Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1464
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Dino S » 12.12.2017, 21:07

Kdaj pa so predelali ICSe in odstranili prvi razred? :roll:
...
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 880
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a sikos » 13.12.2017, 16:51

Dino S napisal/-a:Kdaj pa so predelali ICSe in odstranili prvi razred? :roll:


Saj niso, Pendolino še ima 1. razred, vendar se sedi v obeh razredih po enakih cenah...
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1356
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a preglednik » 13.12.2017, 16:54

pa stevardesa ti prinese pijačo...
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1541
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 13.12.2017, 16:57

038 napisal/-a:In tako na najsodobnejsi progi vozi ICS z 100km/h, potencial potnikov najbrz da morajo stati, vozovnica pa se je najbrž pocenila za ICS dodatek. Po moje je tega sposoben samo Potniski promet...zadetek v polno. #-o


Mater ste eni zakompleksani, nevoščljivi osrednjeSlovenci. Prekmurje je končno dobilo hitrejšo in sodobnejšo povezavo do Ljubljane, pa vam že gre v nos. Ja, zadetek v polno, ampak v dobrem smislu.

preglednik napisal/-a:pa stevardesa ti prinese pijačo...


Na ICS že, ampak ta je samo IC. Bo verjetno postal ICS ko bo lahko tudi po hodoški progi gnal na polno.
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a jakaklec » 13.12.2017, 18:54

Sedaj pri 100km/h vozi od MS do LJ približno 2 uri 30 min.

Za koliko se bo še skrajšal potovalni čas, ko bo dovoljeno 160 km/h?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3422
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a mkx » 13.12.2017, 19:16

TGV Lyria napisal/-a:
038 napisal/-a:In tako na najsodobnejsi progi vozi ICS ...

Mater ste eni zakompleksani, nevoščljivi osrednjeSlovenci.

[-X Tukaj si pa totalno v temo brcnil. @038 ni osrednjeSlovenec, je kar domačin v krajih okoli proge Pragersko-Hodoš.

Jaz čutim predvsem veliko frustracije v njegovem (ironičnem) prispevku.
LP, Metod
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1541
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 13.12.2017, 19:29

mkx napisal/-a: [-X Tukaj si pa totalno v temo brcnil. @038 ni osrednjeSlovenec, je kar domačin v krajih okoli proge Pragersko-Hodoš.

Jaz čutim predvsem veliko frustracije v njegovem (ironičnem) prispevku.


...zanimivo! Frustracija nad tem, da bo že sedaj, ko Pendolino niti ne goni na polno hodoške proge, 20 min hitreje v LJ kot s klasiko ali 711. Pa razumi to kdor hoče!

jakaklec napisal/-a:Sedaj pri 100km/h vozi od MS do LJ približno 2 uri 30 min.

Za koliko se bo še skrajšal potovalni čas, ko bo dovoljeno 160 km/h?


Mislim da je tako kot pri Citadelli. Vozni red spisan na večjo hitrost od dovoljene, posledično bodo stalne zamude.
Uporabniški avatar
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 517
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a jurij » 13.12.2017, 21:07

TGV Lyria napisal/-a:...zanimivo! Frustracija nad tem, da bo že sedaj, ko Pendolino niti ne goni na polno hodoške proge, 20 min hitreje v LJ kot s klasiko ali 711. Pa razumi to kdor hoče!


Pendolino je pred dnevi opravil poskusno vožnjo do hodoša, drugače pa z hodoško progo in z hodošem trenutno nima nič skupnega, saj vozi samo do murske sobote, zato za večino prekmurskega prebivalstva ne predstavlja nobeno hitrejšo pot do ljubljane. :mrgreen:
Sini
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 239
Pridružen: 28.01.2010, 22:07

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Sini » 13.12.2017, 21:13

Tak pa je parkiran danes v Murski Soboti

Slika

LP
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1541
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 13.12.2017, 21:23

jurij napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:...zanimivo! Frustracija nad tem, da bo že sedaj, ko Pendolino niti ne goni na polno hodoške proge, 20 min hitreje v LJ kot s klasiko ali 711. Pa razumi to kdor hoče!


Pendolino je pred dnevi opravil poskusno vožnjo do hodoša, drugače pa z hodoško progo in z hodošem trenutno nima nič skupnega, saj vozi samo do murske sobote, zato za večino prekmurskega prebivalstva ne predstavlja nobeno hitrejšo pot do ljubljane. :mrgreen:


Okej, mislil sem na kompletno progo Pragersko - Hodoš :D in ja spet se mešajo geografski pojmi, saj vem.
A da ne? Kje pa Pendolino največ pridobi? LJ- Pragersko tako okrog 20 min proti klasikam in zelencem, seveda z delujočo nagibno (to pa imata oba). Od tega 10 že samo na odseku med LJ in Zidanim Mostom.
Uporabniški avatar
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 517
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a jurij » 13.12.2017, 21:59

@TGV Lyria, res je da je pot od Murske Sobote do Ljublane z Pendolinom hitrejša, vendar pa se ta pot v Ljubljano časovno ne skrajša večini Prekmurskega prebivalstva, ker Pendolino ne vozi do Hodoša, tako se spet samo biznis tera od Murske Sobote do Ljubljane, večina prebivalstva severovzhodne Slovenije, kateri živijo ob tej progi, pa od te namodernejše Slovenske proge nima popolnoma nobene koristi.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4232
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 13.12.2017, 22:08

Pendolino je pred dnevi opravil poskusno vožnjo do hodoša, drugače pa z hodoško progo in z hodošem trenutno nima nič skupnega, saj vozi samo do murske sobote, zato za večino prekmurskega prebivalstva ne predstavlja nobeno hitrejšo pot do ljubljane. :mrgreen:


Jurij, lahko da si prizadet ker živiš na Goričkem s 23.196 prebivalci, toda večina od 77.908 Prekmurcev živi na Ravenskem in Dolinske, oziroma v MS (11.194) tako, da ravno ni tako hudo s prizadetostjo. je pa problem kot v vsej Sloveniji, naseljenost je zelo razpršena... Končni ima RS samo eno spodobno mesto z več kot 100.000 prebivalci. In ko že omenjam MS, samo za opombo, vas Mužla, Muzslya po madž. v Vojvodini (SRB) ima kakšnih 2.000 prebivalcev več.

LPL
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 354
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a ledeni » 13.12.2017, 23:03

TGV Lyria napisal/-a:
mkx napisal/-a:Za koliko se bo še skrajšal potovalni čas, ko bo dovoljeno 160 km/h?


Mislim da je tako kot pri Citadelli. Vozni red spisan na večjo hitrost od dovoljene, posledično bodo stalne zamude.


Kakšen je pa razlog, da hitrosti niso povišali na 160km/h, ponovno GSM-R?
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1152
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a desiro » 13.12.2017, 23:46

ledeni napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
mkx napisal/-a:Za koliko se bo še skrajšal potovalni čas, ko bo dovoljeno 160 km/h?


Mislim da je tako kot pri Citadelli. Vozni red spisan na večjo hitrost od dovoljene, posledično bodo stalne zamude.


Kakšen je pa razlog, da hitrosti niso povišali na 160km/h, ponovno GSM-R?


že 205. seveda...
prometni pravilnik v 4. alineji svojega 100. člena določa:
Hitrost vlaka ne sme biti večja od:
5. 100 km/h

a) na progah brez telekomunikacijskih zvez, ASN ali kontrole prostosti blokovnega odseka;


Torej dokler ne bo vzpostavljenih telekomunikacijskih zvez med strojevodjem kateregakoli vlaka in progovnim prometnikom na vsej relaciji se bo pač vozilo Vmax 100 km/h :!:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 354
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a ledeni » 14.12.2017, 0:55

Hvala za odgovor. Čudi me, da lastnik infrastrukture, ki mora zdaj vzdrževati vzporedne sisteme ne postavi roka popolnega prehoda na GSM-R.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov