Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Pred dnevi sem na spletu v enem izmed člankov o tem projektu, pod komentarji prebral komentar enega uporabnika, ki je napisal, da vodilni(nevem ali je tu mislil na vlado, na infrastrukturno ministrstvo ali na SŽ) ves čas zavajajo ljudi, ko izjavljajo, da bo elektrifikacija tega dela železniške proge omogočala predvsem elektro vleko vlakov.
Da v resnici elektro omrežje v Prekmurju tega NE OMOGOČA in da je nerealno pričakovati izključno elektro vleko na obnovljenem odseku.
Da bi v primeru popolne elektro vleke prihajalo do izpada elektrike na gospodinjstvih, ipd.
Je kaj resnice v tem ali je človek totalno udaril mimo?
p.s. pustimo sedaj en Regan ali dva za premik na postaji Hodoš ali za nabiralnik do Gornje Radgone oziroma Lendave.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
To je pa malo težje izvedljivo... Vsaj do takrat ne, dokler ne zgradijo povezave na Pomursko progo...gorican napisal/-a:... nabiralnik do Gornje Radgone oziroma Lendave.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Tvoj vir je udaril mimo. Par postov nazaj (12.12.16) v tej temi sem opisal, kako je potekalo napajanje zadnjega odseka od MS do Hodoša. Omejitev je bila en vlak na tem odseku, teoretično pa bi bila lahko dva: eden med MS in Dankovci, drugi med Dankovci in Hodošem. Od Pragerskega do MS pa itak ni bilo problemov. Od 8.12.16 pa obratuje DV 110 kV do Mačkovcev, zato bi lahko odpadla še ta omejitev.Napisal/-a gorican » 24.12.2016, 10:14:57
Pred dnevi sem na spletu v enem izmed člankov o tem projektu, pod komentarji prebral komentar enega uporabnika, ki je napisal, da vodilni(nevem ali je tu mislil na vlado, na infrastrukturno ministrstvo ali na SŽ) ves čas zavajajo ljudi, ko izjavljajo, da bo elektrifikacija tega dela železniške proge omogočala predvsem elektro vleko vlakov.
Da v resnici elektro omrežje v Prekmurju tega NE OMOGOČA in da je nerealno pričakovati izključno elektro vleko na obnovljenem odseku.
Da bi v primeru popolne elektro vleke prihajalo do izpada elektrike na gospodinjstvih, ipd.
Je kaj resnice v tem ali je človek totalno udaril mimo?
lp
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
No pol OK
Hvala Lp
Hvala Lp
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Hello guys, on whitch train can I still meet Regana? And how long will be this situationKlemen napisal/-a:Z novim voznim redom je predvidena samo še vleka z E-loki (95%), 1 par vlakov bi naj vozil tudi Regan, ker je predviden za premik na postaji Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Tudi v praksi zdrzi, vendar morata biti oba strojevodja prizanesljiva pri toku in seveda vedeti da vozita dva na tem odseku, sicer jo vržemo "ven". Ne bo pa drzalo, da odkar obratuje daljnovod da bi lahko odpadla ta omejitev. Preizkuseno v praksi par dni nazaj, napajalna se je na starem načinu.električar napisal/-a:Omejitev je bila en vlak na tem odseku, teoretično pa bi bila lahko dva: eden med MS in Dankovci, drugi med Dankovci in Hodošem. Od Pragerskega do MS pa itak ni bilo problemov. Od 8.12.16 pa obratuje DV 110 kV do Mačkovcev, zato bi lahko odpadla še ta omejitev.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Hvala za povratno informacijo. Zadevo opazujem bolj od daleč. Verjetno so pustili pretokovne releje na prejšnji znižani vrednosti, dokler je novi DV še v poskusnem obratovanju. V tem času je teoretično (ali praktično ob izpadu) še možen prehod na star DV 35 kV. Uporabno dovoljenje dobi nov objekt običajno po nekaj mesecih poskusnega obratovanja.Napisal/-a 038 »
Tudi v praksi zdrzi, vendar morata biti oba strojevodja prizanesljiva pri toku in seveda vedeti da vozita dva na tem odseku, sicer jo vržemo "ven". Ne bo pa drzalo, da odkar obratuje daljnovod da bi lahko odpadla ta omejitev. Preizkuseno v praksi par dni nazaj, napajalna se je na starem načinu.
Zanimivo pa je, da lahko vozita tudi dva vlaka, če vesta drug za drugega, da si delita amperažo. Ali se usklajujeta po RDZ oz. ali ta sploh deluje na tem odseku?
lp
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
RDZ-ja na tem odseku ni, samo C kanal po postajah, razen Hodoša . Kolikor je meni poznano, lahko po meni dostopnih dopisih in obvestilih vozi na odseku en vlak, vendar to v praksi ne gre če želimo zvoziti vlake. Najslabše je takrat kadar vlaka vozita drug proti drugemu in se križata v Dankovcih. Obveščajo te ne, obvesti te napajalna ko jo zabriše ven pa nisi prekoračil toka . Z novim voznim redom je to postala stalnica, posledično nasrka napajalna, izpad pa podaljša vozne čase zaradi izpada...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Nisem si mislil da je toliko prometa. Situacija je neugodna, še posebej če ni komunikacije. Razmišljam o tem problemu, zato imam par vprašanj.Napisal/-a 038 » 25.12.2016, 23:14:05
RDZ-ja na tem odseku ni, samo C kanal po postajah, razen Hodoša . Kolikor je meni poznano, lahko po meni dostopnih dopisih in obvestilih vozi na odseku en vlak, vendar to v praksi ne gre če želimo zvoziti vlake. Najslabše je takrat kadar vlaka vozita drug proti drugemu in se križata v Dankovcih. Obveščajo te ne, obvesti te napajalna ko jo zabriše ven pa nisi prekoračil toka . Z novim voznim redom je to postala stalnica, posledično nasrka napajalna, izpad pa podaljša vozne čase zaradi izpada...
S kolikšno hitrostjo in kakšen tok pri tem jemlje brižita, da spraviš npr 1500 t bruto čez Stanjevce iz MS smeri oz. s hodoške smeri? Ali so lahko vlaki na tem odseku tudi težji? Po Programu omrežja je s hodoške strani manjši merodajni vzpon. Ali je ta pred tunelom Stanjevci ali slučajno kje drugje?
lp
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Najvecji upor je na odseku Ljutomer-Ormoz (mislim da je obremenitev 1610t). Pri tako tezkem vlaku vlece brizita brez uporabe sentov okrog 600-800 amperov hitrost pa je cca 50 km/h. Ce uporabljas se sente prides do toka 900 amperov ali se vec hitrost pa je vec kot 65 km/h. Seveda je precej odvisno od vlaka in masine a to so priblizne vrednosti govorim za odsek Hodos-MS. Iz smeri Ms je voznja ugodnejsa saj se zacnes vzpenjati pri polni hitrosti vlaka, medtem ko se na Hodosu zacne vzpon takoj za izvoznimi kretnicami.
Spomnim se svoje prve voznje teza cca 1600t, tok po speljavi vedno na 900 amperov, hitrost je pred tunelom padla na 65 km/h, vendar takrat sem bil na tem odseku popolnoma sam, danes je to skoraj neverjetno.
Spomnim se svoje prve voznje teza cca 1600t, tok po speljavi vedno na 900 amperov, hitrost je pred tunelom padla na 65 km/h, vendar takrat sem bil na tem odseku popolnoma sam, danes je to skoraj neverjetno.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Zdravo!
Če se prav spomnim, je prelom vzpona znotraj tunela Stanjevci - bližje vzhodnemu portalu. Za razvodne tunele, kamor sodi imenovani, je lega vzponske prelomne točke znotraj samega tunela dokaj običajna.
LP - Peter
Če se prav spomnim, je prelom vzpona znotraj tunela Stanjevci - bližje vzhodnemu portalu. Za razvodne tunele, kamor sodi imenovani, je lega vzponske prelomne točke znotraj samega tunela dokaj običajna.
LP - Peter
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Pozdravljeni
Zanima me, kakšen je to c sistem. Za rdz sem našel, za c pa ne morem najti
Zanima me, kakšen je to c sistem. Za rdz sem našel, za c pa ne morem najti
lep pozdrav. Noell
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Hmmmmm . Kje si pa nasel da strojevodja odstranjuje divjad? Torej nisi tak poznavalec?
RDZ ima A kanal kateri deluje na celotni progi ce je ta opremljena z odajniki za A kanal (komunikacija med strojevodjo in progovnim prometnikom, dispecerjem, ali posredno s prometnikom), B kanal katerga ne uporabljamo strojevodje in C kanal kateri je namenjen komunikaciji med strojevodjem in prometnikom na postaji. C kanal omogoca tudi komunikacijo med strojevodji na lokomotivah kadar so ti na istem C kanalu (priprege, doprege).
RDZ ima A kanal kateri deluje na celotni progi ce je ta opremljena z odajniki za A kanal (komunikacija med strojevodjo in progovnim prometnikom, dispecerjem, ali posredno s prometnikom), B kanal katerga ne uporabljamo strojevodje in C kanal kateri je namenjen komunikaciji med strojevodjem in prometnikom na postaji. C kanal omogoca tudi komunikacijo med strojevodji na lokomotivah kadar so ti na istem C kanalu (priprege, doprege).
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
038 napisal/-a:Hmmmmm . Kje si pa nasel da strojevodja odstranjuje divjad? Torej nisi tak poznavalec?
RDZ ima A kanal kateri deluje na celotni progi ce je ta opremljena z odajniki za A kanal (komunikacija med strojevodjo in progovnim prometnikom, dispecerjem, ali posredno s prometnikom), B kanal katerga ne uporabljamo strojevodje in C kanal kateri je namenjen komunikaciji med strojevodjem in prometnikom na postaji. C kanal omogoca tudi komunikacijo med strojevodji na lokomotivah kadar so ti na istem C kanalu (priprege, doprege).
Pa še to je treba povedat, da je A kanal veza, ki deluje kot telefonski pogovor...C kanal pa deluje kot voki-toki.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )