Morda bi bilo bolj pametno da dlje pospiš, kot pa da na navsezgodaj trosiš neumnosti!Ljubitelj napisal/-a:Bolj žalostno:Malo prej skozi Središče ob Dravi dva Regana eden za drugim v razmaku nekaj minut. Prvi z 20 (ali morda 22) vagoni, drugi z 25 vagoni žita. Res lepo za videti
-na elektrificirani progi vozijo dizli, in ne mi reč, da je to zaradi premika v Hodošu
-dela se okoljska škoda, hrup, saje.....
ŽPL
Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Takole SŽ prevzamejo vlak na Madžarsko-Hrvaški meji. Ta vlak je včasih vozil po drugi trasi, pa je po nekaterih podatkih prevzem vlaka trajal predolgo, pa so očitno SŽ vzele stvari v svoje roke. Reganov pa ne primankuje. Revizije v polnem teku.Deflektor napisal/-a:Malo prej skozi Središče ob Dravi dva Regana eden za drugim v razmaku nekaj minut. Prvi z 20 (ali morda 22) vagoni, drugi z 25 vagoni žita. Res lepo za videti
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Stvari so se zelo spremenile. Včasih je veljalo, da so glavne proge elektrificirane, ker je elektro vleka dosti hitrejša, ekonomičnejša, čista itd... Dizli pa so za regionalne proge, kjer se elektrifikacija ne splača. Danes to očitno ne velja več.igor72 napisal/-a:Morda bi bilo bolj pametno da dlje pospiš, kot pa da na navsezgodaj trosiš neumnosti!Ljubitelj napisal/-a:Bolj žalostno:Malo prej skozi Središče ob Dravi dva Regana eden za drugim v razmaku nekaj minut. Prvi z 20 (ali morda 22) vagoni, drugi z 25 vagoni žita. Res lepo za videti
-na elektrificirani progi vozijo dizli, in ne mi reč, da je to zaradi premika v Hodošu
-dela se okoljska škoda, hrup, saje.....
ŽPL
preglednik
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Zakaj pa bi bile to neumnosti?igor72 napisal/-a:Morda bi bilo bolj pametno da dlje pospiš, kot pa da na navsezgodaj trosiš neumnosti!Ljubitelj napisal/-a:Bolj žalostno:Malo prej skozi Središče ob Dravi dva Regana eden za drugim v razmaku nekaj minut. Prvi z 20 (ali morda 22) vagoni, drugi z 25 vagoni žita. Res lepo za videti
-na elektrificirani progi vozijo dizli, in ne mi reč, da je to zaradi premika v Hodošu
-dela se okoljska škoda, hrup, saje.....
ŽPL
In žalostno je, da je vse skupaj zaradi nečesa, kar bi moralo biti že davno rešeno. No pa saj bo v roku dveh let...upamo.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
ah dej, ne ga še ti srat....Zato ker Središče ob Dravi pač ni na Hodoški progi, zatorej NEELEKTRIFICIRANO!!…@ljubitelj bi pa kar z eloki vozilTGV Lyria napisal/-a:
Zakaj pa bi bile to neumnosti?
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Uff prezrl kraj... (mislim da sva oba naredila isto napako)igor72 napisal/-a:ah dej, ne ga še ti srat....Zato ker Središče ob Dravi pač ni na Hodoški progi, zatorej NEELEKTRIFICIRANO!!…@ljubitelj bi pa kar z eloki vozilTGV Lyria napisal/-a:
Zakaj pa bi bile to neumnosti?
...drži, in od tam Regan pelje kar direktno skozi Hrvaško na Madžarsko (Murakeresztur ali nekaj takega). Nič menjave mašin v Središču več, kot je bilo v navadi v časih IC Drava.
Kar sem pa hotel napisati, je pa to, da počakajmo na dokončanje obnove Štajerske proge. Potem bodo 541 prišle na Hodoš in bo Reganom odklenkalo (zadovoljen @Ljubitelj?). SŽ nimajo premalo električnih lokomotiv, imajo pa premalo tistih, ki lahko vozijo na Štajersko. In tu ne pomaga noben najem in podobno. Čakati je treba.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Eko, tebi je že oproščeno....On pa tega ne bo nikdar priznal, vedno obrne temo sebi v prid, tudi če odgovor nima z aktualno NOBENE veze, samo da ne prizna svoje zmote...ali pa za kakšno stran utihne (kot recimo sedaj) in počaka da gre mimo...@ljubitelj styleTGV Lyria napisal/-a:
Uff prezrl kraj... (mislim da sva oba naredila isto napako)
pa še...SŽ nimajo dovolj elokov!...ko bojo 541 lahko šle v Zidanem levo, bo na Koprčanki nastal problem...vrnili se bomo za 15.let nazaj
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Eja... Dizel vleka je bila vedno pomembna in še bo nekaj časa. Ralzog se skriva v reku: Elektrike ni povsod, dizla to ne briga.... Sicer pa, elektrika tudi ni poceni. In vsak strošek vlaka ima v računu v prvi podstavki: Obratovanje lokomotive. Če je najeta, na vlak vračunaš ~ 1500€*, če voziš starega dizla potem vračunaš samo amortizacijo. Simpl poceni, ki se izniči z razliko v porabljeni nafti ali elektriki. Trase pa se v tujini računajo tudi glede na težo in uro vožnje vlaka. Ni tako enostavno reči kaj je boljše.preglednik napisal/-a:
Stvari so se zelo spremenile. Včasih je veljalo, da so glavne proge elektrificirane, ker je elektro vleka dosti hitrejša, ekonomičnejša, čista itd... Dizli pa so za regionalne proge, kjer se elektrifikacija ne splača. Danes to očitno ne velja več.
*dejanski strošek odvisen od cene najema+koliko vlakov na mesec prevozi.
Ne verjamem v odklenkanje. Preveč zanesljiva roba. Tudi Ludmille vidiš v Munchnu. Poleg tega SŽ načrtuje povprečno števiko kilometrov enega vlaka povečati na 600 km. Ob takšni številki hitro zmanjka lokomotiv. Še posebej, če bodo brižite še naprej imele sindrom, ki ga imajo.TGV Lyria napisal/-a:
Kar sem pa hotel napisati, je pa to, da počakajmo na dokončanje obnove Štajerske proge. Potem bodo 541 prišle na Hodoš in bo Reganom odklenkalo (zadovoljen @Ljubitelj?). SŽ nimajo premalo električnih lokomotiv, imajo pa premalo tistih, ki lahko vozijo na Štajersko.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Kateri sindrom imaš v mislih?Re 4/4 napisal/-a:Poleg tega SŽ načrtuje povprečno števiko kilometrov enega vlaka povečati na 600 km. Ob takšni številki hitro zmanjka lokomotiv. Še posebej, če bodo brižite še naprej imele sindrom, ki ga imajo.
LP, Metod
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
...ali gresta (zraven) po vlak tudi preglednik in vlakovodja.... ....al' ima-(ta) strojevodja.... .... tud' premikaške, vlakovodske in pregledniške licence.... ....al' je vse vkup po načelu interoperabilnosti... ...Re 4/4 napisal/-a: Takole SŽ prevzamejo vlak na Madžarsko-Hrvaški meji....
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
...ej, bodo prišli v poštev tisti eloki, ki sedaj stojijo po več ur na vlakih proti Kopri... ...igor72 napisal/-a:[quote="TGV Lyria
pa še...SŽ nimajo dovolj elokov!...ko bojo 541 lahko šle v Zidanem levo, bo na Koprčanki nastal problem...vrnili se bomo za 15.let nazaj
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Napajanje na nekaterih odsekih je ojačano zaradi digitalk, kar pa ni najbolje za 363.mkx napisal/-a: Kateri sindrom imaš v mislih?
Pojma nimam. Vem samo: do Slovenije svojim lokomotivama i osobljem. So pa Mariborčani na reganih.holding napisal/-a:...ali gresta (zraven) po vlak tudi preglednik in vlakovodja.... ....al' ima-(ta) strojevodja.... .... tud' premikaške, vlakovodske in pregledniške licence.... ....al' je vse vkup po načelu interoperabilnosti... ...Re 4/4 napisal/-a: Takole SŽ prevzamejo vlak na Madžarsko-Hrvaški meji....
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Nic niso Mariborcani na reganih. So tisti kateri ze imajo licenco za hrvasko.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Morda v info. Zadnje case se na Hodosu vrsijo izklopi napetosti v voznem vodu zaradi del. Ocitno se dogaja, priprave na moznost za preklop napetosti v voznem vodu. Novi baker se lepo sveti.