sierra5 napisal/-a:
glej : model je vprašal za geometrijo, brezveze sedaj tvoje filozofiranje o nagibni tehniki in vamo tamo kje kaj vozi. geometrija omogoča nekaj, ostali parametri nekaj, papirji pa nekaj. saj tudi potniške vagone za 200 km/h lahko samo na papirju omejiš na 120 km/h in prihraniš na revizijah - namesto vsako leto jih delaš na 2 leti. pa nisi tehnično nič spremenil. ista logika.
Sory, Nič ne filozofiram o nagibni tehniki,
ampak se sklicujem na dejstvo, da imajo vlaki z nagibno tehniko na določenih odsekih proge večjo progovno hitrost, kot pa vlaki ostalih dveh kategorij.
In to je v tej debati z moje strani tudi vse, saj mene geometrija in teoretsko računanje ne zanimata, ker je po mojih dolgoletnih izkušnjah tako računanje brezvezna izguba časa in pa nepotreben stres.
Jaz sem vse svoje inovativne patente vključno z svojo železnico zgradil sam, direkno iz glave v realizacijo in to brez papirnih načrtov in teoretskega računanja, zadeva pa kljub temu pri meni teče tako brezhibno, da se vagoni brez premikanja kretnic na željene tire sami razvrščajo, kot to lahko vidimo na tem VIDEO:
https://youtu.be/PFhfEJXN7Fg