največja dolžina

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: največja dolžina

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

igor72 napisal/-a:Edini pameten nakup pri nas bi bil kombinacija diesel/3kV....vse druge variante ne bodo prišle v poštev nikdar!
Z malo širšim razgledom našega SŽ-PP bi lahko z novimi (udobnimi) garniturami povezali Ljubljano z Zagrebom, Reko, mogoče Celovcem in Beljakom.....
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: največja dolžina

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Po mojem mnenju bo moral vsak vlak, ki pelje do Jesenic potegniti do Beljaka. Prav tako bi moral iz Dobove do Zagreba, Ilirske Bistrice do Reke in iz Špilj do Gradca. Potnikov bi bilo sigurno več. Stroški na obeh straneh za neke "nezanimive" lokalne vlake v "slepe proge" pa bi se zmanjšali, saj bi jih te novi vlaki nadomestili.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: največja dolžina

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Po mojem mnenju bo moral vsak vlak, ki pelje do Jesenic potegniti do Beljaka. Prav tako bi moral iz Dobove do Zagreba, Ilirske Bistrice do Reke in iz Špilj do Gradca. Potnikov bi bilo sigurno več. Stroški na obeh straneh za neke "nezanimive" lokalne vlake v "slepe proge" pa bi se zmanjšali, saj bi jih te novi vlaki nadomestili.
Koliko ljudi dnevno migrira iz J. Slovenije na Reko in Zasavja v Zagreb. Se bojim, da jih ni dovolj za uvedbo povezav, razen če računaš na zagrebški lokalni promet, reško zaledje je pa itak bolj praznina. Druga stvar je Avstrija, v Beljak in Graz bi se našlo kar precej potnikov, toda tak meddržavni promet mora nekdo financirat. Koroška financira svoje proge, Štajerska svoje, Iz Štajerske na Koroško je pa že druga pesem, brez vlaka višje kategotije ne gre, ali so tudi subvencionirani?. Torej, če se sanja o vožnji preko meje je potrebno najprej povedati, kdo bo to financiral, šele nato pa naslednji korak.

LPL
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: največja dolžina

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Mogoče Zagreb ni dober primer. Lahko pa za boljši primer vzamem Beljak. Pri nas iz Ljubljane do Jesenic vozijo vsako uro lokalni vlaki, pravtako iz Beljaka do Podrožce. Kaj pa, če bi vlak iz Ljubljane potegnil skozi Karavanški tunel in nadomestil avstrijskega. (in obratno) Kar naenkrat bi s tem pridobili urno povezavo s Beljakom.
Dodatnih stroškov praktično ne bi bilo. (če odmislimo dvosistemske garniture) Potnikov pa bi bilo več. (pa tudi če samo 2)
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: največja dolžina

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Mogoče Zagreb ni dober primer. Lahko pa za boljši primer vzamem Beljak. Pri nas iz Ljubljane do Jesenic vozijo vsako uro lokalni vlaki, pravtako iz Beljaka do Podrožce. Kaj pa, če bi vlak iz Ljubljane potegnil skozi Karavanški tunel in nadomestil avstrijskega.
Ni kaj, dobra ideja. Pa jo dopolnimo; iz Beljaka proti Friesachu tudivozi vsako uro in vsako uro iz Štajerske proti Friesachu S bahn ali R, ampak samo z RJ in mogoče še kakšnim ostankom EC direktno. Seveda bi lahko S bahn potegnil do Jesenic, ni tehničnih ovir, toda menda upravitelj omrežja zahteva velike strošk manipulacije na Je, pisano na tem forumu.

LPL
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: največja dolžina

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Ljubitelj napisal/-a:Seveda bi lahko S bahn potegnil do Jesenic, ni tehničnih ovir, toda menda upravitelj omrežja zahteva velike strošk manipulacije na Je, pisano na tem forumu.
Mogoče je pa to tragedija situacije. Dejanski stroški manipulacije v Podrožci ali na Jeseniški postaji so verjetno enaki. Mislim da bi morali birokratke ovire preiti v prid potniku. Magari bi se zmenili, da nam Avstrici plačujejo enako kot v Podrožci + dodatek na vsakega potnika, ki potuje iz/v Jesenic. Če pa si bomo pa še v naprej pluvali v lastno skledo, ker tujcem zaračunavamo višje stroške, pa ne vem če nam lahko še kdo pomaga.
Potniki na tej trasi so in brezveze si mi zdi, da se vlak (ali potnik) vstavi nekih (relativno) zakotnih Jesenicah namesto, da bi se odpravil do naslednjega večjega mesta, kjer lahko svojo put tudi nadaljuje. (kar v Jesenicah ne more)

P.s. vem da je to že malo drugačna ideja od originalne, ampak osnovna misel ostaja: "Zakaj potnika od omrežja druge države loči prepogosto le ena postaji, nekaj km štreke in birokrtske ovire."
bugear
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 121
Pridružen: 24.04.2009, 20:33
Kraj: Češka

Re: največja dolžina

Odgovor Napisal/-a bugear »

Ljubitelj napisal/-a: Pa dajmo malo pokomentirat:

ÖBB CityJet je resda v dveh napetostih, toda vozi po progah z dvema elektrifikacijama, GySEV in ÖBB.
SBB RAB 524 enako, pozabil pa si na RAB 522 (25/15 kV) v okolici Basla

Vsaka dvo/več sistemskost ima pač globlji razlog, pri čemer 15/25 kV ni v konstrukciji skorajda razlike, trafo mora biti pač izveden za 16/2/3 Hz, če me osnovno znanje ne zavaja, je pač malo večji in težji.
LPL
Kaj pa češke 640 in 650? Večina jih sploh ne vozi na obeh napetostih.
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
Odgovori