Predor Karavanke
Re: Predor Karavanke
Asfinag je najavil, da bo vrgel miljarde € v Avstrijske ceste; Kar nekaj € v drugo cev cestnega predora. Tako da papirji se bodo počasi začeli pripravljati... Vsaj pri sosedih, pri nas pa po pritisku...
Re: Predor Karavanke
Kolikor vem, je razpis za pripravo načrtov za drugo cev (pri nas) že bil ali pa trenutno še traja. Mora pa biti zgrajena do leta 2021, to zahtevajo novi evropski predpisi.Re 4/4 napisal/-a:Asfinag je najavil, da bo vrgel miljarde € v Avstrijske ceste; Kar nekaj € v drugo cev cestnega predora. Tako da papirji se bodo počasi začeli pripravljati... Vsaj pri sosedih, pri nas pa po pritisku...
...
Re: Predor Karavanke
Delo o načrtih s Karavanškim predorom, železniškim seveda.
Re: Predor Karavanke
...no, sedaj pa postaja sanacija in enotirnost "Karavank" vse bliže in bliže.... ...samo, da še Štajerci zrihtajo Zm-Še na D-4....
...pogovori o tem postajajo vedno bolj konkretni.... ....
...pogovori o tem postajajo vedno bolj konkretni.... ....
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Predor Karavanke
Zakaj "mora"? Po Italiji so celo na AV progah vsi tuneli enocevni. Pa nihče ne razmišlja, da bi jih dograjeval.Dino S napisal/-a:Kolikor vem, je razpis za pripravo načrtov za drugo cev (pri nas) že bil ali pa trenutno še traja. Mora pa biti zgrajena do leta 2021, to zahtevajo novi evropski predpisi.Re 4/4 napisal/-a:Asfinag je najavil, da bo vrgel miljarde € v Avstrijske ceste; Kar nekaj € v drugo cev cestnega predora. Tako da papirji se bodo počasi začeli pripravljati... Vsaj pri sosedih, pri nas pa po pritisku...
preglednik
Re: Predor Karavanke
Ne mešaj zahtev za avtocestne in železniške predore. Avtocestni morajo biti vsi dvocevni (Italijansko porazno stanje avtocest se vleče že vsaj desetletje. V motoreviji so že ohoho let nazaj pokazali teste cestnih predorov v Italiji, da je nivo varnosti katastrofalno slabo. Zato se ne čudit, da se je zgodila tudi Genova), železniški pa velja samo za novogradnje. Pa še to samo nad določeno dolžino in hitrostjo. AV proge pri Italijanih so se načrtovale v 90', zato so enocevni. Pa tudi potihoma se vprašaš za obstoječo varnost...preglednik napisal/-a:
Zakaj "mora"? Po Italiji so celo na AV progah vsi tuneli enocevni. Pa nihče ne razmišlja, da bi jih dograjeval.
Pa Gorenjke tut. Spodnji in zgornji ustroj, ojačanje napajalnih, nova vozna mreža, TK, protihrupne ograje, D4, daljša koristna dolžina vsaj 600 metrovholding napisal/-a:...no, sedaj pa postaja sanacija in enotirnost "Karavank" vse bliže in bliže.... ...samo, da še Štajerci zrihtajo Zm-Še na D-4....
...pogovori o tem postajajo vedno bolj konkretni.... ....
(Žirovnica oba tira), obvezno 25 kV izolatorji in razdalja, za možno kasnejšo nadgradnjo...
Re: Predor Karavanke
Rekonstrukcija karavanškega predora bo pa zahtevala kar dolgo neprekinjeno zaporo. Upam, da bodo takrat ko bo ta trajala, da se bo delalo na polno 24/7, da bo čim krajša, nekatera dela pa lahko potem še med krajšimi zaporami uredijo. Ker pomeni to kar velik hendikep za Luko kot SŽ. Avstrijci se pa ne bojo preveč sekirali...
Re: Predor Karavanke
Malo napačno predstavo imaš. Ne dela se po balkansko...Čim hitrej in potem še popravljaj, dodajaj... Konkretnen remont in basta. Drugo, pa...Avstrijci se še kako "sekirajo"..anzovc napisal/-a:Rekonstrukcija karavanškega predora bo pa zahtevala kar dolgo neprekinjeno zaporo. Upam, da bodo takrat ko bo ta trajala, da se bo delalo na polno 24/7, da bo čim krajša, nekatera dela pa lahko potem še med krajšimi zaporami uredijo. Ker pomeni to kar velik hendikep za Luko kot SŽ. Avstrijci se pa ne bojo preveč sekirali...
https://luka-kp.si/slo/novice/single/ko ... isce-13149
Predvideva se 6 mesecev neprekinjene zapore.
Re: Predor Karavanke
No, Avstrijci se že sekirajo zase, za nas se pa ne bodo pretirano. Čez Jesenice gre kar pomemben delež tovora, ki gre skozi Slovenijo za Avstrijo. Določen del se bo že peljal po obvozih čez MB in preko Trbiža morda tudi kaj. Ampak to pa pomeni daljšo pot, ki je dražja in ta strošek bo nekdo moral kriti. Zato pričakujem, da se bo nekaj tovora za Avstrijo iz Kp preselilo v severnomorske luke in Trst.
6 mesecev neprekinjene zapore, načeloma imaš prav, počas pa ziher...drži kot tudi drži, da je vožnja po avtocesti bolj ziher če peljemo 100 km/h kot pa 120 km/h. Ni pa nujno.
Če si kdaj opazoval kakšno gradbišče...na začetku se dela na izi, nekje na sredini že malo bolj...ko pa se približuje rok izgradnje takrat pa na polno
6 mesecev neprekinjene zapore, načeloma imaš prav, počas pa ziher...drži kot tudi drži, da je vožnja po avtocesti bolj ziher če peljemo 100 km/h kot pa 120 km/h. Ni pa nujno.
Če si kdaj opazoval kakšno gradbišče...na začetku se dela na izi, nekje na sredini že malo bolj...ko pa se približuje rok izgradnje takrat pa na polno
Re: Predor Karavanke
Glede na to, kaj se bo delalo, prekinitev del ni možno narediti. Sanacija predora, oba tira ven, položiti novega, menjava vozne mreže, prestavitev izolatorjev, menjava elektro-strojne opreme, SVN, TK opreme.... Vsi hkrati ne bodo mogli delati. Terminski plan se temu reče. V glavnem hišo lahko tudi zgradiš s prekinitvami, pa če je ne opremiš, se vselit ne boš še mogel.anzovc napisal/-a:
6 mesecev neprekinjene zapore, načeloma imaš prav, počas pa ziher...drži kot tudi drži, da je vožnja po avtocesti bolj ziher če peljemo 100 km/h kot pa 120 km/h. Ni pa nujno.
Pa ne pri gradbiščih, ki jih ima ÖBB-Infra. Bodo jodlarji zagotovo vzeli stvar v svoje roke.anzovc napisal/-a:
Če si kdaj opazoval kakšno gradbišče...na začetku se dela na izi, nekje na sredini že malo bolj...ko pa se približuje rok izgradnje takrat pa na polno
Re: Predor Karavanke
Upam, da se bodo naši zgledovali po njih. Čeprav smo podedovali nekaj njihove redoljubnosti, racionalnega razmišljanja in pridnosti je pri nas še vseeno veliko "balkana". Malo izven teme pa vendar: pred leti so blizu mene odpirali Hofer - štiri tedne pred uradnim odprtjem vse spedenano u nulo, ko so pa Tuš odpirali na drugem koncu, pa še en teden pred odprtjem vse polno monterjev, pleskarjev, električarjev, vsi delali en preko drugega, šefi živčni z mobitelom v roki, za postoriti še ogromno...
In nazaj...
piše tudi, da bo večji svetli profil po rekonstrukciji, za kakšno večjo pošiljko (izredni tovor?)...kaj pa ostala gorenjska proga...so še kje mesta kjer gre bolj na "tesno"?
In nazaj...
piše tudi, da bo večji svetli profil po rekonstrukciji, za kakšno večjo pošiljko (izredni tovor?)...kaj pa ostala gorenjska proga...so še kje mesta kjer gre bolj na "tesno"?
Re: Predor Karavanke
..."na vasi" se govori, da bo rekonstrukcija oz remont Gorenjke zajela tudi podaljšanje nekaterih postajnih tirov na 740 metrov.... ...na Jesenicah vsaj tri tire, pa v Žirovnici, Lescah, Podnartu....itd....
Re: Predor Karavanke
..."na vasi" se govori, da naj bi bila enotirnost Karavank izvedena tako, kot je trenutno koprski "izvlečni" tir.... ....
...območje postaje Jesenice proti Avstriji se podaljša cca 1 km s tem, da obstoječi progi 1 in 2 postaneta postajna tira, uvozna kretnica pa se vgradi takoj za padcem 19% iz Karavank ...... ....in s tem se pridobi dober kilometer "dvotirnosti"....in zmanjša "križni interval" za cca 4 - 5 minut....
....še bolj zanimiva pa je v tem primeru možnost dopreganja z nepripeto 15 KV lokomotivo do "južnega" portala Karavank..... ....saj sta edino ta dva kilometra od Jesenic pa do Špitala kritična...
....npr., po izgradnji 2. tira "Koperbana", Tivolskega loka, posodobitve Gorenjke..... ....bo možno voziti rudo, premog, itd.....v bruto teži 2100 ton....na takle način:
....Kp- Di ...vlakovna + doprega...
....Di - Podnart....samo vlakovna...
....Podnart - Js.....vlakovna + doprega...
....Js - Špital....tandem + nepripeta doprega do južni portal....
...Špital - Tauern... tandem + pripeta doprega...
... ....
...to je samo ena od več možnosti, ki se odpirajo z varianto "izvlečni tir" na Jesenicah + nepripeta 15 KV doprega....(tudi "X. koridor" s takim brutom bi spet postal konkurenčen)....
...območje postaje Jesenice proti Avstriji se podaljša cca 1 km s tem, da obstoječi progi 1 in 2 postaneta postajna tira, uvozna kretnica pa se vgradi takoj za padcem 19% iz Karavank ...... ....in s tem se pridobi dober kilometer "dvotirnosti"....in zmanjša "križni interval" za cca 4 - 5 minut....
....še bolj zanimiva pa je v tem primeru možnost dopreganja z nepripeto 15 KV lokomotivo do "južnega" portala Karavank..... ....saj sta edino ta dva kilometra od Jesenic pa do Špitala kritična...
....npr., po izgradnji 2. tira "Koperbana", Tivolskega loka, posodobitve Gorenjke..... ....bo možno voziti rudo, premog, itd.....v bruto teži 2100 ton....na takle način:
....Kp- Di ...vlakovna + doprega...
....Di - Podnart....samo vlakovna...
....Podnart - Js.....vlakovna + doprega...
....Js - Špital....tandem + nepripeta doprega do južni portal....
...Špital - Tauern... tandem + pripeta doprega...
... ....
...to je samo ena od več možnosti, ki se odpirajo z varianto "izvlečni tir" na Jesenicah + nepripeta 15 KV doprega....(tudi "X. koridor" s takim brutom bi spet postal konkurenčen)....
Re: Predor Karavanke
A to "na vasi" so drobtinice, ki padajo od onih, ki imajo vpogled v izdelavo projektne dokumentacije za Karavanke in Gorenjko
Vse skupaj diši po "vetru izza senčne strani Alp", kjer ni megle.
Vse skupaj diši po "vetru izza senčne strani Alp", kjer ni megle.
Re: Predor Karavanke
Pripravljajo se izvedbeni načrti za odsek Kranj - Jesenice s postajama Javornik in Žirovnica, vse v mejah JŽI, torej bo težko pričakovat dolžine 700++.holding napisal/-a:..."na vasi" se govori, da bo rekonstrukcija oz remont Gorenjke zajela tudi podaljšanje nekaterih postajnih tirov na 740 metrov.... ...na Jesenicah vsaj tri tire, pa v Žirovnici, Lescah, Podnartu....itd....
Za postajo Jesenice pa je šele razpisana študija variant, kaj in kako bomo delali......če seveda sploh kaj bomo...