Datum sklenitve pogodbe: 11.12.2017kozorog napisal/-a:Kako daleč je projekt za preklop napetosti v Hodošu?
Trajanje pogodbe: 9 mesecev.
Datum sklenitve pogodbe: 11.12.2017kozorog napisal/-a:Kako daleč je projekt za preklop napetosti v Hodošu?
SŽ vozi od aprila naprej sam (brez HŽ pomoči) iz Murakeresztura do Opčin via, Čakovec, do 2x na teden. To so obvozi namesto trase Gyekenes-Dobova, ker tam vlaki predolgo čakajo na prevzem.Deflektor napisal/-a:Hvala za info. Kje je pa toliko porabijo?
Baš učinkovit prevoz 43,5 tone koruze v vagonu bruto teže kakšnih 25 ton. Ali res ne gre več koruze v vagon, namenjen za prevoz žitaric, kajti iz bruto mase vlaka sledi da je masa vagona 66 ton? Drugače se pa mimo mojega vrta vale vlaki po 26 (28?) vagonov, vsak nosilnosti do okoli 65 ton, dvema lokomotivama, bruto teže 2000 ton bruto ali še kaj več, o čemer je že bilo govora.22 vagonov, 1467 bruto, 959 ton neto.
Ječmen se vozi. Je pa zagotovo Ukrajinski, saj EU države odkupijo največ žit iz Ukrajine, nekaj pa še iz JV Evrope.Ljubitelj napisal/-a:
Ali res ne gre več koruze v vagon...
...2000 ton bruto ali še kaj več, o čemer je že bilo govora
LPL
Ječmen ima hektolitersko težo okrog 70 kg, ali pa kakšni 2-3 kg več če je lep. Vagon Tadds (27 ton tara) ima pa prostornino 66 m3...in poln ječmena nanese okrog 46 ton. Pa če ga še ne napolnijo do zadnjega kotička je pa to takoj 2 - 3 tone manj.Ljubitelj napisal/-a:Baš učinkovit prevoz 43,5 tone koruze v vagonu bruto teže kakšnih 25 ton. Ali res ne gre več koruze v vagon, namenjen za prevoz žitaric, kajti iz bruto mase vlaka sledi da je masa vagona 66 ton? Drugače se pa mimo mojega vrta vale vlaki po 26 (28?) vagonov, vsak nosilnosti do okoli 65 ton, dvema lokomotivama, bruto teže 2000 ton bruto ali še kaj več, o čemer je že bilo govora.22 vagonov, 1467 bruto, 959 ton neto.
Kaj je pravzaprav razlog za prevoz samo do 2/3 napolnjenih vagonov?
LPL
Čisto verjetno, toda kolikor sem jaz videl vagonov za prevoz žitaric niso to Tads vagoni ampak mnogo večji, se pravi večji volumen. Uagps je standardni romunski vagon za prevoz žitaric in ima prostornino 75 m3 pa ni največji, novejši so še krepko večji. Recimo Tagnps (NACCO) ima volumen 101 m3 in nosilnost 69 ton pri tari 21 ton. Za pameten transport so pač potrebni ustrezni vagoni. In vagon za šodr ni enak vagonu za pšenico.Ječmen ima hektolitersko težo okrog 70 kg, ali pa kakšni 2-3 kg več če je lep. Vagon Tadds (27 ton tara) ima pa prostornino 66 m3...in poln ječmena nanese okrog 46 ton. Pa če ga še ne napolnijo do zadnjega kotička je pa to takoj 2 - 3 tone manj.
Verjamem, da je odzadaj ekonomsk računica, ampak imeti vagone s taro 25 ton za prevoz 45 ton pšeničke je pa le malce neracionalno, vsaj iz narodnogospodarskega vidika, če se že firmi splača. Ampak, firme kot so NACCO živijo od najema vagonov, vedno manj prevoznikov je lastnikov železnine....SŽ-TP pač nima takih specialnih vagonov, najem pa stane....
...al' pa nakladaš v svoje vagone, brez plačila najemnine..... ...in voziš nekaj tare več......
Hvala za info. Sem pa svoje napisal bolj kot ilustracijo s čim se sooča prevoznik, ki se za posle bori na odprtem trgu, in pri tem nisem želel ničesar implicirati glede tega, kakšne vagone ima kateri prevoznik in kakšnih ne. V mojem primeru bi lahko pač navedel kakšnega drugega potencialnega prevoznika, recimo Metrans. Nimam pojma, ali Metrans ima vagone za prevoz žit ali ne.Re 4/4 napisal/-a:@mkx. RCH ima vagone za žita. Ampak so podedovani od MAV cargo, še iz časov zaprtih trgov. Madžarska pa ima ogromna skladišča žit, dostop do Črnega morja in melodajno borzo za ta del Evrope.