Poljčane-Dolga Gora
Re: Poljčane-Dolga Gora
Dolga Gora-Poljčane
V Dolgi Gori ob železnici gradijo tudi novo obvozno cesto, saj ukinjajo nivojski prehod.
Vir-http://www.novice.si/med-dolgo-goro-in- ... leznico/#!
V Dolgi Gori ob železnici gradijo tudi novo obvozno cesto, saj ukinjajo nivojski prehod.
Vir-http://www.novice.si/med-dolgo-goro-in- ... leznico/#!
Re: Poljčane-Dolga Gora
Zakaj so sploh posodobili zavarovanje NPr-a, če se le-ta ukinjakozorog napisal/-a:Dolga Gora-Poljčane
V Dolgi Gori ob železnici gradijo tudi novo obvozno cesto, saj ukinjajo nivojski prehod.
...
Vir-http://www.novice.si/med-dolgo-goro-in- ... leznico/#!
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Poljčane-Dolga Gora
mogoče se ukinja samo za cestni promet ?!pešci ga bodo pa mogoče še uporabljali
?
?
Re: Poljčane-Dolga Gora
Prehod se ukinja, za pešce bo narejen podhod.SIMY napisal/-a:mogoče se ukinja samo za cestni promet ?!pešci ga bodo pa mogoče še uporabljali
?
Pa še eno odkritje.
Re: Poljčane-Dolga Gora
Ukinjen je že tudi Npr v Zg. Logu pri Litiji...in v Grobelnem celo dva.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Poljčane-Dolga Gora
Pozdravljeni!
Prijatelj, tudi železniški fan, se je prejšnji teden peljal z vlakom iz Ljubljane v Maribor in od njega sem izvedel, da dela na remontu progovnega odseka Dolga gora - Poljčane lepo napredujejo. Opazil pa je razliko v primerjavi z že izgotovljenim odsekom Slovenska Bistrica - Pragersko in to v pristopu do obnove kontaktne mreže. Na odseku SB - Pr je ta kompletno obnovljena vključno s temelji in novim modelom stebrov, ki so privijačeni nad temeljem na sidrne vijake, medtem ko na odseku DG - Poljčane stebri in temelji ostajajo stari (= stebri zaliti v temelje!). Eventualno z vrha temeljev odklešejo vrhnjo preperelo plast betona in jo obnovijo ter gladko zaribajo.
Ob navedenem se mi pojavlja vprašanje: Čemu ta razlika v pristopu, ko pa je starost opisane opreme pred remontom bila na obeh odsekih približno enaka in tako najbrž tudi iztrošenost elementov? Da ni stopila tudi tukaj v veljavo formula (= Za pavre bo že moralo biti dobro!), ki jo poznamo že od slovenskogoriško-prekmurskega kraka tako imenovane "avtoceste", ki tega naziva na tem področju nikakor ne zasluži!
Lep pozdrav - Peter
Prijatelj, tudi železniški fan, se je prejšnji teden peljal z vlakom iz Ljubljane v Maribor in od njega sem izvedel, da dela na remontu progovnega odseka Dolga gora - Poljčane lepo napredujejo. Opazil pa je razliko v primerjavi z že izgotovljenim odsekom Slovenska Bistrica - Pragersko in to v pristopu do obnove kontaktne mreže. Na odseku SB - Pr je ta kompletno obnovljena vključno s temelji in novim modelom stebrov, ki so privijačeni nad temeljem na sidrne vijake, medtem ko na odseku DG - Poljčane stebri in temelji ostajajo stari (= stebri zaliti v temelje!). Eventualno z vrha temeljev odklešejo vrhnjo preperelo plast betona in jo obnovijo ter gladko zaribajo.
Ob navedenem se mi pojavlja vprašanje: Čemu ta razlika v pristopu, ko pa je starost opisane opreme pred remontom bila na obeh odsekih približno enaka in tako najbrž tudi iztrošenost elementov? Da ni stopila tudi tukaj v veljavo formula (= Za pavre bo že moralo biti dobro!), ki jo poznamo že od slovenskogoriško-prekmurskega kraka tako imenovane "avtoceste", ki tega naziva na tem področju nikakor ne zasluži!
Lep pozdrav - Peter
Re: Poljčane-Dolga Gora
Tudi sam sem opazil to zanimivo podrobnost, pa si je ne znam razlagat. Predvidevam, da je na odseku SB-PR prišlo do takih zamikov trase, da je potreba po novem stebrovju, kar ne bi bilo čudno, če primerjamo načrtovane hitrosti, ki menda zahtevajo tudi večji razmik osi tirov. Stari drogovi so namreč še vedno v dobrem stanju, le njihovi betonski cokli so nekam tužno nizki, skriti v gramozni gredi. Upajmo, da naročnik del ve, kaj je zahteval na posameznih omenjanih odsekih.Prijatelj, tudi železniški fan, se je prejšnji teden peljal z vlakom iz Ljubljane v Maribor in od njega sem izvedel, da dela na remontu progovnega odseka Dolga gora - Poljčane lepo napredujejo. Opazil pa je razliko v primerjavi z že izgotovljenim odsekom Slovenska Bistrica - Pragersko in to v pristopu do obnove kontaktne mreže. Na odseku SB - Pr je ta kompletno obnovljena vključno s temelji in novim modelom stebrov, ki so privijačeni nad temeljem na sidrne vijake, medtem ko na odseku DG - Poljčane stebri in temelji ostajajo stari (= stebri zaliti v temelje!). Eventualno z vrha temeljev odklešejo vrhnjo preperelo plast betona in jo obnovijo ter gladko zaribajo.
Zanimivo, da samo Štajerci in Prekmurci pogrevajo temo avtoceste v skromnejši varianti, imamo pa v RS kar nekaj odsekov v skromnejši izvedbi, in to po krajih, ki bogato prispevajo v državni proračun (Gorenjska AC blizu Jesenic, AC skozi Vipavsko dolino), za razliko of SV Slovenije, ki se gre večno nezadovoljnega neto podpiranca državnih jasli....Da ni stopila tudi tukaj v veljavo formula (= Za pavre bo že moralo biti dobro!), ki jo poznamo že od slovenskogoriško-prekmurskega kraka tako imenovane "avtoceste", ki tega naziva na tem področju nikakor ne zasluži!
LPL
Re: Poljčane-Dolga Gora
Bodo naredili to, kar sta že ugotovila, nekaj se jih bo pa tudi zamenjalo, kjer je potreba po tem(12 kos,če sem prav preštel) + barvanje stebrov seveda.
Re: Poljčane-Dolga Gora
Dolga Gora - Poljčane se bo naredila vozna mreža z enakim presekom voznega voda kot je bila in zato niso potrebni dodatni stebri, kot je to med Slovensko Bistrico in Pragerskim. Tako se govori, če je pa res, pa bomo videli.
Re: Poljčane-Dolga Gora
Pozdravljeni!
Hvala vsem, ki ste odgovorili na moje vprašanje v zvezi s temelji in stebri VM tekom obnove, ki trenutno poteka! Pojasnila so mi povsem razumljiva.
Lep pozdrav - Peter
Hvala vsem, ki ste odgovorili na moje vprašanje v zvezi s temelji in stebri VM tekom obnove, ki trenutno poteka! Pojasnila so mi povsem razumljiva.
Lep pozdrav - Peter
Re: Poljčane-Dolga Gora
Ne vem , ce lahko recemo da dela lepo napredujejo. Upam da bodo koncali do roka, vendar je odsek zelo dolg in z izkopi jim gre pocasi. Razlika v primerjavi z ZGP-jevimi gradbisci pa je ocitna, to je bolj na "lahko", v tunelu pa stoji voda.
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 63
- Pridružen: 02.01.2015, 14:02
Re: Poljčane-Dolga Gora
Če gledam na to sliko, se naj bi ene ovinke kar lepo porezalo. Glej modro in črno progo.
Re: Poljčane-Dolga Gora
ja pa ne sedaj ko delajo slovaki,je treba še za kitajce kaj pustit haha
Re: Poljčane-Dolga Gora
Kater predvolilni program si pa to na plan potegnil?ExpressTrain napisal/-a:Če gledam na to sliko, se naj bi ene ovinke kar lepo porezalo. Glej modro in črno progo.
http://i.imgur.com/LYv1yi3.jpg
Re: Poljčane-Dolga Gora
Mislim da je to raziskava railhuc