Jesenice niso predvidene v projektu predora Karavanke, razen na B strani prilagoditve SV-In TK naprav zaradi enotirnosti odseka Jesenice-Podrožca....Urban91 napisal/-a:Sam osebno bom zadovoljen, če se bo istočasno ob zapori Karavank, obnovilo še postajo na Jesenicah. Upam da si ne premislijo, kar so poslanci izglasovali.
Predor Karavanke
Re: Predor Karavanke
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Predor Karavanke
Kaj pa je predvideno v širši obnovi gorenjske proge, če bodo potrjena sredstva?
preglednik
Re: Predor Karavanke
Verjetno cel kup cestne infrastrukture in nič železnice.... kot je že v navadi...vržemo miljone hitrosti pa pustimo iste
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Predor Karavanke
Širša obnova je širok pojem. Prioritetna je obnova med Lescami in Jesenicami. Klasika remont in obnova postaj Žirovnica in Slovenski Javornik s podaljšanjem koristne dolžine tirov. Odsek Kranj-Lesce drugi del, skupaj z obnovo postajališč, ampak brez obnove postaj Kranj, Podnart, Lesce, razen uvoznih in izvoznih kretnic. To je bo posebej. Tretji del pa še progovno kabliranje in protihrupne ograje po celotni dolžini in zamenjava obeh napajalnih postaj Kranj in Žirovnica. Od Kranja navzdol pa enkrat drugič.preglednik napisal/-a:Kaj pa je predvideno v širši obnovi gorenjske proge, če bodo potrjena sredstva?
Re: Predor Karavanke
V enem od medijev (Dnevnik?) sem prebral da se na postaji Lesce zgradi podhod na perone in podvoz.Širša obnova je širok pojem. Prioritetna je obnova med Lescami in Jesenicami. Klasika remont in obnova postaj Žirovnica in Slovenski Javornik s podaljšanjem koristne dolžine tirov. Odsek Kranj-Lesce drugi del, skupaj z obnovo postajališč, ampak brez obnove postaj Kranj, Podnart, Lesce, razen uvoznih in izvoznih kretnic. To je bo posebej. Tretji del pa še progovno kabliranje in protihrupne ograje po celotni dolžini in zamenjava obeh napajalnih postaj Kranj in Žirovnica. Od Kranja navzdol pa enkrat drugič.
Re: Predor Karavanke
Kaj pa v prenovi Gorenjske proge? Pa ja ne bodo obnovili proge + postaje v Žirovnici, jeseniško podrtijo pa pustili na miru?Regan 664 napisal/-a:Jesenice niso predvidene v projektu predora Karavanke, razen na B strani prilagoditve SV-In TK naprav zaradi enotirnosti odseka Jesenice-Podrožca....Urban91 napisal/-a:Sam osebno bom zadovoljen, če se bo istočasno ob zapori Karavank, obnovilo še postajo na Jesenicah. Upam da si ne premislijo, kar so poslanci izglasovali.
Re: Predor Karavanke
Izvedbeni načrt pravi, da modernizacija teh postaj ni v tem sklopu obnove.Ljubitelj napisal/-a: V enem od medijev (Dnevnik?) sem prebral da se na postaji Lesce zgradi podhod na perone in podvoz.
Obnove postaj se (je) načrtovalo posebej. V načrtu je bil ekspres remont, zaradi čimprejšnje sanacije zablatenih območij, ki jih je na tej relaciji ogromno, ob tem pa ne bi bilo potrebe po še eni zapori proge.TGV Lyria napisal/-a: Kaj pa v prenovi Gorenjske proge? Pa ja ne bodo obnovili proge + postaje v Žirovnici, jeseniško podrtijo pa pustili na miru?
Re: Predor Karavanke
Nevem kakšno dokumentacijo vi berete V dokumentih iz leta 2018 je jasen plan obnove. Najbolj enostavno je če se izvede istočasno kot obnova predora
Karavanke in odprte proge Kranj - Jesenice še obnova postaj. Glede na obseg prometa, je nemogoče nadgraditi postajo Jesenice brez daljše zapore. Mi pa ni jasno kako se bo v primeru večjih snežnih padavin obnavljalo. Idealen čas za zaporo bi bil pomlad - jesen.
Karavanke in odprte proge Kranj - Jesenice še obnova postaj. Glede na obseg prometa, je nemogoče nadgraditi postajo Jesenice brez daljše zapore. Mi pa ni jasno kako se bo v primeru večjih snežnih padavin obnavljalo. Idealen čas za zaporo bi bil pomlad - jesen.
Re: Predor Karavanke
Samo tako tehnično odkod pa bi prišel denar za to? Tudi, če bo onih 90 mio ni to dovoljUrban91 napisal/-a:Nevem kakšno dokumentacijo vi berete V dokumentih iz leta 2018 je jasen plan obnove. Najbolj enostavno je če se izvede istočasno kot obnova predora
Karavanke in odprte proge Kranj - Jesenice še obnova postaj. Glede na obseg prometa, je nemogoče nadgraditi postajo Jesenice brez daljše zapore. Mi pa ni jasno kako se bo v primeru večjih snežnih padavin obnavljalo. Idealen čas za zaporo bi bil pomlad - jesen.
Re: Predor Karavanke
Denarja je dovolj, če ne drugače so na voljo evropska sredstva. Počakajmo še nekaj dni, ko se bo potrjevalo proračun.Samo tako tehnično odkod pa bi prišel denar za to? Tudi, če bo onih 90 mio ni to dovolj
Re: Predor Karavanke
Izvedbeni načrt, ki je podlaga za remont. Jasno piše, da Kranj, Podnart, Lesce niso predmet drugega dela, razen kretnic. Proriteta je Lesce - Jesenice, drugi del pa Kranj - Lesce. Obnavljale se bodo ali bi (odvisno ali bodo spravili oba remonta noter), tiste postaje in postajališča, kjer se spremeni še dolžina izogibališča. Pa za 90 milijonov narediti komplet remont od Kranja do Jesenic, vključno s postajami...se ti ne zdi to premalo? Celotni remont do Ljubljane stane pol milijarde. Na celotnem odseku je potrebno skopati do zemlje, ker progo drži samo blato. Poleg tega je na progi 211 premostitvenih objektov, ki rabijo sanacijo, dostop do proge pa mogoč samo po trasi proge. Proračun pa 90 milijonov? Naivni so politiki, če mislijo, da se bo ta remont, kaj poznal od Kranja navzdol. EU ne bo dala sredstev, ker nima proga za kaj kandidirati.Urban91 napisal/-a:Nevem kakšno dokumentacijo vi berete V dokumentih iz leta 2018 je jasen plan obnove. Najbolj enostavno je če se izvede istočasno kot obnova predora
Karavanke in odprte proge Kranj - Jesenice še obnova postaj. Glede na obseg prometa, je nemogoče nadgraditi postajo Jesenice brez daljše zapore. .
Re: Predor Karavanke
Če so pod prometom izvedli nadgradnjo Kopra, Kozine, Divače in cel kup postaj na Štajerskem (trenutno delajo Maribor) bodo pa še Jesenice delali pod prometom. Pa kot je že bilo napisano v sklop remonta proge sta na postajah vključeni še prva in zadnja kretnica. Ko sta zamenjani prva in zadnja kretnica potem lahko postajo obnavljajo brez daljše prekinitve prometa. Je pa res da če ostaneta prva in zadnja kretnica na istem mestu ni potem mogoče podaljševanje tirov. Za jesenice pa kolikor vem se niso še niti zmenili koliko tirov bo. Menda jih je glede na obseg prometa preveč.Urban91 napisal/-a:Nevem kakšno dokumentacijo vi berete V dokumentih iz leta 2018 je jasen plan obnove. Najbolj enostavno je če se izvede istočasno kot obnova predora
Karavanke in odprte proge Kranj - Jesenice še obnova postaj. Glede na obseg prometa, je nemogoče nadgraditi postajo Jesenice brez daljše zapore. Mi pa ni jasno kako se bo v primeru večjih snežnih padavin obnavljalo. Idealen čas za zaporo bi bil pomlad - jesen.
Re: Predor Karavanke
Rečeno je bilo tisti tiri na B strani gredo ven. Predvsem mislim kjer so tirni zaključki z nakladalnimi peroni. Obvezno podaljšanje tirov in mogoče izvlečni tir proti Avstriji. Pametno bi bilo tire 1 - 4 razdeliti na dva dela za boljši izkoristek postajnega območja in lažje ustavljanje potniških vlakov.
Re: Predor Karavanke
Očitno ni denarja dovolj amandma za teh 90 milijonov so zavrnili.Urban91 napisal/-a:Denarja je dovolj, če ne drugače so na voljo evropska sredstva. Počakajmo še nekaj dni, ko se bo potrjevalo proračun.Samo tako tehnično odkod pa bi prišel denar za to? Tudi, če bo onih 90 mio ni to dovolj