Čeprav so zelo trdoživi, jih takrat, ko bo potrebno odbijanje, verjetno ne bo več!Brižitka 363 napisal/-a: Kako pogosto bodo pa potem regani tukaj stalen gost?
Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Ah, no, ne biti tako črnogled. Ene 30 let bodo pa še živi?igor72 napisal/-a:Čeprav so zelo trdoživi, jih takrat, ko bo potrebno odbijanje, verjetno ne bo več!Brižitka 363 napisal/-a: Kako pogosto bodo pa potem regani tukaj stalen gost?
LP, Metod
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
bodo že v penziji
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
To bo tudi še nikoli viden dogodek, odbijanje med madžarskimi in slovenskimi lokomotivami.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Samo v vednost....na mejnih postajah, kjer se menja el. sistem nikoli ni bilo dovoljeno odbijanje.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Tu se nekaj casa ne bo nic odbijanja Ko pa bo tako dalec pa bodo 541 naredile verjetno ze kar nekaj kilometrov severno od Zidanega Mosta pa ne bo potrebe po odbijanju
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Cokla, to pa ne vem, če drži. Prepovedano je odbijanje lokomotiv, kot izjema je pa dovoljeno odbijanje električnih lokomotiv na postajah, kjer se stikata dva sistema napajanja. Tako je pisalo v rdečih predpisih in piše tudi v modrih.cokla napisal/-a:Samo v vednost....na mejnih postajah, kjer se menja el. sistem nikoli ni bilo dovoljeno odbijanje.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Odrivanje....a ni odrivanje?541 napisal/-a:Cokla, to pa ne vem, če drži. Prepovedano je odbijanje lokomotiv, kot izjema je pa dovoljeno odbijanje električnih lokomotiv na postajah, kjer se stikata dva sistema napajanja. Tako je pisalo v rdečih predpisih in piše tudi v modrih.cokla napisal/-a:Samo v vednost....na mejnih postajah, kjer se menja el. sistem nikoli ni bilo dovoljeno odbijanje.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Prav neverjetno.cokla napisal/-a:Odrivanje....a ni odrivanje?541 napisal/-a:Cokla, to pa ne vem, če drži. Prepovedano je odbijanje lokomotiv, kot izjema je pa dovoljeno odbijanje električnih lokomotiv na postajah, kjer se stikata dva sistema napajanja. Tako je pisalo v rdečih predpisih in piše tudi v modrih.cokla napisal/-a:Samo v vednost....na mejnih postajah, kjer se menja el. sistem nikoli ni bilo dovoljeno odbijanje.
Cokla ali lahko pojasniš kakšna je razlika med odbijanjem in odrivanje nekega vozila. KAkšni so postopki v obeh primerih.
Ko si že tako precizen očitno na nepravem mestu te sprašujem kakšna je razlika med odbijanjem lokomotive iz 25 Kv na 3 KV v Dovobi?
KAkšne so hitrosti?
Ali je v obeh varjantah prisoten delavec?
KAkšni so drugi postopki v zvezi tega.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Lahko ti pojasnim, čeprav bi ti to moral vedeti kot nekdanji strojevodja.dare20 napisal/-a:
Prav neverjetno.
Cokla ali lahko pojasniš kakšna je razlika med odbijanjem in odrivanje nekega vozila. KAkšni so postopki v obeh primerih.
Ko si že tako precizen očitno na nepravem mestu te sprašujem kakšna je razlika med odbijanjem lokomotive iz 25 Kv na 3 KV v Dovobi?
KAkšne so hitrosti?
Ali je v obeh varjantah prisoten delavec?
KAkšni so drugi postopki v zvezi tega.
Torej...odbijanje poteka tako, da z hitrostjo 20 km/ h ( ker imaš premikača na stopnici ) povlečeš lokomotivo iz vlaka in odbiješ na "drugo" stran. Ko lokomotiva "oddrdra" čez "mejo" se ti s svojo lokomotivo "pripopaš" na vlak.
Odrivanje pa poteka sofisticirano... Hrvaško ( naprimer ) lokomotivo premikač zapne. Potegneš jo čez dovoljeno premikalno polje. Ko imaš dovoljenje za premik v nasprotno smer, "tujo " lokomotivo porineš ( vseskozi spremljano s premikačem ) do mrtvega voda kjer se ustaviš. "Tuja" lokomotiva se zavre. Takrat premikač razpne lokomotivi in se umakne ter ti "pomaha", da lahko lokomotivo odrineš na del tira, ki je pod drugo napetostjo . Potem zamenjaš kabine in se z lokomotivo vrneš čez dovoljeno premikalno pot, zamenjaš kabine in lokomotivo odpelješ na vlak. Premikač jo zapne in lahko se nadaljujejo postopki za odhod.
Aja...v obeh variantah je prisoten spremljevalec.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
V Prometnem pravilniku piše, česa se ne sme odbijati. Kar ni našteto pod "se ne sme", se torej lahko.
Odbijati in spuščati se ne smejo naslednja vozila:
....
vlečna vozila vseh vrst, razen električnih lokomotiv, na postajah, kjer se stikata dva različna sistema; upravljavec predpiše za vsako postajo posebej posebne varnostne ukrepe;
Odbijati in spuščati se ne smejo naslednja vozila:
....
vlečna vozila vseh vrst, razen električnih lokomotiv, na postajah, kjer se stikata dva različna sistema; upravljavec predpiše za vsako postajo posebej posebne varnostne ukrepe;
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Ja...tudi v redu.541 napisal/-a:V Prometnem pravilniku piše, česa se ne sme odbijati. Kar ni našteto pod "se ne sme", se torej lahko.
Odbijati in spuščati se ne smejo naslednja vozila:
....
vlečna vozila vseh vrst, razen električnih lokomotiv, na postajah, kjer se stikata dva različna sistema; upravljavec predpiše za vsako postajo posebej posebne varnostne ukrepe;
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Na Jesenicah vem da se odbija/odriva v smeri proti Avstriji (povleče se proti Avstriji in porine na postajo). Ponavadi đura zapne brižito ali mopeda in ju povleče do kamor je pač potrebno, nato pa ju odbije nazaj na postajo. Žive to seveda zmorejo same. Sem pa že videl primer, ko so odbijali tudi živo. Baje je bil strojevodja še neizkušen in niso želeli tvegati tako da je živo đura zapela, potegnila do kamor je treba in odbila nazaj.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
To e neumnost...tudi, če bi po nesreči dvignil napačen odjemnik toka to ne bi naredilo nobene škode. Odjemnik toka bi se pač spustil, ker ne bi zaznal prave napetosti. Bolj verjetno je , da je imela okvaro, ki je onemogočala zagon pod avstrijskim omrežjem.Nejac napisal/-a:Baje je bil strojevodja še neizkušen in niso želeli tvegati tako da je živo đura zapela, potegnila do kamor je treba in odbila nazaj.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Tako mi je povedal premikač. Mi je pa res čudno izgledalo zakaj jo je đura povlekla, zato sem tudi vprašal. Kajti o tem da če odjemnik toka ne zazna prave napetosti in se spusti sem pa že slišal.