Prenovljen vlak
Re: Prenovljen vlak
Tralala hopsasa, ne ti meni kdo se na kaj spozna...Ce se kdo tu 1000% ne spozna na te stvari si to ti. Pa se to, eno je stvar na papirju zaradi olepsave, drugo pa je dejansko stanje.
Re: Prenovljen vlak
Tukaj si se verjetno zatipkal, saj je 715 prikolica, na 713 pa je pogonski voz.Ljubitelj napisal/-a: Za primerjavo 715 seriaj ima moč 375 kW pri masi 60 ton
LPL
Tine
Re: Prenovljen vlak
Jaz se na motorje spoznam samo malo več kot zajec na bobne. Podatki za 813-130 so poluradni (spletna stran CD). Če jim ne verjameš protestiraj pri njih in ne žali sla kateri ti prinaša neprijetno/slabo novico.Jembah:
Tralala hopsasa, ne ti meni kdo se na kaj spozna...Ce se kdo tu 1000% ne spozna na te stvari si to ti. Pa se to, eno je stvar na papirju zaradi olepsave, drugo pa je dejansko stanje.
Tin€, tudi meni se je ta številka zdela "čudna", pa sem si sliko ogledal in ni da sem videl izpuh na strehi 715 . Nič hudega, saj sta vedno skupaj speta. Toda pod to številko sem našel tehnične podatke o moči DMG serije 713/715.
LPL
Re: Prenovljen vlak
Še ena primerjava glede moči:
Pendolino 310/316 2000 kW
Moped 342 1980 kW
Gomuljka 311/315 (štiričlenska) 1392 kW
Desiro 312/317 tričlenski 1650 kW, štiričlenski 2000 kW
Iz tega se da razbrati, da bi lahko štiričlenski Desiro in Pendolino vlekla težji vlak kot Moped.
Nekje se moč pač uporabi za pospeševanje, drugje pa za vleko, da se ne spuščamo še v ostale podrobnosti. Pospešek vsekakor terja svoj davek, ravno tako tudi ostali porabniki v garnituri.
Pendolino 310/316 2000 kW
Moped 342 1980 kW
Gomuljka 311/315 (štiričlenska) 1392 kW
Desiro 312/317 tričlenski 1650 kW, štiričlenski 2000 kW
Iz tega se da razbrati, da bi lahko štiričlenski Desiro in Pendolino vlekla težji vlak kot Moped.
Nekje se moč pač uporabi za pospeševanje, drugje pa za vleko, da se ne spuščamo še v ostale podrobnosti. Pospešek vsekakor terja svoj davek, ravno tako tudi ostali porabniki v garnituri.
Tine
Re: Prenovljen vlak
Tin€, jaz bi se vzdržal primerjave DMG in EMG in D in E lokomotiv, ker je takoj jasno, kdo kraljuje po moči, kar se sevada takoj odrazi na pospeških, a ~ P/m.
Podatki, ki sem jih navedel, kažejo samo na to, da remotorizirana 813-130 sploh ni tako motorno podhranjena, kot so nekateri skušali pokazati na osnovi neobstoječih podatkov. Specifična moč na maso znaša od 4 kW/t za 812, 813-1xx, 5kW/t 813-130 in 6 kW/t za 712. Podatki so zaokroženi na spodnje celo število, tako za vso ostalo porabo ostaja cca 10% moči motorja.
LPL
Podatki, ki sem jih navedel, kažejo samo na to, da remotorizirana 813-130 sploh ni tako motorno podhranjena, kot so nekateri skušali pokazati na osnovi neobstoječih podatkov. Specifična moč na maso znaša od 4 kW/t za 812, 813-1xx, 5kW/t 813-130 in 6 kW/t za 712. Podatki so zaokroženi na spodnje celo število, tako za vso ostalo porabo ostaja cca 10% moči motorja.
LPL
Re: Prenovljen vlak
Namenoma citiram kompletno tvoje pisanje iz prejšnje strani. Ti si namreč dal za primerjavo Kenedija in temu primerno sem tudi jaz dal za primerjavo Mopeda.Ljubitelj napisal/-a: Končno sem našel podatke na starni CD SŽ.
Moč motorjev je občutno večja kot si nekateri predstavljate
813-130 ima instalirano moč PMAX 2x 206 kW (=412 kW)
masa predelane garniture je 74 tone
Podatki za podserijo 1xx, PMAX = 294 kW, masa 67 ton
Za primerjavo 715 seriaj ima moč 375 kW pri masi 60 ton
812 seriaj pa 110 kW pri masi 25,4 tone.
Vsemogočni Kenedy (661) ima moč na gredi motorja 1435 kW (samo 3x več kot 813).
Torej ko se kritizira predelavo je potrebno prvo poznati dejstva!
LPL
Tine
Re: Prenovljen vlak
JAz menim, da je bolje obnoviti in izvesti revizijo na tej garnituri in posledično izboljšati vozni park. Če se tega nebi naredilo verjemite, da tudi denar nebo prišel na Železnico. ZAdnje poročilo o rebalansu proračuna je, železnici zmanjšati sredstva. in fičo PA-PA.Ljubitelj napisal/-a:Tin€, jaz bi se vzdržal primerjave DMG in EMG in D in E lokomotiv, ker je takoj jasno, kdo kraljuje po moči, kar se sevada takoj odrazi na pospeških, a ~ P/m.
Podatki, ki sem jih navedel, kažejo samo na to, da remotorizirana 813-130 sploh ni tako motorno podhranjena, kot so nekateri skušali pokazati na osnovi neobstoječih podatkov. Specifična moč na maso znaša od 4 kW/t za 812, 813-1xx, 5kW/t 813-130 in 6 kW/t za 712. Podatki so zaokroženi na spodnje celo število, tako za vso ostalo porabo ostaja cca 10% moči motorja.
LPL
Re: Prenovljen vlak
Tin€, "vsemogočnega" 661 sem dodal samo za poučno primerjavo, ker gre za zelo spoštovano lokomotivo, pa še nihče na forumu ni rekel, da je za danšnje čase motor podhranjen. Vlak z 10 4-osnimi vagoni in 661 tehta cca 500 ton, kar da pod 3 kW/t specifične moči, daleko manj od vseh primerjanih DMU.
Pa bi naj nekoč 661 in podobne, le nekoliko močnejše DEM lokomotive vozile ekspresne in poslovne vlake s kar nekaj vagoni. Če so klime ali kurjava res tako požrešne, kot se je namigovalo za 813-130, skorajda (malo pretirano) ne bi ostalo moči za vleko 10 4-osnih vagonov s klimami/elektro kurjavo.
Seveda se lahko zgovarjamo še na različne prenose, toda če ni moči/maso ni pospeševanja in pika, kar sicer vsakdo verjame za naše 4-kolesne ljubljenčke.
LPL
Pa bi naj nekoč 661 in podobne, le nekoliko močnejše DEM lokomotive vozile ekspresne in poslovne vlake s kar nekaj vagoni. Če so klime ali kurjava res tako požrešne, kot se je namigovalo za 813-130, skorajda (malo pretirano) ne bi ostalo moči za vleko 10 4-osnih vagonov s klimami/elektro kurjavo.
Seveda se lahko zgovarjamo še na različne prenose, toda če ni moči/maso ni pospeševanja in pika, kar sicer vsakdo verjame za naše 4-kolesne ljubljenčke.
LPL
Re: Prenovljen vlak
Glede primerjav lokomotiv in DMG ali EMG z lokomotivami je popolnoma zgrešeno.Ljubitelj napisal/-a:Tin€, "vsemogočnega" 661 sem dodal samo za poučno primerjavo, ker gre za zelo spoštovano lokomotivo, pa še nihče na forumu ni rekel, da je za danšnje čase motor podhranjen. Vlak z 10 4-osnimi vagoni in 661 tehta cca 500 ton, kar da pod 3 kW/t specifične moči, daleko manj od vseh primerjanih DMU.
Pa bi naj nekoč 661 in podobne, le nekoliko močnejše DEM lokomotive vozile ekspresne in poslovne vlake s kar nekaj vagoni. Če so klime ali kurjava res tako požrešne, kot se je namigovalo za 813-130, skorajda (malo pretirano) ne bi ostalo moči za vleko 10 4-osnih vagonov s klimami/elektro kurjavo.
Seveda se lahko zgovarjamo še na različne prenose, toda če ni moči/maso ni pospeševanja in pika, kar sicer vsakdo verjame za naše 4-kolesne ljubljenčke.
LPL
Poglej raje tabelo o kritičnih najnižjih hitrostih vseh lokomotiv v kombinaiji z vzponom in težo vlaka.
Re: Prenovljen vlak
Itak nima smisla nadaljevati polemike v tej smeri, ampak zgolj v vednost, da so Kenediju in Španki odstranili "ogrevanje vagonov".Ljubitelj napisal/-a:Tin€, "vsemogočnega" 661 sem dodal samo za poučno primerjavo, ker gre za zelo spoštovano lokomotivo, pa še nihče na forumu ni rekel, da je za danšnje čase motor podhranjen...
LPL
Tine
Re: Prenovljen vlak
Kakor so mene naučili pred davnimi leti, je kritična hitrost lokomotive tista hitrost, ko je vlečna sila pri tej hitrosti enaka adhezijski sili, teža vlaka tu ni nikjer nastopala (tipično za parnjače okrog 10-15 km/h, D-lok okrog 25 km/h, zgodnje elktro lokomotive 40 km/h, 541 pa je menda že okrog 70-80 km/h odvisno od napajanja DC/AC. Pod to hitrostjo lokomotiva pač ne more razvijati polne moči, ker ji po domače rečeno drsi.Poglej raje tabelo o kritičnih najnižjih hitrostih vseh lokomotiv v kombinaiji z vzponom in težo vlaka.
Druga stvar pa je, kako hitro lahko lokomotiva sopiha v klanec s težkim vlakom.
LPL
Re: Prenovljen vlak
Torej je, da z EMG ali pa DMG nebi mogel vleči enake teže vlaka pri istih obremenitvah, kot jo ima lokomotiva.Ljubitelj napisal/-a:Kakor so mene naučili pred davnimi leti, je kritična hitrost lokomotive tista hitrost, ko je vlečna sila pri tej hitrosti enaka adhezijski sili, teža vlaka tu ni nikjer nastopala (tipično za parnjače okrog 10-15 km/h, D-lok okrog 25 km/h, zgodnje elktro lokomotive 40 km/h, 541 pa je menda že okrog 70-80 km/h odvisno od napajanja DC/AC. Pod to hitrostjo lokomotiva pač ne more razvijati polne moči, ker ji po domače rečeno drsi.Poglej raje tabelo o kritičnih najnižjih hitrostih vseh lokomotiv v kombinaiji z vzponom in težo vlaka.
Druga stvar pa je, kako hitro lahko lokomotiva sopiha v klanec s težkim vlakom.
LPL
Re: Prenovljen vlak
Izpuh na strehi 715 je od ogrevanja potniških oddelkov.Ljubitelj napisal/-a:... pa sem si sliko ogledal in ni da sem videl izpuh na strehi 715 .
LP, Metod
Re: Prenovljen vlak
Polne razpredelnice "bull shita"! Jembaha pa ne bi poslušali,ker vozi te Fiate.Zakaj bi pa ga,a ne!? Bluzit,pa bluzit naprej.Pa ni problem samo moč motorja.Problem pnevmatika,problem hidravlična spojka,problem suha sklopka,problem hitrostni menjalnik,problem smerni menjalnik,milijarda enih pip,problem na problem na problem.
Vsak dan jih gledam v delavnici na kanalu.Ena čista pizdarija in šravfanje do onemoglosti.Naj pride kdo v kurilnico in ga pohvali mehanikom.V sekundi dobi francoza v glavo.
Vsak dan jih gledam v delavnici na kanalu.Ena čista pizdarija in šravfanje do onemoglosti.Naj pride kdo v kurilnico in ga pohvali mehanikom.V sekundi dobi francoza v glavo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Prenovljen vlak
Vse to je Nurmi verjetno res. Le to ni res, da je motor močno poddimenzioniran, vsaj po podatkih CD ne. Kako pa ima firma znotraj urejeno komunikacijo(CD-prevoznik) pa je stvar notranje organizacije bodočega holdinga. Vendar predvidevam, da če bi bila situacija tako kritična kot namiguješ, bi še ob tako mizerni notranji komunikaciji prišli glasovi do CD in ostalih vodstvenih struktur o neustreznosti posameznih sklopov.Nurmi:
..
Problem pnevmatika,problem hidravlična spojka,problem suha sklopka,problem hitrostni menjalnik,problem smerni menjalnik,milijarda enih pip,problem na problem na problem.
LPL