Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Jembah » 28.06.2011, 22:13

Danes je 5 "lezeckih" v dobrih dveh urah postalo "stojeckih" :lol:
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 496
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a dingo » 28.06.2011, 22:36

Mogoče malo zgrešen naslov teme, saj se trenutno izvaja elektrifikacija samo na postaji Hodoš (proti Pragerskem pa vprašanje če drugo leto).
Tako da predlagam, da bi za postajo Hodoš nardili čisto samostojno temo (v katero bodo poleg elektrifikacije vključena tudi ostala gradbena dela).
mejni
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 29
Pridružen: 17.01.2010, 12:06

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a mejni » 18.07.2011, 8:43

Seveda se je v Hodošu spet pokazala ](*,) naših vrlih projektantov in projektne skupine. Med sedanjim prvim in drugim tirom se bo zgradil še en tir in peron. Ampak glej ga zlomka. Peron ne bo med prvim in (novim) drugim tirom, temveč med (novim) drugim tirom in sedanjim drugim tirom (novi tretji). Tako bo v postaji Hodoš za preglede tovornih vlakov kljub enemu novemu tiru en tir manj, saj se na (novem) tretjem tiru zaradi perona vlaki ne bodo mogli pregledovati in bodo za preglede namenjeni samo trije tiri. =D> =D>

Lp.
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a grikos » 18.07.2011, 14:12

Seveda se v fazi, ko se zbirajo pripombe na projektno dokumentacijo na nobenem sestanku ne pojavi nihče z TVD-ja, ko pa pride do izvedbe pa so krivi projektanti in projektna skupina... :roll:
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Jembah » 19.07.2011, 1:48

Itak, da so krivi... Zakaj sploh graditi se en peron in podhod za cele tri potniske vlake, ki premorejo vsega skupaj 15 potnikov na mesec :?: Tovornih vlakov pa ni kam vozit in stojijo po celi progi, ker je Hodos poln...Totalna bedarija :roll:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4278
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 19.07.2011, 6:44

Tovornih vlakov pa ni kam vozit in stojijo po celi progi, ker je Hodos poln...Totalna bedarija



Zakaj pa sploh stojijo, saj že nekaj let ni carinske kontrole na Hodošu. S stališča ekonomike prevozov je vsako postajanje metanje denarja v luft. Za zamenjavo lokomotive, dokler bo še potrebna za vlake SŽ, pa je potrebno z vsemi rezervami enih 20 minut. Glede na prepustnost proge iz obeh strani meje to pomeni, da takorekoč ni možnosti za več kot 2 hkratna vlaka na postaji. Po končani elektrifikaciji pa tirov sploh ne bo potrebnih. Kar se pa potniškega prometa tiče, je pa že sedaj preveč tirov.

LPL
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3381
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 19.07.2011, 7:32

Ljubitelj napisal/-a:Po končani elektrifikaciji pa tirov sploh ne bo potrebnih. Kar se pa potniškega prometa tiče, je pa že sedaj preveč tirov.

Pa spet kar nekaj tja v tri dni, brez kakršnekoli osnove.... :?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3443
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a mkx » 19.07.2011, 8:13

Ljubitelj napisal/-a:Po končani elektrifikaciji pa tirov sploh ne bo potrebnih.

Huh :-s ? Ravno sedaj je bedarija, da si na Hodošu vlake podajajo dizli med seboj #-o . Bi pa res lahko isti dizel odvlekel vlak še onih par km do madžarske elektrike. Ko bo elektrifikacija končana, si bodo na Hodošu med seboj podajale vlake vsaj elektro lokomotive različnih sistemov.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Jembah » 19.07.2011, 11:35

Ljubitelj napisal/-a:Zakaj pa sploh stojijo, saj že nekaj let ni carinske kontrole na Hodošu. S stališča ekonomike prevozov je vsako postajanje metanje denarja v luft. Za zamenjavo lokomotive, dokler bo še potrebna za vlake SŽ, pa je potrebno z vsemi rezervami enih 20 minut. Glede na prepustnost proge iz obeh strani meje to pomeni, da takorekoč ni možnosti za več kot 2 hkratna vlaka na postaji. Po končani elektrifikaciji pa tirov sploh ne bo potrebnih. Kar se pa potniškega prometa tiče, je pa že sedaj preveč tirov.

LPL


Zakaj stojijo? Zato, ker je na oni strani zelezne zavese doma rasa pastirskih hunov, ki vozijo vlake cel dan vstran z enim in istim dizlom. Da pa bi pretok tovornih vlakov povecali pa ni mogoce saj vmes vozi 11 parov njihovih lokalnih potniskih vlakov, ki hodijo v Hodos kilometre nabijat...Prav tako je potrebno za vsak vlak naredit popolni zavorni preizkus, popoln pregled vlaka, ker je nemogoce doseci predajo vlakov na zaupanje. Pri prihodu vlaka iz Madzarske strani je potrebno cakati 2+ uri na predajo vlakovnih listin, ker niso sposobni oz. nocejo uporabljat danasnje elektronske tehnologije, vse se namrec se vedno dela "pes". Vglavnem nekoc je ze bila tam proga pa so jo ven vtrgali, ker niso hoteli imeti opravka z madzari. Tistega, ki si spet izmislil tja progo bbi pa mogli za jajce obesit :lol: :lol: :lol: . Glede potniskega prometa si pa 101% zadel, rajo na avtobus v Murski pa pika.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4278
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 19.07.2011, 12:25

Zakaj stojijo? Zato, ker je na oni strani zelezne zavese doma rasa pastirskih hunov, ki vozijo vlake cel dan vstran z enim in istim dizlom. Da pa bi pretok tovornih vlakov povecali pa ni mogoce saj vmes vozi 11 parov njihovih lokalnih potniskih vlakov, ki hodijo v Hodos kilometre nabijat...Prav tako je potrebno za vsak vlak naredit popolni zavorni preizkus, popoln pregled vlaka, ker je nemogoce doseci predajo vlakov na zaupanje. Pri prihodu vlaka iz Madzarske strani je potrebno cakati 2+ uri na predajo vlakovnih listin, ker niso sposobni oz. nocejo uporabljat danasnje elektronske tehnologije, vse se namrec se vedno dela "pes". Vglavnem nekoc je ze bila tam proga pa so jo ven vtrgali, ker niso hoteli imeti opravka z madzari. Tistega, ki si spet izmislil tja progo bbi pa mogli za jajce obesit . Glede potniskega prometa si pa 101% zadel, rajo na avtobus v Murski pa pika.


Pa se čudimo, da avtomobilski prevozniki konkururajo ne samo po hitrosti ampak tudi po stroških. Saj drugače ne more biti, če pa si sami (oziroma dve sosednji "upravi" umetno delata delo.

LPL
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Jembah » 19.07.2011, 12:34

To, da niti avstrijec(RCA) ni mogel nic premaknit pri njih ti lahko vse pove...
mejni
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 29
Pridružen: 17.01.2010, 12:06

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a mejni » 19.07.2011, 14:17

grikos napisal/-a:Seveda se v fazi, ko se zbirajo pripombe na projektno dokumentacijo na nobenem sestanku ne pojavi nihče z TVD-ja, ko pa pride do izvedbe pa so krivi projektanti in projektna skupina... :roll:



Kolikor sem slišal, službe sploh niso bile povabljene na te sestanke. Poznejše pripombe so bile zavrnjene.
Seveda. Projektna skupina in projektant se pozneje ne okvarja z organizacijo prometa na terenu. Glavno, da se potem veselo nastavljajo novinarjem ob dokončanju svojega "veleprojekta".

Lp.
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a napajalc » 19.07.2011, 19:57

mejni napisal/-a:
grikos napisal/-a:Seveda se v fazi, ko se zbirajo pripombe na projektno dokumentacijo na nobenem sestanku ne pojavi nihče z TVD-ja, ko pa pride do izvedbe pa so krivi projektanti in projektna skupina... :roll:



Kolikor sem slišal, službe sploh niso bile povabljene na te sestanke. Poznejše pripombe so bile zavrnjene.
Seveda. Projektna skupina in projektant se pozneje ne okvarja z organizacijo prometa na terenu. Glavno, da se potem veselo nastavljajo novinarjem ob dokončanju svojega "veleprojekta".

Lp.


To ni res, namreč - vse službe, najbolj pa koristniki objektov (!!), to so: vodenje prometa, tehnična vozovna dejavnost, tovorni promet, sekcije za vzdrževanje ( SVP, SEE, SVTK ...) dobijo v vpogled projekte ( seveda jih je potrebno razumet-oziroma znat brati) na katere projektna skupina poziva predvsem pa zbira pripombe in jih pozneje kolikor toliko, če je seveda mogoče , upošteva.
Seveda je ogromno zadev, katere se je med projektiranjem in omenjenim zbiranjem pripomb spregledalo, ter se kot upravičene in potrebne pojavijo šele med izvajanjem del - vendar se tudi te naknadno upošteva in če je le mogoče realizira - vsaj po mojih izkušnjah se odgovorni nadzorniki in glavni inženirji kar trudijo voditi zadeve v smeri zadovoljevanja želja koristnikov, sej konec koncev večmiljonski projekt ni sam posebi smiselno delat zato, da bi se projektanti nastavljali fotografom - dej ga lomnt no, mejni....
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a grikos » 20.07.2011, 12:04

napajalc napisal/-a:
mejni napisal/-a:
grikos napisal/-a:Seveda se v fazi, ko se zbirajo pripombe na projektno dokumentacijo na nobenem sestanku ne pojavi nihče z TVD-ja, ko pa pride do izvedbe pa so krivi projektanti in projektna skupina... :roll:



Kolikor sem slišal, službe sploh niso bile povabljene na te sestanke. Poznejše pripombe so bile zavrnjene.
Seveda. Projektna skupina in projektant se pozneje ne okvarja z organizacijo prometa na terenu. Glavno, da se potem veselo nastavljajo novinarjem ob dokončanju svojega "veleprojekta".

Lp.


To ni res, namreč - vse službe, najbolj pa koristniki objektov (!!), to so: vodenje prometa, tehnična vozovna dejavnost, tovorni promet, sekcije za vzdrževanje ( SVP, SEE, SVTK ...) dobijo v vpogled projekte ( seveda jih je potrebno razumet-oziroma znat brati) na katere projektna skupina poziva predvsem pa zbira pripombe in jih pozneje kolikor toliko, če je seveda mogoče , upošteva.
Seveda je ogromno zadev, katere se je med projektiranjem in omenjenim zbiranjem pripomb spregledalo, ter se kot upravičene in potrebne pojavijo šele med izvajanjem del - vendar se tudi te naknadno upošteva in če je le mogoče realizira - vsaj po mojih izkušnjah se odgovorni nadzorniki in glavni inženirji kar trudijo voditi zadeve v smeri zadovoljevanja želja koristnikov, sej konec koncev večmiljonski projekt ni sam posebi smiselno delat zato, da bi se projektanti nastavljali fotografom - dej ga lomnt no, mejni....

=D>
mejni
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 29
Pridružen: 17.01.2010, 12:06

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a mejni » 21.07.2011, 7:20

Preverjeno je, da niti ena pripomba od naše službe ni bila upoštevana. Predlog je bil ravno v reševanju problematike predolgih postankov vlakov po progi ( zna se zgoditi, da vlaki stojijo po progi več kot 12 ur in se vozi po postajah strojno osebje....).
Predlagali so peron med prvim in novim drugim tirom, vendar predlog ni bil sprejet. Tako bi za tovorne vlake ostali štirje tiri, sedaj pa bodo samo trije.

Lp.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov