Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 543
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a jurij » 10.08.2016, 9:39

bisabre napisal/-a:zakaj moram jaz za dnevne migrante plačevati komunalni prispevek, ko lulajo in kakajo v našo kanalizacijo, potem pa se po šihtu odpeljejo nazaj v domačo občino, ki neda niti centa za naš vodovod, čistilno napravo in kanale?


Dnevni migranti imamo, oziroma imajo stalno prebivališče v Republiki Sloveniji, zato tudi oni plačujejo komunalni prispevek v domači občini, razlika je le v tem da dnevni migranti lulajo in kakajo v vašo kanalizacijo samo po šihtu, ko so doma, ti pa sereš v kanalizacijo ali pa po forumu 24 ur na dan. :mrgreen:
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 661
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a bisabre » 10.08.2016, 13:53

Re 4/4 napisal/-a:
bisabre napisal/-a:
Kdo pa je lastnik potniških vagonov, kompozicij, lokomotiv? Če mi (država) nismo (ni), kdo potemje? Prosim poduči me kdo bo potem v celoti plačal vse nove mašince, in druga vozna sredstva?


Lastnik je prevoznik! Kdo plača prevozna sredstva? Pa a ste res tako slabo izobraženi? Plača prevoznik sam! Država da le poroštvo v primeru neplačila prevoznika, ker banka noče kot garancijo nova prevozna sredstva, ki jih ne more prodat, če so specifična za prevoznika. Pri privatnih operaterjih je pa odzadaj kapital, zato se zavaruje drugače. In država ne sme kupovati državni družbi prevoznih sredstev, ker je to po EU zakonodaji prepovedano, ker spravlja v neenakopravni položaj druge prevoznike.

12 let smo v EU, nekateri pa nimate pojma, kaj je EU. #-o

O drugem delu, pa ne bom. Škoda besed, če se prvi del ni logičen.


12 let smo že v EU pa so SŽ še vedno tam kjer so bile. Razen Pomurke je ostalo en boh pomagaj, vključno z vlaki. Glede lastništva prevoznikov pa mi potem pojasni zakaj na lokomtivah ne piše recimo Jožetova Železnica d.o.o. namesto SŽ?
Simpl je tanartabul.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 661
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a bisabre » 10.08.2016, 14:01

jurij napisal/-a:
bisabre napisal/-a:zakaj moram jaz za dnevne migrante plačevati komunalni prispevek, ko lulajo in kakajo v našo kanalizacijo, potem pa se po šihtu odpeljejo nazaj v domačo občino, ki neda niti centa za naš vodovod, čistilno napravo in kanale?


Dnevni migranti imamo, oziroma imajo stalno prebivališče v Republiki Sloveniji, zato tudi oni plačujejo komunalni prispevek v domači občini, razlika je le v tem da dnevni migranti lulajo in kakajo v vašo kanalizacijo samo po šihtu, ko so doma, ti pa sereš v kanalizacijo ali pa po forumu 24 ur na dan. :mrgreen:


Očitno ne ločiš državljanstva od naslova stalnega prebivališča, saj imajo naslov bivališča v SLO lahko urejen tudi tujci. Toliko v podulk o teh upravnih zadevah. Kot drugo pa recimo en Trboveljčan (pa nimam nič zoper Trbovljčane), ki se vozi v Lj. na šiht, tam večktat opravi veliko in malo potrebo, potegne vodo in si umije roke, a za ljubljanske komunalije ne prispeva nič. Zato res ne razumem zakaj naj bi železniške prevoze subvencionirale zgolj tiste občine iz katerih se ljudje vozijo z vlaki? Kako bodo pa to ugotovile, saj ne gre zgolj za dnevne migrante, lahko se kdo pelje zgolj 1x mesečno? Jaz tudi ne uporabljam mestnega potniškega prometa, a ga moram skozi različne dajatve vseeno podpirati, da ga mestna občina lahko subvencionira. Potem tvoji logiki bi morala Luka Koper oz. mesto Koper samo financirati železnico po kateri potekajo prevozi iz pristanišča, jaz nimam prav nič s tem, mene se 100 ali milijon kontejnerjev ne tiče.
Simpl je tanartabul.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 268
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a urban120 » 10.08.2016, 15:00

S tem ko se voziš s avtomobilom delaš gužvo, onesnažuješ okolje in delaš javni prevoz nerantabilen. Jaz ne vidim nobenega problema da za svoj 'prestiž' prispevaš nekaj tudi za tiste ki ga nimajo.
Uporabniški avatar
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 543
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a jurij » 10.08.2016, 15:31

bisabre napisal/-a:12 let smo že v EU pa so SŽ še vedno tam kjer so bile. Razen Pomurke je ostalo en boh pomagaj, vključno z vlaki. Glede lastništva prevoznikov pa mi potem pojasni zakaj na lokomtivah ne piše recimo Jožetova Železnica d.o.o. namesto SŽ?


SŽ piše samo na tistih lokomotivah, katere so v lasti Slovenskih železnic, na vseh ostalih lokomotivah, katere vozijo po Sloveniji, pa so napisana imena drugih lastnikov, ali pa vsaj kratice imen posameznih lastnikov lokomotiv.

PS. O upravnih zadevah pa ti mene z tvojimi bedarijami in pa z tvojim pomanjkanjem znanja tudi ne boš poučeval, [-X kajti Državljanstvo nima z stalnim prebivališčem nič skupnega, tako imajo Slovenci lahko stalno prebivališče v tujini, kakor tudi tujci v Sloveniji.
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Ri Majstor » 10.08.2016, 16:23

bisabre napisal/-a:Pametnejši odneha pravijo, zato se bom z veseljem vrnil na tozadevno temo, a kaj ko se na Pomurki nič novega ne dogaja, Cmerar je svoje dosegel, o njem so govorili, pisali in ga fotografirali za anale, da se bo lahko vnukom hvalil kako je v pogon spustil najsodobnejšo elektrificirano progo pri nas in bližnji okolici, da bosta po njej še nekaj časa lahko enkrat do dvakrat dnevno vozili dve e-lokomotivi in četica dizlov. Kako tipično za Slovenistan kajne?

Malo off topic.. Ovo me podsjeca na anegdotu o covjeku koji stalno prigovara zeni kako kuha samo cuspajz..a kad dobije meso..onda joj kaze da ne zna nista drugo napraviti.. #-o
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Ri Majstor » 10.08.2016, 16:59

bisabre napisal/-a:Hja, v urejenih državah bi ob takšni šlamastiki odleteli tako pristojni minitri kakaor sam el prime presidente, pri nas seveda to ni običaj, ker smo sofinancirali hudo drago progo in moramo biti vseli, da jo spoh gledamo, kaj šele, da bi se po njej vozili ko se zagre.
Glede na razštelane klime po Fičotih in smrad, ki ga ti puščajo okoli sebe bi se pa res raje vozil z Gomulko, priznam. :lol:
Samo vseeno mi ne gre iz glave od kje tebi hrabrost, da s tolikšno vehemenco trdiš, da večino prevozov opravijo e-lokomotive, če pa jaz še vedno poslušam rohnenje dizlov, ki ga (sploh ponoči) niti slučajno ni mogoče preslišati. Fičoti namreč ne zganjajo tolikšnega hrupa. Glede na tod, da lokomotive poznam že po njihovem "brenčanju" lahko komot povem, da je tovorna dizel vleka na Pomurki še vedno številčnejša od elektro vleke. Če me bo pa kdo še dolgo vlekel za jezik lahko preko zvez na SŽ zrihtam točen seznam prevozov oz. kaj je bilo vpreženo spredaj, pa se bomo potem menili o teh kao številnih električnih lokomotivah, ki kao tako redno in pogosto vozijo na teh koncih.
Opet malo off-topic. A mozda i ne.. Uglavnom.. 50-tih godina pocela je elektrifikacija pruge Rijeka-Moravice(usporedno s elektrifikacijom od Postojne do Ljubljane). Proces je isao jako sporo...nemojmo se sad izvlaciti na realsocijalizam..koliko je Beograd dao keša, toliko se napravilo.. parna vuca je bila prioritet do 1960. iako je žica već došla do Moravica iste godine.. Zadnja parna mašina je iz Rijeke otišla 1965. godine, najvjerojatnije da je to bila prva Ložiona koja je prestala sa "loženjem " u bivšoj Jugi.. Dvadesetak godina poslije.. početkom 80-tih.. nema dovoljno mašina 362!! Promet raste, pa dolaze dizeli.. 661 i 664. Najviše se koriste za "prazninu" i radne vlakove(nabiralnike).. 1985/87 dolazi reelektrifikacija, a dizeli se POSTUPNO smanjuju do 1991. Ponavljam...POSTUPNO! Pomalo...
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Ri Majstor » 10.08.2016, 17:20

Re 4/4 napisal/-a:
bisabre napisal/-a:
Smotrno bi bilo, da se proga Pragrsko - Hodoš tudi dejansko prične uporabljati po naših pričakovanjih, ki smo jo pomagali tudi sofinancirati. Ni ne udobnejših potniških garnitur, z elektriko je še vedno križ, vlaki so zastareli, hitrost skoraj enake. Če se to ne tiče teme resnično ne razumem kaj bi se potem moralo pisati?


Ja kaj ste pa pričakovali in kaj ste/smo financirali? Torej, financirali smo remont+elektrifikacijo za prihodnost, vi ste pa pričakovali moderne garniture čez noč? Ja, a ste jih pomagali sofinancirati? Nove garniture namreč. No, odgovor je ne. In pričakujete, da bo iz nebes kaj padlo? Dajte, pamet v glavo no.

Pa še enkrat. Infrastruktura je ločena od prevoznika. Financirali smo infrastrukturo, sedaj so na potezi prevozniki, da se prilagodijo. Ampak pričakovati, da bo čez noč vse zalaufalo. Oprostite, ampak niste resni in realni.


Sicer pa. Zakaj si pa Prekmurje oziroma občine ob progi same ne financirajo železniški prevoz tako, kot se to počne v razviti Evropi? Zakaj upate in čakate na SŽ in državo?

Ulaskom u EU svi smo pristali na odvajanje infrastrukture od prijevoza, i teretnog i putnickog! Infra je svoj dio odradila..ostalo je na korisnicima usluge infre..glavno da imaju certifikat.
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Ri Majstor » 10.08.2016, 17:57

bisabre napisal/-a:
jurij napisal/-a:
bisabre napisal/-a:zakaj moram jaz za dnevne migrante plačevati komunalni prispevek, ko lulajo in kakajo v našo kanalizacijo, potem pa se po šihtu odpeljejo nazaj v domačo občino, ki neda niti centa za naš vodovod, čistilno napravo in kanale?


Dnevni migranti imamo, oziroma imajo stalno prebivališče v Republiki Sloveniji, zato tudi oni plačujejo komunalni prispevek v domači občini, razlika je le v tem da dnevni migranti lulajo in kakajo v vašo kanalizacijo samo po šihtu, ko so doma, ti pa sereš v kanalizacijo ali pa po forumu 24 ur na dan. :mrgreen:


Zato res ne razumem zakaj naj bi železniške prevoze subvencionirale zgolj tiste občine iz katerih se ljudje vozijo z vlaki? Kako bodo pa to ugotovile, saj ne gre zgolj za dnevne migrante, lahko se kdo pelje zgolj 1x mesečno?
Da se lokalnoj samoupravi ostavi više keša, ne bi bilo toliko dnevnih migranata koji bi srali po glavnom gradu u kojem isti ti ljudi rade za svoj kruh..
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1527
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 10.08.2016, 19:38

bisabre napisal/-a:Kot drugo pa recimo en Trboveljčan (pa nimam nič zoper Trbovljčane), ki se vozi v Lj. na šiht, tam večktat opravi veliko in malo potrebo, potegne vodo in si umije roke, a za ljubljanske komunalije ne prispeva nič.

Samo tebi pa ni jasno prav nič, a? Glede na kakšne kvasiš, bi te vprašal, če si že zaključil z OŠ? Malo doma poglej položnice, pa ti bo potem mogoče kapnilo. Za vse zaposlene to plačuje podjetje, ali misliš, da je za podjetja voda in kanalizacija zastonj? Hvala bogu zaenkrat v Sloveniji še lahko greš na stranišče, čeprav tudi to ne povsod takrat, ko bi bilo treba. Morda pa bi ti ustrezala kakšna praksa iz razvitega zahoda, kjer se že dobi eno plenico za 8 ur ...
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 312
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a električar » 10.08.2016, 21:36

jurij napisal/-a:
...ti pa sereš v kanalizacijo ali pa po forumu 24 ur na dan.
:applause

Bisabre bi se moral imenovati besabre. Ko ga kaj moti, popljuva vse strokovnjake in oblastnike za zadnjih 50 let. #-o

Lp
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 661
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a bisabre » 11.08.2016, 16:59

jurij napisal/-a:
PS. O upravnih zadevah pa ti mene z tvojimi bedarijami in pa z tvojim pomanjkanjem znanja tudi ne boš poučeval, [-X kajti Državljanstvo nima z stalnim prebivališčem nič skupnega, tako imajo Slovenci lahko stalno prebivališče v tujini, kakor tudi tujci v Sloveniji.


Ti kaj za sabo prebereš kar napišeš? Tole si zapisal: Dnevni migranti imamo, oziroma imajo stalno prebivališče v Republiki Sloveniji, zato tudi oni plačujejo komunalni prispevek v domači občini, razlika je le v tem da dnevni migranti lulajo in kakajo v vašo kanalizacijo samo po šihtu, ko so doma, ti pa sereš v kanalizacijo ali pa po forumu 24 ur na dan.

Glede na napisano sklepam, da dnevni migranti v mojem mestu čakajo, da mine šiht potem se "sproste"v mestno kanalizacijo? Napisal si "vašo". Ampak v nadaljevanju si svojo trditev končal z besedami "ko so doma"? :mrgreen:

Sicer pa je meni vseeno kako si razlagaš upravne predpise, saj je neglede na izvor dnevnega migranta (državljanstvo) plačilo komunalij vedno vezano na kraj stalnega prebivališča in nima nič z državljanstvom. Tako naš državljan, ali pa tujec svoje obveznosti plačujeta občini v kateri je njuno stalno bivališče. To pa je lahko kraj v RS, HR, A, HU ali I. Sicer pa se naslov stalnega bivališča glasi na kraj, ulico in hišno številko (če slednja obstaja), državljanstvo tukaj nima nikakršnega pravnega oz. obligacijskega učinka, saj se tudi davščine od morebitnega loterijskega dobitka plačajo občini dobitnikovega stalnega bivališča in ne v kraju zaposlitve oz. nakupa ali vplačila srečke.

Sploh pa ne razume tvoje zajedljivosti in že skoraj žaljivega odziva na moje pisanje? Železnice so skupno dobro, neglede na to, kdo je lastnik voznih sredstev, če smo mi kot državljani skozi davščine ter trošarine prispevali k boljši logostični infrasrukturi imamo vso pravico pričakovati in zahtevati hitrejši ter udobnejši prevoz.
Ko pa smo že pri tvojem poznavanju razmer te prosim, da me podučiš katera vozna sredstva (lokomotive, vagoni) so v lasti podjetji v državni lasti, katera pa ne oz. kdo so ti lastniki ali koncesionarji, da ne ostanem neveden? Na vlaku vidim kondukterja v uniformi SŽ, torej sklepam, da se vozim z vagonom v lasti SŽ, morda je v lasti SŽ tudi lokomotiva, tega ne vem, ker me kot potnika sicer drugače prav malo zanima iz že prej naštetih razlogov (hitrost-udobje). Saj mi boš zmogel pojasniti a ne?
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 543
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a jurij » 11.08.2016, 20:07

bisabre napisal/-a:Ti kaj za sabo prebereš kar napišeš? Tole si zapisal: Dnevni migranti imamo, oziroma imajo stalno prebivališče v Republiki Sloveniji, zato tudi oni plačujejo komunalni prispevek v domači občini, razlika je le v tem da dnevni migranti lulajo in kakajo v vašo kanalizacijo samo po šihtu, ko so doma, ti pa sereš v kanalizacijo ali pa po forumu 24 ur na dan.

Glede na napisano sklepam, da dnevni migranti v mojem mestu čakajo, da mine šiht potem se "sproste"v mestno kanalizacijo? Napisal si "vašo". Ampak v nadaljevanju si svojo trditev končal z besedami "ko so doma"?


Tako kot večina drugih uporabnikov tega foruma, sem se tudi jaz odločil, da v prihodnje na tvoja primitivna in neumna vprašanja tukaj ne bom več odgovarjal, zato bom za konec še enkrat malo bolj natančno razložil moje zadnje pojasnilo, katerega ti zaradi tvoje nepismenosti ali pa zaradi kakšnegakoli drugega neznanega razloga ne razumeš ali pa nočeš razumeti.

Torej, Dnevni migranti, kateri imajo stalno prebivališče v tvoji občini in se vozijo na delo v drugo občino, plačujejo komunalni prispevek v tvoji občini, kanalizacijo in pa druge komunalne storitve pa uporabljajo v vaši domači občini samo po šihtu ko so doma, kar je tudi logično, saj med šihtom delajo in bivajo v drugi občini, zato takrat med šihtom ne morejo uporabljati kanalizacije v vaši domači občini.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3545
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 11.08.2016, 20:32

bisabre napisal/-a:Ko pa smo že pri tvojem poznavanju razmer te prosim, da me podučiš katera vozna sredstva (lokomotive, vagoni) so v lasti podjetji v državni lasti, katera pa ne oz. kdo so ti lastniki ali koncesionarji, da ne ostanem neveden?


PA saj piše na železniškem vagonu, garnituri, lokomotivi kratica. Če piše SŽ je lastnik SŽ, če piše MAV je lastnik MAV, če piše MRCE je lastnik MRCE....

bisabre napisal/-a: Na vlaku vidim kondukterja v uniformi SŽ, torej sklepam, da se vozim z vagonom v lasti SŽ....


Resno? Torej je na vlaku citadella celo mejni prehod. :shock: Če so zraven Madžarski vagoni.
Deflektor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 157
Pridružen: 20.02.2008, 21:06

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Deflektor » 11.08.2016, 21:07

Kaj pa, če bi se vrnili na temo?

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov