Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Deflektor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 164
Pridružen: 20.02.2008, 21:06

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Deflektor »

To sem tudi sam opazil in mi tudi ni jasno čemu služi.
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Kolikor vem :oops: , sta dve konzoli povsod tam, kjer se zakjuči oz. začne zatezno polje. En "drot" gre naprej po progi, drugi pa na stran proti škripčevju z utežmi.... Bo pa kakšen "wiredancer" bolj točno povedal [-o< ...

LP

Jože
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a suha »

Kolikor sem ujel se končanje del zamika v prvo polovico prihodnjega leta.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 14:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav

Kolikor vem :oops: , sta dve konzoli povsod tam, kjer se zakjuči oz. začne zatezno polje. En "drot" gre naprej po progi, drugi pa na stran proti škripčevju z utežmi.... Bo pa kakšen "wiredancer" bolj točno povedal [-o< ...

LP

Jože
Zanimivo je, da so podvojene konzole tudi tam kjer ni predvidenega zateznega polja, saj slednje ne more biti na vsakih 50m proge. Prav zato se mi je vse skupaj zdelo nesmiselno.
Glede dokončanja elektrifikacije pa sem tudi sam ujel na ušesa, da naj bi se to zgodilo spomladi 2016. Menda naj bi vse skupaj sovpadlo z dobavo novih kompozicij oz. lokomotiv zato gre vse skupaj bolj na izi.
Smešnica je seveda popolna, saj so Madžari svojo progo že davno spedenali kar dokazuje, da se mi boljh kot ne oddaljujemo od tistega evropskega vlaka, ki je hitrejši in očitno nekdo namerno bremza že tako počasno kompozicijo.
Nisem sicer pristaš teorij zarotre, a to kar se dogaja pri nas zagotovo ni teorija temveč politična kriminalka.
Simpl je tanartabul.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a 541 »

bisabre napisal/-a:

Glede dokončanja elektrifikacije pa sem tudi sam ujel na ušesa, da naj bi se to zgodilo spomladi 2016.
Do takrat bodo priključene vse ENP na dvojno napajanje. Elektrika pa mislim, da bo kar prej. Dobave novih lokomotiv in kompozicij pa ne bo spomladi 2016, kdo ti je pa to natvezil. Če bo 2016 komaj razpis za nakup garnitur za lokomotive nisem nikjer nič zasledil .... :roll:
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 14:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Sorry to pa nisem vedel! :oops: Torej se zgodba očitno ponavlja, najprej zgradimo najsodobnejšo progo potem pa šele gremo v razpis, ki bo glede na dobro utečeno pritožniško prakso trajal še kakšno leto dlje, med tem pa bodo po najsodobnejši progi dizelice s "podzvočno" hitrostjo še naprej kalile spanec okoliškim prebivalcem.
Simpl je tanartabul.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a 541 »

bisabre napisal/-a:Sorry to pa nisem vedel! :oops: Torej se zgodba očitno ponavlja, najprej zgradimo najsodobnejšo progo potem pa šele gremo v razpis, ki bo glede na dobro utečeno pritožniško prakso trajal še kakšno leto dlje, med tem pa bodo po najsodobnejši progi dizelice s "podzvočno" hitrostjo še naprej kalile spanec okoliškim prebivalcem.
Dokler ne bo GSM-R dobil vseh dovoljenj, hitrost tudi na tej progi ne bo več kot 100 km/h. Torej vsaj do konca leta 2016. Za tovorne vlake pa bi morale biti dovolj elektro lokomotive iz obstoječega voznega parka.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 14:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Nisem lokofűrer ne vem ravno koliko zmorejo naše dame. Katere pa potegnejo več kot 120?
Simpl je tanartabul.
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 16.05.2007, 13:53
Kraj: Primorska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a EG 3100 »

bisabre napisal/-a:Nisem lokofűrer ne vem ravno koliko zmorejo naše dame. Katere pa potegnejo več kot 120?
Beri...http://issuu.com/bojan/docs/slovenian_r ... 05/2722410
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Svetujem nekaj boljšega in ažurnejšega, v slovenščini in veljavnega od 30.10.2014:

http://issuu.com/maticzamuda/docs/priro ... 10_3010201

Poleg 661-100 (Vmax=124 km/h, samo za tovorne vlake!!!!) nastopi še ena pridobitev (koliko časa še?) namreč 645 z Vmax 140 km/h. Za potniški promet torej dolgoročno ni dizel lokomotive, ki bi omogočala hitrosti nad 120 km/h.

LPL
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 18:27

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

In kaj bi v Sloveniji počel z dizel lokomotivami s hitrostmi nad 100km/h? A pri nas kak tovorni kje vozi hitreje, imamo kako neelekrificirano progo, ki omogoča hitrosti nad 100km/h, a ni edina redna (ne več za dolgo) dizel klasika Citadella od Pragerskega do Hodoša?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ljubitelj napisal/-a:... nastopi še ena pridobitev (koliko časa še?) namreč 645 z Vmax 140 km/h. Za potniški promet torej dolgoročno ni dizel lokomotive, ki bi omogočala hitrosti nad 120 km/h.
Če si skeptičen glede dolgoživosti 645 pri nas in zelenih ropotulj (664 je edina dizelska lokomotiva v lasti SŽ, ki lahko vleče potniške vlake kot se spodobi, torej z elektriko za ogrevanje in hlajenje, in mimogrede ima Vmax 124 km/h), potem ... za potniški promet torej dolgoročno ni dizel lokomotive. Pika.

@LJ363: glede na dolgoživost trenutnega voznega parka SŽ (če odštejemo izposojene 645 so najmlajši Regani iz leta 1984 in Kanarčki leto ali dve mlajši), ki je torej star vsaj 30 let, lahko upamo da bo v naslednjih 20-30 letih kakšna nelektrificirana proga vendarle videla nadgradnje na hitrosti nad 100 km/h. Zavedati se namreč moramo, da če ima vozilo Vmax recimo 120 km/h, potem jo ponavadi obremenjeno doseže s silnimi težavami saj ji proti koncu zmanjkuje pospeškov. In pospeški so za regionalni potniški promet (recimo, da so to naše neelektrificirane proge) kar pomembni.
LP, Metod
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 14:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Po pregledu vsega priročnika lahko zaključimo, da je vsaj Pomurka občutno hitrejša od naših dam, razen ene nizjeme. :wink: Pa smo zopet fenomeni v svetu, dobili bomo hitrejšo progo do vlečnega oz. voznega parka. #-o :lol:
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a mkx »

bisabre napisal/-a:Pa smo zopet fenomeni v svetu, dobili bomo hitrejšo progo do vlečnega oz. voznega parka. #-o :lol:
Ne pozabit, da bosta SŽ tovorni promet in SŽ potniški promet le dva izmed mnogih prevoznikov po tem odseku. AT, RCA in ostali že sedaj po tem odseku vozijo z lokomotivami, ki zmorejo 140 km/h (Herculesi), nikakor ni rečeno da začasno ne bo v kakšni kooperaciji vozila kakšna ES64U4 od Madžarske do Pragerskega.

Se bomo morali močno potruditi da bomo v glavah ločili tire (javno dobro) od prevoznikov (pa četudi je eden od pomembnejših trenutno še v državni lasti). Avtocest tudi nismo delali za takratne TOZDe za tovorni promet (npr. Ljubljana transport/Viator/Integral) ampak za ... vozila, tudi tovorna. In po borih 40 letih se je vozni park temeljito izboljšal. Ko se je delalo avtoceste, je redkokateri fičo zmogel hitrosti nad 105 km/h in je bilo torej konstruiranje avtocest za hitrosti 120 km/h (takrat oziroma 130 km/h danes) v tistem trenutku traparija? Danes bi vsi kamioni vozili hitreje kot takratni fički in to v klanec navzgor ...
LP, Metod
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 18:27

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Še enkrat, a se pričakuje da bo v bližnji prihodnosti tovorni promet potekal s hitrostmi večjimi od 100km/h? Pragersko - Hodoš ima tudi za naslednje leto predvideno maksimalno hitrost 100km/h, se pravi bo odsek prej elektrificiran, kot se bo dvignila hitrost. A se na preostalih neelektrificiranih progah predvideva kak potniški vlak s klasiko (ki bo med drugim še presegal hitrost 100km/h)? Trenutno stanje hitrosti po neelektrificiranem delu omrežja je večinoma tam nekje 40-80km/h. Saj ne rečem da dizel lokomotive ne bodo potrebne zamenjave, ampak (v kar doglednem času) kriterij da gre več kot 100km/h res ni pomemben (pa recimo 120km/h, da bo malo rezerve). Glede na trenutne potrebe pa bi bil smiselen nakup novih dizelskih garnitur, ki bi omogočale krajše vozne čase (predvsem boljši pospeški, morda nagibni, če ima to kaj smisla, kake resne prenove regionalnih prog za hitosti nad 100km/h pa zaenkrat res ni za pričakovat). Se pravi stran metanje denarja za nekaj kar se ne rabi, in ko se bo rabilo, bo pa že staro in potrebno zamenjave.
Odgovori