Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Danes je 5 "lezeckih" v dobrih dveh urah postalo "stojeckih"
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Mogoče malo zgrešen naslov teme, saj se trenutno izvaja elektrifikacija samo na postaji Hodoš (proti Pragerskem pa vprašanje če drugo leto).
Tako da predlagam, da bi za postajo Hodoš nardili čisto samostojno temo (v katero bodo poleg elektrifikacije vključena tudi ostala gradbena dela).
Tako da predlagam, da bi za postajo Hodoš nardili čisto samostojno temo (v katero bodo poleg elektrifikacije vključena tudi ostala gradbena dela).
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Seveda se je v Hodošu spet pokazala naših vrlih projektantov in projektne skupine. Med sedanjim prvim in drugim tirom se bo zgradil še en tir in peron. Ampak glej ga zlomka. Peron ne bo med prvim in (novim) drugim tirom, temveč med (novim) drugim tirom in sedanjim drugim tirom (novi tretji). Tako bo v postaji Hodoš za preglede tovornih vlakov kljub enemu novemu tiru en tir manj, saj se na (novem) tretjem tiru zaradi perona vlaki ne bodo mogli pregledovati in bodo za preglede namenjeni samo trije tiri.
Lp.
Lp.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Seveda se v fazi, ko se zbirajo pripombe na projektno dokumentacijo na nobenem sestanku ne pojavi nihče z TVD-ja, ko pa pride do izvedbe pa so krivi projektanti in projektna skupina...
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Itak, da so krivi... Zakaj sploh graditi se en peron in podhod za cele tri potniske vlake, ki premorejo vsega skupaj 15 potnikov na mesec Tovornih vlakov pa ni kam vozit in stojijo po celi progi, ker je Hodos poln...Totalna bedarija
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Zakaj pa sploh stojijo, saj že nekaj let ni carinske kontrole na Hodošu. S stališča ekonomike prevozov je vsako postajanje metanje denarja v luft. Za zamenjavo lokomotive, dokler bo še potrebna za vlake SŽ, pa je potrebno z vsemi rezervami enih 20 minut. Glede na prepustnost proge iz obeh strani meje to pomeni, da takorekoč ni možnosti za več kot 2 hkratna vlaka na postaji. Po končani elektrifikaciji pa tirov sploh ne bo potrebnih. Kar se pa potniškega prometa tiče, je pa že sedaj preveč tirov.Tovornih vlakov pa ni kam vozit in stojijo po celi progi, ker je Hodos poln...Totalna bedarija
LPL
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Pa spet kar nekaj tja v tri dni, brez kakršnekoli osnove....Ljubitelj napisal/-a:Po končani elektrifikaciji pa tirov sploh ne bo potrebnih. Kar se pa potniškega prometa tiče, je pa že sedaj preveč tirov.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Huh ? Ravno sedaj je bedarija, da si na Hodošu vlake podajajo dizli med seboj . Bi pa res lahko isti dizel odvlekel vlak še onih par km do madžarske elektrike. Ko bo elektrifikacija končana, si bodo na Hodošu med seboj podajale vlake vsaj elektro lokomotive različnih sistemov.Ljubitelj napisal/-a:Po končani elektrifikaciji pa tirov sploh ne bo potrebnih.
LP, Metod
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Zakaj stojijo? Zato, ker je na oni strani zelezne zavese doma rasa pastirskih hunov, ki vozijo vlake cel dan vstran z enim in istim dizlom. Da pa bi pretok tovornih vlakov povecali pa ni mogoce saj vmes vozi 11 parov njihovih lokalnih potniskih vlakov, ki hodijo v Hodos kilometre nabijat...Prav tako je potrebno za vsak vlak naredit popolni zavorni preizkus, popoln pregled vlaka, ker je nemogoce doseci predajo vlakov na zaupanje. Pri prihodu vlaka iz Madzarske strani je potrebno cakati 2+ uri na predajo vlakovnih listin, ker niso sposobni oz. nocejo uporabljat danasnje elektronske tehnologije, vse se namrec se vedno dela "pes". Vglavnem nekoc je ze bila tam proga pa so jo ven vtrgali, ker niso hoteli imeti opravka z madzari. Tistega, ki si spet izmislil tja progo bbi pa mogli za jajce obesit . Glede potniskega prometa si pa 101% zadel, rajo na avtobus v Murski pa pika.Ljubitelj napisal/-a: Zakaj pa sploh stojijo, saj že nekaj let ni carinske kontrole na Hodošu. S stališča ekonomike prevozov je vsako postajanje metanje denarja v luft. Za zamenjavo lokomotive, dokler bo še potrebna za vlake SŽ, pa je potrebno z vsemi rezervami enih 20 minut. Glede na prepustnost proge iz obeh strani meje to pomeni, da takorekoč ni možnosti za več kot 2 hkratna vlaka na postaji. Po končani elektrifikaciji pa tirov sploh ne bo potrebnih. Kar se pa potniškega prometa tiče, je pa že sedaj preveč tirov.
LPL
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Pa se čudimo, da avtomobilski prevozniki konkururajo ne samo po hitrosti ampak tudi po stroških. Saj drugače ne more biti, če pa si sami (oziroma dve sosednji "upravi" umetno delata delo.Zakaj stojijo? Zato, ker je na oni strani zelezne zavese doma rasa pastirskih hunov, ki vozijo vlake cel dan vstran z enim in istim dizlom. Da pa bi pretok tovornih vlakov povecali pa ni mogoce saj vmes vozi 11 parov njihovih lokalnih potniskih vlakov, ki hodijo v Hodos kilometre nabijat...Prav tako je potrebno za vsak vlak naredit popolni zavorni preizkus, popoln pregled vlaka, ker je nemogoce doseci predajo vlakov na zaupanje. Pri prihodu vlaka iz Madzarske strani je potrebno cakati 2+ uri na predajo vlakovnih listin, ker niso sposobni oz. nocejo uporabljat danasnje elektronske tehnologije, vse se namrec se vedno dela "pes". Vglavnem nekoc je ze bila tam proga pa so jo ven vtrgali, ker niso hoteli imeti opravka z madzari. Tistega, ki si spet izmislil tja progo bbi pa mogli za jajce obesit . Glede potniskega prometa si pa 101% zadel, rajo na avtobus v Murski pa pika.
LPL
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
To, da niti avstrijec(RCA) ni mogel nic premaknit pri njih ti lahko vse pove...
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
grikos napisal/-a:Seveda se v fazi, ko se zbirajo pripombe na projektno dokumentacijo na nobenem sestanku ne pojavi nihče z TVD-ja, ko pa pride do izvedbe pa so krivi projektanti in projektna skupina...
Kolikor sem slišal, službe sploh niso bile povabljene na te sestanke. Poznejše pripombe so bile zavrnjene.
Seveda. Projektna skupina in projektant se pozneje ne okvarja z organizacijo prometa na terenu. Glavno, da se potem veselo nastavljajo novinarjem ob dokončanju svojega "veleprojekta".
Lp.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
To ni res, namreč - vse službe, najbolj pa koristniki objektov (!!), to so: vodenje prometa, tehnična vozovna dejavnost, tovorni promet, sekcije za vzdrževanje ( SVP, SEE, SVTK ...) dobijo v vpogled projekte ( seveda jih je potrebno razumet-oziroma znat brati) na katere projektna skupina poziva predvsem pa zbira pripombe in jih pozneje kolikor toliko, če je seveda mogoče , upošteva.mejni napisal/-a:grikos napisal/-a:Seveda se v fazi, ko se zbirajo pripombe na projektno dokumentacijo na nobenem sestanku ne pojavi nihče z TVD-ja, ko pa pride do izvedbe pa so krivi projektanti in projektna skupina...
Kolikor sem slišal, službe sploh niso bile povabljene na te sestanke. Poznejše pripombe so bile zavrnjene.
Seveda. Projektna skupina in projektant se pozneje ne okvarja z organizacijo prometa na terenu. Glavno, da se potem veselo nastavljajo novinarjem ob dokončanju svojega "veleprojekta".
Lp.
Seveda je ogromno zadev, katere se je med projektiranjem in omenjenim zbiranjem pripomb spregledalo, ter se kot upravičene in potrebne pojavijo šele med izvajanjem del - vendar se tudi te naknadno upošteva in če je le mogoče realizira - vsaj po mojih izkušnjah se odgovorni nadzorniki in glavni inženirji kar trudijo voditi zadeve v smeri zadovoljevanja želja koristnikov, sej konec koncev večmiljonski projekt ni sam posebi smiselno delat zato, da bi se projektanti nastavljali fotografom - dej ga lomnt no, mejni....
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
napajalc napisal/-a:To ni res, namreč - vse službe, najbolj pa koristniki objektov (!!), to so: vodenje prometa, tehnična vozovna dejavnost, tovorni promet, sekcije za vzdrževanje ( SVP, SEE, SVTK ...) dobijo v vpogled projekte ( seveda jih je potrebno razumet-oziroma znat brati) na katere projektna skupina poziva predvsem pa zbira pripombe in jih pozneje kolikor toliko, če je seveda mogoče , upošteva.mejni napisal/-a:grikos napisal/-a:Seveda se v fazi, ko se zbirajo pripombe na projektno dokumentacijo na nobenem sestanku ne pojavi nihče z TVD-ja, ko pa pride do izvedbe pa so krivi projektanti in projektna skupina...
Kolikor sem slišal, službe sploh niso bile povabljene na te sestanke. Poznejše pripombe so bile zavrnjene.
Seveda. Projektna skupina in projektant se pozneje ne okvarja z organizacijo prometa na terenu. Glavno, da se potem veselo nastavljajo novinarjem ob dokončanju svojega "veleprojekta".
Lp.
Seveda je ogromno zadev, katere se je med projektiranjem in omenjenim zbiranjem pripomb spregledalo, ter se kot upravičene in potrebne pojavijo šele med izvajanjem del - vendar se tudi te naknadno upošteva in če je le mogoče realizira - vsaj po mojih izkušnjah se odgovorni nadzorniki in glavni inženirji kar trudijo voditi zadeve v smeri zadovoljevanja želja koristnikov, sej konec koncev večmiljonski projekt ni sam posebi smiselno delat zato, da bi se projektanti nastavljali fotografom - dej ga lomnt no, mejni....
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Preverjeno je, da niti ena pripomba od naše službe ni bila upoštevana. Predlog je bil ravno v reševanju problematike predolgih postankov vlakov po progi ( zna se zgoditi, da vlaki stojijo po progi več kot 12 ur in se vozi po postajah strojno osebje....).
Predlagali so peron med prvim in novim drugim tirom, vendar predlog ni bil sprejet. Tako bi za tovorne vlake ostali štirje tiri, sedaj pa bodo samo trije.
Lp.
Predlagali so peron med prvim in novim drugim tirom, vendar predlog ni bil sprejet. Tako bi za tovorne vlake ostali štirje tiri, sedaj pa bodo samo trije.
Lp.