Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a cokla »

igor72 napisal/-a:Ne me hecat....a 2.promila na manj kot kilometru dolžine, vi smatrate za Vzpon??

Za njih je to že gosrska proga...;)
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a mkx »

igor72 napisal/-a:Ne me hecat....a 2.promila na manj kot kilometru dolžine, vi smatrate za Vzpon??
:noro

Se vidi, da si navajen na Koprsko "drčo". Sicer pa imajo Prekmurci svoje Goričko za resne hribe, proga od MS do Hodoša gre pa prav skozi osrčje tega "hribovja".
LP, Metod
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a jurij »

igor72 napisal/-a:Ne me hecat....a 2.promila na manj kot kilometru dolžine, vi smatrate za Vzpon??
Nisem napisal, da je 2.promila na manj kot kilometru dolžine proge neki veliki Vzpon. [-X

Napisal sem samo da je v predoru Stanjevci pri tistem znaku na sliki najvišja točka od koder poteka padec proge v obe smeri, kar v resnici pomeni da je pri tistem znaku v predoru najvišji vrh proge od katerega se potem proga spušča v obe smeri in sicer navzdol proti Murski Soboti in pa tudi na drugo stran navzdol proti Hodošu, pri tem pa je tudi zelo logično da v eno smer od najvišje točke proge navzdol v dolžini manj kot kilometer ne more biti velikega padca, če je od iste točke v drugo smer padec 9 promil. :D
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a holding »

...yes, yes.... :D ...mal heca ne škodi....
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ri Majstor »

:twisted: Toliki pad je u našoj riječkoj remizi..hehe!!
No, šalu na stranu...zanima me gdje bih mogao naći sve mjerodavne nagibe na slovenskim prugama? Ima možda ovdje, u nekoj drugoj temi?
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a jurij »

Ri Majstor napisal/-a::twisted: Toliki pad je u našoj riječkoj remizi..hehe!!
No, šalu na stranu...zanima me gdje bih mogao naći sve mjerodavne nagibe na slovenskim prugama? Ima možda ovdje, u nekoj drugoj temi?
Pad stvarno nije velik, ali opet težki teretni vlak protiv toga pada težko vuče brzinom do 40km/h. https://youtu.be/JyjeUWfeI1I
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a EG 3100 »

Ne vem, če je konkretno tisti vlak merodajen... :?


http://www.slo-zeleznice.si/sl/infrastr ... am-omrezja

Priloga 3E.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Pad stvarno nije velik, ali opet težki teretni vlak protiv toga pada težko vuče brzinom do 40km/h.
Kaj hočemo, stari klump zmore v 9‰ s 40 km/h samo 950 t v tovorni prestavi. Nove, 1/3 lažje lokomotive, recimo 645 zmore 1220 t pri 40 km/h, oziroma bi enako težek vlak kot na sliki vlekla preko 50 km/h. Proga je pa sedaj elektrificirana in 363 opravi enak posel pri hitrosti 40 km/h z 2000t vlakom (omejitev teže vlaka ne lokomotivne sposobnosti) oziroma bi vlekla ekvivalent vlaka na sliki preko 60 km/h. Seveda pri nazivnih napetostnih razmerah, v praksi???? Podatki o zmogljivorih so iz Priročnika za strojevodje, za upor 9‰ (spletna stran z merodajnimi vzponi trenutno ne dela).

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4297
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ri Majstor napisal/-a::twisted: Toliki pad je u našoj riječkoj remizi..hehe!!
No, šalu na stranu...zanima me gdje bih mogao naći sve mjerodavne nagibe na slovenskim prugama? Ima možda ovdje, u nekoj drugoj temi?
V google vpiši: Priloga 3/5 Pregled merodajnih nagibov in uporov. :wink:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ne vem, če je konkretno tisti vlak merodajen... :?


http://www.slo-zeleznice.si/sl/infrastr ... am-omrezja

Priloga 3E.
Ta link ne dela! Zanimivo, ostale strani delajo, konkretna pa ne.

Hvala Re4/4 da me je napotil na http://www.slo-zeleznice.si/images/infr ... ressed.pdf

LPL
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Cepi »

Za leto 2016 povezava ne dela. Malo nižje je pa za leto 2017, ki dela.
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ri Majstor »

Re 4/4 napisal/-a:
Ri Majstor napisal/-a::twisted: Toliki pad je u našoj riječkoj remizi..hehe!!
No, šalu na stranu...zanima me gdje bih mogao naći sve mjerodavne nagibe na slovenskim prugama? Ima možda ovdje, u nekoj drugoj temi?
V google vpiši: Priloga 3/5 Pregled merodajnih nagibov in uporov. :wink:
Hvala! :thumbupr
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 131
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ri Majstor »

jurij napisal/-a:
Ri Majstor napisal/-a::twisted: Toliki pad je u našoj riječkoj remizi..hehe!!
No, šalu na stranu...zanima me gdje bih mogao naći sve mjerodavne nagibe na slovenskim prugama? Ima možda ovdje, u nekoj drugoj temi?
Pad stvarno nije velik, ali opet težki teretni vlak protiv toga pada težko vuče brzinom do 40km/h. https://youtu.be/JyjeUWfeI1I
Na 9 promila 362 bi vukla 1400 tona, istina, zbog slabog napona brzina bi bila ispod 48 km/h... To su iskustva sa jednostranog napajanja EVP-a.
prometnik 54
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 41
Pridružen: 10.01.2016, 10:13

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a prometnik 54 »

A morda kdo ve vzrok popolne zapore(dopoldne)ta teden na odseku M.Sobota-Dankovci-Hodoš ?
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a jurij »

prometnik 54 napisal/-a:A morda kdo ve vzrok popolne zapore(dopoldne)ta teden na odseku M.Sobota-Dankovci-Hodoš ?
Popolna dopoldanska zapora na tem odseku je bila včeraj in danes zaradi vzdrževalnih del, predvidoma bo ta teden proga v dopoldanskem času zaprta še od petka do nedelje.
Odgovori