Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

Bravo Re 4/4, _Borsig_ in Ljubitelj! Simpl je pač simpl!

LP - Peter
fsoba
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 6
Pridružen: 21.03.2013, 15:38

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a fsoba »

_Borsig_ napisal/-a:A je to tukaj forum o železnici ali o politiki?!?

](*,)
če je govora o SŽ, je vedno politika zraven, to je dejstvo

problem je, da je proga odprta, pa lahko po njej vozil le en vlak na štrom, pa še to z isto hitrostjo kot prej dizel!

kdo se heca iz našega denarja??? koliko časa bo še tako? po en vlak, hitrost dizel lokomotive?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

če je govora o SŽ, je vedno politika zraven, to je dejstvo

problem je, da je proga odprta, pa lahko po njej vozil le en vlak na štrom, pa še to z isto hitrostjo kot prej dizel!

kdo se heca iz našega denarja??? koliko časa bo še tako? po en vlak, hitrost dizel lokomotive?
Kdo se heca iz našega denarja?, Ja tisti, ki zavira gradnjo prepotrebnega daljnovoda iz svojih privatnih ozirov, konkretno lastniki Rimske čarde, Sašo in Anja Šraj ter Simona Čopi o čemer piše mmataja 11.6. ob 13:33.
.....Šraj je ob tem končnem dejanju Elektra Maribor izjavil: »Vsekakor bomo še naprej ukrepali v skladu z vsemi možnostmi, ki jih imamo. Najprej bomo morali izčrpati vse (pravne) možnosti doma, preden se obrnemo na evropsko sodišče. Verjetno pa se bomo na Evropsko komisijo obrnili prej – zanimivo bo slišati, kaj mislijo o dejstvu, da se evropska sredstva trošijo za projekte, ki so 'nezakoniti' in se z njimi kršijo tako človekove pravice kakor tudi pravica do zdravega okolja. Za zdaj so mnenja iz tujine enotna – daljnovod ne spada v bližino objekta za zdravstveno dejavnost.«
Zgornje stališče je zanimivo, pravzaprav nisem vedel, da se evropska sredstva uporabljajo za gradnjo daljnovoda v Prekmurju.......


Ostale odgovore si pa že našel/oziroma si poišči na forumu, gradijo se zadnji 4 stebri daljnovoda, in ko bo Elektro Mb končal dela bodo napajalno postajo pač priključili.

LP in pazljivo branje L
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

fsoba napisal/-a:
_Borsig_ napisal/-a:A je to tukaj forum o železnici ali o politiki?!?

](*,)
če je govora o SŽ, je vedno politika zraven, to je dejstvo

problem je, da je proga odprta, pa lahko po njej vozil le en vlak na štrom, pa še to z isto hitrostjo kot prej dizel!

kdo se heca iz našega denarja??? koliko časa bo še tako? po en vlak, hitrost dizel lokomotive?

Vprašaj tiste prej naštete gorečneže, ki menijo, da sem na gobicah, Cmerar je pa car, ker požegna progo, ki funkcionalno sploh ni usposobljena za svoj dejanski namen. Jaz pač nad takšnim početjem nisem vzhičen, da o stroških hohštapleraja ne izgubljam besed. Ena Pendolinova poskusna generalka dan prej pa potem še ena tazaresna vožnja do MS in Hodoša ter nazaj nista zastonj. če prištejemo še vse stroške organizacije ter varovanja smo davkoplačevalci plačali več kot so dejanski stroški nadgradnje proge.
Kar pa si se na koncu upravičeno vprašal pa očitno ni jasno le tistim parim korenjakom, ki niso na gobicah. :lol:
Simpl je tanartabul.
prometnik 54
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 41
Pridružen: 10.01.2016, 10:13

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a prometnik 54 »

Tudi meni se zdi,da politično nestrinjanje ne spada k tej temi.Poleg tega pa smo lahko malo bolj spoštljivi do predsednika vlade g.Cerarja in ga naslavljate tako,ne pa z žaljivim vzdevkom,ne glede na politično prepričanje.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

A tako spoštljivo kakor je on nas državljane naslovil z MALIMI LJUDMI? Kaj ga plačujejo marsovci ali mi, je odprl progo, ki ustreza vsem uporabnim in varnostnim zahtevam? V bistvu bistvu sploh ni dokončana, saj po njej še dolgo ne bodo vozili električni vlaki, ob pričakovani obremenitvi pa lahko pride do izpada električne napetost in bi mnogo gospodinjstev ostalo brez elektrike. Zakaj že naj bom spoštljiv?
Simpl je tanartabul.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a trocken »

Jaz pa mislim, da čez eno leto nihče več ne bo vedel za te male detajle in nesporazume, ki so se dogajali ob otvoritvi prenovljene proge. Enostavno proga in daljnovod bosta funkcionirala, prepiri in težke besede pa bodo šli v pozabo. Vse skupaj je malo šlampasto izvedeno, PR vlade se lokalnemu prebivalstvu pač ni odzval na optimalen način, pa kaj... nihče pa skozi prizmo časa ne bo mogel prezreti dejstva, da je proga posodobljena, tudi na periferiji države človeka vredna (še posebej, ko bodo nabavljene nove garniture).
Osebno mislim, da je v tistih Cerarjevih besedah, ki jih je ob povratku v Mursko Soboto izrekel (da je izkusil, da je Slovenija resnično na poti v prihodnost - vir Delo) kar veliko iskrenosti. Je pač "začutil železnico". Tako kot mi tukaj na forumu.
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Tono »

bisabre napisal/-a:
električar napisal/-a:
Napisal/-a bisabre »
...celo Citadelo sem videl okoli 14.20 rohneti pod električnimi vodi kot v posmeh zblojeni slovenski politiki, ki odpira, otvarja, ali spravlja v pogon eno najsodobnejših elektrificiranih prog v bližnji ter daljni okolici, po kateri pa električnih vlakov še lep čas ne bomo videli.
Problematičnih je le zadnjih 30 km, kjer je omejen tok na 500 A, kar približno pomeni moč lokomotive 1,5 MW, to pa je mmg enako Reganovi moči. Prav hudih vzponov ni, zato bi morala Brižita v večini primerov zvoziti odsek. Težjemu vlaku se lahko na tem odseku doda dizelsko priprego. Pri 20 do 25 tovornih vlakih dnevno se ni bati, da bi od MS proti Hodošu vozil več kot en vlak naekrat.

Sicer pa je skoraj v vsakem drugem tvojem postu zaznati politična stališča, ki nimajo kaj dosti zveze z železnico, kar na železniškem forumu ni ravno običajno. Morda si v tem pogledu zgrešil forum.

lp
Žal je tako, da so SŽ državne, da je njihova usoda v marsičem odvisna od politike, zato jo pač izpostavim, kom je to potrebno. Na koncu koncev je tudi Cmerar politik, ki je včerajšnjo slovesnost izkoristil za lastno promocijo. če bi denimo zaključek elektrifikacije požegnal najstarejši mursko soboški, 92 letni prometnik bi bila zadeva povsem drugačna. Da je Cmerarju figo mar za MALE LJUDI pa je pokazal z nesramno akademsko narcisoidno vehemenco, ko na vlak niso moglo ne novinarji in tudi ne skupina občanov, ki si je prav za to priložnost nadela starodobna oblačila. Še več, hoteli so kupiti vozovnico, a jim to ni bilo omogočeno. Vlak je bil 3/4 prazen, Cmerarja bi lahko "zaklenili" v srednji vagon, če se že tako boje za njegovo rit, in ga tako varnostno ločili od RAJE, a tudi tega niso storili, le ob povratku so lahko na vlak stopili snemalci različnih medijev, da ovekovečijo "velikega vodjo" pri njegovem zgodovinskem poslanstvu. Ali nas to ne spominja na neke davne že preživele čase?
Vidiš zato so nekateri moji vpisi prežeti s politiko, večina pa sploh ne. Tvoj očitek na moj račun je zato neutemeljen in mislim, da se večina tukaj prisotnih strinja z menoj.
Bisabre,

ne enkrat, dvakrat podpišem tvoj zapis. Predvsem je moteče pederisanje politikantov, ki se od raje ločujejo z železnimi ograjami in hordo varnostnikov.

Lp,

Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Bisabre,

ne enkrat, dvakrat podpišem tvoj zapis. Predvsem je moteče pederisanje politikantov, ki se od raje ločujejo z železnimi ograjami in hordo varnostnikov.

Lp,

Tono
Odločno proti takemu načinu komuniciranja. Sicer sem pa prejšni teden hotel kupiti karte za svečani vlak ob otvoritvi Gotthardskega tunela, pa čudno nikakor nisem mogel kupiti karte. Toliko o pederantskih politikih, tako pač je, protokol ima svoje omejitve, če nam je všeč ali pa ne! Načelno se pa nobenega človeka ne naslavlja z neprimernimi izrazi, še najmanj pa predsednika države, vlade, sodnike.... Javno žaljivo izražanje namreč največ pove o posamezniku, da ne bo pomote izraževalcu žaljivih besed, in njegovi prazni glavi ki ni sposobna resne kritike.
Vprašaj tiste prej naštete gorečneže, ki menijo, da sem na gobicah, Cmerar je pa car, ker požegna progo, ki funkcionalno sploh ni usposobljena za svoj dejanski namen. Jaz pač nad takšnim početjem nisem vzhičen, da o stroških hohštapleraja ne izgubljam besed. Ena Pendolinova poskusna generalka dan prej pa potem še ena tazaresna vožnja do MS in Hodoša ter nazaj nista zastonj. če prištejemo še vse stroške organizacije ter varovanja smo davkoplačevalci plačali več kot so dejanski stroški nadgradnje proge.
Kar pa si se na koncu upravičeno vprašal pa očitno ni jasno le tistim parim korenjakom, ki niso na gobicah.
Kakšnih 14 dni si silno zagnan v blatenju vsega in povprek, jaz temu pripisujem kar učinku gobic, takšnih (norih, halucinogenih) ali političnih.....
Kot je že nekdo napiosal, proga se je odprla, trenutno je še ena težava z elektriko, pa ne po krivdi investitorja. Čez leto, ali pa verjetno že z novim votnim redom bodo stvari urejene, na žalost bodo pa ostale žaljive besede.

Vidim pa, da si krepko matematično podhranjen (gobice?), oziroma nezmožen primerjave realnih vrednosti.
Ena Pendolinova poskusna generalka dan prej pa potem še ena tazaresna vožnja do MS in Hodoša ter nazaj nista zastonj. če prištejemo še vse stroške organizacije ter varovanja smo davkoplačevalci plačali več kot so dejanski stroški nadgradnje proge.
V obnovo proge je reda 400M€ in ti to vsoto smatraš za manjšo od organiziranja proslave, recimo neka 10k€. Izgleda, da je še ljubi Bog obupal nad teboj. Sicer pa, za ”politične” debate pravilne smeri so določeni forumu, najbolj znan je politi kis. Tam boš mirne duše lahko žalil vse, ki niso na eni sami pravi strani..... Forum Vlaki.Info pa je namenjen recimo ljubiteljem železnic, ki so srečni, da se je končal remont in nadgradnja proge Pr-Hodoš, kljub trenutni pomanjkljivosti.
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a ledeni »

V Švici smo imeli za odprtje Gottharda žreb za karte za prvo vožnjo. Kdor je dobil karto se je zapeljal skozi tunel skupaj z bruseljsko smetano in švicarskim državnim vrhom. To se mi tudi zdi normalno, ker smo gradnjo financirali davkoplačevalci. Je pa nenavadno, da Cerar, ki pošilja denar stran od infrastrukture v šolstvo in profesorske dodatke, odpira s pompom takšne projekte. Pa še to, švicarska televizija je cel teden predvajala programe o gradnji tunela. O zgodbah delavcev, ki so med gradnjo umrli, o lokalcih, ki so trpeli ali profitirali ob gradnji predora, o inženirjih, dobaviteljih etc. Slovenski žurnalisti so se pojavili samo na ob zadnji paradi z ICS, kljub temu da je na državni televiziji zaposlena cela armada ljudi.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Pred leti so dva poslanca (imena se več ne spomnim) pribijali na medijske in državno zborske planke, ker naj bi za davkoplačevalski denar kupila par kondomov, drugi pa naj bi "zlorabile" telefona iz govorilnici avle državnega zbora, od koder naj bi klical vročo linijo, v obeh primerih je šlo za bagatelne, bizarne zneske. Prosim, če mi lahko poveš, ali nas je zadnji Cerarjev cirkus tudi stal drobižeka? Na koncu koncev so Madžari poslali zunanjega, naši pa so bili s tem dejstvom predhodno seznanjeni, torej bi jim tudi mi lahko ekvivalentno odgovorili z "našim Korlom". Ne bi se osramotili in še cenejše bi vse skupaj bilo.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

ledeni napisal/-a:V Švici smo imeli za odprtje Gottharda žreb za karte za prvo vožnjo. Kdor je dobil karto se je zapeljal skozi tunel skupaj z bruseljAsko smetano in švicarskim državnim vrhom.
Ne vem, a smo gledali isto otvoritev? Tisti, ki so bili žrebani so se peljali z dvema icn-jema. Vsak v svojo cev, nasproti. Smetana iz Bruslja se je peljala kasneje s svojim vlakom in polepljeno serijo 460.

Kot drugo pa, ni primerjave med tema dvema projektoma. Ne po pomenu za državo, ne za Evropo. Zato ne razumem, zakaj bi imeli pomp prireditev. #-o

Ker pa nekoga skrbi koliko je to koštalo, ja zagotovo manj, kot pa neumno trošenje občin. Ampak tega ga pa ne zanima, glavno, da si lahko da duška za nestrinjanje s politikom.
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Ne vem če je tako nepomemben ta projekt. Mogoče za širšo okolico, za SLO pa je pomemben in vse kar smo slišali iz medijev je bilo negodovanje zaradi nedokončanega daljnovoda. Zelo pobalinsko ampak takšno je slovensko novinarstvo.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a suha »

Katere lokomotive sedaj vozijo 2 dni po odprtju?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ne vem če je tako nepomemben ta projekt. Mogoče za širšo okolico, za SLO pa je pomemben .....
Seveda je pomemben, tako za RS kot države ob koridorju. Kakor pa izpade na osnovi debat na nekem Prekmurskem forumu pa so ljudje natrojeni proti železnici:

-Prekmurci se ne vozijo z vlakom. To je verjetno res, saj statistike v EU kažejo, da je uporaba javnega prometa obratno sorazmerna z višino BDP. Nerazviti se torej vozijo z avtomobili, razviti pa z vlakom
-elektrrificirana proga zahteva zanesljivo oskrbo z elektriko, potrebni so torej daljnovodi. Oni seveda ne dajo Goričkega za daljnovod, magari je govora o silnih vplivih daljnovoda na zobozdravstveno ambulanto. Se pač ne zavedajo, da ne bo investiranbja v industrijo in obrt če ne štroma.
-proga služi samo tranzitnemu prometu. To je dokaj res, sicer marsikateri vagon z žitaricami tudi naložijo v Prekmurju, in na progah vse do Furlanije je videti vlake za prevoz žitaric. Res pa je, da je vsega Prekmurskega žita komaj za nekaj 10 vlakov.

Iz stališč prekmurskih forumašev na onem forumu, sicer težko berljive, ker pač gučajo po domače, se človeku zazdi, da sploh niso zainteresirani za razvoj svojih krajev. Kar jih zanima je višina povprečnine s katero gradijo bolj ali manj pomembne lokalne infrastrukturne projekte in seveda ne zamudijo pričožnosti pri odprtju vsake vodovodne pipe narediti vinske veselice. Toda bog ne daj, da kdo naredi zaključno proslavo ob koncu investicije samo kakih 1.000 dražje od njihovih drobnarij!



LPL
Odgovori