EG 3100 napisal/-a:Rekonstrukcija proge se bo vršila na odseku km 2,9 in 4,9 pri Pavlovcih. Sedaj je hitrost 80 km/h.
Predvidena je izvedba novega poteka proge z novimi radiji, ki so zasnovani tako, da omogočajo hitrost do 120km/h.
Podobno se bo zgodilo 1,2 km pred Ivanjkovci.
Torej bo hitrost na odseku Ormož -Murska Sobota večinoma med 80 in 120 km/h.
Pri tej dvojni krivini na sliki ne more biti hitrost večja od 80 km/h.
Signal napisal/-a: Kolika bo Vmax v rekonsturiranih krivinah
Spričo konfiguracije zemljšča ter vzponov in krivin trase med Ormožem in Ljutomerom kljub trenutno planiranim in izvajanim izboljšavam Vmax ne bo presegla 120 km/h, razen ......
Dnevno skozi Ljutomer zapelje okrog 40 vlakov, pri čemer jih je vsaj polovica tovornih. Med gradnjo nadvoza in podvoza bosta cestni in železniški promet potekala nemoteno, obvozne ceste bodo speljane ob gradbišču
V Ljutomeru obnavljajo železnico, v kratkem pa bodo ob železniški postaji začeli graditi nadvoz.
Zaradi izboljšanja prevoznih storitev in zagotovitve zadostnih zmogljivosti proge za prihodnje prometne potrebe V. panevropskega železniškega koridorja v teh dneh potekajo intenzivna dela na železniški progi Pragersko-Hodoš na odseku Ljutomer-Lipovci. "Nadgradnja železniške proge, ki zajema odstranitev obstoječega tira in gradnjo novega tira do postaje Ljutomer, je bila zaključena 18. avgusta, trenutno opravljajo le še zaključna dela ob progi...