Predor Karavanke

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1146
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a desiro » 29.11.2018, 15:50

Super, in ker je vse v mejah JŽI bodo hitrosti ostale takšne kot so =D> =D> =D> :roll: #-o #-o #-o
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11298
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a cokla » 30.11.2018, 14:38

desiro napisal/-a:Super, in ker je vse v mejah JŽI bodo hitrosti ostale takšne kot so =D> =D> =D> :roll: #-o #-o #-o


Ne vem zakaj imaste nekateri takšen fetiš na hitrosti?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3382
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a mkx » 30.11.2018, 15:35

cokla napisal/-a:
desiro napisal/-a:Super, in ker je vse v mejah JŽI bodo hitrosti ostale takšne kot so =D> =D> =D> :roll: #-o #-o #-o

Ne vem zakaj imaste nekateri takšen fetiš na hitrosti?

Enakomerna hitrost je dolgočasna. Progovna Vmax bi morala omogočati vožnjo med vsemi večjimi postajami na način, da se na polno pospešuje do točke, ko je potrebno začeti zavirati. Tudi če je med postajami, kjer vlak ustavi, razdalja recimo 50 kilometrov. :!: Nima veze, če noben vlak na tistem odseku ne vozi tako daleč brez postanka.

Ne pa da se vmes 1km pelje z enakomerno hitrostjo. To je tako ... realistično. Bljak! :mrgreen:
#-o
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3039
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 30.11.2018, 15:39

Remont LJ-JE je v dveh fazah. Prva KR-JE, druga LJ-KR

V mejah JŽI (zaenkrat samo KR-JE) se bo delalo izključno zato, ker je potrebno z remontom začeti ob hkratni sanaciji Karavank, dvojna neprekinjena zapora več mesecev ne pride v upoštev. @holding minimum 450 metrov mora biti Sl. Javornik, Žirovnica minimum 600 metrov. Remont bo potekal v tempu po fazah. Odprta proga, postaje, napajanje in nivojski prehodi. Kar pa se tiče hitrosti. Vozni vod bo moral prenesti hitrosti elektrovlečnih vozil za 160 km/h, 440 mm2. Prav tako je potrebno narediti korekcijo geometrije tira v največji možni meri. Druga faza pa še niso začeli z izvedbenimi načrti, razen progovno kabliranje in protihrupne ograje.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1146
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a desiro » 30.11.2018, 23:18

cokla napisal/-a:
desiro napisal/-a:Super, in ker je vse v mejah JŽI bodo hitrosti ostale takšne kot so =D> =D> =D> :roll: #-o #-o #-o


Ne vem zakaj imaste nekateri takšen fetiš na hitrosti?


Zato ker se gremo nek razvit svet in nismo več za časa cesarja Jožefa, Potencjal na določenih odsekih bi bil 160 km/h. Vozni časi bi se dejansko skrajšali. Vlaki bi postali bolj konkurenčni cestnemu prometu.

Bom vprašal drugače... Ti Railjet ni zanimiv ko švigne mimo? Ali si kot strojevodja z dušo in srcem ne bi želel znajti za krmilnim pultom?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11298
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a cokla » 01.12.2018, 8:17

desiro napisal/-a:
Zato ker se gremo nek razvit svet in nismo več za časa cesarja Jožefa, Potencjal na določenih odsekih bi bil 160 km/h. Vozni časi bi se dejansko skrajšali.


Tu bi se pogojno celo strinjal s tabo. Vendar; dokler imamo možnost s krajšat vozne čase z obstoječimi voznimi sredstvi in optimizacijo dosedanje infrastrukture in voznih redov...no ja. NI potrebe po 160. Sicer pa....določeni odseki tako hitrost že imajo.


desiro napisal/-a: Vlaki bi postali bolj konkurenčni cestnemu prometu.


Ni variante, dokler je miselnost Slovencev taka, da morajo imeti boljši in močnejši avtomobil od soseda, prijatelja, sodelavca...in da se mora pripeljati z njim od vrat do vrat. In to sam...ker mu lahko kakšen sopotni umaže sedeže. ;)



desiro napisal/-a:Bom vprašal drugače... Ti Railjet ni zanimiv ko švigne mimo? Ali si kot strojevodja z dušo in srcem ne bi želel znajti za krmilnim pultom?


Mislim....niti mi ni taka želja po Railjetu. Raje bi kakšno klasiko ali težkega tovornega čez Taure z Brižito, če že ravno sprašuješ za dušo in srce strojevodje. ;) .
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1146
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a desiro » 01.12.2018, 14:39

cokla napisal/-a:
desiro napisal/-a:
Zato ker se gremo nek razvit svet in nismo več za časa cesarja Jožefa, Potencjal na določenih odsekih bi bil 160 km/h. Vozni časi bi se dejansko skrajšali.


Tu bi se pogojno celo strinjal s tabo. Vendar; dokler imamo možnost s krajšat vozne čase z obstoječimi voznimi sredstvi in optimizacijo dosedanje infrastrukture in voznih redov...no ja. NI potrebe po 160. Sicer pa....določeni odseki tako hitrost že imajo.



No saj z optimizacijo infrastrukture bi se dalo narediti marsikaj, na kakem ovinku malo nadvišanja... Samo kaj ko se ne dela nič na tem tudi po remontu se hitrosti dvigujejo 5 ali 10 km/h medtem ko se drugje po svetu ob remontu zastarele proge in dograditvi z vsem mogočim dvigne tudi za 30 km/h in več...

Saj vidiš Divačo, prvo leto je bilo po prevoznem 60 sedaj je 50...kje je logika???

teh določenih odsekov je občutno premalo... Madona še za klasiko z 541 imamo Vmax 120 km/h v celi dolžini 10 km...


desiro napisal/-a:Bom vprašal drugače... Ti Railjet ni zanimiv ko švigne mimo? Ali si kot strojevodja z dušo in srcem ne bi želel znajti za krmilnim pultom?


cokla napisal/-a:Mislim....niti mi ni taka želja po Railjetu. Raje bi kakšno klasiko ali težkega tovornega čez Taure z Brižito, če že ravno sprašuješ za dušo in srce strojevodje. ;) .


Heh no vsaka strojevodska duša ima svojega malarja, meni so Railjeti grozno zanimivi, pa tudi kakšen ICE 1- 3, IC z DB 101 ali krmilnim vagonom in podobno. Brižita pri 120 km/h tudi ni slaba da ne boš narobe razumel... :)
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4158
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 02.12.2018, 9:28

No saj z optimizacijo infrastrukture bi se dalo narediti marsikaj, na kakem ovinku malo nadvišanja... Samo kaj ko se ne dela nič na tem tudi po remontu se hitrosti dvigujejo 5 ali 10 km/h medtem ko se drugje po svetu ob remontu zastarele proge in dograditvi z vsem mogočim dvigne tudi za 30 km/h in več...


Kaj optimizacijo infrastrukture. V rubriki predpisi slovenskih železnic sem pokazal, da bi samo uveljavitev pravilnika SIST ENV 13803-1 namesto obstoječega Pravilniku o pogojih za projektiranje, gradnjo in vzdrževanje zgornjega ustroja železniških prog povečalo hitrost za okoli 10% seveda ob spremembi nadvišanja in enakih krivinskih radijih....

Madona še za klasiko z 541 imamo Vmax 120 km/h v celi dolžini 10 km...


Vsepovsod se napiše rekonstrukcija proge za Vmax=160 km/h, pa dandanes ni enega km proge, ki bi omogočal lokomotivam hitrost večjo od 120 km/h, tudi v popolni premi. Razumi, kdor to more, razen, če se infrastruktura prilagaja stanju potniškega prevoznika.....
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11298
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a cokla » 02.12.2018, 9:52

Ljubitelj napisal/-a:
Vsepovsod se napiše rekonstrukcija proge za Vmax=160 km/h, pa dandanes ni enega km proge, ki bi omogočal lokomotivam hitrost večjo od 120 km/h, tudi v popolni premi. Razumi, kdor to more, razen, če se infrastruktura prilagaja stanju potniškega prevoznika.....



Tole ni res....infrastruktura omogoča, vendar nimamo sredstev za to.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4158
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 02.12.2018, 12:54

Ljubitelj napisal/-a:

Vsepovsod se napiše rekonstrukcija proge za Vmax=160 km/h, pa dandanes ni enega km proge, ki bi omogočal lokomotivam hitrost večjo od 120 km/h, tudi v popolni premi. Razumi, kdor to more, razen, če se infrastruktura prilagaja stanju potniškega prevoznika.....




Tole ni res....infrastruktura omogoča, vendar nimamo sredstev za to.


Infrastruktura, kakršna se gradi, bi ob kakšnih drugih izpolnjinih pogojih (trasa, signalizacija in telekomunikacije, brez nivojskih prehodov) omogočala tudi hitrosti 200 in več km/h. In kot sem napisal se infrastuktura prilagaja stanju edinega uzakonjenega prevoznika. Ampak načelno se mora prevoznik prilagajati infrastrukturi in ne obratno. Razmislimo, seveda hipotetično. Pojavi se nov prevoznik, vozna sredstva za >160 km/h.... In naša infrastruktura jim ne bo dovolila izrabljati voznih sredstev v okviru, v katerem je bila izvedena modernizacija s strani EU. Bodo upravljalci infrastrukture kasirli znatne kazni bi rekel. No stvar je trenutno povsem hipotetična, da pa misliti o upravljalcu...
9479911
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 33
Pridružen: 24.06.2018, 9:56

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a 9479911 » 20.12.2018, 15:14

holding napisal/-a:...no, sedaj pa postaja sanacija in enotirnost "Karavank" vse bliže in bliže.... :thumbupr ...samo, da še Štajerci zrihtajo Zm-Še na D-4....
...pogovori o tem postajajo vedno bolj konkretni.... :roll: ....

ZM-ŠE D4 se vse bolj odmika.
ZM - RT še niti izvajalec ni izbran kaj šele kasnejše pritožbe. Rok izvedbe je 18 mesecev. Torej po optimistični varianti do konca 2020.
Pragersko še ni podpisana pogodba niti še nimajo vseh dovoljenj ker še teče nek postopek razlastitve. Rok izvedbe 25 mesecev. Torej če ne bo pritožbe na izbor in bo razlastitev uspešna potem bi lahko bilo na pomlad 2021.
Maribor 20 mesecev torej konec poletja 2020.
Maribor - Pesnica nova proga pa po letu 2022. Ali bo obstoječa proga naenkrat postala D4?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4158
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 20.12.2018, 16:02

ZM-ŠE D4 se vse bolj odmika.
ZM - RT še niti izvajalec ni izbran kaj šele kasnejše pritožbe. Rok izvedbe je 18 mesecev. Torej po optimistični varianti do konca 2020.
Pragersko še ni podpisana pogodba niti še nimajo vseh dovoljenj ker še teče nek postopek razlastitve. Rok izvedbe 25 mesecev. Torej če ne bo pritožbe na izbor in bo razlastitev uspešna potem bi lahko bilo na pomlad 2021.


ZM-Ce je že D4, glej https://www.slo-zeleznice.si/sl/infrast ... am-omrezja, Priloga 3A

Maribor 20 mesecev torej konec poletja 2020.
Maribor - Pesnica nova proga pa po letu 2022. Ali bo obstoječa proga naenkrat postala D4?[/quote]

Če lahko ZM-RT brz dela, ni vrag da lahko spremene tudi kategorijo tudi Mb-Pesnica..... Sicer pa roko na srce, proga LJ-Zalog ima tračnice S49, ko so nekaj flikali v Polju so bile zeniške in letnice še iz pradomovine. Pragovi so pa na tej relaciji redki kot zobje stare babe.... Tudi ko so jih zamenjali občutno število v Mostah..... Tako vidite, vse se da, če se hoče.... Sicer pa po svetu na tračnicah UIC 60 in 1660 pragov na kilometer vozijo po svetu tovorni vlaki s 30 (in tudi več) t/os.....
9479911
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 33
Pridružen: 24.06.2018, 9:56

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a 9479911 » 20.12.2018, 17:54

Ljubitelj napisal/-a:

Ponikva - Poljčane pa C3???
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3039
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 21.12.2018, 11:04

9479911 napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:ZM-Ce je že D4, glej https://www.slo-zeleznice.si/sl/infrast ... am-omrezja, Priloga 3A


Ponikva - Poljčane pa C3???


Ker nekdo, ki bi moral opraviti svoje delo, tega ne opravi. Kategorija proge in leto obnove glede na dejansko stanje konec leta 2008 piše: Z.M.-Celje C3, Celje-Dolga Gora D4; 22,5 ton/os in 8 t/m. D.G.-Pragersko C3, Pragersko-Tezno D4, Tezno-Šentilj C3. To je jasno napisano v elaboratu tehnologije prometa vlakov na progi Zidani Most-Šentilj-d.m., ki je javno dostopen vsem v pdf obliki.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 224
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a urban120 » 20.05.2019, 12:38

Levica je postavila poslansko vprašanje na ministrstvo za infrastrukturo, da se od naslednji modernizaciji Karavanškega predora odstrani en tir.

Odgovor:
https://imss.dz-rs.si/imis/a9e8d445ef019bda4152.pdf

Zanimivo se mi zdi, da je ministrstvo pripravljeno graditi nov predor za drugi tir v Karavankah namesto, da bi obnovili obstoječega.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov