Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
SŽ v svojih Tad-jih sploh ne prevaža žit...vsaj v teh vlakih vzhod-zahod ne...če so že Tadsi, so to hrvaški ali srbski, paše teh je vedno manj ali nič...
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Za Metrans. Lastniki so Hamburžani, zato za njih takšen tovor ni zanimiv.
Potencialni prevoznik? Odvisno od števila prostih prevoznikov na trgu, marže od tovora, lokacije, kjer se vrši prevoz...
Potencialni prevoznik? Odvisno od števila prostih prevoznikov na trgu, marže od tovora, lokacije, kjer se vrši prevoz...
A ne vozijo te vagone nekam gor na Dunaj?igor72 napisal/-a:SŽ v svojih Tad-jih sploh ne prevaža žit...vsaj v teh vlakih vzhod-zahod ne...
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Koliko pa je sploh prevoza žit po železnici iz Madžarske v Italijo oz. Luko Koper? Koliko vem gre ogromno žita po cesti, vsaj tako je videti, če malo opazuješ kaj vse se vali po avtocesti. Predvidevam, da ni povsod nakladalno razkladalnih zmogljivosti za vagone...
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Morda mislis pesek za Rogatec iz Breclava?
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Kamijonov na cesti z žiti je res videti precej, vlakov pa se mi zdi tudi ni tako malo, iz pogostoti teh vlakov bi ocenil da kakšnih 10 dnevno v eno smer, imam občutek da so pogostejši od železove rude. Lani poleti sem jih videl po vsej S. Italiji do Bologne. O opremljenosti za pretovor pa samo to, najvećji "špagetar" Barilla je leta 2016 odprl industrijski tir do svojega centra v Parmi, https://www.barillagroup.com/en/press-r ... 9Cgood-you. Luka KP se mi pa dozdeva bolj služi uvozu soje, kot pa izvozu žitaric iz zalednih držav. Vseh sipkih tovorov (ne samo žitaric) naložijo za zmernih 1,2 M ton letno. In tudi temu namenskih vlakovnih kompozicij v Kopru še nisem zasledil. Sicer pa lahko kakšen Holding postreže s konkretnimi številkami.Koliko pa je sploh prevoza žit po železnici iz Madžarske v Italijo oz. Luko Koper? Koliko vem gre ogromno žita po cesti, vsaj tako je videti, če malo opazuješ kaj vse se vali po avtocesti. Predvidevam, da ni povsod nakladalno razkladalnih zmogljivosti za vagone...Koliko pa je sploh prevoza žit po železnici iz Madžarske v Italijo oz. Luko Koper? Koliko vem gre ogromno žita po cesti, vsaj tako je videti, če malo opazuješ kaj vse se vali po avtocesti. Predvidevam, da ni povsod nakladalno razkladalnih zmogljivosti za vagone...
Sicer je pa V.E. velik vir žitaric. Pa ne toliko Ukrajina, ki je leta 2017 izvozila 27.5Mt žitaric (-9% napram 2016) od tega 13,2Mt pšenice, 4Mton ječmena in 9,7 Mt koruze, predvsem Rusija je velik izvoznik, letos bodo predvidoma izvozili preko 45 Mt žitaric, od tega preko 36Mt pšenice in bodo največji svetovni izvoznik žitaric. Fascinanten je podatek, da so izvoz podevetorili v 15 letih! Blomberg poroča, da se je Rusija prelvila iz pomembnega svetovnega izvoznika nafte v vodilnega izvoznika žitaric. https://www.bloomberg.com/news/articles ... cktake-q-a. iz stališča prevozov, pa ta izvoz ni toliko zanimiv za železnice, izvažajo predvsem v prekomorske države.
LPL
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
To je to ja.038 napisal/-a:Morda mislis pesek za Rogatec iz Breclava?
Za rudo je odvisno, kolikor si v voest alpine zaželijo. Nedolgo nazaj so želeli dodaten vlak rude. In so ga dobili, ampak zaradi omejenih zmogljivosti Koprske proge, je novi potencialni tovor (avtomobili) odšlel drugam, ker za naročnika ni bil sprejemljiv vozni red. In to je zatrdil sam G. Mes v enem izmed nešteto intervijujev.Ljubitelj napisal/-a: da so pogostejši od železove rude.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Ja, žito se čedalje bolj vozi v vagonih serije Uigor72 napisal/-a:SŽ v svojih Tad-jih sploh ne prevaža žit...vsaj v teh vlakih vzhod-zahod ne...če so že Tadsi, so to hrvaški ali srbski, paše teh je vedno manj ali nič...
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Predvsem pa zato, ker se specializirajo za prevoz kontejnerjev. In torej nimajo nobenih vagonov za prevoz žit.Re 4/4 napisal/-a:Za Metrans. Lastniki so Hamburžani, zato za njih takšen tovor ni zanimiv.
Břeclav je samo mejna postaja, izvorna je Jestřebí.038 napisal/-a:Morda mislis pesek za Rogatec iz Breclava?
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Videti je, da vlaki kakšnih posebnih hitrosti na najboljši progi v Sloveniji (še) ne dosegajo. Pa pustimo Regana v 10 minuti videa, ki ima težko kompozicijo, ampak tudi ostali tovorni vozijo 60 - 70 km/h in tudi moped z mednarodnim ne kaj več kot 80 km/h. Človek bi pričakoval kakšnih 20 km/h hitreje...
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Normalno da moped z mednarodnim na tem kilometru vozi 80 km/ na uro, ce je pa progovna hitrost 80 zaradi krivin.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Malo prej skozi Središče ob Dravi dva Regana eden za drugim v razmaku nekaj minut. Prvi z 20 (ali morda 22) vagoni, drugi z 25 vagoni žita. Res lepo za videti
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Bolj žalostno:Malo prej skozi Središče ob Dravi dva Regana eden za drugim v razmaku nekaj minut. Prvi z 20 (ali morda 22) vagoni, drugi z 25 vagoni žita. Res lepo za videti
-na elektrificirani progi vozijo dizli, in ne mi reč, da je to zaradi premika v Hodošu
-dela se okoljska škoda, hrup, saje.....
ŽPL
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Središče ob Dravi je od Ormoža proti Čakovcu...
Lp,Pele!
Lp,Pele!
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Nekje v okviru tega foruma je bilo rečeno, da se ohranja nekaj voženj Reagana zaradi premika v Hodošu.Središče ob Dravi je od Ormoža proti Čakovcu...
LPL