Pa kaj si tako zapel za moje pisanje? V povprečju imajo Ialijani 1200% boljši vozni park, čeprav med njim najdeš tudi prej naštete primerke. Še pri Švicarjih se najde kakšen dinozaver. Ampak to ne opravičuje naše vozne zastarelosti, resna podjetja se pač ne bodo hvalila s primerjavo z onimi slabšimi. Sicer pa te SŽ s svojim razpisom za nakup novih makin in garnitur kar same demantirajo. Če bi imeli solidno in dovolj številčno "delovno silo", zagotovo ne bi šli v to. Se ti ne zdi?
Ja res je, Italijani (in še kdo drug) imajo stara vozila, ampak, za razliko od nas, tudi hitre proge pa vlake, ki vozijo najman 220 KM/h in več. Ne vem kje ti pobiraš primerjave in opravičješ našo zaostalost? Par Živ še ne pomeni, da sodimo v evropski železniški vrh. Glede na infrastrukturo, razen Prekmurke ter že prej omenjenih starin smo mi še daleč od razvitega železniškega sveta.
Saj se tudi sam vozim po tujini, ponekod na lokalnih progah res nimajo nekih prestižnih vozil in infratsrukture, ampak, ko presedeš na kakšnega regijca se zadeve spremene. Gneča je pa tako in tako povsod, če izvzamem nekatere ekstrememne podzemne železnice seveda, ki so že prislovično pokajo po šivih. V Rusiji denimo za čuda na vlaku nikoli nisem naletel na gužvo, ali pa vsaj ne motečo, samo kakšna zgovorna babuška se ne sme usesti poleg pa je zadeva več kot znosna.
Simpl je tanartabul.