Predor Karavanke

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3046
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 20.05.2019, 14:32

urban120 napisal/-a:
Zanimivo se mi zdi, da je ministrstvo pripravljeno graditi nov predor za drugi tir v Karavankah namesto, da bi obnovili obstoječega.


Ne vem, kje ti vidiš to? Drugi in četrti odgovor sta jasna.

Piše, da dvotirnost obstoječega predora odpade zaradi premahjnega svetlega profila in vgradnja evakuacijske poti. Če bi dvotirnost obdržali, bi zapora mogla biti več kot enoletna in cena sanacije bistveno višja kot sedaj. Že obstoječi čas zapore je minimum minimuma. Na mizi je druga cev. In lepo piše, da pred letom 2040 ne bo potrebna in, da se iščejo rešitve za dodatne ukrepe, ki bi ta datum še podaljšali. Drugi tir "izboljšane" gorenjke pa vključuje navezavo tudi na to drugo cev. "Izboljšane" gorenjke pa še dolgo ne bo. Ker ni denarja.
Za Arlberški predor je bila pa sanacija narejena iz čisto tretjega razloga. Svetovno prvenstvo. Če ga ne bi bilo, bi imeli Karavanke II. Torej prepoved srečanja v predoru.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1491
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 20.05.2019, 15:00

Dokler sta tako Gorenjka kot karavanška proga od Podrožce do Beljaka enotirni, predor ne rabi biti dvotiren. Drugi tir je dosti bolj nujen na Gorenjki (potniški promet) kot v predoru.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: leteči vlak in 2 gostov