih 2-3x na dan ostane brez štroma. Potem bodo VSI hitro dal soglasja za daljnovod.
Isto se dogaja z novim odsekom Borovnica - Logatec ... baje je že nekajkrat daljnovod "padel" ...
Pa en lep pozdrav ...

YT: http://www.youtube.com/user/urednik123
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

bisabre napisal/-a:Še več, hoteli so kupiti vozovnico, a jim to ni bilo omogočeno. Vlak je bil 3/4 prazen .... Tvoj očitek na moj račun je zato neutemeljen in mislim, da se večina tukaj prisotnih strinja z menoj.
Čakaj, hoteli so kupiti vozovinco za vlak, ki bil namenjen sprejemu delegacije iz Madžarske? Ne vem, ampak meni to daje občutek naivnosti. Takšni sprejemi so v Evropi popolnoma normalni.

Jaz pa trdim, da večina ne strinja, ker forum ni bil postavljen zato, da se bo govorilo o političnih vplivih na SŽ. In kot drugo, dokler se javno osebo, politika, ali kakorkoli, poimenuje slabšalno v stilu facebook in gostilniških čvekov, potem je debata sploh brezpredmetna. In kot tretje, tudi mali ljudje imajo ogromno za pomesti pred svojim pragom.

Konec debate.
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a jurij »

Igor T napisal/-a:

Fantje - nažgite vlak do konca pa naj folk kakih 2-3x na dan ostane brez štroma. Potem bodo VSI hitro dal soglasja za daljnovod.
Isto se dogaja z novim odsekom Borovnica - Logatec ... baje je že nekajkrat daljnovod "padel" ...
Mislim da kako dodatno soglasja za daljnovod ni potrebno, saj je daljnovod na celotnem ozemlju naselja Mačkovci zgrajen pod zemljo, in tako smo se tudi na KS Mačkovci pred dolgimi leti nazaj dogovorili, na celotnem ostalem delu trase zračnega daljnovoda pa potekajo še gradbena dela. :arrow:

Glede na to, da daljnovod gradi podjetje iz sosednje hrvaške, pa je tudi normalno, da ti delavci hočejo pri nas na terenu malo več zaslužiti, zato si verjetno tudi prizadevajo, da bodo delali čim dlje. :mrgreen:
mmatja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1613
Pridružen: 16.05.2009, 19:41
Kraj: Lendava

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a mmatja »

Paste/copy iz te povezave: http://www.pomurje.si/aktualno/pomurje/ ... je-lastni/


Evropski denar se troši za »nezakonite« projekte, s katerimi se kršijo človekove pravice, je prepričan Sašo Šraj
Te dni Elektro Maribor postavlja še zadnje štiri stebre daljnovoda Murska Sobota–Mačkovci. Ta bo imel skupno 63 stebrov, vrednost investicije pa je 7,3 milijona evrov. Pripravljalna dela so začeli julija lani, najprej so zakoličili, nato so pripravili dovozne poti in opravili druga dela za kablovod, septembra pa so začeli graditi temelje in postavljati jeklene konstrukcije oziroma stebre. Za zadnje štiri stebre so dobili gradbeno dovoljenje nekaj mesecev kasneje kot za preostali del, so sporočili iz Elektra Maribor, zato jih postavljajo šele zdaj, čeprav niso ne na začetku in ne na koncu tega odseka daljnovoda.

Zakaj jih postavljajo z zamudo

Preden je bil sprejet državni lokacijski načrt za gradnjo daljnovoda od Murske Sobote do Mačkovec, so lastniki že imeli uporabno dovoljenje za delovanje Klinike Rimska čarda, vendar jih je pripravljavec načrtov spregledal. Sašo in Anja Šraj ter Simona Čopi, ki v tej kliniki opravljajo zdravstvene dejavnosti v podjetjih z imeni MedDen S in Gemini, niso podpisali soglasja za postavitev stebrov v neposredni bližini, zaradi katerih bodo električni kabli potekali skoraj neposredno nad njihovo zgradbo. Da bi ta daljnovod, ki je trenutno najpomembnejša državna investicija v Pomurju, financirana z evropskim denarjem, dokončali, so jim prisilno omejili lastninske pravice. Zaradi trajanja tega postopka je Elektro Maribor šele pred kratkim dobil gradbeno dovoljenje za zadnje štiri stebre.

Daljnovod, na katerega je vezana tudi nujna elektrifikacija proge do Hodoša in naprej na Madžarsko, so načrtovali več let, preden so ga začeli postavljati. Kmalu se je namreč pojavila civilna iniciativa, ki je zahtevala, da bi na območju vasi Vaneča, Moščanci in Dankovci kable položili v zemljo, vendar investitor na to ni pristal. Sčasoma je večina lastnikov zemljišč (ki so jim investitorji očitali, da jim ne gre za okolje in zdravje, ampak da izsiljujejo višjo ceno) popustila in podpisala soglasja – razen omenjenih treh.

Vztrajal bo pri svojem

Kakor je Šraj napovedal že v začetku leta 2012, ko je tudi pisal takratnemu predsedniku države Danilu Türku, in ponovno poudaril pred nekaj meseci v intervjuju za Vestnik, bo vztrajal še naprej, čeprav bo v kratkem tik ob njihovi kliniki postavljen zadnji manjkajoči steber in bo čez območje z zdravstveno dejavnostjo potekal koridor daljnovoda. Šraj je ob tem končnem dejanju Elektra Maribor izjavil: »Vsekakor bomo še naprej ukrepali v skladu z vsemi možnostmi, ki jih imamo. Najprej bomo morali izčrpati vse (pravne) možnosti doma, preden se obrnemo na evropsko sodišče. Verjetno pa se bomo na Evropsko komisijo obrnili prej – zanimivo bo slišati, kaj mislijo o dejstvu, da se evropska sredstva trošijo za projekte, ki so 'nezakoniti' in se z njimi kršijo tako človekove pravice kakor tudi pravica do zdravega okolja. Za zdaj so mnenja iz tujine enotna – daljnovod ne spada v bližino objekta za zdravstveno dejavnost.«

Vestnik št. 18, 5.5.2016


Tako o tem "nesrečnem" daljnovodu pišejo mediji...Kaj se pa v resnici dogaja v ozadju, pa je stvar vsakega posameznika kako "gleda" na te stvari...
L.P.
fiat310
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 101
Pridružen: 18.10.2013, 13:42

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a fiat310 »

Re 4/4 napisal/-a:
bisabre napisal/-a:Še več, hoteli so kupiti vozovnico, a jim to ni bilo omogočeno. Vlak je bil 3/4 prazen .... Tvoj očitek na moj račun je zato neutemeljen in mislim, da se večina tukaj prisotnih strinja z menoj.
Čakaj, hoteli so kupiti vozovinco za vlak, ki bil namenjen sprejemu delegacije iz Madžarske? Ne vem, ampak meni to daje občutek naivnosti. Takšni sprejemi so v Evropi popolnoma normalni.

Jaz pa trdim, da večina ne strinja, ker forum ni bil postavljen zato, da se bo govorilo o političnih vplivih na SŽ. In kot drugo, dokler se javno osebo, politika, ali kakorkoli, poimenuje slabšalno v stilu facebook in gostilniških čvekov, potem je debata sploh brezpredmetna. In kot tretje, tudi mali ljudje imajo ogromno za pomesti pred svojim pragom.

Konec debate.
+1
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Re 4/4 napisal/-a:
bisabre napisal/-a:Še več, hoteli so kupiti vozovnico, a jim to ni bilo omogočeno. Vlak je bil 3/4 prazen .... Tvoj očitek na moj račun je zato neutemeljen in mislim, da se večina tukaj prisotnih strinja z menoj.
Čakaj, hoteli so kupiti vozovinco za vlak, ki bil namenjen sprejemu delegacije iz Madžarske? Ne vem, ampak meni to daje občutek naivnosti. Takšni sprejemi so v Evropi popolnoma normalni.

Jaz pa trdim, da večina ne strinja, ker forum ni bil postavljen zato, da se bo govorilo o političnih vplivih na SŽ. In kot drugo, dokler se javno osebo, politika, ali kakorkoli, poimenuje slabšalno v stilu facebook in gostilniških čvekov, potem je debata sploh brezpredmetna. In kot tretje, tudi mali ljudje imajo ogromno za pomesti pred svojim pragom.

Konec debate.
Mislim, da je tvoj trud zaman, vlak je bil namenjen protokolarnim osebam, a Cmera pač ni predsednik ene ugledne in resne države, da bi morali zanj veljati tako strogi varnostni ukrepi, to so mu dali vedeti tudi Madžari in mu nasproti poslali LE zunanjega ministra, čeprav bi po nekem ustaljenem protokolu moral tam biti predsednik vlade, če bi bil Pahor pa madžarski predsednik, kar sem od začetka sicer pričakoval, so se fantje na slovenski strani očitno zmenili drugače. Od Cmere bi človek pričakoval, da proste sedeže odstopi MALIM LJUDEM, ki ga ne nazadnje tudi plačujejo in so plačali tudi za Pomurko. Sicer pa zadeve ne politiziram ampak jo zgolj komentiram, Cmera je pač politik, če bi bil direktor železnic bi verjetno prav tako pisal o njem, a le v drugačnem kontekstu. Če te prav razumem te naj bi motilo, da se ne slinim ob njegovem obisku Prekmurja in mu ne pojem hvalnice? Ja ni nam ravno dal veliko razlogov za kaj takega, še posebej pa ne, ker vem kako od znotraj izgleda Pendolino in bi ga 1/3 komot zapečatili za Cmerarja in co., da bi se v miru peljali na prikazovanje ter iz njega, drugi dve tretjini pa bi napolnili s potniki, ki iz varnostnega vidika niti slučajno niso bili nevarni. Cmerar je šel še dlje in ob povratku celo novinarjem ni dovolil na vlak, le snemalcem oz. fotografom. To z novinarji je sploh nenavadno, saj se ima prav njihovemu preteklemu suportu zahvaliti, da so ga ljudje sploh spoznali in na koncu tudi izvolili. Žal mi je, če je moje pisanje razumljeno kot politično branje, a Cmerarjevo vedenje in ravnanje ni primerno predsedniku vlade, ki je potoval z vlakom na otvoritev oz. na slovesnost ob dokončanju elektrifikacije proge Pragersko Hodoš. Torej sem pisal v pravi temi in o resničnih dogajanjih, ki se te teme še kako tičejo. Mislim, da je utemeljeno, da povemo kaj je prav in kaj ne, saj nam državo že predolgo uničujejo takšni vase zagledani primerki kot je Cmerar, da o tem, da še pol leta ne bo elektro vleke, da se zapleta pri dokončanju daljnovoda, da je razveljavljen del gradbenega dovoljenja zanj, ker zadeva ni bila pravilno načrtovana oz. je nekdo nekaj spregledal itd. Sem pač zgolj MALI ČLOVEK, ki ni tiho in bom postavljal vprašanja kadar koli se mi bo zahotelo in o čemer koli se mi bo zahotelo, saj sem tudi sam prispeval pikico denarja za ta pomemben transportni projekt in ga ni Cmerarja na svetu, ki bi mu ob takšnem neprimernem odnosu do davkoplačevalcev pel hvalnice. Še varnostno visoko rizična Bela hiša je delno odprta za javnost, da si jo lahko ogleda, torej, koji faktor pa je en Cmero, da ob takšni slovesnosti državljanom ne dovoli ogleda proge iz vlaka? Je to politično vprašanje?
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

A je to tukaj forum o železnici ali o politiki?!?

](*,)
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

bisabre napisal/-a:Če te prav razumem te naj bi motilo, da se ne slinim ob njegovem obisku Prekmurja in mu ne pojem hvalnice?
Ne piši bedarij.


Bi bilo dobro, če bi kakšen od adminov pobrisal zadnjih par prispevkov, ki nimajo nobene veze z odprtjem, ampak imajo pridih nestrinjanja s politiko oziroma točno določeno politično osebo, ki je po vrhu zapisana še slabšalno.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

A je to tukaj forum o železnici ali o politiki?!?
Hudič je, ker se oglašajo neki komadi, ki delujejo, kot da bi bili na ”gobicah”

LPL
Odgovori