Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Kot ponavadi so glasni tisti, ki se čutijo neposredno prizadete. Na načelni ravni so pa vsi za elektrificirano progo, nihče pa noče daljnovoda na svojem dvorišču. To velja za vse konce države. Od primera daljnovoda proti Italiji do nasprotovanja papirnici v LJ ali tovarni cementa v Zasavju ali hitri cesti mimo Braslovč.
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Jah lej država je odraz ljudi kateri živimo v njej.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a mkx »

bisabre napisal/-a:Na koncu koncev so Madžari poslali zunanjega, naši pa so bili s tem dejstvom predhodno seznanjeni, torej bi jim tudi mi lahko ekvivalentno odgovorili z "našim Korlom". Ne bi se osramotili in še cenejše bi vse skupaj bilo.
Tole opletanje z neuravnovešenostjo enega in drugega funkcionarja je malce deplasirano. Vsebinsko gledano sta bila oba funkcionarja čisto prava: za Slovenijo je vsestranska nadgradnja tega železniškega odseka dokaj velika stvar in v tem smislu je prisotnost predsednika vlade upravičena (marsikateri slovenski preimier se je osebno udeležil bistvemo manj pomemebnih dogodkov). Če bi iskali politika malce nižjega ranga, bi bil po svojih zadolžitvah primerna izbira minister za infrastrukturo (o konkretni osebi in njegovem vplivu na JŽI je bilo dosti govora) in/ali minister za gospodarstvo.
Za Madžarsko je to zmerno pomemben projekt na zunanji strani njihove zahodne meje in temu primerno je za gosta po funkciji primeren zunanji minister. Ni pa to tako vele pomemben projekt, da bi za to moral okoli skakati njihov ministrski predsednik. In vsekakor je bila proslava narejena za nas, zato zunanji minister RS na tej proslavi ni imel kaj iskati, ne glede na rang in strokovno usmeritev morebitnih gostov.

BTW, obstaja mnogo občinskih proslav, kamor pridejo predstavniki probratenih občin. Na takih proslavah je zelo običajno prisoten župan domače občine in se pri tem noben ne spotika, če iz pobratene občine ni župana, ampak kakšni nižje postavljeni predstavniki. In se ob to noben ne spotika. Obratno pa je res: če pride na obisk oseba nekega nivoja, ni spodobno da jo v imenu gostiteljske entitete sprejme oseba nižjega nivoja (recimo minister predsednika tuje države oz. vlade ali pa občinski birokrat gostujočega župana). Prav tako je res, da morajo biti nivoji usklajeni kadar je priložnost obiska občevanje med dvema enakovrednima skupinama (recimo medvladni sestanek). V primeru zaključka modernizacije Prekmurke pa ni šlo za medvladni sestanek.
LP, Metod
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a jurij »

Ljubitelj napisal/-a:
Ne vem če je tako nepomemben ta projekt. Mogoče za širšo okolico, za SLO pa je pomemben .....
Seveda je pomemben, tako za RS kot države ob koridorju. Kakor pa izpade na osnovi debat na nekem Prekmurskem forumu pa so ljudje natrojeni proti železnici:

-Prekmurci se ne vozijo z vlakom. To je verjetno res, saj statistike v EU kažejo, da je uporaba javnega prometa obratno sorazmerna z višino BDP. Nerazviti se torej vozijo z avtomobili, razviti pa z vlakom

LPL
V Sloveniji se ljudje iz industrijko razvitih krajev še več vozijo z avtobili, kot pa ljudje iz nerazvitih krajev, tako se naprimer veliko ljudi iz osrednjih Slovenskih regij vozi vsak dan v Prekmurje po prašiče in ostale prehrambene dobrote, katere v industrijsko razvitih krajih čedalje bolj primanjkuje, v nerazvitih krajih je pa hrane čedalje več.

Železa in betona ne moremo jesti, in tega dejstva se zavedni Prekmurci zelo dobro zavedamo, zato neke velike globalne industrije ne potrebujemo, saj bi si s tem uničili kakovost življenja in lastno zemljo na kateri je hrane dovolj za vse pridne in delovne Prekmurce, svoje odvečne dobrote pa z veseljem ponudimo tudi vsem ostalim kateri v industrijsko razvitih krajih takih dobrot nimajo.

LP Jurij
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ljubitelj napisal/-a:... statistike v EU kažejo, da je uporaba javnega prometa obratno sorazmerna z višino BDP. Nerazviti se torej vozijo z avtomobili, razviti pa z vlakom
Če bi se ukvarjali s kontekstom, bi se takale teza kmalu pokazala v drugačni luči. Ročno delo (vseh vrst) je čedalje manj vredno, in to v ogromni meri velja tudi za kmetijstvo, saj cena kmetijskih pridelkov limitira proti 0. Je pa že tako, da fizični delavci ne rabijo prav daleč vsakodnevno potovati, saj se fizično lahko dela praktično na domačem pragu (v primeru kmetijstva pa ta trditev velja čisto dobesedno). Nasprotno pa "miselni" delavci, pri katerih se običajno izkazuje višji prihodek (in s tem povezan višji BDP), ne delajo kar kjer koli (čeprav teoretično bi lahko delali od doma) in je v tem sloju veliko dnevne migracije, v bogatejših družbah pa še bolj, saj se pojavlja veliko dnevne migracije med sicer čisto spodobno velikimi in zaposlitveno polnokrvnimi mesti.

Seveda pa za vsakodenvne opravke po ruralnem podeželju javni prevoz ni uporaben ... v večji meri zato, ker je mreža javnih prevoznih linij redka ali pa celo neobstoječa. V tem smislu podpiram čim manj uporabe javnega prevoza ... lokalna pridelava hrane je edina trajnostno naravnana gospodarska panoga.

Mimogrede: Jurijev primer generiranja voženj mestnih škricev, ki na podeželje hodijo po kmetijske pridelke ... po mojem mnenju je količina tako opravljenih kilometrov majhna v primerjavi s kilometri opravljeninmi za vsakodnevno vožnjo v službo in nazaj.
LP, Metod
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

mkx napisal/-a:
bisabre napisal/-a:Na koncu koncev so Madžari poslali zunanjega, naši pa so bili s tem dejstvom predhodno seznanjeni, torej bi jim tudi mi lahko ekvivalentno odgovorili z "našim Korlom". Ne bi se osramotili in še cenejše bi vse skupaj bilo.
Tole opletanje z neuravnovešenostjo enega in drugega funkcionarja je malce deplasirano. Vsebinsko gledano sta bila oba funkcionarja čisto prava: za Slovenijo je vsestranska nadgradnja tega železniškega odseka dokaj velika stvar in v tem smislu je prisotnost predsednika vlade upravičena (marsikateri slovenski preimier se je osebno udeležil bistvemo manj pomemebnih dogodkov). Če bi iskali politika malce nižjega ranga, bi bil po svojih zadolžitvah primerna izbira minister za infrastrukturo (o konkretni osebi in njegovem vplivu na JŽI je bilo dosti govora) in/ali minister za gospodarstvo.
Za Madžarsko je to zmerno pomemben projekt na zunanji strani njihove zahodne meje in temu primerno je za gosta po funkciji primeren zunanji minister. Ni pa to tako vele pomemben projekt, da bi za to moral okoli skakati njihov ministrski predsednik. In vsekakor je bila proslava narejena za nas, zato zunanji minister RS na tej proslavi ni imel kaj iskati, ne glede na rang in strokovno usmeritev morebitnih gostov.

BTW, obstaja mnogo občinskih proslav, kamor pridejo predstavniki probratenih občin. Na takih proslavah je zelo običajno prisoten župan domače občine in se pri tem noben ne spotika, če iz pobratene občine ni župana, ampak kakšni nižje postavljeni predstavniki. In se ob to noben ne spotika. Obratno pa je res: če pride na obisk oseba nekega nivoja, ni spodobno da jo v imenu gostiteljske entitete sprejme oseba nižjega nivoja (recimo minister predsednika tuje države oz. vlade ali pa občinski birokrat gostujočega župana). Prav tako je res, da morajo biti nivoji usklajeni kadar je priložnost obiska občevanje med dvema enakovrednima skupinama (recimo medvladni sestanek). V primeru zaključka modernizacije Prekmurke pa ni šlo za medvladni sestanek.
S tem, da ni nič takega-posebnega, če je slavnostnemu dogodku na eni strani prisostvoval madžarski zunanji minister na naši pa predsenik vlade je neresno pisanje. Sam sem bil nekaj časa v službi na Vladi in dobro poznam oba protokola (vladnega ter predseneškega). Na povabilo, ali na katero koli formalno srečanje se vedno pošlje osebo v gostiteljevem rangu, saj bi bilo pošiljanje "nižjega" državnega uradnika oz. funkcionarja lahko razumljeno kot žalitev, podcenjevanje, razen izjemoma, ko to okoliščine ne dopuščajo. Mora pa ta oseba seveda imeti vsa pooblastila za ravnanja, morebitne pogovore, ali pogajanja. Koga se pošlje pa je v veliki meri odvisno od političnega sistema oz. ureditve vladanja, saj imajo nekatere države pol predsedniši, druge predseniški, parlamentarni, monarhični ali kakšen drug sistem. V USA denimo imajo za tovstne zadeve državnega sekretarja, ki je najbližji in najvplivnejši predsednikov svetovalec, pogajalec in zunanji minister v eni osebi, podpredsendik pa je zgolj za primer, ko je slednji resnično zadržan, ali če se mu kaj pripeti. Toliko o diplomaciji in protokolu za telebane. :wink:
Ob dogodku, ki ga premlevamo je šlo za srečanje mednarodnega ranga, saj so bile tudi varnostne zahteve, uktrepi ter protokol temu primerni. Torej je Cerar milo rečeno storil hudo napako, in nas spravil v sramoto, ker na srečanje ni posla svojega zunanjega ali katerega koli drugega misnistra, saj je bil pravočasno obveščen o Orbanovi zadržanosti. Tako se dela v urejenih državah kjer vodilni politiki nekaj dajo nase in na lastno državo.
O tem vseskozi pišem in se natezam z nasprotniki mojega stališča do tega problema. Cerar je predvčerajšnjim ravnal kot otrok v Luna parku, najpomembneje je bilo, da je bil poleg, da bo šel v anale, da ga bodo snemali in mu ploskali. Neresno, nedozorelo in politično oz. diplomatsko netaktno. Ker je šlo v tem primeru za NAŠE SLOVENSKE ŽELEZNICE sem se seveda odzval in ne gre za nikakršno politiziranje.
Zadnjič spremenil bisabre, dne 12.06.2016, 14:12, skupaj popravljeno 1 krat.
Simpl je tanartabul.
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Medtem ko ene skrbi cena ene promocijske vožnje, hkrati nimajo nobenih problemov s stran metanjem denarja takole: http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/pro ... rja/395503
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a mkx »

bisabre napisal/-a:Na povabilo, ali na katero koli formalno srečanje se vedno pošlje osebo v gostiteljevem rangu, saj bi bilo pošiljanje "nižjega" državnega uradnika oz. funkcionarja lahko razumljeno kot žalitev, podcenjevanje, razen izjemoma, ko to okoliščine ne dopuščajo. Mora pa ta oseba seveda imeti vsa pooblastila za ravnanja, morebitne pogovore, ali pogajanja.
Res ne vem, kakšna pogajanja so se dogajala v Pendolinu med vožnjo od Murske Sobote do Hodoša (nazaj grede jih menda ni bilo, je bil g. predsednik vlade zaseden z fotografiranjem), verjamem pa, da je imel g. madžarski zunanji minister potrebna pooblastila. Sicer pa obstaja interpretacija, da je predsednik vlade le prvi med ministri (na to kaže tako angleški naziv prime minister kot francoski naziv premier ministre ... le v nemščini gre za navadnega državnega pisarniškega delavca :mrgreen: ) in potemtakem so drugi ministri nekako na istem nivoju. Primerjava z hierarhijo v ZDA ni možna brez rezerve, saj je tam ureditev malo drugačna, saj oseba predsednika (trenutno Obama) združuje večino funkcij naših predsednika države (Pahor) in predsednika vlade (Cerar). Ker imajo torej pol manj predsednikov kot večina evropskih držav, so si vzeli privilegij, da za isti nivo proglasijo kakšnega državnega sekretarja (vidiš kaj vse se izgubi s prevodom?) :wink:

Zatikanje ob nivo gostov da povabljenim možnost, da spodobno državno praznovanje tujci zreducirajo na nivo navadne vaške veselice. Pa si to želimo? V realnosti se pač dostikrat dogaja, da sogovorniki niso z istega nivoja ... pa naj se zato življenje zaustavi? Samo nekdo z manjvrednostnim kompleksom bo vztrajal, da se ne bo pogovarjal z nobenim po hierarhiji nižjim od sebe.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Solčavec »

Zadnjič spremenil Solčavec, dne 12.06.2016, 21:01, skupaj popravljeno 1 krat.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

mkx napisal/-a:
bisabre napisal/-a: Res ne vem, kakšna pogajanja so se dogajala v Pendolinu med vožnjo od Murske Sobote do Hodoša (nazaj grede jih menda ni bilo, je bil g. predsednik vlade zaseden z fotografiranjem), verjamem pa, da je imel g. madžarski zunanji minister potrebna pooblastila. Sicer pa obstaja interpretacija, da je predsednik vlade le prvi med ministri (na to kaže tako angleški naziv prime minister kot francoski naziv premier ministre ... le v nemščini gre za navadnega državnega pisarniškega delavca :mrgreen: ) in potemtakem so drugi ministri nekako na istem nivoju. Primerjava z hierarhijo v ZDA ni možna brez rezerve, saj je tam ureditev malo drugačna, saj oseba predsednika (trenutno Obama) združuje večino funkcij naših predsednika države (Pahor) in predsednika vlade (Cerar). Ker imajo torej pol manj predsednikov kot večina evropskih držav, so si vzeli privilegij, da za isti nivo proglasijo kakšnega državnega sekretarja (vidiš kaj vse se izgubi s prevodom?) :wink:

Zatikanje ob nivo gostov da povabljenim možnost, da spodobno državno praznovanje tujci zreducirajo na nivo navadne vaške veselice. Pa si to želimo? V realnosti se pač dostikrat dogaja, da sogovorniki niso z istega nivoja ... pa naj se zato življenje zaustavi? Samo nekdo z manjvrednostnim kompleksom bo vztrajal, da se ne bo pogovarjal z nobenim po hierarhiji nižjim od sebe.
Kar sem napisal je le površni opis diplomatsko-protokolarnih jajčk, ki so že dolgo uveljavljena, diplomacijo si pač niso izmislili na ajzenponu ampak je precej starejšra. Vendar neke temeljne zakonitosti ostajajo in teh se je potrebno držati, če ne želiš izpasti papak.Če meniš, da je Cerar enak svojim kolegom oz. ostalim ministrom si ga potem sam degradiral. Torej bi v MS lahko poslali Korla kot resorno odgovarjajočega uradnika + Gašperšiča. Oba skupaj bi v diplomatskem smislu po rangu, številčnosti kot interesno ustrezala madžarskemu ministru. Zadeva bi bila pokrita, nihče ne bi bil prikrajšan in tudi ne ponižan. Da bo nesreča še večja so mediji v silni želji napihniti Cerarjevo prikazovanje v Pomurju objavili, da se je slovesnosti (odprtja) udeležil tudi vladni vrh s pristojnim ministrom Petrom Gašperšičem in premierjem Mirom Cerarjem na čelu, kar je sploh hud spodrsljaj. Ampak to sedaj ni več pomembno, šlamastiko se pač ne da izbrisati in bo ostala kot pisni ter slikovni zgodovinski zapis, razen če se pri nas ne povrnejo stari časi in bodo iz arhivov potegnili vse našteto ter zadeve prikrojili lastnim potrebam, neki novi resnici. S tem pa že imamo izkušnje.
Simpl je tanartabul.
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ri Majstor »

Ajme koliko panike.. Prije 3 i pol godine kad je kod nas izvršena izmjena sistema na 130 km pruge, nije bilo nekih velikih faca na otvorenju osim generalnog direktora HŽ infre..nisam siguran za ministra prometa.. A čak 2 EVP-a nisu bila izgradjena! :shock: Polako...sve će sjesti na svoje mjesto.. Ni kad se 60-tih i 70-tih elektrificiralo sve glavne pruge bivše države, parna vuča nije preko noći nestala.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

To je pa več kot tročno. :thumbupl

Sicer pa je bilo dovolj časa posvečenega Cmerarjevemu liku in delu. Upajmo, da bo obnovljeno železniško omrežje čimprej nared za resen promet in bomo vsi veseli, neglede na to kdo je na oblasti.
Simpl je tanartabul.
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a električar »

Sicer pa je bilo dovolj časa posvečenega Cmerarjevemu liku in delu. Upajmo, da bo obnovljeno železniško omrežje čimprej nared za resen promet in bomo vsi veseli, neglede na to kdo je na oblasti.
Največ časa si mu posvetil ti. Najbolje je pustiti, da se človek počasi izkašljuje, ker sicer lahko dobi napad bruhanja. :evil:
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ri Majstor »

električar napisal/-a:
Sicer pa je bilo dovolj časa posvečenega Cmerarjevemu liku in delu. Upajmo, da bo obnovljeno železniško omrežje čimprej nared za resen promet in bomo vsi veseli, neglede na to kdo je na oblasti.
Največ časa si mu posvetil ti. Najbolje je pustiti, da se človek počasi izkašljuje, ker sicer lahko dobi napad bruhanja. :evil:
A da se mijenjamo za vladu? :P
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a space »

toliko o tem velikem napredku brez prave elektrike. :!:

Slika

Slovenski železničarji ne znate,,,,, Avstrici pa znajo,,,,,,,,,,,,aja boljš parkirat restavracijski vagon na odstavni pas pa naj propada ,,,,,,,,se vidi kaj je prinesel referendum proti privatizaciji.
Odgovori