Predor Karavanke

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Predor Karavanke

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Za 2020 namenja vlada 10 - 20 milijonov evrov, vse ostalo pride v letu 2021. #-o :cry:
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Predor Karavanke

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Kot sem tudi zadnjič napovedal.
zvitorepec11
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 28
Pridružen: 29.05.2016, 7:41

Re: Predor Karavanke

Odgovor Napisal/-a zvitorepec11 »

Iz strani: http://www.krajsamorazdalje.si/projekti ... j-jesenice

V času nadgradnje obstoječe cevi železniškega predora Karavanke, predvidoma v drugi polovici leta 2020 in prvi polovici 2021, je predvidena zapora železniške proge oziroma odseka Jesenice–državna meja. V času zapore je predvideno, da se bodo po postopku izvajanja vzdrževalnih del v javno korist (VDJK) sočasno obnovili oziroma nadgradili najbolj kritični odseki obstoječe železniške proge in glavni prevozni tiri na železniških postajah.

Se pravi v drugi polovici 2020 bo 10-20 mio dovolj, dražja dela pa bodo izvedena v prvi polovici 2021 in se ne rabi toliko sredstev?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Predor Karavanke

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

nagibni napisal/-a:A se kaj ve če se bo se tir v predoru delalo na togi podlagi ali z lesenimi pragovi?
Oblika zgornjega ustroja, nadze mnega in podzemnega dela proge bo enaka in bo sestavljena iz lesenih pragovi dimenzije 16x26x260 cm , gramozne grede debeline v predoru 46 cm oz. 35 cm pod zgornjim praga.

Zapora se predvideva v štirih terminih:
Od 7.9. - 5.10.2020: dnevna zapora
Od 5.10.2020 - 4.4.2021: popolna zapora
Od 4.4. - 10.7.2021: dnevna zapora
Od 10.7.2021 naprej: elektro vleka in dnevne zapore
Če do novega voznega reda ne bo sairano, se po avstrijski zakonodaji odsek proge do nadaljnega zapre za promet, brez izjem.
Poleg tega še:
Varnostno-tehnična nadgradnja odseka proge od železniške postaje Jesenice do južnega portala predora obsega:
− preureditev železniške proge, ki je danes na tem odseku dvotirna, na en tir, kar obsega demontažo obstoječih dveh tirov vključno z vozno mrežo in vzpostavitev enotirne proge (delno zamenjan zmrzlinski sloj spodnjega ustroja, zamenjava tirne grede, vgradnja novih pragov in tirnic);
- zamenjava dotrajane vozne mrežo (15kV) in signalno varnostnih (SVTK) naprav
in
Po podatkih investitorja oz. njegovega inženirja je v okviru železniške postaje Jesenice predvidena tudi njena sanacija. Vsi predvideni ukrepi so omejeni na trenutno območje postaje Jesenice. Prenova postaje je zaradi kompleksnosti predvidena v več fazah. V času zapore se zaradi racionalnosti in dotrajanosti tirnih naprav izvedejo le nujno potrebna vzdrževalna dela. Predvideni ukrepi so:
- zamenjava kretnic na glavnih tirih, saj trenutne niso ustrezne,
− zagotovitev potrebnega števila postajnih tirov koristne dolžine 740 metrov (predvidena dva tira), vključno z obnovo teh tirov,
− ureditev peronske infrastrukture (upoštevanje zadnje veljavne zakonodaje in prilagoditev invalidom in funkcionalno oviranim osebam),
− odstranitev nerabnih tirov. Dela se bodo izvajala kot vzdrževalna dela v javno korist.
Uvede se GSM-R, kasneje ETCS, drugi tir do Jesenic pa šele tam 2040.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Predor Karavanke

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Ali ni GSMR že uveden?
preglednik
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Predor Karavanke

Odgovor Napisal/-a suha »

Dokler ni poštiman drugi tir ter Tivolski lok in nato še celotna proga proti Primorski, najbrž res ni velikega smisla po drugem tiru gorenjske proge. Razen na območju Ljubljane za namene mestne železnice. Tam bi moral biti drugi tir narejen že 15 let nazaj ](*,)

Mimogrede, Primorska dvotirna proga napaja tri tire (Gorenjska in proti Štajerski in Prekmurju). Če pa štejemo še proti Dobovi, Dolenjski in novem drugem tiru do Šentilja, itd. pa 7 in več. Seveda bo tu novo ozko grlo. Če bo #-o

2025 naj bi bil zgrajen drugi tir. Pa nato še ene 10 let za obnovo Primoske proge.... Jap 2040 bo hitro tu.... Žal se bojim da se bodo naša življenja prej zaključila ](*,) ](*,) ](*,)
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Predor Karavanke

Odgovor Napisal/-a cokla »

preglednik napisal/-a:Ali ni GSMR že uveden?

Je.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Predor Karavanke

Odgovor Napisal/-a trocken »

suha napisal/-a:Dokler ni poštiman drugi tir ter Tivolski lok in nato še celotna proga proti Primorski, najbrž res ni velikega smisla po drugem tiru gorenjske proge. Razen na območju Ljubljane za namene mestne železnice. Tam bi moral biti drugi tir narejen že 15 let nazaj ](*,)

Mimogrede, Primorska dvotirna proga napaja tri tire (Gorenjska in proti Štajerski in Prekmurju). Če pa štejemo še proti Dobovi, Dolenjski in novem drugem tiru do Šentilja, itd. pa 7 in več. Seveda bo tu novo ozko grlo. Če bo #-o

2025 naj bi bil zgrajen drugi tir. Pa nato še ene 10 let za obnovo Primoske proge.... Jap 2040 bo hitro tu.... Žal se bojim da se bodo naša življenja prej zaključila ](*,) ](*,) ](*,)
Leta 2025 pa drugega tira ne ti ne jaz ne bova videla. No, nobeden ga ne bo videl, da ne bi slučajno pomislil na zaključek življenja. :P
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Predor Karavanke

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Trenutno slabo kaže za obnovo karavanškega tunela, razpis je padel v vodo, samo en ponudnik in ta predrag. Vir današnji Dnevnik.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Predor Karavanke

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a:Trenutno slabo kaže za obnovo karavanškega tunela, razpis je padel v vodo, samo en ponudnik in ta predrag. Vir današnji Dnevnik.
Še dobro da smo se pri garniturah drugače odločili. Naši razpisi...nedokončana zgodba.
(Bom malo ciničen, prav gotovo ta edini ponudnik ni bil Kolektor. Njega je nujno vzeti, pa čeprav bi bil 3x preplačan.)
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Predor Karavanke

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:Trenutno slabo kaže za obnovo karavanškega tunela, razpis je padel v vodo, samo en ponudnik in ta predrag. Vir današnji Dnevnik.
Še dobro da smo se pri garniturah drugače odločili. Naši razpisi...nedokončana zgodba)
Pa saj ni naš razpis v tem primeru nič kriv. Ta je potekal enotno, preko avstrijskega portala. Vprašaj se raje, zakaj je na naši strani celotni predor kulturna dediščina, na avstrijski pa samo portal. Čemu je lahko dediščina notranjnost, zaradi katerih bodo spet leseni pragovi v vlažnem okolju? Še dobro da jim je kapnilo, da so na koperskih predorih predvideni ÖBB-PORR. :roll:
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Predor Karavanke

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Ma kaj misliš resno, leseni pragovi v obnovljenem tunelu, zato, ker se smatra kot kulturna dediščina. Pa kdo je pri nas, ki odloča o tem?
preglednik
sraka1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 117
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: Predor Karavanke

Odgovor Napisal/-a sraka1 »

Gledam na strani ZVKDS (https://gisportal.gov.si/RKD), EŠD 28219. V vnosu je opisan zlasti portal, o notranjosti ni kaj veliko govora. Če lesene pragove narekuje kulturna dediščina, je to absurd. Potemtakem je 3/4 celotne vozne mreže v Sloveniji lahko zaščitene kot kulturna dediščina.
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Predor Karavanke

Odgovor Napisal/-a anzovc »

Na ZVKD imajo osebe, ki so odločevalci in ti se odločajo po svoji strokovni presoji, kot npr. sodniki. Zato je zadeva tukaj zelo gnetljiva. Če je odločevalec (ka) bolj pečene sorte potem lahko zahteva lesene pragove, če se njemu zdi, ali pa, npr. obod tunela s kamnom obzidan in to ni vseeno s kakšnim kamnom. Ampak praviloma se pa da dogovoriti, ker njih zanima zunanji izgled predvsem in ne notranjost. Se pravi, portal bodo že hoteli, da izgleda tako kot bodo hoteli, ostalo pa verjetno ne.
sraka1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 117
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: Predor Karavanke

Odgovor Napisal/-a sraka1 »

anzovc napisal/-a:Na ZVKD imajo osebe, ki so odločevalci in ti se odločajo po svoji strokovni presoji, kot npr. sodniki. Zato je zadeva tukaj zelo gnetljiva. Če je odločevalec (ka) bolj pečene sorte potem lahko zahteva lesene pragove, če se njemu zdi, ali pa, npr. obod tunela s kamnom obzidan in to ni vseeno s kakšnim kamnom. Ampak praviloma se pa da dogovoriti, ker njih zanima zunanji izgled predvsem in ne notranjost. Se pravi, portal bodo že hoteli, da izgleda tako kot bodo hoteli, ostalo pa verjetno ne.
Mislim, da so v projektni dokumentaciji že predvideni leseni pragovi. Upam, da je tukaj še prostor za kako last-minute spremembo.
Odgovori