Re: Predor Karavanke
Objavljeno: 29.11.2018, 15:50
Super, in ker je vse v mejah JŽI bodo hitrosti ostale takšne kot so
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
https://www.vlaki.info/forum/
Ne vem zakaj imaste nekateri takšen fetiš na hitrosti?desiro napisal/-a:Super, in ker je vse v mejah JŽI bodo hitrosti ostale takšne kot so
Enakomerna hitrost je dolgočasna. Progovna Vmax bi morala omogočati vožnjo med vsemi večjimi postajami na način, da se na polno pospešuje do točke, ko je potrebno začeti zavirati. Tudi če je med postajami, kjer vlak ustavi, razdalja recimo 50 kilometrov. Nima veze, če noben vlak na tistem odseku ne vozi tako daleč brez postanka.cokla napisal/-a:Ne vem zakaj imaste nekateri takšen fetiš na hitrosti?desiro napisal/-a:Super, in ker je vse v mejah JŽI bodo hitrosti ostale takšne kot so
Zato ker se gremo nek razvit svet in nismo več za časa cesarja Jožefa, Potencjal na določenih odsekih bi bil 160 km/h. Vozni časi bi se dejansko skrajšali. Vlaki bi postali bolj konkurenčni cestnemu prometu.cokla napisal/-a:Ne vem zakaj imaste nekateri takšen fetiš na hitrosti?desiro napisal/-a:Super, in ker je vse v mejah JŽI bodo hitrosti ostale takšne kot so
Tu bi se pogojno celo strinjal s tabo. Vendar; dokler imamo možnost s krajšat vozne čase z obstoječimi voznimi sredstvi in optimizacijo dosedanje infrastrukture in voznih redov...no ja. NI potrebe po 160. Sicer pa....določeni odseki tako hitrost že imajo.desiro napisal/-a:
Zato ker se gremo nek razvit svet in nismo več za časa cesarja Jožefa, Potencjal na določenih odsekih bi bil 160 km/h. Vozni časi bi se dejansko skrajšali.
Ni variante, dokler je miselnost Slovencev taka, da morajo imeti boljši in močnejši avtomobil od soseda, prijatelja, sodelavca...in da se mora pripeljati z njim od vrat do vrat. In to sam...ker mu lahko kakšen sopotni umaže sedeže.desiro napisal/-a: Vlaki bi postali bolj konkurenčni cestnemu prometu.
Mislim....niti mi ni taka želja po Railjetu. Raje bi kakšno klasiko ali težkega tovornega čez Taure z Brižito, če že ravno sprašuješ za dušo in srce strojevodje. .desiro napisal/-a:Bom vprašal drugače... Ti Railjet ni zanimiv ko švigne mimo? Ali si kot strojevodja z dušo in srcem ne bi želel znajti za krmilnim pultom?
No saj z optimizacijo infrastrukture bi se dalo narediti marsikaj, na kakem ovinku malo nadvišanja... Samo kaj ko se ne dela nič na tem tudi po remontu se hitrosti dvigujejo 5 ali 10 km/h medtem ko se drugje po svetu ob remontu zastarele proge in dograditvi z vsem mogočim dvigne tudi za 30 km/h in več...cokla napisal/-a:Tu bi se pogojno celo strinjal s tabo. Vendar; dokler imamo možnost s krajšat vozne čase z obstoječimi voznimi sredstvi in optimizacijo dosedanje infrastrukture in voznih redov...no ja. NI potrebe po 160. Sicer pa....določeni odseki tako hitrost že imajo.desiro napisal/-a:
Zato ker se gremo nek razvit svet in nismo več za časa cesarja Jožefa, Potencjal na določenih odsekih bi bil 160 km/h. Vozni časi bi se dejansko skrajšali.
desiro napisal/-a:Bom vprašal drugače... Ti Railjet ni zanimiv ko švigne mimo? Ali si kot strojevodja z dušo in srcem ne bi želel znajti za krmilnim pultom?
Heh no vsaka strojevodska duša ima svojega malarja, meni so Railjeti grozno zanimivi, pa tudi kakšen ICE 1- 3, IC z DB 101 ali krmilnim vagonom in podobno. Brižita pri 120 km/h tudi ni slaba da ne boš narobe razumel...cokla napisal/-a:Mislim....niti mi ni taka želja po Railjetu. Raje bi kakšno klasiko ali težkega tovornega čez Taure z Brižito, če že ravno sprašuješ za dušo in srce strojevodje. .
Kaj optimizacijo infrastrukture. V rubriki predpisi slovenskih železnic sem pokazal, da bi samo uveljavitev pravilnika SIST ENV 13803-1 namesto obstoječega Pravilniku o pogojih za projektiranje, gradnjo in vzdrževanje zgornjega ustroja železniških prog povečalo hitrost za okoli 10% seveda ob spremembi nadvišanja in enakih krivinskih radijih....No saj z optimizacijo infrastrukture bi se dalo narediti marsikaj, na kakem ovinku malo nadvišanja... Samo kaj ko se ne dela nič na tem tudi po remontu se hitrosti dvigujejo 5 ali 10 km/h medtem ko se drugje po svetu ob remontu zastarele proge in dograditvi z vsem mogočim dvigne tudi za 30 km/h in več...
Vsepovsod se napiše rekonstrukcija proge za Vmax=160 km/h, pa dandanes ni enega km proge, ki bi omogočal lokomotivam hitrost večjo od 120 km/h, tudi v popolni premi. Razumi, kdor to more, razen, če se infrastruktura prilagaja stanju potniškega prevoznika.....Madona še za klasiko z 541 imamo Vmax 120 km/h v celi dolžini 10 km...
Ljubitelj napisal/-a:
Vsepovsod se napiše rekonstrukcija proge za Vmax=160 km/h, pa dandanes ni enega km proge, ki bi omogočal lokomotivam hitrost večjo od 120 km/h, tudi v popolni premi. Razumi, kdor to more, razen, če se infrastruktura prilagaja stanju potniškega prevoznika.....
Infrastruktura, kakršna se gradi, bi ob kakšnih drugih izpolnjinih pogojih (trasa, signalizacija in telekomunikacije, brez nivojskih prehodov) omogočala tudi hitrosti 200 in več km/h. In kot sem napisal se infrastuktura prilagaja stanju edinega uzakonjenega prevoznika. Ampak načelno se mora prevoznik prilagajati infrastrukturi in ne obratno. Razmislimo, seveda hipotetično. Pojavi se nov prevoznik, vozna sredstva za >160 km/h.... In naša infrastruktura jim ne bo dovolila izrabljati voznih sredstev v okviru, v katerem je bila izvedena modernizacija s strani EU. Bodo upravljalci infrastrukture kasirli znatne kazni bi rekel. No stvar je trenutno povsem hipotetična, da pa misliti o upravljalcu...Ljubitelj napisal/-a:
Vsepovsod se napiše rekonstrukcija proge za Vmax=160 km/h, pa dandanes ni enega km proge, ki bi omogočal lokomotivam hitrost večjo od 120 km/h, tudi v popolni premi. Razumi, kdor to more, razen, če se infrastruktura prilagaja stanju potniškega prevoznika.....
Tole ni res....infrastruktura omogoča, vendar nimamo sredstev za to.
ZM-ŠE D4 se vse bolj odmika.holding napisal/-a:...no, sedaj pa postaja sanacija in enotirnost "Karavank" vse bliže in bliže.... ...samo, da še Štajerci zrihtajo Zm-Še na D-4....
...pogovori o tem postajajo vedno bolj konkretni.... ....
ZM-Ce je že D4, glej https://www.slo-zeleznice.si/sl/infrast ... am-omrezja, Priloga 3AZM-ŠE D4 se vse bolj odmika.
ZM - RT še niti izvajalec ni izbran kaj šele kasnejše pritožbe. Rok izvedbe je 18 mesecev. Torej po optimistični varianti do konca 2020.
Pragersko še ni podpisana pogodba niti še nimajo vseh dovoljenj ker še teče nek postopek razlastitve. Rok izvedbe 25 mesecev. Torej če ne bo pritožbe na izbor in bo razlastitev uspešna potem bi lahko bilo na pomlad 2021.
Ponikva - Poljčane pa C3???Ljubitelj napisal/-a:ZM-Ce je že D4, glej https://www.slo-zeleznice.si/sl/infrast ... am-omrezja, Priloga 3A
Ker nekdo, ki bi moral opraviti svoje delo, tega ne opravi. Kategorija proge in leto obnove glede na dejansko stanje konec leta 2008 piše: Z.M.-Celje C3, Celje-Dolga Gora D4; 22,5 ton/os in 8 t/m. D.G.-Pragersko C3, Pragersko-Tezno D4, Tezno-Šentilj C3. To je jasno napisano v elaboratu tehnologije prometa vlakov na progi Zidani Most-Šentilj-d.m., ki je javno dostopen vsem v pdf obliki.9479911 napisal/-a:Ponikva - Poljčane pa C3???Ljubitelj napisal/-a: ZM-Ce je že D4, glej https://www.slo-zeleznice.si/sl/infrast ... am-omrezja, Priloga 3A