Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

bisabre napisal/-a: pa brez omembe Brižit in žalostnega stanja našega voznega parka, ker to ve že celotna Evropa in širše.
A je to govora o tovornem voznem parku ali potniškem?

Drugi največji operater v Evropi ima več kot 50% manj :!: digitalnih lokomotiv, kot jih ima v lasti SŽ. Govora je o Poljskem PKP Cargo.

V potniškem je pa v teku razpis, starinski vozni park pa še tudi vozi po Evropi, zato si ne izmišljuj zadev, kako vsa Evropa ve.

In drugače, kaj manjka brižitam? Marsikateri bi si jo želel v voznem parku. Edina hiba je reduktor.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1591
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a desiro »

mkx napisal/-a:
Druga možnost za Adrio je serija 1822. Ta zna biti za vožnjo po Prekmurki dosti boljša od Brižite, saj ima maksimalno vlečno silo 280kN in največjo moč 4,4 MW. Ob predpostavki približno spodobne regulacije (gotovo je boljša kot pri Brižiti, morda pa je malce slabša kot pri Herculesu) ima pri 100km/h vlečno silo nekaj nad 150kN, kar je skoraj dvakratna vrednost vlečne sile Brižite v tovorni prestavi pri 75km/h.
pa si upošteval pri izračunu še pomožno lokomotivo ki jo potrebuje na vsaki tretji vožnji?
jaz mislim da je Adria brcnila v temo z 1822 saj obstaja nek razlog zakaj lokomotive tega tipa niso dolgo vozile med južno in severno tirolsko čez Italjo, da ne govorimo o tem da bi moral pameten upravljalec infrastrukture to podjetju ki mu lokomotiva na progi obleži vsako drugo vožnjo tudi zaračunati....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a mkx »

desiro napisal/-a:pa si upošteval pri izračunu še pomožno lokomotivo ki jo potrebuje na vsaki tretji vožnji?
Ne, ker sem izhajal iz javnih podatkov. Iz njih nisem razbral ničesar o nezanesljivosti teh lokomotiv in bi rad izvedel kaj več.

Sicer pa se strinjam, da bi si žrtve obležalega vlaka zaslužijo odškodnino. Ne vem, v kolikšni meri je žrtev upravljalec infrastrukture, so pa žrtve ostali prevozniki. Ampak verjetno je s tem tako kot na cestah: če kakšna budala naredi zastoj, v katerem tisoči potnikov izgublja ure, še ne pomeni da kdaj kdo kaj plača ... razen neposredne škode, pa še to običajno pokrijejo zavarovalnice.
LP, Metod
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Re 4/4 napisal/-a:
bisabre napisal/-a: pa brez omembe Brižit in žalostnega stanja našega voznega parka, ker to ve že celotna Evropa in širše.
A je to govora o tovornem voznem parku ali potniškem?

Drugi največji operater v Evropi ima več kot 50% manj :!: digitalnih lokomotiv, kot jih ima v lasti SŽ. Govora je o Poljskem PKP Cargo.

V potniškem je pa v teku razpis, starinski vozni park pa še tudi vozi po Evropi, zato si ne izmišljuj zadev, kako vsa Evropa ve.

In drugače, kaj manjka brižitam? Marsikateri bi si jo želel v voznem parku. Edina hiba je reduktor.
Res je, po Evropi tudi vozijo stare makine. A nekaj je, če vozijo stari Rolls-Royce-i, ali pa stari Fički. :wink: :mrgreen:
Simpl je tanartabul.
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a jurij »

bisabre napisal/-a:
Res je, po Evropi tudi vozijo stare makine. A nekaj je, če vozijo stari Rolls-Royce-i, ali pa stari Fički. :wink: :mrgreen:
O kakšnih Rolls-Roysih in Fičkih pa govoriš, Reagan in Brižita sta ja Mercedes in Ferrari v primerjavi z nekaterimi drugimi starimi Evropskimi lokomotivami in marsikateri prevoznik v Nemčiji ali pa drugot po Evropi lahko samo sanja o tako dobrih lokomotivah kot jih imamo mi v sloveniji. :roll:
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

bisabre napisal/-a: A nekaj je, če vozijo stari Rolls-Royce-i, ali pa stari Fički. :wink: :mrgreen:


Stari Rolls Royce-i praviš? Ja tak je to, ko želiš železniškega entuziasta in popotnika prepričati v nekaj, kar zraste v tvoji glavi. :thumbupl
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

jurij napisal/-a:
bisabre napisal/-a:
Res je, po Evropi tudi vozijo stare makine. A nekaj je, če vozijo stari Rolls-Royce-i, ali pa stari Fički. :wink: :mrgreen:
O kakšnih Rolls-Roysih in Fičkih pa govoriš, Reagan in Brižita sta ja Mercedes in Ferrari v primerjavi z nekaterimi drugimi starimi Evropskimi lokomotivami in marsikateri prevoznik v Nemčiji ali pa drugot po Evropi lahko samo sanja o tako dobrih lokomotivah kot jih imamo mi v sloveniji. :roll:

Ja kar pokajo od foušije in se sprašujejo, le zakaj tudi oni nimajo tako modernih vozil ter tirov? Zagotovo jih razganja od silne želje, da bi se vozili po naših tirih, svoj vozni park pa kar takoj zamenjali za našega. :mrgreen: :lol:
Simpl je tanartabul.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Re 4/4 napisal/-a:
bisabre napisal/-a: A nekaj je, če vozijo stari Rolls-Royce-i, ali pa stari Fički. :wink: :mrgreen:


Stari Rolls Royce-i praviš? Ja tak je to, ko želiš železniškega entuziasta in popotnika prepričati v nekaj, kar zraste v tvoji glavi. :thumbupl
V Britaniji sem se peljal s 40,let starim RR, povem, da je še vedno vreden svojega imena. Sem se pa tudi že vozil z negovanim starodobnim Fičom, a RR ne zamennjam zanj. Slika
Simpl je tanartabul.
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a jurij »

bisabre napisal/-a:Ja kar pokajo od foušije in se sprašujejo, le zakaj tudi oni nimajo tako modernih vozil ter tirov? Zagotovo jih razganja od silne želje, da bi se vozili po naših tirih, svoj vozni park pa kar takoj zamenjali za našega. :mrgreen: :lol:
Nekaj Evropskih železniških prevoznikov poznam osebno, zato dobro vem kakšne lokomotive si želijo, vendar to nima z to temo nič skupnega, zato o tem tukaj ne bom razpravljal, če hočeš voziti Rolls-Royce je za tebe najboljše da odideš nazaj v Anglijo in tam ostaneš, ko boš pa z Rolls-Roycem zaglavil v blatu ali snegu, te pa pridem z Fičkom ven potegnit. :D
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Velja, če pa ne bo šlo, bova pa škotskega konjička vpregla in bo oba (RR ter Fiča) ven potegnil. :wink: :D Seveda bova tudi kakšnega "tastarega" ruknila, saj ne gre, da ob obisku VB ne bi srknila kakšen njihov znani destilat. :mrgreen:
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

bisabre napisal/-a:
V Britaniji sem se peljal s 40,let starim RR, povem, da je še vedno vreden svojega imena. Sem se pa tudi že vozil z negovanim starodobnim Fičom, a RR ne zamennjam zanj.
Lepo, da si se peljal. Upam, da si preizkusil tudi Caledonian Sleeper. Sedaj pa nehaj dlakocepit in se zapelji v NOe ali v Italijo in si za začetek oglej seriji 5047 in Aln 668, potem pa pametuj o Evropskih RR-jih. Lahko tudi na Marschbahn brez avta z dizl garnituro VT 628 na sklepu. Lahko tudi novejšega Bombardier-ja poiščeš in poslušaš njegove hibe. RR-ji v Evropi? "Smeh"
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Pa kaj si tako zapel za moje pisanje? V povprečju imajo Ialijani 1200% boljši vozni park, čeprav med njim najdeš tudi prej naštete primerke. Še pri Švicarjih se najde kakšen dinozaver. Ampak to ne opravičuje naše vozne zastarelosti, resna podjetja se pač ne bodo hvalila s primerjavo z onimi slabšimi. Sicer pa te SŽ s svojim razpisom za nakup novih makin in garnitur kar same demantirajo. Če bi imeli solidno in dovolj številčno "delovno silo", zagotovo ne bi šli v to. Se ti ne zdi?
Ja res je, Italijani (in še kdo drug) imajo stara vozila, ampak, za razliko od nas, tudi hitre proge pa vlake, ki vozijo najman 220 KM/h in več. Ne vem kje ti pobiraš primerjave in opravičješ našo zaostalost? Par Živ še ne pomeni, da sodimo v evropski železniški vrh. Glede na infrastrukturo, razen Prekmurke ter že prej omenjenih starin smo mi še daleč od razvitega železniškega sveta.
Saj se tudi sam vozim po tujini, ponekod na lokalnih progah res nimajo nekih prestižnih vozil in infratsrukture, ampak, ko presedeš na kakšnega regijca se zadeve spremene. Gneča je pa tako in tako povsod, če izvzamem nekatere ekstrememne podzemne železnice seveda, ki so že prislovično pokajo po šivih. V Rusiji denimo za čuda na vlaku nikoli nisem naletel na gužvo, ali pa vsaj ne motečo, samo kakšna zgovorna babuška se ne sme usesti poleg pa je zadeva več kot znosna. :mrgreen:
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

bisabre napisal/-a:Pa kaj si tako zapel za moje pisanje? ..., ki vozijo najman 220 KM/h in več.... Ne vem kje ti pobiraš primerjave in opravičješ našo zaostalost?:
Zakaj? Ja saj sam pišeš nebluze, kot da smo zadnji v Evropi, razen, če imaš spomin kot zlata ribica in ne veš, kaj si pisal 5 minut nazaj in se vedno "zapneš" v domačo Prekmurko in paničariš.

Čakaj, a nisi ti strojnik? Kaj pa je KM in kaj km/h? :lol: Od kdaj sta za kilo in metre kratici z veliko.

Hm, opravičevanje zaostalosti? Mogoče samo replika na tvoje jokanje, kako smo najslabši v Evropi in kako Evropa ve...
In, da malo "mulcom" s foruma razložim, kaj je resnica v Evropi

Bi rekel, da si navadni LOLführer.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Prav, pa naj bo po tvoje, pametnejši odneha. Aja, samo še kratko vprašanje, kdaj že pelje tisti brzec iz Lj proti MB, ki potegne slabih 300 na uro? Da ga ne zamudim, spoštovani strokovnjak. Pa tudi to sem slišal, da Pendolinom iz Budimpešte, ob prihodu na Pragersko zamuja 5 minut, TGV iz Jesenic pa bo menda v Lj. prispel celo 7 minut prej kakor po vpoznem redu. Kamničan je točen in je iz Kamnika do prestolnice prišibal v slabih 12. minutah.
Bi te pa povprašal, če bo imel jutrišnji kopalni valak za Koper samopostrežni bife, tv in internet sicer delata super, le med Postojno ter Divačo ima omejitev, saj vozi le 210 in ne 250 na uro? LP od nepoznavalca SŽ, njenega ter evropskega voznega parka.
Pa še ena pripomba, nikoli nisem trdil, da sem strojnik, amapak "nekaj malega strojnika".
Simpl je tanartabul.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 420
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Zakaj se joka zaradi starega voznega parka? Razumem da ljudje jokajo zaradi Reaganov ker so glasni. Ampak če realno pogledamo so edino merilo za uporabnost lokomotive so obratovalni stroški in njene lastnosti (moč, osni pritisk). In očitno Bridžite te lastnosti imajo in stroški so manjši kot nakup nove.
Zadnjič spremenil urban120, dne 30.08.2017, 10:15, skupaj popravljeno 2 krat.
Odgovori