Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Saj niso, Pendolino še ima 1. razred, vendar se sedi v obeh razredih po enakih cenah...Dino S napisal/-a:Kdaj pa so predelali ICSe in odstranili prvi razred?
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Mater ste eni zakompleksani, nevoščljivi osrednjeSlovenci. Prekmurje je končno dobilo hitrejšo in sodobnejšo povezavo do Ljubljane, pa vam že gre v nos. Ja, zadetek v polno, ampak v dobrem smislu.038 napisal/-a:In tako na najsodobnejsi progi vozi ICS z 100km/h, potencial potnikov najbrz da morajo stati, vozovnica pa se je najbrž pocenila za ICS dodatek. Po moje je tega sposoben samo Potniski promet...zadetek v polno.
Na ICS že, ampak ta je samo IC. Bo verjetno postal ICS ko bo lahko tudi po hodoški progi gnal na polno.preglednik napisal/-a:pa stevardesa ti prinese pijačo...
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Sedaj pri 100km/h vozi od MS do LJ približno 2 uri 30 min.
Za koliko se bo še skrajšal potovalni čas, ko bo dovoljeno 160 km/h?
Za koliko se bo še skrajšal potovalni čas, ko bo dovoljeno 160 km/h?
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Tukaj si pa totalno v temo brcnil. @038 ni osrednjeSlovenec, je kar domačin v krajih okoli proge Pragersko-Hodoš.TGV Lyria napisal/-a:Mater ste eni zakompleksani, nevoščljivi osrednjeSlovenci.038 napisal/-a:In tako na najsodobnejsi progi vozi ICS ...
Jaz čutim predvsem veliko frustracije v njegovem (ironičnem) prispevku.
LP, Metod
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
...zanimivo! Frustracija nad tem, da bo že sedaj, ko Pendolino niti ne goni na polno hodoške proge, 20 min hitreje v LJ kot s klasiko ali 711. Pa razumi to kdor hoče!mkx napisal/-a: Tukaj si pa totalno v temo brcnil. @038 ni osrednjeSlovenec, je kar domačin v krajih okoli proge Pragersko-Hodoš.
Jaz čutim predvsem veliko frustracije v njegovem (ironičnem) prispevku.
Mislim da je tako kot pri Citadelli. Vozni red spisan na večjo hitrost od dovoljene, posledično bodo stalne zamude.jakaklec napisal/-a:Sedaj pri 100km/h vozi od MS do LJ približno 2 uri 30 min.
Za koliko se bo še skrajšal potovalni čas, ko bo dovoljeno 160 km/h?
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Pendolino je pred dnevi opravil poskusno vožnjo do hodoša, drugače pa z hodoško progo in z hodošem trenutno nima nič skupnega, saj vozi samo do murske sobote, zato za večino prekmurskega prebivalstva ne predstavlja nobeno hitrejšo pot do ljubljane.TGV Lyria napisal/-a:...zanimivo! Frustracija nad tem, da bo že sedaj, ko Pendolino niti ne goni na polno hodoške proge, 20 min hitreje v LJ kot s klasiko ali 711. Pa razumi to kdor hoče!
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Tak pa je parkiran danes v Murski Soboti
LP
LP
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Okej, mislil sem na kompletno progo Pragersko - Hodoš in ja spet se mešajo geografski pojmi, saj vem.jurij napisal/-a:Pendolino je pred dnevi opravil poskusno vožnjo do hodoša, drugače pa z hodoško progo in z hodošem trenutno nima nič skupnega, saj vozi samo do murske sobote, zato za večino prekmurskega prebivalstva ne predstavlja nobeno hitrejšo pot do ljubljane.TGV Lyria napisal/-a:...zanimivo! Frustracija nad tem, da bo že sedaj, ko Pendolino niti ne goni na polno hodoške proge, 20 min hitreje v LJ kot s klasiko ali 711. Pa razumi to kdor hoče!
A da ne? Kje pa Pendolino največ pridobi? LJ- Pragersko tako okrog 20 min proti klasikam in zelencem, seveda z delujočo nagibno (to pa imata oba). Od tega 10 že samo na odseku med LJ in Zidanim Mostom.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
@TGV Lyria, res je da je pot od Murske Sobote do Ljublane z Pendolinom hitrejša, vendar pa se ta pot v Ljubljano časovno ne skrajša večini Prekmurskega prebivalstva, ker Pendolino ne vozi do Hodoša, tako se spet samo biznis tera od Murske Sobote do Ljubljane, večina prebivalstva severovzhodne Slovenije, kateri živijo ob tej progi, pa od te namodernejše Slovenske proge nima popolnoma nobene koristi.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Jurij, lahko da si prizadet ker živiš na Goričkem s 23.196 prebivalci, toda večina od 77.908 Prekmurcev živi na Ravenskem in Dolinske, oziroma v MS (11.194) tako, da ravno ni tako hudo s prizadetostjo. je pa problem kot v vsej Sloveniji, naseljenost je zelo razpršena... Končni ima RS samo eno spodobno mesto z več kot 100.000 prebivalci. In ko že omenjam MS, samo za opombo, vas Mužla, Muzslya po madž. v Vojvodini (SRB) ima kakšnih 2.000 prebivalcev več.Pendolino je pred dnevi opravil poskusno vožnjo do hodoša, drugače pa z hodoško progo in z hodošem trenutno nima nič skupnega, saj vozi samo do murske sobote, zato za večino prekmurskega prebivalstva ne predstavlja nobeno hitrejšo pot do ljubljane.
LPL
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Kakšen je pa razlog, da hitrosti niso povišali na 160km/h, ponovno GSM-R?TGV Lyria napisal/-a:Mislim da je tako kot pri Citadelli. Vozni red spisan na večjo hitrost od dovoljene, posledično bodo stalne zamude.mkx napisal/-a:Za koliko se bo še skrajšal potovalni čas, ko bo dovoljeno 160 km/h?
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
že 205. seveda...ledeni napisal/-a:Kakšen je pa razlog, da hitrosti niso povišali na 160km/h, ponovno GSM-R?TGV Lyria napisal/-a:Mislim da je tako kot pri Citadelli. Vozni red spisan na večjo hitrost od dovoljene, posledično bodo stalne zamude.mkx napisal/-a:Za koliko se bo še skrajšal potovalni čas, ko bo dovoljeno 160 km/h?
prometni pravilnik v 4. alineji svojega 100. člena določa:
Torej dokler ne bo vzpostavljenih telekomunikacijskih zvez med strojevodjem kateregakoli vlaka in progovnim prometnikom na vsej relaciji se bo pač vozilo Vmax 100 km/hHitrost vlaka ne sme biti večja od:
5. 100 km/h
a) na progah brez telekomunikacijskih zvez, ASN ali kontrole prostosti blokovnega odseka;
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Hvala za odgovor. Čudi me, da lastnik infrastrukture, ki mora zdaj vzdrževati vzporedne sisteme ne postavi roka popolnega prehoda na GSM-R.