Ljubitelj napisal/-a:Bisabre, že davno sem se odločil, da se s s tvojimi mnenji ne bom ukvarjal. Toda tale žaljivi zapis me je prepričal, da ti repliciram:
Za razumevanje problema ne potrebujemno diplomskih ali katerih drugih nalog, saj sta zahtevana geometrija ter matematika v tem primeru res enostavna. Največji krivec za tovrstne težave pa je nestrokovno načrtovanje rekonstrukcije oz. izgradnje prog ter postajališč.
S takim sranjem po forumu bi že lahko enkrat nehal. Stvar postaja že
ogabna. Le kakšne strokovne reference imaš, da vsepovprek obsojaš ljudi
nestrokovnosti, daj naštej prosim vsaj tri relevantna dela plod tvojega lastnega uma, da me boš prepričal o nasprotnem. Strokoven pregled problematike in primerjava različnih praks v citirani diplomski nalogi pa je po tvoje nepotrebna. Pa stvar sploh ni tako trivialna, še posebej na progah z mešanim prometom. Preberi si nalogo in boš mogoče marsikaj razumel, seveda če boš razumel na pogled dokaj preprosto geometrijo in matematiko kinematike vožnje v območju peronov, še zlasti v primeru mejnih krivinskih radijev in nadvišanj. Sicer pa načrt peronov z 550 mm višine v MS povsem ustreza smernicam UIC. Ali je pa zadeva izvedena v skladu s projektom je pa stvar nadzora in kolavdacije objektov. Kot je že bilo govora na forumu so problemi izraženi predvsem v lokih, Košana, in na omenjeni progi z zatikanjem vrat (neustrezno?) predelanih garnitur na eni od postaj v loku. Tako pa izpade, da ostajaš sralec na nivoju novinarskih strokovnjakov za gradnje.......
LPL
PS.: Razliko med
sranjem in
laganjem (po medijih) pa si poišči na enem od slovenskih portalov, recimo
http://www.delo.si/zgodbe/sobotnaprilog ... nekoc.html, je lepo razloženo, tako da boš mogoče celo dojel.
LPL
Žaljiv vpis? Halo ! Sem bil do koga žaljiv, sem uporabil žaljivko-ke? NE, očitno pa je, da sem "STROKI" stopilna žulj, saj ob pojasnjevanju problematike distance med vozili ter peronom, krivinski problematiki in drugih težavah nimam ravno posluha za "strokovna" pojasnjevanja, saj diplomska naloga, ki si jo izpostavil ni odpravila težav. Sem jo pa prebral in kot železniški laik ter strojnik po izobrazbi avtorju nimam kaj očitati, saj se je potrudil, izdelek je korekten ter razumljiv tudi nestrkovnjaku, ki ga tovrstna problematika zanima.
Ne vem pa od kdaj se "STROKOVNJAKI" tako primitivno vedejo do sogovornika, ki ne želi nič drugega kakor izpostaviti problem in njegovo morebitno rešitev? Do vsakogar sem bil tukaj spoštljiv, včasih sicer cinično kritičen, nikoli pa zlonameren?
Problemi, ki jih žvečimo tukaj so nastali kot posledica STROKE in ne nas uporabnikov, v tem kontekstu sem se lotil dobronamernih kritik ter predlogov. Za rešitev ne potrebujemo vrhunskih matematikov ne fizikov, potrebujemo le nekaj logike in seveda dodatna sredstva. Pri mešanem prometu bi se lahko pred postajališčem naredil odcep (kretnica) in v nadljevanju kakšnih 300 m dolg ravnen tir ob peronu, ki se na koncu s kretnico ponovno poveže z obstoječo progo za mešani promet, ki lahko ohrani krivino. Dolžina prej omenjenega ravnega tira je simbolična, saj ne vem kakšne so zahteve oz. predpisi zanj v potniškem prometu. Ravni del odcepa bi se upotrabljal zgolj za potniški promet, distančni problem pri ukrivljeni progi med prvim srednjim ter zadnjim delom kompoziocije pa bi tako odpadel. Seveda pa obstaja še druga rešitev, to je konstrukcijski poseg v vozila, ki sem ga že omenjal (pomični podest pod vrati vagonov). Če bi vsa potniška tirna vozila opremili s tovrstnimi platformami potem prva varianta z izgradnjo dodatnega ravnega tira seveda odpade, saj ne bi bila več potrebna.
Če ti takemu razmišljanju praviš sranje, avtorja (mene) pa posredno poimenuješ s sralcem si se postavil v položaj človeka z določenimi primanjkljaji na področju čustvene inteligenc ter socilanih veščin, da težave z avtoriteto ne omenjam.
Škoda, ker ne premoreš kakovostnejših presežkov na prej omenjenih področjih, saj bi se s teboj dalo čisto lepo pogovarjati, čeprav ne jaz ne še kdo drug tukaj nismo ravno iz stroke. Imam občutek, da me imaš za malega človeka, kar je značilno za ljudi s pomanjkljivo avtoriteto ter plitkim globalnim razmišljanjem.
A ni hecno, pa samo o železnici oz. vlakih se menimo?
Simpl je tanartabul.