Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4496
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a igor72 » 12.04.2018, 12:56

SŽ v svojih Tad-jih sploh ne prevaža žit...vsaj v teh vlakih vzhod-zahod ne...če so že Tadsi, so to hrvaški ali srbski, paše teh je vedno manj ali nič...
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2826
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 12.04.2018, 13:14

Za Metrans. Lastniki so Hamburžani, zato za njih takšen tovor ni zanimiv.

Slika

Potencialni prevoznik? Odvisno od števila prostih prevoznikov na trgu, marže od tovora, lokacije, kjer se vrši prevoz...

igor72 napisal/-a:SŽ v svojih Tad-jih sploh ne prevaža žit...vsaj v teh vlakih vzhod-zahod ne...


A ne vozijo te vagone nekam gor na Dunaj?
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 250
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a anzovc » 12.04.2018, 15:14

Koliko pa je sploh prevoza žit po železnici iz Madžarske v Italijo oz. Luko Koper? Koliko vem gre ogromno žita po cesti, vsaj tako je videti, če malo opazuješ kaj vse se vali po avtocesti. Predvidevam, da ni povsod nakladalno razkladalnih zmogljivosti za vagone...
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 616
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a 038 » 12.04.2018, 16:01

Morda mislis pesek za Rogatec iz Breclava?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4030
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 12.04.2018, 17:04

Koliko pa je sploh prevoza žit po železnici iz Madžarske v Italijo oz. Luko Koper? Koliko vem gre ogromno žita po cesti, vsaj tako je videti, če malo opazuješ kaj vse se vali po avtocesti. Predvidevam, da ni povsod nakladalno razkladalnih zmogljivosti za vagone...Koliko pa je sploh prevoza žit po železnici iz Madžarske v Italijo oz. Luko Koper? Koliko vem gre ogromno žita po cesti, vsaj tako je videti, če malo opazuješ kaj vse se vali po avtocesti. Predvidevam, da ni povsod nakladalno razkladalnih zmogljivosti za vagone...


Kamijonov na cesti z žiti je res videti precej, vlakov pa se mi zdi tudi ni tako malo, iz pogostoti teh vlakov bi ocenil da kakšnih 10 dnevno v eno smer, imam občutek da so pogostejši od železove rude. Lani poleti sem jih videl po vsej S. Italiji do Bologne. O opremljenosti za pretovor pa samo to, najvećji "špagetar" Barilla je leta 2016 odprl industrijski tir do svojega centra v Parmi, https://www.barillagroup.com/en/press-r ... 9Cgood-you. Luka KP se mi pa dozdeva bolj služi uvozu soje, kot pa izvozu žitaric iz zalednih držav. Vseh sipkih tovorov (ne samo žitaric) naložijo za zmernih 1,2 M ton letno. In tudi temu namenskih vlakovnih kompozicij v Kopru še nisem zasledil. Sicer pa lahko kakšen Holding postreže s konkretnimi številkami.

Sicer je pa V.E. velik vir žitaric. Pa ne toliko Ukrajina, ki je leta 2017 izvozila 27.5Mt žitaric (-9% napram 2016) od tega 13,2Mt pšenice, 4Mton ječmena in 9,7 Mt koruze, predvsem Rusija je velik izvoznik, letos bodo predvidoma izvozili preko 45 Mt žitaric, od tega preko 36Mt pšenice in bodo največji svetovni izvoznik žitaric. Fascinanten je podatek, da so izvoz podevetorili v 15 letih! Blomberg poroča, da se je Rusija prelvila iz pomembnega svetovnega izvoznika nafte v vodilnega izvoznika žitaric. https://www.bloomberg.com/news/articles ... cktake-q-a. iz stališča prevozov, pa ta izvoz ni toliko zanimiv za železnice, izvažajo predvsem v prekomorske države.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2826
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 12.04.2018, 17:11

038 napisal/-a:Morda mislis pesek za Rogatec iz Breclava?


To je to ja. :thumbupl

Ljubitelj napisal/-a: da so pogostejši od železove rude.

Za rudo je odvisno, kolikor si v voest alpine zaželijo. Nedolgo nazaj so želeli dodaten vlak rude. In so ga dobili, ampak zaradi omejenih zmogljivosti Koprske proge, je novi potencialni tovor (avtomobili) odšlel drugam, ker za naročnika ni bil sprejemljiv vozni red. In to je zatrdil sam G. Mes v enem izmed nešteto intervijujev.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3357
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 13.04.2018, 6:21

igor72 napisal/-a:SŽ v svojih Tad-jih sploh ne prevaža žit...vsaj v teh vlakih vzhod-zahod ne...če so že Tadsi, so to hrvaški ali srbski, paše teh je vedno manj ali nič...

Ja, žito se čedalje bolj vozi v vagonih serije U
bugear
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 24.04.2009, 20:33
Kraj: Češka

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a bugear » 17.04.2018, 21:04

Re 4/4 napisal/-a:Za Metrans. Lastniki so Hamburžani, zato za njih takšen tovor ni zanimiv.

Predvsem pa zato, ker se specializirajo za prevoz kontejnerjev. In torej nimajo nobenih vagonov za prevoz žit.

038 napisal/-a:Morda mislis pesek za Rogatec iz Breclava?

Břeclav je samo mejna postaja, izvorna je Jestřebí.
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 12.09.2013, 15:45
Kraj: Celje

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a kozorog » 09.05.2018, 7:33

anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 250
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a anzovc » 09.05.2018, 20:41

Videti je, da vlaki kakšnih posebnih hitrosti na najboljši progi v Sloveniji (še) ne dosegajo. Pa pustimo Regana v 10 minuti videa, ki ima težko kompozicijo, ampak tudi ostali tovorni vozijo 60 - 70 km/h in tudi moped z mednarodnim ne kaj več kot 80 km/h. Človek bi pričakoval kakšnih 20 km/h hitreje...
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 616
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a 038 » 09.05.2018, 21:31

Normalno da moped z mednarodnim na tem kilometru vozi 80 km/ na uro, ce je pa progovna hitrost 80 zaradi krivin.
Deflektor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 153
Pridružen: 20.02.2008, 21:06

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Deflektor » 24.07.2018, 16:07

Malo prej skozi Središče ob Dravi dva Regana eden za drugim v razmaku nekaj minut. Prvi z 20 (ali morda 22) vagoni, drugi z 25 vagoni žita. Res lepo za videti :-)
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4030
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 25.07.2018, 6:27

Malo prej skozi Središče ob Dravi dva Regana eden za drugim v razmaku nekaj minut. Prvi z 20 (ali morda 22) vagoni, drugi z 25 vagoni žita. Res lepo za videti :-)


Bolj žalostno:
-na elektrificirani progi vozijo dizli, in ne mi reč, da je to zaradi premika v Hodošu
-dela se okoljska škoda, hrup, saje.....

ŽPL
Pele
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 158
Pridružen: 21.09.2011, 11:09
Kraj: Ptuj

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Pele » 25.07.2018, 6:30

Središče ob Dravi je od Ormoža proti Čakovcu...

Lp,Pele!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4030
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 25.07.2018, 6:42

Središče ob Dravi je od Ormoža proti Čakovcu...


Nekje v okviru tega foruma je bilo rečeno, da se ohranja nekaj voženj Reagana zaradi premika v Hodošu.

LPL

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov