Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a jurij »

ledeni napisal/-a:Madoniš se vleče tale projekt. Naj ga bo že konec. Se ve če so že napajalne na mestih pripravljene na vklop ali ga biksajo samo pri Elektro Maribor z daljnovodom do Mačkovcev?
Ne vem zakaj bi sploh morali hiteti z tem projektom, ko pa vsi dobro vemo, da hiter razvoj in pa hitro rastoči projekti za naslednje rodove dolgoročno ne prinašajo nič dobrega.

Pri tem pa naj povem konkretno, da smo pred posodobitvijo proge Pragersko-Hodoš, na tej progi imeli na stotine delovnih mest, danes pa ni niti enega prometnika na nobeni vmesni postaji med pragerskem in hodošem, ko bodo električne lokomotive vozile direktno čez Pragersko pa se bo število delovnih mest še zmanjšalo, poleg tega bodo z ukinitvijo Reganov na tej progi brez dela ostali tudi vsi sedanji pomočniki strojevodje.
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a ledeni »

jurij napisal/-a:
ledeni napisal/-a:Madoniš se vleče tale projekt. Naj ga bo že konec. Se ve če so že napajalne na mestih pripravljene na vklop ali ga biksajo samo pri Elektro Maribor z daljnovodom do Mačkovcev?
Ne vem zakaj bi sploh morali hiteti z tem projektom, ko pa vsi dobro vemo, da hiter razvoj in pa hitro rastoči projekti za naslednje rodove dolgoročno ne prinašajo nič dobrega.
S tem se globoko ne strinjam. Ko je Dunaj gradil železnico po naših deželah je bil sentinent podoben. Kočijarska obrt se je pritoževala nad satanskim strojem, ki jim bo pobral vso delo. Rezultati so danes tu in kraji brez "satanovega stroja" so zamudili v industrializaciji in postali nepomembni.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a suha »

Ker je manj delavcev, imajo pa SŽ dobiček, in ker imajo dobiček, dokapitalizacija države ni potrebna. Namesto za dokapitalizacijo se sedaj denar lahko nameni za vaše penzije (ker je penzionistov pač vse več, zadosti novih otrok pa niso imeli) in pa za šolanje vaših otrok, da bodo lahko v prihodnosti s pridobljenim znanjem zgradili in upravljali sodobno železniško infrastrukturo :D .
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a gorican »

Pa saj nekaj Reganov bo po elektrifikaciji proge, vendarle moralo ostati v Pragerskem ali bilo kje na tej progi parkiranih, že zaradi morebitnih voženj tovornih vagonov do Gornje Radgone, Središča ob Dravi, ter do Prevalj.
Imam prav ?+
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a mkx »

gorican napisal/-a:Pa saj nekaj Reganov bo po elektrifikaciji proge, vendarle moralo ostati v Pragerskem ali bilo kje na tej progi parkiranih, že zaradi morebitnih voženj tovornih vagonov do Gornje Radgone, Središča ob Dravi, ter do Prevalj.
Za vse naštete proge so Regani pretežki. Če niso sedaj, pa še bodo ( :idea: ne, njihova teža se ne bo povečala).
LP, Metod
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

mkx napisal/-a:
gorican napisal/-a:Pa saj nekaj Reganov bo po elektrifikaciji proge, vendarle moralo ostati v Pragerskem ali bilo kje na tej progi parkiranih, že zaradi morebitnih voženj tovornih vagonov do Gornje Radgone, Središča ob Dravi, ter do Prevalj.
Za vse naštete proge so Regani pretežki. Če niso sedaj, pa še bodo ( :idea: ne, njihova teža se ne bo povečala).
Do Prevalj in Središča vozijo Regani redno... saj je včasih Regan vozil IC Drava do Središča (ko še ni bilo proge čez Hodoš).
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a mkx »

TGV Lyria napisal/-a:Do Prevalj in Središča vozijo Regani redno... saj je včasih Regan vozil IC Drava do Središča (ko še ni bilo proge čez Hodoš).
Kot sem napisal ... pa še bodo (pretežki). V svojem neizmernem optimizmu pričakujem, da po zaključku modernizacije proge Pragersko-Hodoš v letošnjem letu ta konec Slovenije zlepa ne bo videl kaj dosti investicijskega vzdrževanja JŽI. Če pa že kaj, bodo porihtali glavno progo, ne pa lokalk (magari čezmejnih).

Upam [-o< da se motim.
LP, Metod
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a jurij »

suha napisal/-a:Ker je manj delavcev, imajo pa SŽ dobiček, in ker imajo dobiček, dokapitalizacija države ni potrebna. Namesto za dokapitalizacijo se sedaj denar lahko nameni za vaše penzije (ker je penzionistov pač vse več, zadosti novih otrok pa niso imeli) in pa za šolanje vaših otrok, da bodo lahko v prihodnosti s pridobljenim znanjem zgradili in upravljali sodobno železniško infrastrukturo :D .

Kot dolgoletni aktivni član ZSSS in pa borec za pravice delavcev se s tabo nikakor ne strinjam, kajti tisti delavci, kateri so in bodo zaradi modernizacije železnic, ali pa zaradi katerega koli drugega vzroka izgubili delovno mesto, se ne ukvarjajo s tem in jih preprosto tudi ne zanima, če imajo SŽ dobiček, kajti kaj pomaga da imajo velika podjetja dobičke, tisti ljudje kateri so pa z svojim delom zgradili takšna podjetja, pa so sedaj na cesti in nimajo denarja za normalno preživetje v naši državi. :zzz2

Dodaten denar za šolanje otrok pa se mi zdi v naši državi popolnoma brez veze, saj imamo pri nas šolanih otrok in mladih ljudi več kot preveč, delovnih mest pa je bistveno premalo, zato beži naša slovenska pamet v tujino, na tak način kot sem to bil nekoč prisiljen tudi jaz. :pamet

Jaz osebno nikoli nebi šel delat v Avstrijo in Nemčijo, če bi mi naša država zagotovila delo doma v sloveniji. :mrgreen:

Kar se pa penzije tiče, je pa v mojem primeru tako, da jaz normalno živim od tiste penzije, katero sem si z garaškim delom zaslužil v tujini, in jo tudi prejemam iz tujine, pri tem pa od naše države slovenije nimam popolnoma nobene koristi, saj sem pred odhodom v tujino bil v sloveniji zaposlen 12 let, za to delovno dobo pa je pri nas v sloveniji moja slovenska pokojnina sedaj tako majhna, da ne zadustuje niti za davčni urad slovenije, oziroma za plačilo nenormalno visokega slovenskega davka na tujo pokojnino, tako da kot upokojenec plačujem naši slovenski državi več, kot pa od države prejemam. :old
Uporabniški avatar
TERMINATOR
Mojster
Mojster
Prispevkov: 621
Pridružen: 11.02.2007, 11:45

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a TERMINATOR »

suha napisal/-a:Ker je manj delavcev, imajo pa SŽ dobiček, in ker imajo dobiček, dokapitalizacija države ni potrebna. Namesto za dokapitalizacijo se sedaj denar lahko nameni za vaše penzije (ker je penzionistov pač vse več, zadosti novih otrok pa niso imeli) in pa za šolanje vaših otrok, da bodo lahko v prihodnosti s pridobljenim znanjem zgradili in upravljali sodobno železniško infrastrukturo :D .
Suha koliko pa dobi država z obdavčitvijo dobička? Recimo da ni prenešen v neko oazo. In koliko dobi od celotnega stroška delodajalca od ene delavske plače? Rečmo da gre za isti znesek, recimo 12000€. (1000€ mesečne plače NETO).

LP
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

jurij napisal/-a: Ne vem zakaj bi sploh morali hiteti z tem projektom, ko pa vsi dobro vemo, da hiter razvoj in pa hitro rastoči projekti za naslednje rodove dolgoročno ne prinašajo nič dobrega.

Pri tem pa naj povem konkretno, da smo pred posodobitvijo proge Pragersko-Hodoš, na tej progi imeli na stotine delovnih mest, danes pa ni niti enega prometnika na nobeni vmesni postaji med pragerskem in hodošem, ko bodo električne lokomotive vozile direktno čez Pragersko pa se bo število delovnih mest še zmanjšalo, poleg tega bodo z ukinitvijo Reganov na tej progi brez dela ostali tudi vsi sedanji pomočniki strojevodje.
Očitno nekateri še vedno raje vidijo, da so pri nas železnice iz časa Avstro-Ogrske, kot pa da bi končno dobili eno spodobno progo.
Jaoooo #-o #-o #-o ](*,) ](*,) ](*,)
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a jurij »

TGV Lyria napisal/-a:
Očitno nekateri še vedno raje vidijo, da so pri nas železnice iz časa Avstro-Ogrske, kot pa da bi končno dobili eno spodobno progo.
Jaoooo #-o #-o #-o ](*,) ](*,) ](*,)
Kot vidim me tukaj nekateri napačno razumete, ali me pa zaradi zagovarjanja lastnih poslovnih interesov enostavno sploh nočete razumeti. :?

Vsekakor si tudi mi v prekmurju želimo eno spodobno progo, in to takšno progo, od katere bi imeli korist tudi mi lokalni domačini, ne pa samo tisti vodilni možje v Ljublani, kateri so nas prekmurce z praznimi obljubami popolnoma ugoljufali, kajti pred gradnjo te proge so nam obljubjali da se bo do konca leta 2015 na progi med Mursko Soboto in Hodošem odprlo najmanj 500 novih delovnih mest, sedaj v letu 2016 pa razočarani in oguljufani vidimo da od teh obljub očitno ne bo nič, saj se na tej progi ne odpira niti eno novo delovno mesto. [-(

Glede na zgoraj navedeno dejstvo je za nas lokalne domačine najboljše, da Elektrifikacija in vsa ostala gradnja na tej progi traja čim dalj časa, tako da imajo do konca gradnje vsaj še nekateri domači gradbinci vsaj nekaj dela, po končani gradnji in elektrifikaciji pa vsi na cesto z praznimi žepi v luft gledat, kako lepa in moderna je naša prekmurska železnica. :)o~~

Kar se pa Avstro-Ogrske tiče, pa bi vas samo na kratko spomnil, da smo prekmurci v tistih časih imeli nekaj časa svojo lastno samostojno državo, v tisti neodvisni državi pa smo imeli takrat tudi svojo lastno železnico, na katero smo še danes zelo ponosni, in v kolikor se naša vlada v ljubljani v kratkem ne bo spametovala, potem bi bilo najboljše da se ponovno odcepimo od slovenije in tako ohranimo svojo edinstveno kulturo in identiteto, seveda se stem nebi strinjali ljubljanski kapitalisti, kateri se vsak vikend vozijo k nam po prašiče, ker bi v primeru odcepitve na slovensko-prekmurski meji morali plačati carino. :m2
mmatja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1613
Pridružen: 16.05.2009, 19:41
Kraj: Lendava

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a mmatja »

Jurij,
Za vse tole napisano, pa ti v imenu vseh prekmurskih ljubiteljev prave in modelne železnice lahko rečem samo v stilu Katanca: KAPO DOL!!! =D> =D> =D> :thumbupl :thumbupr
L.P.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a holding »

...dobr' te razumemo @jurij, dobr'.... =D> ....ne razumemo te le v tem (in deset tisoče tebi podobnim), da ste zaradi vaših osebnih interesov šli služit drugam, namesto da bi ostali doma in pomagali nam uresničiti to, kar nam sedaj očitate in poučujete.... :roll: ....
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Še vsaka avtomatizacija je odpravila nekaj delovnih mest in vedno smo uspeli zbiti brezposelnost pod 10%. Seveda je to stresno za zaposlene ampak nasprotna pot je pot v Kongo, kjer voli še danes vlečejo leseni plug. In tudi lesen plug je avtomatizacija. Parna lokomitva je avtomatizacija in to kvantna. Iz dizla na štrom... to je počasna evolucija. Če pa Prekmurci čakajo na državo... no, potem pa jim lahko samo Bog pomaga. Dobili so super progo, katero jim jo privoščim. Biznis okoli te proge bodo morali pa sami postaviti.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a trocken »

To paje ideja! Ne meja med Prekmurjem in Slovenijo ampak med Prekmurjem in Prlekijo in še med Prlekijo in Slovenijo. Pa bo zaposlenih ogromno policajev, carinikov, prodajalcev v free shopih, špediterjev, ostali bodo pa prasce švercali čez mejo. Takoj imaš 500 delovnih mest, ki se bodo ukvarjala z "mešanjem dreka"...
Odgovori