Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Končno smo učakali poskusno vožnjo na tej progi! Čeprav po polževo, pa se le nekaj premika!
Hvala vsem za fotke in videoposnetke dogodka, ki je na nek način gotovo zgodovinski!
Še posebej odlična posnetka pa sta
http://shrani.si/f/2q/Vr/4tbjcJtd/087.jpg in
http://shrani.si/f/2e/cU/2ao0kH2Y/089.jpg
od @ivy - ja z odličnim ozadjem!
Upam, da se pojavi še kakšen dokumentarni posnetek za vse, ki te vožnje nismo mogli spremljat v živo!
Hvala vsem za fotke in videoposnetke dogodka, ki je na nek način gotovo zgodovinski!
Še posebej odlična posnetka pa sta
http://shrani.si/f/2q/Vr/4tbjcJtd/087.jpg in
http://shrani.si/f/2e/cU/2ao0kH2Y/089.jpg
od @ivy - ja z odličnim ozadjem!
Upam, da se pojavi še kakšen dokumentarni posnetek za vse, ki te vožnje nismo mogli spremljat v živo!
LP, Miran
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
bisabre napisal/-a:Mogoče že kdo ve kdaj bo prva "promocijska" vožnja za navadne smrtnike, da se je udeležim?
Stran nazaj pise, da se daljnovod do Mackovcev se gradi. Nebi skodovalo temo na hitro preleteti.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
spet test v Ponedeljkah , koliko uro ne vem...
tudi bo skupaj tovorni vlak +363 do ormoža , potem menjava 664 za hodoš.....
tudi bo skupaj tovorni vlak +363 do ormoža , potem menjava 664 za hodoš.....
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Najprej da malo popravim eno pomembno slovnično napako, in sicer ne reče se do Mackovcev, ampak do Mačkovec.ledeni napisal/-a:bisabre napisal/-a:Mogoče že kdo ve kdaj bo prva "promocijska" vožnja za navadne smrtnike, da se je udeležim?
Stran nazaj pise, da se daljnovod do Mackovcev se gradi. Nebi skodovalo temo na hitro preleteti.
In ta daljnovod do Mačkovec bi bil lahko že pred več kot petimi leti popolnoma končan, če bi ga gradili pod zemljo, tako kot je to bilo na željo nas lokalnih domačinov sprva tudi načrtovano, pri tem pa bi bila gradnja zemeljskega daljnovoda od sedanje zračne različice tudi bistveno cenejša in pa za nas lokalne prebivalce bolj sprejemljiva, kajti tak daljnovod, kot se gradi sedaj, nikakor ne spada v naš trideželni krajinski park GORIČKO.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Prvič slišim, da bi kabelska varianta cenejša, kot zračna. Verjetno imate kakšne izračune, ki to dokazujejo?jurij napisal/-a:..pri tem pa bi bila gradnja zemeljskega daljnovoda od sedanje zračne različice tudi bistveno cenejša.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Napačno si jih razumel, mislili so 500 Ukraink.jurij napisal/-a:Kot vidim me tukaj nekateri napačno razumete, ali me pa zaradi zagovarjanja lastnih poslovnih interesov enostavno sploh nočete razumeti.TGV Lyria napisal/-a:
Očitno nekateri še vedno raje vidijo, da so pri nas železnice iz časa Avstro-Ogrske, kot pa da bi končno dobili eno spodobno progo.
Jaoooo
Vsekakor si tudi mi v prekmurju želimo eno spodobno progo, in to takšno progo, od katere bi imeli korist tudi mi lokalni domačini, ne pa samo tisti vodilni možje v Ljublani, kateri so nas prekmurce z praznimi obljubami popolnoma ugoljufali, kajti pred gradnjo te proge so nam obljubjali da se bo do konca leta 2015 na progi med Mursko Soboto in Hodošem odprlo najmanj 500 novih delovnih mest, sedaj v letu 2016 pa razočarani in oguljufani vidimo da od teh obljub očitno ne bo nič, saj se na tej progi ne odpira niti eno novo delovno mesto.
Glede na zgoraj navedeno dejstvo je za nas lokalne domačine najboljše, da Elektrifikacija in vsa ostala gradnja na tej progi traja čim dalj časa, tako da imajo do konca gradnje vsaj še nekateri domači gradbinci vsaj nekaj dela, po končani gradnji in elektrifikaciji pa vsi na cesto z praznimi žepi v luft gledat, kako lepa in moderna je naša prekmurska železnica.
Kar se pa Avstro-Ogrske tiče, pa bi vas samo na kratko spomnil, da smo prekmurci v tistih časih imeli nekaj časa svojo lastno samostojno državo, v tisti neodvisni državi pa smo imeli takrat tudi svojo lastno železnico, na katero smo še danes zelo ponosni, in v kolikor se naša vlada v ljubljani v kratkem ne bo spametovala, potem bi bilo najboljše da se ponovno odcepimo od slovenije in tako ohranimo svojo edinstveno kulturo in identiteto, seveda se stem nebi strinjali ljubljanski kapitalisti, kateri se vsak vikend vozijo k nam po prašiče, ker bi v primeru odcepitve na slovensko-prekmurski meji morali plačati carino.
Simpl je tanartabul.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Glede na ceno nekaj tisoč ton pocinkane jeklene konstukcije daljnovodnih stebrov, in pa glede na ceno tisočerih kubikov armiranega betona na katerem ti stebri stojijo, je zemeljska kabelska varianta na našem pretežno ravninskem in mehkem, nekamnitem območju zagotovo cenejša od zračne.Re 4/4 napisal/-a:Prvič slišim, da bi kabelska varianta cenejša, kot zračna. Verjetno imate kakšne izračune, ki to dokazujejo?jurij napisal/-a:..pri tem pa bi bila gradnja zemeljskega daljnovoda od sedanje zračne različice tudi bistveno cenejša.
In ponekod je danes kabelska varianta skoraj za tretjino cenejša od zračne, naprimer tukaj: https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q= ... we-GMX3ojA
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Pred leti se je seveda govorilo (predvsem politika), koliko bo nastalo novih delovnih mest, pa logistični centri, zabaviščni centri... Vendar se je to pokazalo kot nerealno. In zato iz vsega skupaj ni nič. Sama proga je avtomatizirana, obnovljena, na novo elektrificirana. Tukaj ni kaj veliko delovnih mest. Vsaj kar se dela pri železnici tiče. Vendar, kaj imajo torej zdaj v Prekmurju od nadgrajene proge? Najsodobnejšo progo v Sloveniji, ne bo počasnih voženj, ne bo zamud (vsaj na tej progi ne bodo nastajale), promet bo potekal hitreje in verjamem, da bo na voljo več potniških vlakov (zaradi tega bo večja mobilnost), večja bo varnost, ukinilo se je veliko nivojskih prehodov, manj bo hrupa...
To bo pa že samo po sebi zgeneriralo delovna mesta, bo prineslo večji napredek, skratka višji življenski standard. Seveda je pa spet treba biti realen, ko je pred sto in več leti prišla železnica v kakšen kraj, je bila gonilo napredka, sedaj je seveda drugače, ampak nekaj je pa le.
To bo pa že samo po sebi zgeneriralo delovna mesta, bo prineslo večji napredek, skratka višji življenski standard. Seveda je pa spet treba biti realen, ko je pred sto in več leti prišla železnica v kakšen kraj, je bila gonilo napredka, sedaj je seveda drugače, ampak nekaj je pa le.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Neverjetno. Regija dobi investicijo v vrednosti slabe pol milijarde € in ljudje nergajo. Noro!
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
@Bisabre - ker sem šel gledat in fotkat prvo E-lokomotivo na tej progi, še nisem nenavaden smrtnik. Sem pa penzionist!
LP - Peter
LP - Peter
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Če proge nebi posodobili, bi se promet enostavno ognil tem krajem in tudi nadaljnjim, do Kopra, z njim vred. Ne vem kaj vam tukaj ni jasno.
Če pa želite nič delati, pa vseeno bit plačani ste pa 25 let prepozno rodili.
Če pa želite nič delati, pa vseeno bit plačani ste pa 25 let prepozno rodili.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Zdaj pa vas pošteno vprašam, bi vam in vašim ljudem v vaši regiji bilo všeč, če vam mi Prekmurci zaradi naših poslovnih interesov v vaši regiji zgradimo en pol milijarde € vreden projekt, kateri bi vam in vašim krajanom namesto dobička povzročal vsakodnevno škodo in izgubo?????mato139 napisal/-a:Neverjetno. Regija dobi investicijo v vrednosti slabe pol milijarde € in ljudje nergajo. Noro!
Osebno sem eden zelo redkih strasnih ljubiteljev železnic v naši regiji in razen teh nenormalno velikih Daljnovodov, je meni osebno kot strasnemu ljubitelju železnic sama proga in pa njena posodobitev zelo všeč, čeprav od te proge mi regijski domačini nimamo popolnoma nobene koristi.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Noben resen strokovnjak se s to oceno ne bo strinjal. Sicer je pa tvoj link poveden "Wir sind eine Initiative von Menschen entlang der geplanten Hochspannungstrasse zwischen Kirchdorf und Vorchdorf". Torej sklicuješ se na vernike kablov, ne zanima te pa mnenje energetske stroke.Glede na ceno nekaj tisoč ton pocinkane jeklene konstukcije daljnovodnih stebrov, in pa glede na ceno tisočerih kubikov armiranega betona na katerem ti stebri stojijo, je zemeljska kabelska varianta na našem pretežno ravninskem in mehkem, nekamnitem območju zagotovo cenejša od zračne.
In ponekod je danes kabelska varianta skoraj za tretjino cenejša od zračne, naprimer tukaj: https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q= ... we-GMX3ojA
In kaj pravi stroka:
Plusi:
1) Podzemski kabli imajo določene prednosti (neizpostavljenost vremenskim vplivom, žled, veter)
2) Okoljsko so bolj sprejemljivi predvsem iz vizualnih razlogov, manj iz stališča varnosti
Minusi:
1) Velike kapacitivne izgube omejujejo dolžino kablov za izmenično napetost.
2) Pri istem preseku vodnikov prevajajo občutno manjše tokove zaradi slabega hlajenja.
3) Težavno popravilo napak, tako so skrajno neprimerni za geološko nestabila tla (plazovi) kot je Goričko.
Iz gornjih plus in minusov sledi da so kabli primerni samo za gosto ali okoljsko zelo občutljiva področja. Goričko nedvomno ni okoljsko zelo občutljivo, vsaj ne za večino ljudi. Seveda pa nekateri trdijo, da je približno 1/2 Slovenije okoljsko občutljiva (Natura).
Pa še to:
S tisoč (1.000) tonami pocinkanih stebrov se postavi 330 stebrov (teža 110 kV klasičnega rešetkastega stebra), kar da pri gravitacijski razpetini 396,4 m razdaljo približno 100 km. Torej se z nekaj tisoč tonami stebrov premosti celotno Slovenijo. Za premostitev celotnega spornega odseka (v občini Puconci kakih 8 km) je potrebnih kakih 20 stebrov (66 ton!). Tokilo o tisočih tonah.
Podobne so marnje o tisočih kubikih betona.
Pa brez zamere, nakladanja ne maram
L
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Dnevno škodo?jurij napisal/-a:Zdaj pa vas pošteno vprašam, bi vam in vašim ljudem v vaši regiji bilo všeč, če vam mi Prekmurci zaradi naših poslovnih interesov v vaši regiji zgradimo en pol milijarde € vreden projekt, kateri bi vam in vašim krajanom namesto dobička povzročal vsakodnevno škodo in izgubo?????mato139 napisal/-a:Neverjetno. Regija dobi investicijo v vrednosti slabe pol milijarde € in ljudje nergajo. Noro!
Osebno sem eden zelo redkih strasnih ljubiteljev železnic v naši regiji in razen teh nenormalno velikih Daljnovodov, je meni osebno kot strasnemu ljubitelju železnic sama proga in pa njena posodobitev zelo všeč, čeprav od te proge mi regijski domačini nimamo popolnoma nobene koristi.
Dobil ste elektrovleko, ki manj onesnažuje tako s plini kot zvočno, dobil ste cel kup novih izvennivojskih križanj in s tem večjo varnost, dobil ste boljšo in hitrejšo progo za potniški promet in vse to naj bi bila škoda? In še to, naloga države ni, da vam priskrbi delovna mesta, naloga države je, da ustvari pogoje, v katerih si boste lahko sami ustvarjali delovna mesta. In kvalitetna infrstruktura je eden od teh pogojev. Zdej je pa na vas Pomurcih, da to izkoristite.