Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Objavljeno: 28.06.2011, 23:13
Danes je 5 "lezeckih" v dobrih dveh urah postalo "stojeckih"
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
https://www.vlaki.info/forum/
Zakaj pa sploh stojijo, saj že nekaj let ni carinske kontrole na Hodošu. S stališča ekonomike prevozov je vsako postajanje metanje denarja v luft. Za zamenjavo lokomotive, dokler bo še potrebna za vlake SŽ, pa je potrebno z vsemi rezervami enih 20 minut. Glede na prepustnost proge iz obeh strani meje to pomeni, da takorekoč ni možnosti za več kot 2 hkratna vlaka na postaji. Po končani elektrifikaciji pa tirov sploh ne bo potrebnih. Kar se pa potniškega prometa tiče, je pa že sedaj preveč tirov.Tovornih vlakov pa ni kam vozit in stojijo po celi progi, ker je Hodos poln...Totalna bedarija
Pa spet kar nekaj tja v tri dni, brez kakršnekoli osnove....Ljubitelj napisal/-a:Po končani elektrifikaciji pa tirov sploh ne bo potrebnih. Kar se pa potniškega prometa tiče, je pa že sedaj preveč tirov.
Huh ? Ravno sedaj je bedarija, da si na Hodošu vlake podajajo dizli med seboj . Bi pa res lahko isti dizel odvlekel vlak še onih par km do madžarske elektrike. Ko bo elektrifikacija končana, si bodo na Hodošu med seboj podajale vlake vsaj elektro lokomotive različnih sistemov.Ljubitelj napisal/-a:Po končani elektrifikaciji pa tirov sploh ne bo potrebnih.
Zakaj stojijo? Zato, ker je na oni strani zelezne zavese doma rasa pastirskih hunov, ki vozijo vlake cel dan vstran z enim in istim dizlom. Da pa bi pretok tovornih vlakov povecali pa ni mogoce saj vmes vozi 11 parov njihovih lokalnih potniskih vlakov, ki hodijo v Hodos kilometre nabijat...Prav tako je potrebno za vsak vlak naredit popolni zavorni preizkus, popoln pregled vlaka, ker je nemogoce doseci predajo vlakov na zaupanje. Pri prihodu vlaka iz Madzarske strani je potrebno cakati 2+ uri na predajo vlakovnih listin, ker niso sposobni oz. nocejo uporabljat danasnje elektronske tehnologije, vse se namrec se vedno dela "pes". Vglavnem nekoc je ze bila tam proga pa so jo ven vtrgali, ker niso hoteli imeti opravka z madzari. Tistega, ki si spet izmislil tja progo bbi pa mogli za jajce obesit . Glede potniskega prometa si pa 101% zadel, rajo na avtobus v Murski pa pika.Ljubitelj napisal/-a: Zakaj pa sploh stojijo, saj že nekaj let ni carinske kontrole na Hodošu. S stališča ekonomike prevozov je vsako postajanje metanje denarja v luft. Za zamenjavo lokomotive, dokler bo še potrebna za vlake SŽ, pa je potrebno z vsemi rezervami enih 20 minut. Glede na prepustnost proge iz obeh strani meje to pomeni, da takorekoč ni možnosti za več kot 2 hkratna vlaka na postaji. Po končani elektrifikaciji pa tirov sploh ne bo potrebnih. Kar se pa potniškega prometa tiče, je pa že sedaj preveč tirov.
LPL
Pa se čudimo, da avtomobilski prevozniki konkururajo ne samo po hitrosti ampak tudi po stroških. Saj drugače ne more biti, če pa si sami (oziroma dve sosednji "upravi" umetno delata delo.Zakaj stojijo? Zato, ker je na oni strani zelezne zavese doma rasa pastirskih hunov, ki vozijo vlake cel dan vstran z enim in istim dizlom. Da pa bi pretok tovornih vlakov povecali pa ni mogoce saj vmes vozi 11 parov njihovih lokalnih potniskih vlakov, ki hodijo v Hodos kilometre nabijat...Prav tako je potrebno za vsak vlak naredit popolni zavorni preizkus, popoln pregled vlaka, ker je nemogoce doseci predajo vlakov na zaupanje. Pri prihodu vlaka iz Madzarske strani je potrebno cakati 2+ uri na predajo vlakovnih listin, ker niso sposobni oz. nocejo uporabljat danasnje elektronske tehnologije, vse se namrec se vedno dela "pes". Vglavnem nekoc je ze bila tam proga pa so jo ven vtrgali, ker niso hoteli imeti opravka z madzari. Tistega, ki si spet izmislil tja progo bbi pa mogli za jajce obesit . Glede potniskega prometa si pa 101% zadel, rajo na avtobus v Murski pa pika.
grikos napisal/-a:Seveda se v fazi, ko se zbirajo pripombe na projektno dokumentacijo na nobenem sestanku ne pojavi nihče z TVD-ja, ko pa pride do izvedbe pa so krivi projektanti in projektna skupina...
To ni res, namreč - vse službe, najbolj pa koristniki objektov (!!), to so: vodenje prometa, tehnična vozovna dejavnost, tovorni promet, sekcije za vzdrževanje ( SVP, SEE, SVTK ...) dobijo v vpogled projekte ( seveda jih je potrebno razumet-oziroma znat brati) na katere projektna skupina poziva predvsem pa zbira pripombe in jih pozneje kolikor toliko, če je seveda mogoče , upošteva.mejni napisal/-a:grikos napisal/-a:Seveda se v fazi, ko se zbirajo pripombe na projektno dokumentacijo na nobenem sestanku ne pojavi nihče z TVD-ja, ko pa pride do izvedbe pa so krivi projektanti in projektna skupina...
Kolikor sem slišal, službe sploh niso bile povabljene na te sestanke. Poznejše pripombe so bile zavrnjene.
Seveda. Projektna skupina in projektant se pozneje ne okvarja z organizacijo prometa na terenu. Glavno, da se potem veselo nastavljajo novinarjem ob dokončanju svojega "veleprojekta".
Lp.
napajalc napisal/-a:To ni res, namreč - vse službe, najbolj pa koristniki objektov (!!), to so: vodenje prometa, tehnična vozovna dejavnost, tovorni promet, sekcije za vzdrževanje ( SVP, SEE, SVTK ...) dobijo v vpogled projekte ( seveda jih je potrebno razumet-oziroma znat brati) na katere projektna skupina poziva predvsem pa zbira pripombe in jih pozneje kolikor toliko, če je seveda mogoče , upošteva.mejni napisal/-a:grikos napisal/-a:Seveda se v fazi, ko se zbirajo pripombe na projektno dokumentacijo na nobenem sestanku ne pojavi nihče z TVD-ja, ko pa pride do izvedbe pa so krivi projektanti in projektna skupina...
Kolikor sem slišal, službe sploh niso bile povabljene na te sestanke. Poznejše pripombe so bile zavrnjene.
Seveda. Projektna skupina in projektant se pozneje ne okvarja z organizacijo prometa na terenu. Glavno, da se potem veselo nastavljajo novinarjem ob dokončanju svojega "veleprojekta".
Lp.
Seveda je ogromno zadev, katere se je med projektiranjem in omenjenim zbiranjem pripomb spregledalo, ter se kot upravičene in potrebne pojavijo šele med izvajanjem del - vendar se tudi te naknadno upošteva in če je le mogoče realizira - vsaj po mojih izkušnjah se odgovorni nadzorniki in glavni inženirji kar trudijo voditi zadeve v smeri zadovoljevanja želja koristnikov, sej konec koncev večmiljonski projekt ni sam posebi smiselno delat zato, da bi se projektanti nastavljali fotografom - dej ga lomnt no, mejni....