Predor Karavanke

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 629
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a trocken » 24.04.2020, 17:40

anzovc napisal/-a:Na ZVKD imajo osebe, ki so odločevalci in ti se odločajo po svoji strokovni presoji, kot npr. sodniki. Zato je zadeva tukaj zelo gnetljiva. Če je odločevalec (ka) bolj pečene sorte potem lahko zahteva lesene pragove, če se njemu zdi, ali pa, npr. obod tunela s kamnom obzidan in to ni vseeno s kakšnim kamnom. Ampak praviloma se pa da dogovoriti, ker njih zanima zunanji izgled predvsem in ne notranjost. Se pravi, portal bodo že hoteli, da izgleda tako kot bodo hoteli, ostalo pa verjetno ne.


Ja, njihova strokovna presoja je včasih tudi vprašljiva. Pri prezračevalni napravi med postajo Grahovo in Hudajužna je tako zaščitena kamnita zunanjost, medtem, ko vsebini, ki dejansko ima muzejsko vrednost, niso namenili pozornosti.
Uporabniški avatar
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2379
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje
Kontakt:

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a leteči vlak » 22.07.2020, 11:13

Izbrani izvajalec za izvedbo gradbenih del v okviru varnostno-tehnične nadgradnje železniškega predora Karavanke, ki jih financirata tako Avstrija in Slovenija, je podjetje Strabag AG / Dion IC – Ingenieurtiefbau s ponudbeno vrednostjo 68.399.017,00 evrov brez DDV. Od tega znaša vrednost gradbenih del na slovenski strani 33.657.480,45 brez DDV. Odločitev o oddaji javnega naročila je postala pravnomočna danes, 21.7.2020, sledi podpis pogodbe.

Za predmetni razpis, ki je bil objavljen dne 21.4.2020 in ga je vodila avstrijska stran, sta prispeli dve ponudbi. Skupne ponudbene vrednosti za izvedbo gradbenih del navajamo v nadaljevanju:
- STRABAG AG DIREKTION IC, Ingenieurtiefbau s ponudbeno vrednostjo 68.399.017,00 evra brez DDV,
- SKUPINA PONUDNIKOV (Swietelsky AG, Bahnbau Graz; Östu-Stettin Hoch und Tiefbau GmbH, Zentrale; Rhomberg Bahntechnik GmbH, Bahnbau und Ausrüstung; SŽ-ŽGP, d.d.; Tehnična komerciala in GH Holding d.o.o., Zentrale) s ponudbeno vrednostjo 73.136.918,38 evra brez DDV.

Začetek izvedbe pripravljalnih del je predviden 10.8.2020, večina del pa bo izvedena v času popolne zapore proge od 5.10.2020 do 10.7.2021, saj so le ta vezana na zaporo tirov na odseku železniške proge od železniške postaje Jesenice do železniške postaje Podrožca. Zaključek vseh del je predviden v septembru 2021.


https://www.gov.si/novice/2020-07-21-iz ... karavanke/
Aljaž
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1487
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a preglednik » 22.07.2020, 11:21

Ali bo po dokončanju del, od Jesenic do Hrušice dvotirna proga, oz. izvlečni tir?
preglednik
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 246
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a Urban91 » 22.07.2020, 13:19

Ali bo po dokončanju del, od Jesenic do Hrušice dvotirna proga, oz. izvlečni tir?

Rečeno je bilo, da bo izvlečni tir iz postaje Jesenice, naprej pa enotirna proga. Nekaj podobnega kot je v Kopru.
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 730
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a 038 » 22.07.2020, 14:47

Izvlečni tir je običajno imel svoj namen, kar pove že njegovo ime. Običajno je bil namenjen premiku in ne vlakovnim vožnjam. Seveda pa se doloceni izrazi zakoreninijo precej globoko.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4538
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 22.07.2020, 15:50

Ne se veselit prezgodaj, vsa zadeva z obnovo je menda še v zraku, vsaj po pisanju dnašnjih Financ. Ni soglasja ARSO za obnovo. med brati, Avstrijci ne rabijo okoljskega dovoljenja za svojo polovico.....

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov