Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a cokla »

bisabre napisal/-a:Tipičen odgovor, ko zadeve ni mogoče argumentirano pojasniti oz. opravičiti. Sem mislil, da premoreš več strokovnega znanja, očitno pa se vse skupaj konča pri neuporabnih zdravilskih nasvetih. Tisto štafeto pa si lahko kdor koli posname, saj se vsakodnevno dogaja. Postavi se pred Hlapončka in čakaj, zanesljivo boš dočakal to spretnostno-hitrostno preizkušnjo. :twisted:

Pred hlapončkom se SIGURNO ne menjamo....in trdim, da se vlak v 99,99 % vedno ustavi, ko je menjava stojnega osebja. Če pa si ti predolgo v Hlapončku in drugače vidš je to tvoj problem, ki ga moraš reševat drugje. In "leteča" menjava strojnega osebja je v skladu s pravilnikom, ker že "nabijaš" s temi pravilniki.


Je pa tako....strojevodja je poučen o vstopu in izstopu na premikajoče vozilo. Zato....kaj hudiča si takega pojedel, da se praskaš tam, kjer se ti ni treba?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a cokla »

Ri Majstor napisal/-a:Kao stranac ovdje, možda nisam baš mjerodavan za kritike, ali me stvarno smeta prikriveno pljuvanje po struci za koju sam se školovao 4 godine, a zatim kao 18-godišnjak zaposlio u tadašnjoj Jedinici za vuču vlakova Rijeka. To je bilo vrijeme rata i sveopće neimaštine, mašine 362 (1061) su bile u jadnom stanju..nije bilo ugradjene klime, dovoljno je bilo u zimskim mjesecima uopće pokrenuti vlak iz Rijeke za Moravice ili Ilirsku Bistricu pa da se smrzneš ko pi... Strojovodska plaća je iznosila 1500 kn (400 maraka). I nikome nije padalo na pamet da se pretjerano žali, da defektira mašinu, da napravi nešto mimo propisa ako se ne ugrožava sigurnost kako ljudi tako i prometa (mada je to isto)! Putnici, kojih je tada bilo pet puta više nego danas, nisu se pretjerano žalili svjesni situacije. Sada nisu takva vremena...autocesta je pobrala veliku većinu putnika..vagoni su u idealnom stanju u odnosu na ona vremena.. Ali pruga je još tu! Imamo malo mladje i po izradi bolje mašine...radimo više! Tereta ima, brutta ima! Plaća je sad 1000 € cca. I naravno, tu i tamo se nadje neki autsajder koji ne zna kako je to kad moraš probdjeti noć od 23.00 do 11.00 ...dočekati podne u noćnoj.. kad se moraš nedjeljom buditi u 4.00 ..ili na Božić, Novu godinu.. Raditi na minus 15 zimi, i plus 40 ljeti.. na buri od 150 km/h.. I onda ti autsajder dodje i kaže ti da ti je, ni manje ni više nego CAR!!! Mene, iskreno, bi bilo SRAM! Toliko kućnog odgoja bar imam.. Hvala na razumijevanju!

Nemoj se previše živcirat. Neki ljudi nemaju drugog posla u životu, da traže greške kod drugih...samo, da sakriju svoje.


Pozdrav....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Se pardoniram vsem prizadetim, saj moj namen nikakor ni bil žaljiv, a prosim nikar ne glorificirajte svojega poklica, ki je zgolj eden od mnogih, ki so pač nujni, tako kakor šoferji, piloti itd. V perspektivi pa žal tudi ta poklic (zaradi avtomatizacije, robotizacije in seveda ekonomske računice) čaka osip. Promet se bo vodil ter usmerjal preko enega ali njemu podrejenih centrov, mobilne ekipe pa bodo v pripravljenosti v slučaju okvar, zastojev ali bog ne daj nesreč. Takšnega sistema sicer pri nas še dolgo ne bo zato se nič ne bojte za svoj kruh, saj živimo v državi, ki je še vedno temelji na real socialističnem postulatu, da je treba za vsak žegen dati darilo.
Upam, da sem vas potolažil in se ne boste več smilili sami sebi, saj pametni vedo, da je kritika zelo koristna, ker opozori na morebitne težave ali različne posledice, drugi še modrejši pregovor pa pravi, da se pametni uče na tujih napakah, neumni na lastnih. V katero kategorijo sodite vi presodite sami, jaz nisem poklican za to.
Simpl je tanartabul.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a cokla »

bisabre napisal/-a:Se pardoniram vsem prizadetim, saj moj namen nikakor ni bil žaljiv, a prosim nikar ne glorificirajte svojega poklica, ki je zgolj eden od mnogih, ki so pač nujni, tako kakor šoferji, piloti itd. V perspektivi pa žal tudi ta poklic (zaradi avtomatizacije, robotizacije in seveda ekonomske računice) čaka osip. Promet se bo vodil ter usmerjal preko enega ali njemu podrejenih centrov, mobilne ekipe pa bodo v pripravljenosti v slučaju okvar, zastojev ali bog ne daj nesreč. Takšnega sistema sicer pri nas še dolgo ne bo zato se nič ne bojte za svoj kruh, saj živimo v državi, ki je še vedno temelji na real socialističnem postulatu, da je treba za vsak žegen dati darilo.
Upam, da sem vas potolažil in se ne boste več smilili sami sebi, saj pametni vedo, da je kritika zelo koristna, ker opozori na morebitne težave ali različne posledice, drugi še modrejši pregovor pa pravi, da se pametni uče na tujih napakah, neumni na lastnih. V katero kategorijo sodite vi presodite sami, jaz nisem poklican za to.
Očitno si ti tisti, ki se ej smilil samemu sebi, ker si moral v toplo garnituro.

Sicer pa....nihče se ne boji za svoj kruh. In...čas je že, da se naučiš kaj iz svojih napak.


Dejmo zdaj...nazaj na temo.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Pametnejši odneha pravijo, zato se bom z veseljem vrnil na tozadevno temo, a kaj ko se na Pomurki nič novega ne dogaja, Cmerar je svoje dosegel, o njem so govorili, pisali in ga fotografirali za anale, da se bo lahko vnukom hvalil kako je v pogon spustil najsodobnejšo elektrificirano progo pri nas in bližnji okolici, da bosta po njej še nekaj časa lahko enkrat do dvakrat dnevno vozili dve e-lokomotivi in četica dizlov. Kako tipično za Slovenistan kajne?
Simpl je tanartabul.
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a jurij »

bisabre napisal/-a:Pametnejši odneha pravijo, zato se bom z veseljem vrnil na tozadevno temo, a kaj ko se na Pomurki nič novega ne dogaja, Cmerar je svoje dosegel, o njem so govorili, pisali in ga fotografirali za anale, da se bo lahko vnukom hvalil kako je v pogon spustil najsodobnejšo elektrificirano progo pri nas in bližnji okolici, da bosta po njej še nekaj časa lahko enkrat do dvakrat dnevno vozili dve e-lokomotivi in četica dizlov. Kako tipično za Slovenistan kajne?
Na Pomurski elektrificirani železnici trenutno poteka večinski promet z elektro vleko, res pa je da lokalni potniški promet v glavnem še vedno poteka z dizel garniturami, kar je med drugim tudi iz ekonomskega vidika zelo logično, saj je škoda odstraniti iz prometa garniture, katerim še ni potekla revizija.

Kot vidim bi se ti po vsej sili rajši peljal z garniturami na elektro pogon, vendar pa zaradi takšnih posameznikov, kot si ti sigurno nihče ne bo zamenjal Fiate za Gomulke. :mrgreen:
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Hja, v urejenih državah bi ob takšni šlamastiki odleteli tako pristojni minitri kakaor sam el prime presidente, pri nas seveda to ni običaj, ker smo sofinancirali hudo drago progo in moramo biti vseli, da jo spoh gledamo, kaj šele, da bi se po njej vozili ko se zagre.
Glede na razštelane klime po Fičotih in smrad, ki ga ti puščajo okoli sebe bi se pa res raje vozil z Gomulko, priznam. :lol:
Samo vseeno mi ne gre iz glave od kje tebi hrabrost, da s tolikšno vehemenco trdiš, da večino prevozov opravijo e-lokomotive, če pa jaz še vedno poslušam rohnenje dizlov, ki ga (sploh ponoči) niti slučajno ni mogoče preslišati. Fičoti namreč ne zganjajo tolikšnega hrupa. Glede na tod, da lokomotive poznam že po njihovem "brenčanju" lahko komot povem, da je tovorna dizel vleka na Pomurki še vedno številčnejša od elektro vleke. Če me bo pa kdo še dolgo vlekel za jezik lahko preko zvez na SŽ zrihtam točen seznam prevozov oz. kaj je bilo vpreženo spredaj, pa se bomo potem menili o teh kao številnih električnih lokomotivah, ki kao tako redno in pogosto vozijo na teh koncih.
Simpl je tanartabul.
tauruss
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 8
Pridružen: 29.01.2011, 18:15

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a tauruss »

Bo Murska Sobota ostala brez povezave s sodobnim vlakom?

Peroni na prenovljeni železniški postaji naj ne bi omogočal uporabo sodobnejših vlakov Siemens Desiro.

Slika

Slika

Pred dvema mesecema je v Murski Soboti bila z uradno slovesnostjo, ki sta se je udeležila premier Cerar in madžarski minister za zunanje zadeve in trgovino Peter Szijarto, odprta prenovljena železniška proga Pragersko - Hodoš. V sklopu modernizacije je bila prenovljena tudi železniška postaja v Murski Soboti, ki naj bi bila tako pripravljena za posodobitev prometa na odseku železnice ter zagotavljanju višjega standarda storitve za potnike. A tudi tu naj vse ne bi šlo brez zapletov.

"Mind the gap" po soboško
Pred nekaj tedni je po prenovljeni progi zapeljal tudi Siemensov vlak Desiro, ki ga Slovenske železnice uporabljajo že več let za medkrajevni potniški promet. Pri prihodu v Mursko Soboto naj bi po pričevanju našega vira prišli do ugotovitve, da je vlak zaradi nekoliko specifične oblike preveč oddaljen od perona, zaradi česar naj bi možnost uporabe na tem odseku bila vprašljiva. Prevelika oddaljenost med vlakom in peronom namreč ne omogoča varnega vstopa in izstopa z vlaka. Ista težava naj bi se pojavljala tudi na ostalih postajah na odseku prenovljene proge.

Velik razmak je razviden tudi s fotografije, ki je nastala med poskusno vožnjo pred nekaj tedni. Ali gre za napako v načrtovanju ali pri gradnji, nam vir ni znal povedati.

Informacijo sicer preverjamo pri Slovenskih železnicah, a odgovorov na vprašanja, ki smo jih poslali pred desetimi dnevi, še nismo prejeli.

*Mind the gap: Pazite na razmak - znamenitost londonske podzemne železnice
vir: http://sobotainfo.com/novica/lokalno/bo ... kom/122406
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Ma koga briga to, važno da električni vlaki "redno vozijo" :lol: in da je Cmera prišel v zgodovino, sve če to narod pozlatit, je nekoč dela Josip Brožekof in se vsedel v svojega-našega Merđota ter se odpeljal novim užitkom naproti. 8)
Simpl je tanartabul.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Zanimive ugotovitve (ne)strokovnjakov za gradbeništvo na SobotaInfo. Razmik peronskega razmaka v premi je 30 cm, vsaj tako piše na strani 63 v diplomski nalogi B. Čertaliča in po sliki sodeč je tudi v praksi nekaj podobnega. Zelo lepo je delati udarno novico iz nenovice. Naj gredo ti večno nezadovoljni Prekmurci nekam po svoje....

LPL
Uporabniški avatar
Klemen
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 309
Pridružen: 24.05.2008, 7:41
Kraj: Bližje Murski Soboti kot Mariboru

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Klemen »

Problemi pri 312 je samo pri postajališčih, ki so v krivini (Hajdina), ostalo ni problem....so ponekod še "hujše" luknje pa se komot vozi....recimo Košaki na relaciji MB - Špilje..

Iz prve roke pa lahko povem, da se E-loki vedno bolj uporabljajo za vožnjo proti Hodošu, 664 bojo predli še kar nekaj časa a vedno več je parkiranih v Pragerskem na "pumpi" :D :wink:
LP, Klemen
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Za razumevanje problema ne potrebujemno diplomskih ali katerih drugih nalog, saj sta zahtevana geometrija ter matematika v tem primeru res enostavna. Največji krivec za tovrstne težave pa je nestrokovno načrtovanje rekonstrukcije oz. izgradnje prog ter postajališč. Problem t.i. krivin je v železniški arhitekturi eden pomembnejših dejavnikov pri načrtovanju dimenzij ter drugih parametrov nujnih za varno vožnjo ter pretočnost prometa ter potnikov.
Žal je pri nas tako, da se vse preveč obešamo na razno razne pravilnike ter evropske standarde, ki določajo nek maximum, česar koli, a pri tem zelo radi zanemarjamo tudi določeni minimum. Želim povedati, da bi morali najbolj izpostavljena postajališča oz. perone ter tire prestaviti in zmanjšati tirni lok, ali ga popolnoma zravnali na delih kjer je to finančno ter gradbeno smiselno izvesti, saj znajo biti cene tovrstnih prestavitev kar zasoljene. Če pa kaj ne gre pač ne gre, takrat se poseže po drugačnih rešitvah.
Nisem železničar zato razmišljam neobremenjeno, pragmatično, a me vseeno motijo nekatere rešitve pri zasnovi potniških kompozicij, saj bi denimo pri Siemensu lahko razvili potopno oz. avtomatizrano vlečno-izvlečni podest v dnu vrat, ki bi potnikom prav na takšnih problematičnih odsekih omogočila varnejše in tudi prijetnejše vztopanje ter izstopanje. Upam, da bo kdo od naših veleumov Siemensovim gospodom sugeriral tovrstno rešitev, saj vem, da so Nemci dojemljivi za novosti in praktične izboljšave. Če pa kaj takega že obstaja naj kdo napiše, da ne modrujem tukaj, saj to ni moj namen.
Glede tistih 30 cm, ki so problematizirani na teh straneh pa sem prepričan, da jih bo treba rešiti, saj predvsem starejši in slabovidni ljudje lahko komot zgreše peron in stopijo v prazno. Žal je pri nas tako, da dokler se komu kaj ne zgodi se nič ne premakne.
Simpl je tanartabul.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Iz prve roke pa lahko povem, da se E-loki vedno bolj uporabljajo za vožnjo proti Hodošu, 664 bojo predli še kar nekaj časa a vedno več je parkiranih v Pragerskem na "pumpi" :D :wink:
Ja, včeraj ob 3 popoldne celih 5 komadov parkiranih na ”pumpi”, ampak o električnih pa tudi ne duha ne sluha, razen mopeda na Citadeli. No, pa saj tudi tovornih vlakov ni bilo videti od Hodoša do Pragerskega za več kot en par, seveda z dizli.

LPL
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a jurij »

bisabre napisal/-a:Žal je pri nas tako, da se vse preveč obešamo na razno razne pravilnike ter evropske standarde, ki določajo nek maximum, česar koli, a pri tem zelo radi zanemarjamo tudi določeni minimum.
S tem se nikakor ne strinjam, saj so pri gradnji perona bili upoštavani tudi vsi minimumi, tako da se na teh peronih sodobni tovorni vagoni z svojimi najbolj široko izpostavljeni deli skoraj krešejo po peronu.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2563
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

bisabre napisal/-a: ... saj bi denimo pri Siemensu lahko razvili potopno oz. avtomatizrano vlečno-izvlečni podest v dnu vrat, ki bi potnikom prav na takšnih problematičnih odsekih omogočila varnejše in tudi prijetnejše vztopanje ter izstopanje. Upam, da bo kdo od naših veleumov Siemensovim gospodom sugeriral tovrstno rešitev, saj vem, da so Nemci dojemljivi za novosti in praktične izboljšave. Če pa kaj takega že obstaja naj kdo napiše, da ne modrujem tukaj, saj to ni moj namen.
Seveda obstaja! CAF-ove garniture Civity, ki vozijo v sosednji Furlaniji, imajo točno tak podest, ki se izvleče pred vsakim odpiranjem vrat.
Morda jih bomo kmalu videli tudi pri nas (kot maloobmejne/mednarodne vlake do Trsta), saj imajo homologacijo za SŽ in vse napise tudi v slovenščini.
Odgovori