Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a 038 »

Zapisal sem da tovorni vlaki vozijo redno in ne vec kot poskusne voznje. Dizel ki premika na Hodosu hkrati odpelje vlak. Pozabljas na osebje, njihov delovni cas, opremo...ni vse tako preprosto. Ce bi vedel kako se izdela vozni red bi ti bilo marsikaj jasno. Dejstvo je, ni dovolj elokov in elektricnih garnitur! Klub temu da so progo odprli se niso bile urejene vse birokratske ovire, katere so se deloma ze tudi uredile. Simens pa vozi ali bo vozil do Ormoza zato ker ni viska elekto garnitur da bi nadomestile ficote. Potniki pa pri tem vlaku ne izgubljajo casa pri prestopanju saj je simens samo zamenjal ficota. Nedokoncan dalnovod pa sploh ni ovira glede na razpolozliv elektro vozni park.
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a jurij »

bisabre napisal/-a: Sedaj pa me razsvetli, poduči prosim. :wink:
Mislim da kakšno dotatno podučevanje ni potrebno, kajti Mojster Strojevodja (@038) ti je zelo natančno pojasnil kakšni vlaki tukaj vozijo, vendar pa ti očitno tega kljub vsem strokovnim pojasnilom ne razumeš, ker ne poznaš razmer in dogajanja na tej progi, tako med drugim tudi ne poznaš poteka premikov na Hodošu, kjer se zaradi logistike in najboljšega izkoristka voznega parka razmere vsak dan iz minute v minuto spreminjajo, tako naprimer na Hodošu ni stalne dizel lokomotive, katera bi bila namenjena izklicno samo za premikanje, saj se premiki izvajajo z dizli, kateri vozijo na celi liniji in so v času čakanja na Hodošu za premike na razpolago, kar je tudi glede na trenutno stanje najbolj logično, in iz ekonomskega vidika tudi najbolj sprejemljivo.

Ler pozdrav Jurij
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

038 napisal/-a:Zapisal sem da tovorni vlaki vozijo redno in ne vec kot poskusne voznje. Dizel ki premika na Hodosu hkrati odpelje vlak. Pozabljas na osebje, njihov delovni cas, opremo...ni vse tako preprosto. Ce bi vedel kako se izdela vozni red bi ti bilo marsikaj jasno. Dejstvo je, ni dovolj elokov in elektricnih garnitur! Klub temu da so progo odprli se niso bile urejene vse birokratske ovire, katere so se deloma ze tudi uredile. Simens pa vozi ali bo vozil do Ormoza zato ker ni viska elekto garnitur da bi nadomestile ficote. Potniki pa pri tem vlaku ne izgubljajo casa pri prestopanju saj je simens samo zamenjal ficota. Nedokoncan dalnovod pa sploh ni ovira glede na razpolozliv elektro vozni park.
OK, hvala obema strokovnjakoma. :thumbupr , sedaj bom ziher lažje spal. :mrgreen:

Imam pa še eno laično vpšrašanje; koliko tehta en "Pulman" in koliko Brižitka?
Simpl je tanartabul.
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a 038 »

Toliko kot da zena soli v zupo. Iskalnik!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Toliko kot da zena soli v zupo. Iskalnik!
=D> Odločno neuporaben nasvet za nekatere!
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Ljubitelj napisal/-a:
Toliko kot da zena soli v zupo. Iskalnik!
=D> Odločno neuporaben nasvet za nekatere!
Ja res je, nekateri "strokovnjaki" očitno ne zmorejo iz rokava stresti zanje povsem enostaven podatek in mene kot trotla pošiljajo na iskalnik. :roll:
Simpl je tanartabul.
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ri Majstor »

Pulman 45 tona cca. Brižita 115. Podaci o masi su ispisani na vozilima.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Konačno, hvala! =D> :thumbupl

V ptujskih delavnicah sem opazil, da vagone (večinoma Goša) in Fičote premikajo s traktorjem na kolesca (t.i. dvoživko), ki s pomočjo hidravlike spusti kolesca na tirnice. Torej, če lahko s tem traktorjem premikajo par vagonov istočasno, bi na Hodošu lahko tudi eno Brižitko, je tako? Samo logično razmišljam kot nestrokovnjak, 3x 44 T je več kot tehta Brižitka.
Simpl je tanartabul.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a holding »

...teoretično lahko traktorji vozijo tud po avtocesti..... :roll: ....le zakaj v praksi to ni dovoljeno....?...ajd, @bisabre.....odgovori meni in sebi....
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

holding napisal/-a:...teoretično lahko traktorji vozijo tud po avtocesti..... :roll: ....le zakaj v praksi to ni dovoljeno....?...ajd, @bisabre.....odgovori meni in sebi....
Ker ga v ptujskih delavnicah tudi de facto uporabljajo v ta namen. Torej vagone, Fičote in druga vozila po tirih vozijo sem ter tja, tudi izven remontnih hal, večinoma po prvem tiru in jih na koncu parkirajo tja kjer počakajo na odvoz. Upam, da sem bil dovolj prepričljiv.
Simpl je tanartabul.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a holding »

...yes!!...tud kmetje na ptujskem polju uporabljajo traktorje poleg vožnje po njivah tud za vožnje po vaških cestah.... :!: ...ne pa za vožnjo po avtocesti... :!: ...in območje delavnice Ptuj je kao kmetija in vaške ceste..... :mrgreen: ....območje proge in postaj pa kao avtocesta!!!!.....
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Holding, sedaj pa malo blj resno vprašanje. Kje pa je meja, do koder lahko dvopotna vozila vršijo vožnjo/premik. Je to samo "dvorišče" ali lahko pridejo tudi po vagone na postajo po industrijskem tiru. Kaj pravi ustrezna zakonodaja?

LPL
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

To tudi mene zanima, saj ptujski traktor vozi po TIRU 1 [avtocesti], ki je namenjen za normalen transport (drugače niti ne more). Kolikor vem je tam kretnica, ki jo prestavljajo kadar mora traktor vagone potisniti preko TIRA 2 v čakalnico.
Sicer pa sem tudi sam opravil šofeskega in me prosim nikar ne podučujte o teh zadevah, ajzenpon je pač ajzenpon in funkcionira po svojih zakonih, razen pri nivojskem križanju, enako velja za tramvaje, kjer imajo torna vozila prednost. Traktor "dvoživka" mora sicer za vožnjo po cestah in poljih vsekakor imeti ustrezna dovoljenja oz. mora biti ustrezno registriran, a lepo vas prosim ne enačite njegovega opravila na železnici z ostalimi kmetiskimi stroji, neglede na to, da gre za trtaktor.
Prav iz teh razlogov sem pač omenjal njegovo morebitno uporabnost tudi na Hodošu, saj na Prekmurki ne bodo večno vozili dizli. Kaj bo pa potem premikalo eloke, morda furmani, ali se bo v ta vsakokratni namen iz MS (ali še kje od dlje) na Hodoš pripeljal kakšen Reagan? Glede na norišnico v državi se temu niti ne bi čudil, še manj, da bi na Hodošu zaposlili dva lokofuhrerja, da bi dežurala in premikala električne zverinice.
Iz podobnega razloga sem bil pač malo zajedljiv v nekem drugem postu, ko sem omenjal nepotrebno napetostno razliko v železniškem žičevju med državami in s tem kopico logističnih ter tehničnih zapletov. Če tega ne bi bilo, bi madžarski strojevaodja svojo mašinco odpel in jo postavil v čakalnico, ali jo pripel na kompozicijo proti Madžarski, naš pa bi svojo zverinico pripel na pravkar pripeljano kompozicijo in jo odpeljal veselim koprskim dogodivščinam naprorti. :wink:
Zadnjič spremenil bisabre, dne 04.07.2016, 18:02, skupaj popravljeno 1 krat.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

bisabre napisal/-a:To tudi mene zanima, saj ptujski traktor vozi po TIRU 1 [avtocesti], ki je namenjen za normalen transport (drugače niti ne more). Kolikor vem je tam kretnica, ki jo prestavljajo kadar mora traktor vagone potisniti preko TIRA 2 v čakalnico.
Sicer pa sem tudi sam opravil šofeskega in me prosim nikar ne podučujten o teh zadevah, ajzenpon je pač ajzenpon in funkcionira po svojih zakonih, razen pri nivojskem križanju, enako velja za tramvaje, kjer imata prednost. Traktor "dvoživka" mora sicer za vožnjo po cestah in poljih vsekakor imeti ustrezna dovoljenja oz. mora biti ustrezno registriran, a lepo vas prosim ne enačite njegovega opravila na železnici z ostalimi kmetiskimi stroji, neglede na to, da gre za trtaktor.
Prav iz teh razlogov sem pač omenjal njegovo morebitno uporabnost tudi na Hodošu, saj na Prekmurki ne bodo večno vozili dizli. Kaj bo pa potem premikalo eloke, morda furmani, ali se bo v ta vsakokratni namen iz MS (ali še kje od dlje) na Hodoš pripeljal kakšen Reagan? Glede na norišnico v državi se temu niti ne bi čudil, še manj, da bi na Hodošu zaposlili dva lokofuhrerja, da bi dežurala in premikala električne zverinice.
Iz podobnega razloga sem bil pač malo zajedljiv v nekem drugem postu, ko sem omenjal nepotrebno napetostno razliko v železniškem žičevju med državami in s tem kopico logističnih ter tehničnih zapletov. Če tega ne bi bilo, bi madžarski strojevaodja svojo mašinco odpel in jo postavil v čakalnico, ali jo pripel na kompozicijo proti Madžarski, naš pa bi svojo zverinico pripel na pravkar pripeljano kompozicijo in jo odpeljal veselim koprskim dogodivščinam naprorti. :wink:
In zakaj se tako grebeš za dizel za premik na Hodošu?? A misliš da eloki niso sposobni spremikat in odbit drugih mašin? #-o
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Da se grebem? :shock: :lol:
Nekateri trokovnjaki s tega foruma me prepričujejo, da je tole kar doživljamo sedaj povsem normalno, da svečano odpiramo elektrificirane in nadgrajene prog brez dokončanih daljnovodov, brez ustreznega oz. premalo številčnega električnega vlečnega parka, da je sprehajanje elokov z dizli po hodošanski postaji čisto normalna zadeva, skratka da je vse v najlepšem redu, če se s Siemensom pripeljem do Ormoža potem pa moram dol z vlaka in ponovno gor na Fičota, ki me odpelje do MS ali kamor koli že. Da na Ptuju vagone in Fičote pred, med in po remontu premikajo s traktorjem in ne dizli se moram malo da ne skregati, da mi kdo verjame, da s tem povezanim podučevanjem strokovnjakov o cestno prometnih in železniških predpisih ne izgubljam besed. Pri nas je očitno res vse kar je nenormalno povsem normalno. Za nekatere seveda. :?
Simpl je tanartabul.
Odgovori