Se popolnoma strinjam z tabo, samo uporabniku @bisabre, in pa vsem ostalim, kateri sanjajo o življenju v petindvajsetem stoletju tega realnega dejstva v dveh stavkih nikoli ne boš uspel pojasniti.urban120 napisal/-a:Zakaj se joka zaradi starega voznega parka? Razumem da ljudje jokajo zaradi Reaganov ker so so glasni. Ampak če realno pogledamo so edino merilo za uporabnost lokomotive so obratovalni stroški in njene lastnosti (moč, osni pritisk). In očitno so Bridžite te lastnosti imajo in stroški so manjši kot nakup nove.
Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Prav, potem pa naj mi nekdo pove, zakaj posodabljamo infrastrukturo in kupujemo nove lokomotive ter garniture, če je pa vse tako fino fajn?
Simpl je tanartabul.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Občasno kupovanje novih lokomotiv v mejah plačilne zmožnosti, ter realnega stanja in pa počasna posodobitev infrastrukture prinaša dolgoročno blaginjo, dobiček in pa vsesplošno zadovoljstvo.bisabre napisal/-a:Prav, potem pa naj mi nekdo pove, zakaj posodabljamo infrastrukturo in kupujemo nove lokomotive ter garniture, če je pa vse tako fino fajn?
Nekontrolirano kupovanje novih lokomotiv in pa hitra posodobitev z nekontroliranim hitrim razvojem pa prinaša izgubo in dolgoročno gledano vodi v propad, tako imajo hitro rastoča podjetja po celem svetu izgubo in so prej ali slej obsojena na propad.
Podobno je pri navadnih kmetih, in tisti kmet kateri ima 5 hektarjev zemlje in razmišlja modro z svojo glavo, bo na svoji zemlji ustvarjal dolgoročni dobiček z enim povprečnim traktorjem, in takšen moder kmet bo svoje delo vedno pravočasno končal in bo vsako nedeljo počival.
Tisti drugi kmet, kateri pa pravilno ne razmišlja z svojo glavo, pa zaradi 5 hektarjev zemlje na kredit kupi tri najsodobnejše drage traktorje, z njimi dela na njivi cele večere in skoraj vse nedelje, pri tem pa kljub takšnemu garanju nikoli ne bo imel niti približno takšnega dobička, kot ga ustvari moder kmet z enim povprečnim traktorjem.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Ta zdrava kmečka logika vzdrži tvojo teorijo le, če oba kmeta pridelujeta enake kulture, v približno enakih klimatskih okoliščinah. En Prekmiurec lahko na 5 hektarih, 1x letno požanje žito, zato ne more biti produktivnješi od egiptovskega kmeta, ki žanje 2x letno. Veliko je seveda tudi odvisno, kaj kdo seje-sadi, saj so končne cene različnih kultur medsebojno razlikujejo. Če sadiš žefran na 5 hektarih, boš z njim zaslužil veliko več kakor s pšenico, repo, ali čem podobnim na isti površini.
Podobno je s transportom, saj ni vse odvisno od količine prepeljanega tovora. Pomembna je tudi hitrost in seveda kakovst prevoza. Poleg tega pa se za različno blago plačuje tudi različno ceno, ki je odvisna od posebnih potreb (varnostnih ter zakonodaje posamezne države). Prevoz neke sofisticirane naprave je dražji od 10 kontejnerjev kavbojk ali banan.
Skratka ni vse tako ajnfoh kot si napisal.
Sicer pa jaz tukaj ne kanim polemizirati o logističnih zakonitostih ter naše zaostalosti, ali ustreznosti železniška infrastruktura v kombinaciji z ustreznim voznim parkom, saj naročnika zanima zgolj hitra, kakovostna ter cenovno ugodna dostava.
Zame kot potnika je predvsem pomebno, da se lahko čimvečkrat, udobno in čim hitreje prepeljem iz ene na drugo destinacijo. Prav malo me zanima kakšen tip lokomotive oz. kompozicije ima v lasti prevoznik. Ta se mora prilagajati nam ppotnikom, ali pa naročniku, če se ta ukvarja z različnim blagom.
Podobno je s transportom, saj ni vse odvisno od količine prepeljanega tovora. Pomembna je tudi hitrost in seveda kakovst prevoza. Poleg tega pa se za različno blago plačuje tudi različno ceno, ki je odvisna od posebnih potreb (varnostnih ter zakonodaje posamezne države). Prevoz neke sofisticirane naprave je dražji od 10 kontejnerjev kavbojk ali banan.
Skratka ni vse tako ajnfoh kot si napisal.
Sicer pa jaz tukaj ne kanim polemizirati o logističnih zakonitostih ter naše zaostalosti, ali ustreznosti železniška infrastruktura v kombinaciji z ustreznim voznim parkom, saj naročnika zanima zgolj hitra, kakovostna ter cenovno ugodna dostava.
Zame kot potnika je predvsem pomebno, da se lahko čimvečkrat, udobno in čim hitreje prepeljem iz ene na drugo destinacijo. Prav malo me zanima kakšen tip lokomotive oz. kompozicije ima v lasti prevoznik. Ta se mora prilagajati nam ppotnikom, ali pa naročniku, če se ta ukvarja z različnim blagom.
Simpl je tanartabul.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
In točno tako zdravo kmečko logiko sem napisal za primerjavo, kjer dva različno misleča kmeta z različnim številom in različno cenovnimi traktorji pridelujeta enake kulture, v približno enakih klimatskih okoliščinah, zato ni potrebno da kar naprej pišeš bedarije in pa nekakšne brezvezne primerjave Prekmurskih kmetov z Egiptovskimi, ipd.bisabre napisal/-a:Ta zdrava kmečka logika vzdrži tvojo teorijo le, če oba kmeta pridelujeta enake kulture, v približno enakih klimatskih okoliščinah.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
"Bedarije" pišem, da jih lažje razumejo tudi bedaki. Sicer pa me bodo tisti, malce brihtnejši razumeli, saj je bistvo najinega "spora" prav v kakovostni diskrepanci infratsrukture ter voznih sredstev pri nas ter mnogih drugih evropskih državah. Res je, da smo v primerjavi z BIH v hudi prednosti, a s tem se ne gre hvaliti, saj drugače ne bi posodabljali železnic in se šli nakupe lokomotiv ter vagonov. Zakaj bi to počeli, če pa po tvoje vse štima?
Simpl je tanartabul.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
@bisabre, O kakšnem sporu pa govoriš, jaz med nama ne vidim nobenega spora, pri tem pa jaz tudi nisem kriv, če ti zaradi tvojega pomanjkanja znanja ali pa zaradi kakršnega koli drugega razloga ne razumeš dejstev, katera so ti poleg mene že dostikrat poskušali pojasniti številni drugi nad tabo obupani uporabniki foruma.
Slovenija je tako majhna, da jo lahko v enem dnevu od Hodoša do Kopra prekolesariš z biciklom, nekatere regionalne proge v velikih državah so daljše, kot nekatere Slovenske glavne proge, zato v takšni majhni državi z kratkimi železniškimi progami ne moremo pričakovati hiter porast nekih izredno dragih in razkošnih hitrih vlakov o katerih ti neprestano sanjariš.
Res pa je da je posodobitev železnic in nabava vozil potrebna, vendar v mejah normale in realnih potreb, ne pa da bi čez noč zavrgli celoten stari vozni park, ter se z nabavo novih vozil zapufali do bankrota in totalnega propada železnice.
Slovenija je tako majhna, da jo lahko v enem dnevu od Hodoša do Kopra prekolesariš z biciklom, nekatere regionalne proge v velikih državah so daljše, kot nekatere Slovenske glavne proge, zato v takšni majhni državi z kratkimi železniškimi progami ne moremo pričakovati hiter porast nekih izredno dragih in razkošnih hitrih vlakov o katerih ti neprestano sanjariš.
Res pa je da je posodobitev železnic in nabava vozil potrebna, vendar v mejah normale in realnih potreb, ne pa da bi čez noč zavrgli celoten stari vozni park, ter se z nabavo novih vozil zapufali do bankrota in totalnega propada železnice.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Ali pa zato, ker si to sam...bisabre napisal/-a:"Bedarije" pišem, da jih lažje razumejo tudi bedaki. ....
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Eden izmed Murphy-jevih zakonov pravi: Kadar debatiraš z bedaki in se spustiš na njihov nivo, tvegaš da ostali ne opazijo razlike.urban120 napisal/-a:Ali pa zato, ker si to sam...bisabre napisal/-a:"Bedarije" pišem, da jih lažje razumejo tudi bedaki. ....
LP, Metod
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
To o majhnosti je že znucana floskula. Tudi tako majhne države kot je naša potrebujejo razvejan in predvsem UČINKOVIT javni prevoz. To pa pomeni zgoščen vozni red, čim večja teritorijalna pokritost in seveda primerna hitrost. Poleg naštetega pa bi čez celotno državo lahko zgradili še železniški križ hitre železnice, saj je jasno, da bi se vlak (glede na hitrost in namen) ustavljal maximalno 3x do 4x, kar je tudi namen hitrih prog. Otalo poteka po lokalnih in regionalnih, primerno posodobljenih progah, ki bi dovoljevale povprečne hitristi med 100 in 120 Km/h. Seveda pa za kaj takega potrebuješ sodobne garniture, s solidnimi pospeški, podobno kakor pri podzemni železnici, ki ima prav tako veliko postankov, pa nihče ne trdi, da se jih zaradi tega ne splača graditi. Tudi Švica ni ne vem kako hudo večja od Slovenije in še precej gorata je, a ima počasnejše, kakor hitrejše proge, odvisno od namena oz. notranjih in mednarodnih potreb.jurij napisal/-a:@bisabre, O kakšnem sporu pa govoriš, jaz med nama ne vidim nobenega spora, pri tem pa jaz tudi nisem kriv, če ti zaradi tvojega pomanjkanja znanja ali pa zaradi kakršnega koli drugega razloga ne razumeš dejstev, katera so ti poleg mene že dostikrat poskušali pojasniti številni drugi nad tabo obupani uporabniki foruma.
Slovenija je tako majhna, da jo lahko v enem dnevu od Hodoša do Kopra prekolesariš z biciklom, nekatere regionalne proge v velikih državah so daljše, kot nekatere Slovenske glavne proge, zato v takšni majhni državi z kratkimi železniškimi progami ne moremo pričakovati hiter porast nekih izredno dragih in razkošnih hitrih vlakov o katerih ti neprestano sanjariš.
Res pa je da je posodobitev železnic in nabava vozil potrebna, vendar v mejah normale in realnih potreb, ne pa da bi čez noč zavrgli celoten stari vozni park, ter se z nabavo novih vozil zapufali do bankrota in totalnega propada železnice.
Ampak očitno se pri nas nič ne splača, najbolje je, da ostane kot je in se večina prometa opravi po cesti, saj je full cool, če se v gužvi, s kakšnim dobrim enoprostorcem na leasing, cijaziš po polžje in se sam sebi zdiš blazno pomemben.
Simpl je tanartabul.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Dobro povedano. A sedaj samo še poišči kredibilnega strokovnjaka, ki nas bo tukaj razvrstil po kategorijah. Mogoče tudi meril lobanje, preverjal barvo oči in rodovnik.mkx napisal/-a:Eden izmed Murphy-jevih zakonov pravi: Kadar debatiraš z bedaki in se spustiš na njihov nivo, tvegaš da ostali ne opazijo razlike.urban120 napisal/-a:Ali pa zato, ker si to sam...bisabre napisal/-a:"Bedarije" pišem, da jih lažje razumejo tudi bedaki. ....
Simpl je tanartabul.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
@Bisabre. Ne ločiš med povprečno in progovno hitrostjo...
Sicer pa, glede na tvoj zapis...
...bi moral vedeti...marsikaj...
Sicer pa, glede na tvoj zapis...
tukajVeš, ko sem jaz hodil na strojno (najprej srednjo)
...bi moral vedeti...marsikaj...
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
..oziroma....vsaj (poskušati) razumeti marsikaj.... ...
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Vcasih so se delili rdeci kartoni, taksnim ki niso tvezili tja v en dan so jih fasali, ker se pac s cim niso strinjali, ceprav so bili realno dejavni na podrocju zeleznice. Danes pove to svoje koliko se ima teze ta forum. Nakladanje v en dan...za na smetisce.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
In ti si usposobljen ter pooblaščen, da odločaš o tem, kdo in kaj ni za sem gor, a ane?
Simpl je tanartabul.