Stran 31 od 149

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Objavljeno: 19.05.2013, 18:19
Napisal/-a trance0
No, dela na tem odseku so že precej daleč, lahko se zadeva v najslabšem primeru za kakšno leto zavleče, a mislim, da bo stvar dokončana. Žal pa je to skoraj edini večji gradbeni projekt na naši infrastrukturi v zadnjih 40 letih...

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Objavljeno: 19.05.2013, 18:35
Napisal/-a cokla
trance0 napisal/-a:No, dela na tem odseku so že precej daleč, lahko se zadeva v najslabšem primeru za kakšno leto zavleče, a mislim, da bo stvar dokončana. Žal pa je to skoraj edini večji gradbeni projekt na naši infrastrukturi v zadnjih 40 letih...
Ne...to so vsi trije tuneli in remont na relaciji Košana - Gornje Ležeče... :wink:

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Objavljeno: 19.05.2013, 19:08
Napisal/-a trance0
Saj človek ne ve ali bi se smejal ali jokal, ko posluša izjave nesposobnih politikov glede vlaganja v JŽI. Vlaga se jasno bistveno premalo, v preteklosti pa se sploh ni skoraj nič vlagalo v nadgradnje in novogradnje, temveč se je le flikalo pa še to po možnosti šele takrat, ko je proga na posameznem odseku že skoraj razpadla. Rezultat pa je... #-o

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Objavljeno: 19.05.2013, 19:17
Napisal/-a suha
Tako to je. Danes so očitno morda končno začeli razmišljati v smeri, da se morda začenja vlagat v rentabilne, ter donosne nekoliko dolgoročnejše projekte. S tem mislim na maksimalno podporo Luki Koper in pa elektroenergetskem omrežju.

Kot laiku se mi svita da edino še Luka, goni naše železniško omrežje. Vse ostalo mednarodno je splahnelo. Do pred 5 leti pa so zevali na veliko z avtocestami in vsem ostalim, pa vidimo kam smo prišli. Denarja pa je pač malo, saj gre vse ostalo za plačevanje dragih obresti od mednarodnih državnih dolgov.

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Objavljeno: 19.05.2013, 23:05
Napisal/-a mAli
Za to ni treba biti nevem kaj pameten da pogruntaš da v današnjih časih moreš konkurirate drugim članicam države EU prav tako tudi podjetja ki delujejo znotraj te naše evrope. Ena večjih napak je premalo vlaganje v samo infrastrukturo v nekdanji Jugoslaviji in od samostojne Slovenije naprej. Na kratki rok se to težko spremeni in tudi košta. Ker pa ni prave infrakstruture da bi se vlaki po slovenskih železnicah gibali hitreje in učinkovitejše je pa SŽ v rednem minusu.

Če pvprašate mene še bi jih blo najbojše prodati oziroma podariti kakemu privat firmi ki bo mu namen poslovate z dobičkom.

LP.

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Objavljeno: 20.05.2013, 0:00
Napisal/-a trance0
Vraga prodat! Nihče ti ne bo infrastrukture zastonj zrihtal. [-X Sicer pa so imele SŽ lani celo 2,4 mio čistega dobička, za letos pa ga načrtujejo skoraj še enkrat več. Dovoliti konkurenco na našem omrežju v potniškem in tovornem prometu pa bi bilo vsekakor zdravo. :twisted: Za infrastrukturo pa mora poskrbeti država, tako je povsod, sicer bi bila situacija verjetno še slabša. V ZDA imajo tovorne firme v lasti večino železniške infrastrukture, posledice pa so marsikje slabo vzdrževani odseki prog in nizke hitrosti potniških vlakov, ker so proge optimizirane za tovorni promet. Železniško infrastrukturo bi se kvečjemu 'splačalo' prodati v kompletu z Luko Koper, ker bi potem en lastnik bolj verjetno uredil infrastrukturo, da bi lahko maksimiral dobiček iz obeh sistemov, ni pa tudi tu nobenih zagotovil. Vendar pa so to pri nas vse skupaj bolj kravje kupčije, saj so že nekaj v preteklosti(pod Pahorjem in mislim da tudi pod Janšo) poskušali s holdingom in da bi vse skupaj dali v koncesijo DB ali komu drugemu pa se seveda niso uspeli niti sami med sabo dogovoriti kako in če sploh bi to izpeljali.

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Objavljeno: 20.05.2013, 11:00
Napisal/-a suha
Zagotovo se za SŽ skupaj v sodelovanju z Luko Koper in prikrito pomočjo države, ki kljub uredbam EU še vedno omejuje konkurenco na naših tirih kaže neka lepša prihodnost.

Pri omejevanju konkurence mislim konkretno na to, da bi država pri novi elektrifikaciji Pragersko-Hodoš z največjo lahkoto uporabila cenejši, bolj praktični, ter naprednejši sistem izmeničnega 25 kV napajanja. A vendar so se odločili za 3 kV enosmernega. Pri prvem bi seveda imeli takojšnjo prednost vsi Madžarski in ostali mednarodni prevozniki, ki bi si takoj odrezali vsaj 50% kruha. Pri našem pa samo SŽ, ker imamo samo mi in še Italijani take lokomotive. Sedaj ali je to dobro da se SŽ na tak način ohranja pri življenju ne vem. Vsekakor je dobro za njene zaposlene, itd.

Sicer pa bomo videli s 1. Julijem, kaj se bo zgodilo na Hrvaških železnicah, kjer imajo, če se ne motim 25 kV izmenično napajanje, ki je za tujce bistveno bolj privlačno.

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Objavljeno: 20.05.2013, 11:18
Napisal/-a Ljubitelj
Pri omejevanju konkurence mislim konkretno na to, da bi država pri novi elektrifikaciji Pragersko-Hodoš z največjo lahkoto uporabila cenejši, bolj praktični, ter naprednejši sistem izmeničnega 25 kV napajanja. A vendar so se odločili za 3 kV enosmernega. Pri prvem bi seveda imeli takojšnjo prednost vsi Madžarski in ostali mednarodni prevozniki, ki bi si takoj odrezali vsaj 50% kruha. Pri našem pa samo SŽ, ker imamo samo mi in še Italijani take lokomotive. Sedaj ali je to dobro da se SŽ na tak način ohranja pri življenju ne vem.
O tem je bilo že toliko na forumu, pa se nič ne naučite. Od kod ti ta info, da imamo samo mi in Italijani lokomotive za 3kV. Konkurenca ima 2 in 3 sistemske lokomotive za vse tri (in tudi 4) znane sisteme, Siemens pravi:
All four European electric systems can be used by the ES 64 U4. Its electric components are mostly identical to those of ES 64 F4. The four-system series (with the 1500 V capability disabled within the software) are currently used in Austria by ÖBB and the private operator Rail Traction Service as Class 1216, in Slovenia by Slovenske železnice (SŽ) as Class 541 and in Poland by PKP Intercity (PKP IC) as Class EU44 "Husarz". In Italy RFI assigns the classification E 190.


Kako pa si predstavljaš 50% prednost Madžarov in vseh ostalih na progi Hodoš-Pragersko napajano s 25 kV, ker imajo sami tak sistem. Hrvati ga imajo tudi, vprašanje je, kdo ima večsistemske lokomotive. RCA jih zanesljivo ima, SŽ tudi, Madžari so tako in tako podružnica RCA, Hrvati jih pa verjetno nimajo. In edino oni bi znali/so unali kako nagajati, ampak po vstopu v EU bodo bolj težko.

Malo premisleka in LPL

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Objavljeno: 20.05.2013, 15:27
Napisal/-a darko06
MAV Cargo je več nekaj let RCH, oziroma RCA (poglej RCH Tauruse na katerima se nahaja tudi nalepka OeBB). HŽ Cargo bo verjetno čez eno leto RCC (Rail Cargo Croatia, v lasti RCA) in po tem lahko RCA z enim enosistemskim Taurusom pelja od Budimpešte na Reko, z enim enosistemskim Taurusom in enim Herkulesom tudi Dunaj-Reka čez Sopron (Oedenburg).

EDIT:
Edina prednost Hodoša nad Kotoribo je kar bo skozi Hodoš zadosten en dvosistemski Taurus, skozi Kotoribo boš potreboval tudi Herkulesa. Kdo ve, mogoče RCA nakaže hrvaški vladi naj išče denar iz kohezijskih fondov za zasnovo elektrifikacije od Murakerszturja do slovenske meje z 25kV50Hz sistemom, a po tem...

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Objavljeno: 20.05.2013, 15:40
Napisal/-a darko06
In če recimo po tem SŽ ne bo hotel elektrificirat od Središča ob Dravi do Čakovca, Avstrijci lahko stacioniraju enega Herculesa v Čakovcu za prevoz vlakov po tih deset kilometrov... In game over...

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Objavljeno: 21.05.2013, 19:53
Napisal/-a gradbenikmiha
Vesela novica =D> =D> =D> : Uspešno končan Še en razpis:
http://www.enarocanje.si/?podrocje=preg ... zec=283875

Miha

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Objavljeno: 21.05.2013, 20:53
Napisal/-a gradbenikmiha
Na sosednjem forumu sem našel načrt ravnanja ovinkov pri Palovcih.
Slika

Kdaj je predviden začetek ravnanja ovinkov Palovcih? Hvala za odgovore.

Miha

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Objavljeno: 21.05.2013, 23:45
Napisal/-a suha
Ljubitelj

Torej in kaj je razlog odločitve za ta sistem, če ne to? Par tehtnih stavkov, bom zelo hvaležen, če ti ni odveč.

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Objavljeno: 22.05.2013, 6:08
Napisal/-a Ljubitelj
Torej in kaj je razlog odločitve za ta sistem, če ne to? Par tehtnih stavkov, bom zelo hvaležen, če ti ni odveč.
En sam velik razlog:

ENOTNOST SISTEMA.

Enotnost sistema se namreč poruši le, če je prednost bistveno večja od slabosti obstoječega sistema. Za ravninsko progo pa 3kV napajanje ne predstavlja problem. Problemi (vendar rešljivi) so na vzponih, ki pa jih severno od ZM ni v večji meri.
Priližnost je bila zamujena začtku 60 let prejšnega stoletja!

LPL

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Objavljeno: 22.05.2013, 6:57
Napisal/-a zigc0601
Na sosednjem forumu sem našel načrt ravnanja ovinkov pri Palovcih.
No tole je pa kar lepo ravnanje trase. In s tem so pridobili tudi bolj pravilno - pravokotno križanje ceste z železnico.

Ima morda kdo podatke kakšni so kaj načrtovani in obstoječi radiji?